Ik weet niet hoelang Roiha nog uitgeschakeld is.. en het zou me ook niet verbazen als Calabro tegen ADO start...[/q}
quote:Roiha is nog zeker 3 weken uitgeschakeld!
Op maandag 18 augustus 2003 14:03 schreef Eilanden het volgende:[..]
Ik weet niet hoelang Roiha nog uitgeschakeld is.. en het zou me ook niet verbazen als Calabro tegen ADO start...
Utrecht krijgt het probleem van een paar jaar geleden dat ze niet meer scoren kunnen denk ik....
De Groot gaat het zeker niet halen zoals ie nu speelt, zelfs tegen een zeer zwak Zwolle kon ie geen potten breken.
Ik zou zelf ook die Calabro de voorkeur geven, das tenminste een brutaal mannetje dat schijt lijkt te hebben aan tegen wie ie speelt, al zal ie bij en tegen FC Den Haag wel flink uitgefloten worden enzo, maar misschien pept dat m juist wel op...
Ook las ik gister nog wel een goeie opmerking over dat we nu eigenlijk een luxe probleem hebben met Fujita en Tanghe die beiden eigenlijk dezelfde type spelers zijn, en vd Haar eigenlijk gewoon een 2e spits naast zich moet hebben ipv een opkomende middenvelder achter zich...
Maar goed, de tijd zal het leren !
quote:Jij ook nog gefeliciteerd met die RUIME 1-0 overwinning op Volendam
Op maandag 18 augustus 2003 17:38 schreef SCH het volgende:
Nog gefeliciteerd met de overwinning.Wel een beetje magertjes hoor 1-0
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 23:19 schreef Eilanden het volgende:[..]
Jij ook nog gefeliciteerd met die RUIME 1-0 overwinning op Volendam
De groot kon het leuk in de goude gids divisie maar de eredivisie is nog een maatje te groot voor hem. calabro vind ik ook niet goed genoeg.
Hopen dat roiha snel terug is ook al scoort hij nog niet echt veel.
Misschien dat tanghe wel wordt doorgeschoven?
Maar zaterdag moet goed komen lijkt mij....
Datum: 24-08-2003
Zondag 24 augustus 2003
Optreden politie tegen supporters 'overdreven'
FC Utrecht vindt, dat de Haagse autoriteiten de politie zaterdagavond met overdreven veel machtsvertoon hebben laten optreden tegen supporters van de Utrechtse club.
Na afloop van de wedstrijd ADO Den Haag-FC Utrecht zette de ME een bus met supporters bij het Prins Clausplein stil, nadat twee bussen met stenen waren bekogeld door, naar FC Utrecht aanneemt, supporters van ADO Den Haag. De politie haalde de 44 inzittenden uit de Utrechtse bus, fouilleerde en boeide ze en bracht ze naar het hoofdbureau. Daar werden ze verhoord, waarna de Utrechters 's nachts om twee uur naar huis mochten.
Volgens Martin Sturkenboom, voorzitter en algemeen directeur a.i. van FC Utrecht, hebben de autoriteiten in Den Haag bij het begin van het seizoen een voorbeeld willen stellen. 'Al tijdens de wedstrijd hoorde ik, dat ze van plan waren de Utrecht-supporters bij het minste of geringste bikkelhard aan te pakken', aldus Sturkenboom. Volgens hem was het 'massale' optreden niet nodig geweest, als de veertien Utrechtse bussen na de wedstrijd snel hadden kunnen vertrekken. 'Dat was nadrukkelijk de bedoeling, maar doordat de bussen op een te klein parkeerterrein stonden, duurde het veel te lang voordat ze konden gaan rijden.'
Door dat tijdverlies kregen Haagse supporters volgens Sturkenboom gelegenheid de bussen op te wachten. 'Van twee bussen zijn vervolgens enkele ruiten ingegooid', zegt de voorzitter. 'Er ontstond in één bus paniek, waarna enkele FC Utrecht-supporters een stuk of vijf stoelzittingen naar buiten hebben gegooid. Stom en niet goed te praten, maar die situatie had niet hoeven te ontstaan en de reactie van de politie was wel erg overdreven.'
In de bewuste bus zaten geen leden van de harde supporterskern van FC Utrecht. 'Die zaten in drie andere bussen. Het ging hier om gewone fans, een doorsnede van onze supportersschare', aldus Sturkenboom. 'Dus mannen, vrouwen en ook kinderen, die zijn behandeld als hooligans. Ik vind het best als er stevig wordt opgetreden tegen relschoppers, maar dat moet dan wel in de juiste proporties gebeuren.' Door het ingrijpen van de ME kwam het verkeer bij het Prins Clausplein vast te staan en ontstond een lange file. Overigens bleef de schade aan de bussen volgens veiligheidscoördinator Cor Willemsen van FC Utrecht beperkt tot enkele ingegooide ruiten en het verlies van vijf stoelzittingen. Er zijn geen gewonden gevallen.
Hoop voor Utreg niet een al te zware .. zal wel leuk zijn als we minstens één wedstrijd MET publiek spelen!
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 22:15 schreef Eilanden het volgende:
Persbericht van Utrecht zelf nav afgelopen zaterdag:Door dat tijdverlies kregen Haagse supporters volgens Sturkenboom gelegenheid de bussen op te wachten. 'Van twee bussen zijn vervolgens enkele ruiten ingegooid', zegt de voorzitter. 'Er ontstond in één bus paniek, waarna enkele FC Utrecht-supporters een stuk of vijf stoelzittingen naar buiten hebben gegooid. Stom en niet goed te praten,
In de bewuste bus zaten geen leden van de harde supporterskern van FC Utrecht. 'Het ging hier om gewone fans, een doorsnede van onze supportersschare', aldus Sturkenboom. 'Dus mannen, vrouwen en ook kinderen, die zijn behandeld als hooligans.
Overigens bleef de schade aan de bussen volgens veiligheidscoördinator Cor Willemsen van FC Utrecht beperkt tot enkele ingegooide ruiten en het verlies van vijf stoelzittingen. Er zijn geen gewonden gevallen.
ff over de spitsendiscussie:
Waarom niet vd Bergh samen met De Groot en met Tanghe er achter?
Ik vind Tanghe erachter beter dan vanaf de rechterkant al dan niet als middenvelder.
Ikzelf ben echt voor Roiha en vd Haar voorin uiteindelijk, Fuyita of Tanghe heeft dan gewoon pech, want met die verknopte 4-5-1 opstelling van de laatste 2 wedstrijden schiet het niet echt op.
(aankomende zondag wordt heel moeilijk tegen NEC...)
Over de UEFA Cup loting, heb al wat foto's gezien van wat ''supporters'' daar :
http://www.webpark.sk/ygf/Obrazky/kolaz.jpg
En ik was even vergeten dat Zilina voorrondes CL gespeeld heeft en vorig seizoen kampioen van Slowakijke was. Doet me dus helaas een beetje aan Legia Warschau denken en we weten hoe dat afgelopen is.
Loting is dus zwaarder als we misschien dachten
Ik heb ze tegen Chelsea gezien en dat was ook niet echt super...
NEC moet tegen Wisla spelen en NEC vraagt doodleuk 35,- euro voor een entree kaartje in dat brakke Oostblok stadion.
Bron: Forza Utreg
Programmering Home Of True Support rond, al 1100 kaarten verkocht
Datum: 11-09-2003
De programmering voor "Home Of True Support", het evenement ter gelegenheid van de wedstrijd FC Utrecht - MSK Zilina op woensdag 24 september, is rond. Dat laat de organisatie weten op haar website.
Naast de al eerder bevestigde namen Willie en de Billies en Danny&Gerard, werden vandaag DJ Leonardo, DJ Melvin en DJ Cor Fijneman toegevoegd aan de programmering. Het complete programma kan je vinden op de website van de organisatie.
Overigens werden woensdag, op de eerste dag van de verkoop, al 1100 kaarten aan de man gebracht. "Dat overtreft zelfs onze meest positieve prognose", laat de organisatie weten.
De kaarten voor Zilina-uit gaan ook rond de 30 euro kosten, las ik. Wat ze tegen Legia kostten weet ik niet, maar ze vragen gewoon belachelijke prijzen inderdaad.
quote:Er zijn al 1100 kaarten verkocht, dus ja, ik denk dat er mensen op zitten te wachten....
Op vrijdag 12 september 2003 22:03 schreef Stampie22 het volgende:
Leuk idee, die wedstrijd kijken in de Vechtsebanen. Maar ze vragen doodleuk 13,50 entree, bijna 30 piek! Vraag me af of het druk wordt. Tuurlijk, ze hebben wat artiestjes, maar zit iemand daarop te wachten?
quote:Hmmmz... oké, als dat zo is heb je helemaal gelijk
Op vrijdag 12 september 2003 23:15 schreef Eilanden het volgende:[..]
Er zijn al 1100 kaarten verkocht, dus ja, ik denk dat er mensen op zitten te wachten....
quote:Ik ook niet echt, maar ik vind het wel goed dat er iets georganiseerd wordt! Ik heb ook gehoord dat men iets van plan is met papiersnippers en een helicopter.....
Op vrijdag 12 september 2003 23:33 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Hmmmz... oké, als dat zo is heb je helemaal gelijk
Laat ik 't dan zo zeggen: ik zit er niet zo op te wachten.
"FC Utrecht heeft ons verzekerd dat de oud-bestuurders niet welkom zijn", zegt Ben ten Boden, voorzitter van de SupportersVereniging FC Utrecht. "De UEFA laat 75 vertegenwoordigers, inclusief spelers en technische staf, van beide clubs toe. Hiertoe moeten beide clubs een gedetailleerde lijst indienen bij de UEFA, welke uitvoerig gecontroleerd wordt. Personen die geen belang hebben bij de aanwezigheid in het stadion zullen worden geweerd", vervolgt Ten Boden.
"De vier oud-bestuursleden in kwestie, Jan van de Kant, Hans Herremans, Gerrit Bloemink en Erik Jan Visser, hebben geen functie meer bij de club en zijn dus niet welkom", besluit de voorzitter van de SupportersVereniging FC Utrecht. Ten Boden heeft de organisatie van "Home Of True Support" eveneens verzocht het viertal te weren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |