abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14347413
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Met het niveau wat Heerenveen liet zien hadden ze nog 3.000 minuten kunnen spelen en dan had Heerenveen nog niet gescoord...

De zwakste tegenstander die ik dit jaar gezien heb in de Galg..

Ja, als je de spits uit het tweede moet halen die zich voor de wedstrijd nog aan de andere spelers moet voorstellen.

Maar je vergeet even dat we wel gescoord hebben en dat het dus bijna gelijk was geweest als die andere megakans er gewoon was ingegaan.

Maar ik heb Heerenveen ook in tijden niet zo slecht zien spelen. Ik herkende niks en niemand en de instelling was kut. Maar speelde Utrecht voor "dit seizoen" dan een goede wedstrijd?

maandag 3 november 2003 @ 15:26:12 #177
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_14347490
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, als je de spits uit het tweede moet halen die zich voor de wedstrijd nog aan de andere spelers moet voorstellen.

Maar je vergeet even dat we wel gescoord hebben en dat het dus bijna gelijk was geweest als die andere megakans er gewoon was ingegaan.

Maar ik heb Heerenveen ook in tijden niet zo slecht zien spelen. Ik herkende niks en niemand en de instelling was kut. Maar speelde Utrecht voor "dit seizoen" dan een goede wedstrijd?

Nee, voor Utreg-begrippen was dit ook geen wereldwedstrijd, helemaal de eerste helft niet.

Maar dan vraag je je toch af waarom Foppe spelers als Kolk en Denneboom laat gaan als hij niets achter de hand heeft?

pi_14347526
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:26 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar dan vraag je je toch af waarom Foppe spelers als Kolk en Denneboom laat gaan als hij niets achter de hand heeft?

Denneboom snap ik ook niet. Die doet het goed bij Willem II, maar Kolk kan je rustig laten gaan. Wat een kloothommel is dat zeg. Totaal geen inzet, heel erg egoïstisch. Laat die gast snel naar Scheveningen gaan.
pi_14347606
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:27 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Denneboom snap ik ook niet. Die doet het goed bij Willem II, maar Kolk kan je rustig laten gaan. Wat een kloothommel is dat zeg. Totaal geen inzet, heel erg egoïstisch. Laat die gast snel naar Scheveningen gaan.

Denneboom spoort ook niet helemaal en om nou na 2 wedstrijden, waarvan 1 geslaagde, te zeggen dat hij het zo goed doet bij Willem II is me veel te vroeg. Maar Denneboom heeft een geschiedenis bij Heerenveen en zijn krediet was gewoon even op. Maar het is nu wel wrang inderdaad. Kolk is nooit gelukt en we hebben een paar goede jongens van de opleiding laten doorstromen maar als die allemaal tegelijkertijd hun spiertjes verrekken, tja....
pi_14347669
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Denneboom spoort ook niet helemaal en om nou na 2 wedstrijden, waarvan 1 geslaagde, te zeggen dat hij het zo goed doet bij Willem II is me veel te vroeg. Maar Denneboom heeft een geschiedenis bij Heerenveen en zijn krediet was gewoon even op. Maar het is nu wel wrang inderdaad. Kolk is nooit gelukt en we hebben een paar goede jongens van de opleiding laten doorstromen maar als die allemaal tegelijkertijd hun spiertjes verrekken, tja....

Wat vroeg inderdaad om te zeggen dat hij geslaagd is bij Willem II, maar als ik hem gisteren zag spelen, dan had Heerenveen zo'n figuur gewoon goed kunnen gebruiken. Wat er precies gebeurd is allemaal weet ik niet, maar feit is wel dat Denneboom het nooit zo slecht deed bij Heerenveen volgens mij.

Het gebeurt wel erg vaak dat Foppe niet overweg kan met bepaalde spelers.

maandag 3 november 2003 @ 15:32:09 #181
26251 Eilanden
pi_14347675
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar dan hoort een club als Heerenveen, ook gelet op hun betere financiele positie dan Utreg, toch een goede brede selectie te hebben. Nu lijken ze wel heel erg kwetsbaar.
pi_14347801
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:32 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar dan hoort een club als Heerenveen, ook gelet op hun betere financiele positie dan Utreg, toch een goede brede selectie te hebben. Nu lijken ze wel heel erg kwetsbaar.

Yep - het verbaast mij ook wederom. Ik hield mijn hart al vast want Sibon is een brekebeen en die andere jongens zijn nog erg onervaren. Het is pech maar ook wel dom ja.

Ik hoop dat we jullie nog loten voor de beker, halve finale ofzo

maandag 3 november 2003 @ 15:37:54 #183
26251 Eilanden
pi_14347869
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Yep - het verbaast mij ook wederom. Ik hield mijn hart al vast want Sibon is een brekebeen en die andere jongens zijn nog erg onervaren. Het is pech maar ook wel dom ja.

Ik hoop dat we jullie nog loten voor de beker, halve finale ofzo

We verwachten inderdaad wel minimaal zover te komen
pi_14347919
Heeft niemand de VI gelezen?

Daar stond iets in over de regeltjes van Foppe de Haan (Shirt in broek, netjes kapsel enzo), en dat Denneboom daar niet aan meewerkte, en daarom dus waarschijnlijk weg moest. Net als Barsom als ik me niet vergis.

Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_14347946
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:39 schreef Shibber het volgende:

Daar stond iets in over de regeltjes van Foppe de Haan (Shirt in broek, netjes kapsel enzo), en dat Denneboom daar niet aan meewerkte, en daarom dus waarschijnlijk weg moest. Net als Barsom als ik me niet vergis.

Barsom kon daarnaast ook helemaal niet voetballen. Maar verder lijkt het wel een tendens dat spelers vaak problemen hebben met Foppe. Onoverkomelijke problemen...
pi_14347970
Ik heb even een vraagje is die Bas vd Brink famillie van Rene vd Brink? Zelfde haardos zelfde werklust...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_14348077
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:39 schreef Shibber het volgende:

Eindelijk iemand die het inziet. De vesting die de heerenveen Foppe de haan combi om zich heen heeft gebouwd begint scheurtjes te vertonen. Eigenlijk was dit vorig jaar al zo. Ik denk dan ook dat het een goeie keus is dat foppe het na dit seizoen voor gezien houdt, hoewel het misschien wenselijk was geweest als ie vorig jaar al gestopt was.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_14348176
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:40 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Barsom kon daarnaast ook helemaal niet voetballen. Maar verder lijkt het wel een tendens dat spelers vaak problemen hebben met Foppe. Onoverkomelijke problemen...

Ach, er zijn ook net zoveel spelers die met hem weglopen. Zoals bij zoveel coaches.

Het zijn meestal de mislukte spelers die je dat soort dingen hoort zeggen. En het ging bij Denneboom niet om zijn paardestaart

pi_14348229
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, er zijn ook net zoveel spelers die met hem weglopen. Zoals bij zoveel coaches.

Het zijn meestal de mislukte spelers die je dat soort dingen hoort zeggen. En het ging bij Denneboom niet om zijn paardestaart

Dat geloof ik ook wel, maar het is niet alleen Denneboom. Er zijn meer spelers op eens vertrokken bij Heerenveen na een conflict of dat er achteraf nagetrapt werd door spelers en/of de coach zelf, bv bij De Nooijer.
pi_14348327
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:49 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel, maar het is niet alleen Denneboom. Er zijn meer spelers op eens vertrokken bij Heerenveen na een conflict of dat er achteraf nagetrapt werd door spelers en/of de coach zelf, bv bij De Nooijer.

Volgens mij gebeurt dat bijna bij iedere club. Maar ik vind het niet zo erg eigenlijk, blijkt wel dat Foppe niet zo'n keurig en braaf baasje is. Misschien dat het daarom naar buiten komt, omdat van hem beeld bestaat dat hij met iedereen goed overweg kan. Dat hoeft een coach helemaal niet.

Gebeurt er nog iets tegen die bommengooiers vanuit Utrecht zelf eigenlijk?

pi_14348428
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat bijna bij iedere club. Maar ik vind het niet zo erg eigenlijk, blijkt wel dat Foppe niet zo'n keurig en braaf baasje is. Misschien dat het daarom naar buiten komt, omdat van hem beeld bestaat dat hij met iedereen goed overweg kan. Dat hoeft een coach helemaal niet.

Gebeurt er nog iets tegen die bommengooiers vanuit Utrecht zelf eigenlijk?

Bij Heerenveen gebeurt het wat vaker, in elk geval wordt er meer over gezegd en over geschreven dan bij de doorsnee club.

Ik heb het idee dat Foppe iemand is van my way or highway. Dus je accepteert zijn visie en zijn handelen of je pleurt maar lekker een eind op.

Mja, die bommengooiers. Dat zal wel niet. Niet elke club heeft zo'n lafkutbestuur als wij (FCDB).

maandag 3 november 2003 @ 17:52:59 #192
26251 Eilanden
pi_14352142
Bron: UN

Vuurwerkbom kost FC Utrecht geld
Van onze sportredactie

UTRECHT - FC Utrecht kan waarschijnlijk een geldboete van de KNVB tegemoet zien. Op slag van rust ontplofte in het doelgebied van Heerenveen een vuurwerkbom, een incident waarvan de waarnemer van de voetbalbond in zijn rapport melding heeft gemaakt.

Tot opluchting van FC Utrecht floot scheidsrechter Ruud Bossen na de ontploffing voor de Bunnikzijde direct voor rust en besloot niet over te gaan tot staken. Aan het begin van dit seizoen werd FC Utrecht al beboet voor onder meer het afsteken van vuurwerk tijdens de bekerwedstrijd van
PSV in het afgelopen seizoen.

Speaker Ben Korver riep het publiek in de rust op zich te beheersen. "Dat heeft hij op een heel goede manier gedaan".

Stichting FC Utrecht heeft aangegeven het zeer op prijs te stellen als de gooier van de vuurwerkbom zich meldt bij de afdeling organisatie & events van FC Utrecht!

Bron: Forza Utreg

pi_14353460
quote:
Op maandag 3 november 2003 17:52 schreef Eilanden het volgende:
Stichting FC Utrecht heeft aangegeven het zeer op prijs te stellen als de gooier van de vuurwerkbom zich meldt bij de afdeling organisatie & events van FC Utrecht!
En Eilanden, ga je dat ook doen?
  maandag 3 november 2003 @ 22:17:26 #194
26251 Eilanden
pi_14359815
quote:
Op maandag 3 november 2003 18:41 schreef SCH het volgende:

[..]

En Eilanden, ga je dat ook doen?

Maar ik gooide 'em niet naar Vonk .. probeerde em naar jou toe te gooien

Trouwens als ik zover kon gooien, dan deed ik mee met de Olympische Spelen

maandag 3 november 2003 @ 22:26:05 #195
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_14360081
Je bent echt zielig als je zoiets doet, maar goed.. Fossielen zullen er altijd zijn
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_14360319
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:17 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Maar ik gooide 'em niet naar Vonk .. probeerde em naar jou toe te gooien

Trouwens als ik zover kon gooien, dan deed ik mee met de Olympische Spelen

Zit je precies tegenover me?
Ik vind het nieuwe stadion zwaar okay en ben verliefd op 1 van jullie stewards Die van ons zijn nogal van de NSB-erige als je begrijpt wat ik bedoel.
  maandag 3 november 2003 @ 22:34:28 #197
26251 Eilanden
pi_14360402
Kzit in X, dus als je in het uitvak zat, dan zat ik naast je
pi_14360520
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:34 schreef Eilanden het volgende:
Kzit in X, dus als je in het uitvak zat, dan zat ik naast je
Tering, was jij dat.............
  maandag 3 november 2003 @ 22:40:03 #199
26251 Eilanden
pi_14360673
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Tering, was jij dat.............

Ja, maar van de 3 personen in het uitvak, zwaaide alleen de 2 stewards terug .. om de een of andere reden negeerde je me
pi_14360750
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:40 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ja, maar van de 3 personen in het uitvak, zwaaide alleen de 2 stewards terug .. om de een of andere reden negeerde je me

Verlegenheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')