abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2003 @ 23:37:54 #201
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_14362866
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:40 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ja, maar van de 3 personen in het uitvak, zwaaide alleen de 2 stewards terug .. om de een of andere reden negeerde je me

ROFL, volgens mij waren er een paar trekkers kaduk gegaan tijdens de lange rit

SCH:

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_14367297
quote:
Op maandag 3 november 2003 23:37 schreef thaduck het volgende:

[..]

ROFL, volgens mij waren er een paar trekkers kaduk gegaan tijdens de lange rit

Waren inderdaad wel errug weinig supporters van Heerenveen.
  dinsdag 4 november 2003 @ 22:48:44 #203
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_14389166
Datum: 04-11-2003

Op dit moment is er nog niets bekend over de extra kaarten die aangevraagd zijn voor de uitwedstrijd Auxerre d.d. 27 november 2003.

FC Utrecht doet er alles aan om zo snel mogelijk een toezegging te krijgen van uit Frankrijk!

Informatie volgt zo spoedig mogelijk via deze site of teletekstpagina 840.

pi_14389198
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:49 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Waren inderdaad wel errug weinig supporters van Heerenveen.

Plm. 200 - viel mij ook tegen.
pi_14396227
quote:
Nog geen fakkel mag het stadion in
Van onze sportredactie

UTRECHT - De druk is groot bij FC Utrecht. Niets mag er mis gaan, donderdagavond rond de Europese wedstrijd tegen AJ Auxerre. ,,Er mag nog geen fakkel in het stadion, zegt Cor Willemsen, namens de club belast met de veiligheid.

Er is, zoals altijd, één grote onberekenbare factor: het publiek. ,,Je weet het nooit, aldus Willemsen. Zoals zondag bleek tegen Heerenveen toen op slag van rust een vuurwerkbom ontplofte in het strafschopgebied van de bezoekers.

FC Utrecht probeert niets aan het toeval over te laten. De club weet zich extra in de gaten gehouden. Door de gemeente, door de UEFA. Vorig seizoen escaleerde de zaak op tribunes van Galgenwaard bij FC Utrecht - Legia Warschau. Er werden vuurwerkpijlen uit het Poolse vak gegooid, aanhangers van de thuisclub bestormden de grasmat en de scheidsrechter staakte het duel voor lange tijd.

De gevolgen waren vorig maand zichtbaar toen FC Utrecht de thuiswedstrijd tegen MSK Zilina zonder publiek moest afwerken. Dat was in de eerste ronde, morgen wacht om 18.30 uur de heenwedstrijd van tweede ronde.

Een duel dat naar verwachting niet voor een uitverkocht huis wordt gespeeld. Er zijn namelijk nog volop kaarten verkrijgbaar. Tot verbazing van FC Utrecht zelf. Vandaag en morgen tot 17.00 uur kunnen seizoen- en clubkaarthouders nog terecht bij de TicketBox of de Fanshop aan het stadion. De kassas aan het stadion, dat om vijf uur de poorten opent, blijven gesloten.

Dat laatste gebeurt omdat de ontmoeting wordt benaderd als betreft het een wedstrijd met een hoog risico. Willemsen: ,,Kosten noch moeite worden gespaard. Liefst 76 extra stewards worden ingezet. Ze zijn ingehuurd van RKC en WillemII. Voornamelijk voor het fouilleren van de toeschouwers. ,,We verzoeken nadrukkelijk bijtijds aanwezig te zijn, zegt Willemsen, ,,want het onderzoeken zal veel tijd in beslag nemen.

Ook verkeerstechnisch worden moeilijkheden voorzien. De gebruikelijke parkeerplaatsen op De Uithof en in Rijnsweerd zijn niet beschikbaar. FC Utrecht heeft nu ruimte op het Veemarktterrein in Utrecht-Oost. Vandaar rijden vanaf 16.30 uur tot een uur na de wedstijd gratis pendelbussen. Ook in de stad is openbaar vervoer met GVU-bussen gratis op vertoon van het toegangskaartje.

Net als bij de wedstrijden tegen Legia Warschau (Legia Watchout) en de recente bekerfinale tegen Feyenoord (Utreg Kuipfighters) treffen toeschouwers een zogenaamde klapper aan op hun zitplaats. De tekst ditmaal op de vouwplaten: Auxerre Attention!

Triest dat ze weer van die domme klappers hebben, zou het bestuur nou nog steeds niet doorhebben dat dit soort gemaakte nepsfeer niet werkt ? Je zal zien dat die dingen het veld opgegooid worden....

Verder wel apart dat het nog niet is uitverkocht, of ziet iedereen de bui al hangen ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 5 november 2003 @ 21:29:13 #206
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_14415611
Weet iemand of de wedstrijd FC Utrecht-Auxerre live op internet te zien is? En zo ja, waar?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 5 november 2003 @ 21:35:47 #207
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_14415772
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 22:48 schreef Eilanden het volgende:
Datum: 04-11-2003

Op dit moment is er nog niets bekend over de extra kaarten die aangevraagd zijn voor de uitwedstrijd Auxerre d.d. 27 november 2003.

FC Utrecht doet er alles aan om zo snel mogelijk een toezegging te krijgen van uit Frankrijk!

Informatie volgt zo spoedig mogelijk via deze site of teletekstpagina 840.

echt kut dat er maar zo weinig kaarten zijn. Door zo'n stom wijf bij de ticketbox heb ik geen kaarten. ze wist niet precies hoe het werkte, en toen het lukte was het al uitverkocht.
Maar ik ga zowiezo, want hotel is al geboekt
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  woensdag 5 november 2003 @ 21:45:07 #208
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_14416062
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Triest dat ze weer van die domme klappers hebben, zou het bestuur nou nog steeds niet doorhebben dat dit soort gemaakte nepsfeer niet werkt ? Je zal zien dat die dingen het veld opgegooid worden....

Kmoet eerlijk zeggen dak die klappers wel grappig vind.. Staat hier een klapper van Legia WatchOut en Utreg Kuipfighters. Wel leuk voor de verzameling en als ut publiek beetje meewerkt krijg je er echt wel echte sfeer mee vind ik! 18.000 man die met zo'n ding zitten te rossen geven wel een aparte sfeer!

Kvond die hoempapa band van vorig jaar erger

pi_14488009
Mmmmmmmmmmmorgen RKC
  zaterdag 8 november 2003 @ 20:07:39 #210
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14488350
Heb btw donderdag niet echt te maken gehad met extra fouilleren of wat dan ook, en zat nog wel op de Bunnikside.
en die klappers waren best wel okay, geeft idd toch wel een leuke sfeer.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zaterdag 8 november 2003 @ 21:20:22 #211
26251 Eilanden
pi_14489978
Ik las op forza-utreg.nl dat ze op zoek zijn naar vrouwelijke supporters voor een kerstspecial. Ben benieuwd naar de kerstuitgave
pi_14490987
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 21:20 schreef Eilanden het volgende:
Ik las op forza-utreg.nl dat ze op zoek zijn naar vrouwelijke supporters voor een kerstspecial. Ben benieuwd naar de kerstuitgave
Als ik zondags even om mij heen kijk, hoeft het voor mij niet echt
  zondag 9 november 2003 @ 16:56:52 #213
26251 Eilanden
pi_14504275
Weer dat tyfus vuurwerk! Ik hoop dat het de volgende keer het in z'n hand ontploft
pi_14504318
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:56 schreef Eilanden het volgende:
Weer dat tyfus vuurwerk! Ik hoop dat het de volgende keer het in z'n hand ontploft
Niet weer een boete... Is de samenvatting de moeite waard om naar te kijken?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 9 november 2003 @ 17:09:20 #215
26251 Eilanden
pi_14504582
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Niet weer een boete... Is de samenvatting de moeite waard om naar te kijken?

Als je een TELEAC cursus 'hoe mis ik opgelegde kansen' wil volgen, dan moet je zeker kijken
pi_14504607
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:09 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Als je een TELEAC cursus 'hoe mis ik opgelegde kansen' wil volgen, dan moet je zeker kijken

Hoef ik niet, doe ik zelf ook wel... Maar ze hebben wel gewonnen.
Some say in ice
  zondag 9 november 2003 @ 17:11:51 #217
26251 Eilanden
pi_14504646
Inderdaad , dat is het positieve aan vanmiddag, 3 punten in de pocket!

Voorin hebben we op dit moment echt een probleem, iedereen hopeloos uit vorm

pi_14504670
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:11 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad , dat is het positieve aan vanmiddag, 3 punten in de pocket!

Voorin hebben we op dit moment echt een probleem, iedereen hopeloos uit vorm

Als ze nu gewoon één keertje vaker scoren, dan maakt het niet uit.
Some say in ice
  zondag 9 november 2003 @ 17:14:09 #219
26251 Eilanden
pi_14504693
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Als ze nu gewoon één keertje vaker scoren, dan maakt het niet uit.

Maar het spel van Van der Haar is echt niet goed voor je gemoedstoestand
pi_14504702
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:14 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar het spel van Van der Haar is echt niet goed voor je gemoedstoestand

Vanavond dus maar ff kijken.
Some say in ice
  zondag 9 november 2003 @ 17:16:12 #221
26251 Eilanden
pi_14504740
quote:
Op zondag 9 november 2003 17:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Vanavond dus maar ff kijken.

Volgens mij was de bal trouwens over de lijn... Maar laat em maar lekker op naam van Van der Haar komen, krijgt 'ie ook een beetje vertrouwen...
pi_14506692
Ach das waar 3 punten en ze waren ook verdiend hoor
maar het zag er ook allemaal beter uit dan de laatste paar weken, en ponk was ook weer goed bezig......
fotoreportage daarvan is online toegevoegd. Jammer genoeg heb ik niet die klootzak van een bommengooier erop gezet!!Wat een klootzak die naait de club weer een boete aan
  zondag 9 november 2003 @ 18:51:03 #223
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_14506891
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:42 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:
Ach das waar 3 punten en ze waren ook verdiend hoor
maar het zag er ook allemaal beter uit dan de laatste paar weken, en ponk was ook weer goed bezig......
fotoreportage daarvan is online toegevoegd. Jammer genoeg heb ik niet die klootzak van een bommengooier erop gezet!!Wat een klootzak die naait de club weer een boete aan
84 suppoosten en 8000 supporters en NIEMAND die ingrijpt.. Wat een stel blinden zeg

Wil je je toch niet voorstellen dat er iemand gewond raakt door dit soort achterlijk gedrag

pi_14506989
Ja vraag me af of die gepakt is.....ik zit bovenin en volgens mij kwam het weer van ergens rechtsonder ofzo?
pi_14507435
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:51 schreef thaduck het volgende:

[..]

84 suppoosten en 8000 supporters en NIEMAND die ingrijpt.. Wat een stel blinden zeg

Wil je je toch niet voorstellen dat er iemand gewond raakt door dit soort achterlijk gedrag

Wat een kankerhond inderdaad Die gozer mogen ze echt neerknallen... Die nummer 33 die er in kwam was wel goed. RKC was wel slecht trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')