quote:De competitie bestaat inderdaad maar uit 9 wedstrijden
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:32 schreef popolon het volgende:
Degradatiekandidaat, mooi
quote:Bedankt voor de informatie
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:39 schreef Eilanden het volgende:[..]
De competitie bestaat inderdaad maar uit 9 wedstrijden
quote:dat wordt dan nacompetitie voor fc domtoren
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:39 schreef Eilanden het volgende:[..]
De competitie bestaat inderdaad maar uit 9 wedstrijden
quote:We zullen het zien aan het einde van de competitie, ga er niet vanuit dat de FC nacompetitie moet gaan spelen
Op zondag 26 oktober 2003 02:14 schreef CAZZO het volgende:[..]
dat wordt dan nacompetitie voor fc domtoren
Weer verliezen en er is serieuze crisis
quote:Er zijn duidelijke oorzaken voor het mindere presteren aan te wijzen. Zoveel blessures is echt niet normaal. Ik geloof dat er 8 geblesseerden zijn, waarvan een aantal toch wel basisspelers zijn (o.a. Schut en Touzani)Ik last gisteren dat Jordy Zuidam ook voor maanden geblesseerd is.
Op zondag 26 oktober 2003 11:05 schreef mitt het volgende:
Na het zien van Utreg vorige week ben ik toch wel benieuwd hoe en wat er vandaag gaat gebeuren.Weer verliezen en er is serieuze crisis
Maar: de selectie was al erg krap en kwalitatief ook minder breed dan vorig seizoen. Dan weet je dat je met blessures en schorsingen, die je elk jaar wel krijgt, snel in de problemen kan komen. Dat was ook precies de reden waarom ik de FCU destijds in een topic bij de degradatiekandidaten schaarde.
quote:Met die krapte en breedte ben ik het helemaal eens, maar daarom waren de doelstellingen t.o.v. voorgaande jaren al bijgesteld. En ja, je krijgt elk jaar wel schorsingen en blessures, maar de hoeveelheid blessures die er nu zijn (niet eens schorsingen), is voor elke HCE club abnormaal, 8 stuks en tijdens deze wedstrijd is Ponk nu ook geblesseerd uitgevallen (iets waar ik trouwens minder rouwig om ben) En alhoewel er best nog wat achter de hand is, is de selectie natuurlijk minder breed dan voorgaande jaren. Maar ik blijf dan nog steeds van mening dat Utrecht een selectie heeft die in de middenmoot mee moet kunnen draaien.
Op zondag 26 oktober 2003 15:40 schreef methodmich het volgende:
Dat is helemaal waar, van die blessures....Maar: de selectie was al erg krap en kwalitatief ook minder breed dan vorig seizoen. Dan weet je dat je met blessures en schorsingen, die je elk jaar wel krijgt, snel in de problemen kan komen. Dat was ook precies de reden waarom ik de FCU destijds in een topic bij de degradatiekandidaten schaarde.
Maar ja, waar praten we over, het is net 0-2 geworden in Enschede en dus gaat Utrecht weer een paar plaatsen omhoog.
quote:Das waar. Ik ga maar op 1 voorwaarde akkoord met het feit dat Utrecht Nacompetitie speelt.. En dat is als AJAX lekker naar de Gouden Gids Divisie gaat.
Op zondag 26 oktober 2003 16:07 schreef Frenkie het volgende:
Utrecht gewoon weer 10e of 11e ofzo.
Degradatiekandidaatwel de enige club buiten de top 3 die nog Europees actief is
quote:beetje jammer inderdaad.
Op zondag 26 oktober 2003 16:20 schreef Eilanden het volgende:
kut kut kut kut 2-2
quote:What he says....
Op zondag 26 oktober 2003 16:20 schreef Eilanden het volgende:
kut kut kut kut 2-2
quote:die lamlul ging wel drie keer op de grond liggen en toen was die eindelijk definitief k.o.
Op zondag 26 oktober 2003 16:53 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:
Hmmm Ponk is gewisseld omdat hij onwel was geworden? Ben benieuwd wat er met hem aan de hand is. Terol schijnt in de blessure tijd een wereld redding gemaakt te hebben..........ach beter 1 punt dan geen punt. Typisch Utreg weer om het uit handen te geven in de laatste minuten
quote:Ben er niet echt rouwig om dat Ponk plaats moest maken voor Terol....
Op zondag 26 oktober 2003 16:53 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:
Hmmm Ponk is gewisseld omdat hij onwel was geworden? Ben benieuwd wat er met hem aan de hand is. Terol schijnt in de blessure tijd een wereld redding gemaakt te hebben..........ach beter 1 punt dan geen punt. Typisch Utreg weer om het uit handen te geven in de laatste minuten
Zag trouwens op Teletekst dat Roiha is ingevallen. Eindelijk weer iemand uit de ziekenboeg die weer fit is
quote:hopelijk kan ie tegen Heerenveen niet spelen
Op zondag 26 oktober 2003 20:07 schreef Eilanden het volgende:
Studio Sport meldde een hersenschudding voor Ponk
morgen ff kaarten kopen
quote:Goede redding van Terol in blessuretijd!
Op zondag 26 oktober 2003 20:09 schreef mitt het volgende:[..]
hopelijk kan ie tegen Heerenveen niet spelen
morgen ff kaarten kopen
Op basis van de beelden terechte puntendeling, maar als je 15 min voor tijd 0-2 voor staat, dan is dit gewoon zuur
We hadden meer verdiend tegen Twente.
Begint een leuke aankoop te worden die spits trouwens.
quote:pech? pech? pech?
Op zondag 26 oktober 2003 21:34 schreef hace_x het volgende:
Maan maan maan.. wat een pech voor ons Utereg!!!!
quote:ploegen die zo verdedigend lopen te voetballen verdienen eigenlijk helemaal niks
We hadden meer verdiend tegen Twente.
quote:En dan heb je het over Twente in uit wedstrijden zeker? Schei toch uit jochie!
Op zondag 26 oktober 2003 22:05 schreef CAZZO het volgende:[..]
[..]
ploegen die zo verdedigend lopen te voetballen verdienen eigenlijk helemaal niks
quote:Eeh, was het niet zo dat Utrecht juist een van de meest aanvallende ploegen was... Twente in Uitwedstrijden=verdedigend, net zoals bijna alle andere ploegen.
Op zondag 26 oktober 2003 22:05 schreef CAZZO het volgende:[..]
[..]
ploegen die zo verdedigend lopen te voetballen verdienen eigenlijk helemaal niks
Balen dat we 2 punten uit handen geven in het laatste kwartier, maar vond de FC verder wel goed voetballen, Tanghe was weer als vanouds heel goed bezig, en vd Haar begint ook warm te worden ![]()
Gelukkig Roiha weer terug, de Groot miste gisteren weer een kans waar je U tegen zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |