abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13990192
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 17:30 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Mooie bloedneus van mr. De Jong.

De Jong was geloof ik de enige die zich echt opwond na die snelle goals... de rest liep rond van "huh, das naar".
Catch ya on the flipside...
  zondag 19 oktober 2003 @ 21:58:41 #102
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_13993925
*Zucht*

Alsof de ziekenboeg nog niet vol genoeg zit.....

Bron: forza-utreg.nl

Jordy Zuidam viel al na 14 minuten uit in de wedstrijd tegen AZ na een fel duel om de bal. De verdediger is voorlopig uitgeschakeld. Het is op dit moment onduidelijk wat de nummer 3 van FC Utrecht precies heeft maar de knie is de oorzaak van de blessure.

pi_13994019
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:58 schreef Eilanden het volgende:
*Zucht*

Alsof de ziekenboeg nog niet vol genoeg zit.....

Bron: forza-utreg.nl

Jordy Zuidam viel al na 14 minuten uit in de wedstrijd tegen AZ na een fel duel om de bal. De verdediger is voorlopig uitgeschakeld. Het is op dit moment onduidelijk wat de nummer 3 van FC Utrecht precies heeft maar de knie is de oorzaak van de blessure.

Nummer hoeveel is dit, 8 ofzo...
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_14000573
quote:
Idd kut gloryhunters van zuid
Mensen die blijven springen en zingen na 3 tegendoelpunten in 4 minuten vind ik vervelender.

* ik was weg in de 81e minuut

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14000789
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 18:28 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ook dat die flappies allemaal eerder weggingen Nep Supporters

zag ik zoiets op Studio Sport dat er al supporters na de 0-3 naar huis gingen?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14000844
quote:
zag ik zoiets op Studio Sport dat er al supporters na de 0-3 naar huis gingen?
Kan kloppen ja, ik neem het diegenen niet eens kwalijk ook...
pi_14000945
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kan kloppen ja, ik neem het diegenen niet eens kwalijk ook...

tja, ik kan het me best voorstellen, maar toch. In de 5e minuut je team al laten zitten
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14001266
quote:
In de 5e minuut je team al laten zitten
Het team liet het publiek na 4 minuten al zitten....

Ik heb ook 0-3's tegen Fortuna gezien jaaren geleden, maar dit was wel HEEL erg...

pi_14006475
Het wordt steeds vervelender te moeten constateren dat mijn inschatting juist was, want ik gun Utrecht meer dan dit.

En dan ook nog Auxerre loten...

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14008464
quote:
Het wordt steeds vervelender te moeten constateren dat mijn inschatting juist was, want ik gun Utrecht meer dan dit.
En dan ook nog Auxerre loten...
Aan de selectie ligt het niet hoor, die is linkerrijtje-waardig.

Oorzaken ?

Waslijst aan blessures, en de trainer.

Van mij mogen ze Dhr. Booy lozen....

pi_14009042
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Aan de selectie ligt het niet hoor, die is linkerrijtje-waardig.

Oorzaken ?

Waslijst aan blessures, en de trainer.

Nou, dat valt toch nog mee met die selectie... Linkerrijtje waardig maar dan alleen plek 9. Zit toch veel middelmatig materiaal bij en jongens met meer "naam" dan kwaliteit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14009328
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat het aan hem ligt?? Echt niet en gisteren staan er gewoon een paar te slapen , wat volgens mij waren ze onder narcose ofzo

Foeke booy is wel diegene die met Utrecht de beker gewonnen heeft .....of stond jij toen niet te juichen en te genieten??

FC Utrecht Bekerwinnaar 1985
FC Utrecht Bekerwinnaar 2003
FC Utrecht recordhouder snelste 3 goals tegen ooit

pi_14009767
quote:
Foeke booy is wel diegene die met Utrecht de beker gewonnen heeft .....of stond jij toen niet te juichen en te genieten??
Ik geniet er nu (en de komende 10 jaar) nog van !

Maar zeg nou zelf, Booy heeft 0,0 invloed gehad op die bekerwinst.

De toenmalige spelersgroep heeft die beker gewonnen, daar hebben ze Booy niet voor nodig gehad.

Oh, en ik ben niet sinds gisteren anti-Booy hoor, maar sinds dag 1 van zijn aanstelling.

maandag 20 oktober 2003 @ 16:53:43 #114
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_14009994
Toch ligt het niet aan Booy. Utregt heeft een krappe selectie dus lopen de spelers op hun tenen en heb je meer kans om tegen blessures aan te lopen.
Booy kan moeilijk helemaal niet meer gaan trainen om overbelasting te voorkomen.
En een trainer die de beker wint in 1 van de moeilijkste periodes van de club en daarna met een salarisverlaging genoegen neemt zou ik altijd steunen als supporter.
Je kunt ook een type Boeve aanstellen :p
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:27:25 #115
26251 Eilanden
pi_14016758
Alsof we niet genoeg blessures hebben....

Jordy Zuidam heeft een het duel met AZ (3-0 verlies) een flinke knieblessure overgehouden. De middenvelder van FC Utrecht is waarschijnlijk zo'n zes weken uitgeschakeld.
Na een uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis bleek maandag dat de buitenbanden van zijn knie ernstig zijn beschadigd. Zuidam mist daardoor niet alleen een groot stuk van de competitie maar moet ook de UEFA Cup-duels met AJ Auxerre aan zich voorbij laten gaan.

pi_14016797
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:27 schreef Eilanden het volgende:
Alsof we niet genoeg blessures hebben....

Jordy Zuidam heeft een het duel met AZ (3-0 verlies) een flinke knieblessure overgehouden. De middenvelder van FC Utrecht is waarschijnlijk zo'n zes weken uitgeschakeld.
Na een uitgebreid onderzoek in het ziekenhuis bleek maandag dat de buitenbanden van zijn knie ernstig zijn beschadigd. Zuidam mist daardoor niet alleen een groot stuk van de competitie maar moet ook de UEFA Cup-duels met AJ Auxerre aan zich voorbij laten gaan.

Mag ik ff schelden... <censuur> Nummer hoeveel is dit eigenlijk, 8 ofzo?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_14017737
Het is echt niet normaal die blessure's .......dit is idd al nummer 8 ofzo . Ook Zuidam begon net lekker te draaien.
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 01:03:18 #118
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_14021994
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:02 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:
Het is echt niet normaal die blessure's .......dit is idd al nummer 8 ofzo . Ook Zuidam begon net lekker te draaien.
Tjah, als je een berg spelers moet inleveren en met zo'n grote ziekenboeg zit dan kan je nie zoveel meer

Het is gewoon Utreg, je kan uit van Ajakkes winnen met 8-0 en thuis van de meest onbeduidende ploegen gewoon dik verliezen. Dat is Utreg nou eenmaal..

[spam]
Sjek de link in me sig
[/spam]

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_14025103
quote:
FC Utrecht zet Berger aan de kant

UTRECHT, 21 oktober 2003 09:28 - FC Utrecht en haar technische directeur Han Berger gaan met onmiddelijke ingang uit elkaar. De technisch directeur die twee weken geleden onder vuur kwam te liggen en daarom twee weken vakantie opnam, zag bij terugkomst in stadion Nieuw Galgenwaard dat de poten onder zijn stoel compleet doorgezaagd waren. Op dit moment onderhandelen Berger en FC utrecht over een afkoopsom voor de technisch directeur.

Berger kwam bij Fc Utrecht onder vuur te liggen nadat bekend werd gemaakt dat hij onderhandelde met een buitenlandse club. Hoewel Berger daar expliciet toestemming voor had gekregen van algemeen directeur Martin Sturkenboom (en hij daar zelfs salaris voor heeft ingeleverd), werd het hem door onder meer trainer Foeke Booy kwalijk genomen dat hij daar zo open over was.

Han Berger staat synoniem voor de terugkeer van FC Utrecht in de vaderlandse subtop. Sinds zijn aanstelling medio 2000 als opvolger vab Hans van Breukelen. Hij stelde Frans Adelaar en later Foeke Booij aan als trainers en leidde de club terug naar de Nederlandse subtop. De club uit de Domstad behaalde inmiddels drie maal Europees voetbal en won vorig jaar de Amstelcup.

Voor zover bekend heeft Berger nog geen nieuwe club.

Berger, tof dat je zo hebt lopen azen op die afkoopsom

Opvolger wordt natuurlijk Co Adriaanse na dit seizoen, Nol De Ruiter wordt ad-interim TD.

dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:32:59 #120
26251 Eilanden
pi_14026866
quote:
Bron?
Zijn vertrek : voetbalonline

De rest : Geruchten

pi_14100062
Zijn er al mensen die hotels geboekt hebben in Auxerre ?

Ik wel nml. en waarschijnlijk wordt het zonder kaart afreizen aangezien ik geen uitkaart heb.

Maar goed, in mijn beste frans aan de normale kassa een kaartje vragen moet ook lukken denk ik.

vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:51:39 #123
26251 Eilanden
pi_14106789
Frans Adelaar heeft op De Graafschap-site gereageerd over de speculaties dat Adelaar in beeld zou zijn als nieuwe technisch directeur bij FC Utrecht. Han Berger, huidig technisch directeur, vertrekt namelijk per 1 november bij de Utrechtse club.

"Wat nu in de media is verschenen, is puur speculatief. Op de langere termijn heb ik zeker ambities op het vlak van een technisch directeurschap. Maar op dit moment zeker niet. De supporters van De Graafschap hoeven niet bang te zijn dat ik vertrek. Ik ben niet voornemens mijn contract bij deze club te laten ontbinden, Ik steek al mijn energie liever in De Graafschap, dan in deze geruchten die vandaag zijn ontstaan", zo verteld Frans Adelaar.

Adelaar was eerder ook al eens werkzaam als coach bij FC Utrecht. Toen vertrok hij na een onenigheid met Han Berger.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 15:10:51 #124
26251 Eilanden
pi_14126713
UTRECHT - De raad van commissarissen en financieel directeur Rob Venneman van FC Utrecht hebben Martin Sturkenboom gevraagd na te denken over een langer verblijf als algemeen directeur bij FC Utrecht.

Het verzoek werd gedaan tijdens een bijeenkomst eerder deze week. Sturkenboom -momenteel algemeen directeur ad interim- leidde met financieel deskundige Peter Spierenburg vorig seizoen de saneringsoperatie bij de in de financiele problemen verkerende club. Na de structuurwijziging vormde Sturkenboom met Venneman en de woensdag opgestapte technisch directeur Han Berger de dagelijkse leiding van FC Utrecht. Sturkenboom houdt het voorstel in beraad. ,,Maar ik denk dat er begin december wel meer duidelijkheid is. Eerder had Sturkenboom nog aangegeven de club in de loop van dit seizoen te willen verlaten.

zaterdag 25 oktober 2003 @ 23:32:21 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14136678
Degradatiekandidaat, mooi

[Dit bericht is gewijzigd door popolon op 25-10-2003 23:33]

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')