quote:De Jong was geloof ik de enige die zich echt opwond na die snelle goals... de rest liep rond van "huh, das naar".
Op zondag 19 oktober 2003 17:30 schreef Poepoog het volgende:[..]
Mooie bloedneus van mr. De Jong.
Alsof de ziekenboeg nog niet vol genoeg zit.....
Bron: forza-utreg.nl
Jordy Zuidam viel al na 14 minuten uit in de wedstrijd tegen AZ na een fel duel om de bal. De verdediger is voorlopig uitgeschakeld. Het is op dit moment onduidelijk wat de nummer 3 van FC Utrecht precies heeft maar de knie is de oorzaak van de blessure.
quote:Nummer hoeveel is dit, 8 ofzo...
Op zondag 19 oktober 2003 21:58 schreef Eilanden het volgende:
*Zucht*Alsof de ziekenboeg nog niet vol genoeg zit.....
Bron: forza-utreg.nl
Jordy Zuidam viel al na 14 minuten uit in de wedstrijd tegen AZ na een fel duel om de bal. De verdediger is voorlopig uitgeschakeld. Het is op dit moment onduidelijk wat de nummer 3 van FC Utrecht precies heeft maar de knie is de oorzaak van de blessure.
quote:Mensen die blijven springen en zingen na 3 tegendoelpunten in 4 minuten vind ik vervelender.
Idd kut gloryhunters van zuid
* ik was weg in de 81e minuut
quote:zag ik zoiets op Studio Sport dat er al supporters na de 0-3 naar huis gingen?
Op zondag 19 oktober 2003 18:28 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ook dat die flappies allemaal eerder weggingen
Nep Supporters
quote:Kan kloppen ja, ik neem het diegenen niet eens kwalijk ook...
zag ik zoiets op Studio Sport dat er al supporters na de 0-3 naar huis gingen?
quote:tja, ik kan het me best voorstellen, maar toch. In de 5e minuut je team al laten zitten
Op maandag 20 oktober 2003 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Kan kloppen ja, ik neem het diegenen niet eens kwalijk ook...
quote:Het team liet het publiek na 4 minuten al zitten....
In de 5e minuut je team al laten zitten
Ik heb ook 0-3's tegen Fortuna gezien jaaren geleden, maar dit was wel HEEL erg...
En dan ook nog Auxerre loten...
quote:Aan de selectie ligt het niet hoor, die is linkerrijtje-waardig.
Het wordt steeds vervelender te moeten constateren dat mijn inschatting juist was, want ik gun Utrecht meer dan dit.
En dan ook nog Auxerre loten...
Oorzaken ?
Waslijst aan blessures, en de trainer.
Van mij mogen ze Dhr. Booy lozen....
quote:Nou, dat valt toch nog mee met die selectie... Linkerrijtje waardig maar dan alleen plek 9. Zit toch veel middelmatig materiaal bij en jongens met meer "naam" dan kwaliteit.
Op maandag 20 oktober 2003 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Aan de selectie ligt het niet hoor, die is linkerrijtje-waardig.
Oorzaken ?
Waslijst aan blessures, en de trainer.
quote:Denk je nou echt dat het aan hem ligt?? Echt niet en gisteren staan er gewoon een paar te slapen , wat volgens mij waren ze onder narcose ofzo
Op maandag 20 oktober 2003 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Foeke booy is wel diegene die met Utrecht de beker gewonnen heeft .....of stond jij toen niet te juichen en te genieten??
FC Utrecht Bekerwinnaar 1985
FC Utrecht Bekerwinnaar 2003
FC Utrecht recordhouder snelste 3 goals tegen ooit
quote:Ik geniet er nu (en de komende 10 jaar) nog van !
Foeke booy is wel diegene die met Utrecht de beker gewonnen heeft .....of stond jij toen niet te juichen en te genieten??
Maar zeg nou zelf, Booy heeft 0,0 invloed gehad op die bekerwinst.
De toenmalige spelersgroep heeft die beker gewonnen, daar hebben ze Booy niet voor nodig gehad.
Oh, en ik ben niet sinds gisteren anti-Booy hoor, maar sinds dag 1 van zijn aanstelling.
Jordy Zuidam heeft een het duel met AZ (3-0 verlies) een flinke knieblessure overgehouden. De middenvelder van FC Utrecht is waarschijnlijk zo'n zes weken uitgeschakeld.
Na een uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis bleek maandag dat de buitenbanden van zijn knie ernstig zijn beschadigd. Zuidam mist daardoor niet alleen een groot stuk van de competitie maar moet ook de UEFA Cup-duels met AJ Auxerre aan zich voorbij laten gaan.
quote:Mag ik ff schelden... <censuur> Nummer hoeveel is dit eigenlijk, 8 ofzo?
Op maandag 20 oktober 2003 21:27 schreef Eilanden het volgende:
Alsof we niet genoeg blessures hebben....Jordy Zuidam heeft een het duel met AZ (3-0 verlies) een flinke knieblessure overgehouden. De middenvelder van FC Utrecht is waarschijnlijk zo'n zes weken uitgeschakeld.
Na een uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis bleek maandag dat de buitenbanden van zijn knie ernstig zijn beschadigd. Zuidam mist daardoor niet alleen een groot stuk van de competitie maar moet ook de UEFA Cup-duels met AJ Auxerre aan zich voorbij laten gaan.
quote:Tjah, als je een berg spelers moet inleveren en met zo'n grote ziekenboeg zit dan kan je nie zoveel meer
Op maandag 20 oktober 2003 22:02 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:
Het is echt niet normaal die blessure's .......dit is idd al nummer 8 ofzo . Ook Zuidam begon net lekker te draaien.
Het is gewoon Utreg, je kan uit van Ajakkes winnen met 8-0 en thuis van de meest onbeduidende ploegen gewoon dik verliezen. Dat is Utreg nou eenmaal..
[spam]
Sjek de link in me sig ![]()
[/spam]
quote:
FC Utrecht zet Berger aan de kantUTRECHT, 21 oktober 2003 09:28 - FC Utrecht en haar technische directeur Han Berger gaan met onmiddelijke ingang uit elkaar. De technisch directeur die twee weken geleden onder vuur kwam te liggen en daarom twee weken vakantie opnam, zag bij terugkomst in stadion Nieuw Galgenwaard dat de poten onder zijn stoel compleet doorgezaagd waren. Op dit moment onderhandelen Berger en FC utrecht over een afkoopsom voor de technisch directeur.
Berger kwam bij Fc Utrecht onder vuur te liggen nadat bekend werd gemaakt dat hij onderhandelde met een buitenlandse club. Hoewel Berger daar expliciet toestemming voor had gekregen van algemeen directeur Martin Sturkenboom (en hij daar zelfs salaris voor heeft ingeleverd), werd het hem door onder meer trainer Foeke Booy kwalijk genomen dat hij daar zo open over was.
Han Berger staat synoniem voor de terugkeer van FC Utrecht in de vaderlandse subtop. Sinds zijn aanstelling medio 2000 als opvolger vab Hans van Breukelen. Hij stelde Frans Adelaar en later Foeke Booij aan als trainers en leidde de club terug naar de Nederlandse subtop. De club uit de Domstad behaalde inmiddels drie maal Europees voetbal en won vorig jaar de Amstelcup.
Voor zover bekend heeft Berger nog geen nieuwe club.
Opvolger wordt natuurlijk Co Adriaanse na dit seizoen, Nol De Ruiter wordt ad-interim TD.
quote:Zijn vertrek : voetbalonline
Bron?
De rest : Geruchten
Ik wel nml. en waarschijnlijk wordt het zonder kaart afreizen aangezien ik geen uitkaart heb.
Maar goed, in mijn beste frans aan de normale kassa een kaartje vragen moet ook lukken denk ik.
"Wat nu in de media is verschenen, is puur speculatief. Op de langere termijn heb ik zeker ambities op het vlak van een technisch directeurschap. Maar op dit moment zeker niet. De supporters van De Graafschap hoeven niet bang te zijn dat ik vertrek. Ik ben niet voornemens mijn contract bij deze club te laten ontbinden, Ik steek al mijn energie liever in De Graafschap, dan in deze geruchten die vandaag zijn ontstaan", zo verteld Frans Adelaar.
Adelaar was eerder ook al eens werkzaam als coach bij FC Utrecht. Toen vertrok hij na een onenigheid met Han Berger.
Het verzoek werd gedaan tijdens een bijeenkomst eerder deze week. Sturkenboom -momenteel algemeen directeur ad interim- leidde met financieel deskundige Peter Spierenburg vorig seizoen de saneringsoperatie bij de in de financiele problemen verkerende club. Na de structuurwijziging vormde Sturkenboom met Venneman en de woensdag opgestapte technisch directeur Han Berger de dagelijkse leiding van FC Utrecht. Sturkenboom houdt het voorstel in beraad. ,,Maar ik denk dat er begin december wel meer duidelijkheid is. Eerder had Sturkenboom nog aangegeven de club in de loop van dit seizoen te willen verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |