abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13604801
Zonder onaardig te willen zijn, maar misschien ga ik toch gelijk krijgen toen ik in een topic over de degradatiekandidaten ook FC Utrecht noemde... Hoop voor de club van niet, maar het is toch niet al te hoopgevend wat er momenteel gebeurt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13604900
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 19:22 schreef methodmich het volgende:
Zonder onaardig te willen zijn, maar misschien ga ik toch gelijk krijgen toen ik in een topic over de degradatiekandidaten ook FC Utrecht noemde... Hoop voor de club van niet, maar het is toch niet al te hoopgevend wat er momenteel gebeurt.
Zeg dat wel, het gaat écht flut... Ik vind het goed als Utrecht Nacompetitie speelt, als AJAX direct degradeerd.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13606240
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

Zeg dat wel, het gaat écht flut... Ik vind het goed als Utrecht Nacompetitie speelt, als AJAX direct degradeerd.

Waar mag ik m'n krabbel zetten?
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 5 oktober 2003 @ 00:32:55 #54
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_13656896
Berger zoekt voorlopig de stilte

Technisch directeur Han Berger van FC Utrecht gaat zich de komende twee weken in de luwte beraden op zijn voetbaltoekomst. Hij wil de gespannen situatie rond zijn positie bij de Utrechtse club voor zichzelf evalueren. Berger reageerde zaterdagavond voorafgaande aan het duel NAC - FC Utrecht op de maatregel van de club om zijn bevoegdheden drastisch te beperken.

Volgens Berger is hij door alle persberichten zeer negatief in de publiciteit gekomen. "Ik voel mij hierdoor beschadigd. En volkomen ten onrechte."

Berger heeft in overleg met algemeen directeur Martin Sturkenboom besloten zich gedurende zijn onderhandelingen met een buitenlandse club niet meer te bemoeien met beleidsmatige zaken die over de toekomst van FC Utrecht gaan.

pi_13682484
Berger moet maar gauw pleite gaan, en dan Spelbos of Adriaanse als TD

Verder een heerlijke overwinning afgelopen zaterdag ! Er is geen peil op te trekken bij ons cluppie.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 14:42:14 #56
26251 Eilanden
pi_13764749
Datum: 09-10-2003

WILNIS Na een afwezigheid van zo'n tweeënhalve maand maakte Paulus Roiha woensdagavond zijn rentree bij FC Utrecht.

De Fin, die geblesseerd was aan zijn achillespees, kwam in de tweede helft van de benefietwedstrijd in Wilnis in het veld en scoorde ook een keer.

Zo'n 600 toeschouwers trotseerden woensdagavond de barre weersomstandigheden. FC Utrecht trad met een veredeld tweede elftal aan tegen een regionale selectie. De opbrengst van de wedstrijd is naar verwachting zo'n 2000 euro en gaat naar de gedupeerden van de dijkdoorbraak op 26 augustus in Wilnis.

FC Utrecht, dat de laatste twintig minuten met tien man speelde omdat de wissels op waren, won met 14-1, na een ruststand van 5-0. Voor de amateurs scoorde Ivan Lont (Hertha) tegen. Doelpuntenmakers FC Utrecht: Sandro Calabro (7), Adnan Alisick (2), Paulus Roiha, Donny de Groot, Joost Broerse, Dave van den Bergh, Ergun Cakir.

Bron: Utrechts Nieuwsblad

Paulus komt terug

pi_13766905
quote:
Paulus komt terug
Yep wordt leuk...!!

Veel concurrentie voorin ! (Calabro 7 goals in 1 wedstrijd ?)

donderdag 9 oktober 2003 @ 19:09:01 #58
26251 Eilanden
pi_13771635
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yep wordt leuk...!!

Veel concurrentie voorin ! (Calabro 7 goals in 1 wedstrijd ?)

Yup .. maar ik heb nog te weinig van Calabro gezien (ook in de voorbereiding) om te beoordelen of hij een aanwinst. Bij ADO deed 'ie het geloof ik wel aardig als supersub
pi_13784063
quote:
Yup .. maar ik heb nog te weinig van Calabro gezien (ook in de voorbereiding) om te beoordelen of hij een aanwinst. Bij ADO deed 'ie het geloof ik wel aardig als supersub
Ik verwacht m toch wel in de basis over een jaartje (of 2)
pi_13827654
Ik moet wel zeggen dat het spel steeds beter verzorgd lijkt te worden. En dan maakt het straks niet echt heel veel uit wie er voorin staat... Ik denk dat alle 4 de spitsen voldoende kwaliteit bezitten om goed te worden maar helaas zijn ze geen van allen zover. (vd Haar vormgebrek, rest moet gewoon nog groeien) Maar ook als Fujita wat scherper wordt in de afronding dan staan we zo weer in de top 7 hoor. Woensdag wordt wel echt pittig ben ik bang. Maar toch hou ik de moed erin v.w.b. de 2e ronde...
DS..
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 16:29:26 #61
26251 Eilanden
pi_13878530
Voetbal: Bosschaart op eigen kosten naar Zilina
ZILINA (ANP) - Voetballers met een hart voor de club bestaan nog. Pascal Bosschaart van FC Utrecht betaalde hoogst persoonlijk reis- en verblijfkosten om de wedstrijd van zijn elftal uit bij FC Zilina woensdag te mogen meemaken. ,,Ik wil er gewoon graag bij zijn.''

Voor de club uit de Domstad, zoals bekend financieel niet de draagkrachtigste van Nederland, was het natuurlijk ondoenlijk alle niet fitte spelers vrijblijvend mee te nemen. Vanaf het begin van het seizoen heeft coach Foeke Booy te maken met een omvangrijke lijst van blessures.

Ruim twee weken geleden liep de (verdedigende) middenvelder Bosschaart in het duel met Vitesse een lichte spierscheuring op. Op de laatste training voor het vertrek naar Slowakije bleek het herstel onvoldoende te zijn gevorderd. ,,Dat had ik natuurlijk zien aankomen'', zei de speler. ,,Eerder al had ik daarom met de trainer overlegd of er toch mogelijkheden waren om mee te gaan.''

Moeizame winst

Zo kreeg het reisbureau dat de bepaald niet simpele trip verzorgde een dag voor het vertrek een telefoontje van de voetballer. Of er nog een ticket te regelen was. Ja dus. Bosschaart vloog, zoals meerdere volgers en begeleiders, wel mee met de selectie. Daarna scheidden de wegen zich. Bosschaart gewoon naar het supportershotel, Booy met de selectie enkele kilometers buiten Zilina.

Drie weken geleden speelde FC Utrecht in een leeg stadion de thuiswedstrijd tegen Zilina. Dit wegens een door de UEFA opgelegde straf wegens ongeregeldheden in het toernooi een jaar eerder. Vrij moeizaam werd met 2-0 gewonnen.

Bron: UN

donderdag 16 oktober 2003 @ 09:34:49 #62
26251 Eilanden
pi_13912980
Booy hoopt op iets moois in tweede ronde

Datum: 15-10-2003

Booy hoopt op iets moois in tweede ronde

ZILINA - "Laten we er nu maar iets moois van gaan maken", zei coach Foeke Booy, nadat zijn FC Utrecht in het toernooi om de UEFA-beker MSK Zilina had uitgeschakeld. "Ik speel liever tegen een grote club dan tegen een onbekend elftal. We hopen dat het een happening wordt."

In alle opzichten kon FC Utrecht de zege in Zilina gebruiken. "Nadat we de thuiswedstrijd zonder publiek moesten spelen willen we de fans nu iets bieden", zei trainer Booy woensdagavond. Bovendien is het in financieel opzicht van belang. Booy: "Door al die toestanden moest er tot nu toe geld bij."

Groot was het spel niet, vond ook de trainer. "De organisatie stond niet goed in het begin. Ik geloof dat we de bal nog geen drie seconden in de ploeg hielden. Voordeel was dat we aan de andere kant ook niets weggaven, maar er zal maar een klutsbal verkeerd vallen. Dan had het nog een lastige avond kunnen worden."

Het eerste doelpunt was meteen het breekpunt. Booy: "Ik had vooraf al gezegd, scoren we, dan gaat hier de stekker eruit. We hebben het vermogen in het elftal zoiets te doen. Daarna ging het spel ook de betere kant op. Vooral na de tweede treffer ging het helemaal lopen."

Van de Haar was de man van het breekpunt. "Ik ben blij dat ik nu eindelijk belangrijk heb kunnen zijn voor FC Utrecht", zei de van De Graafschap gekomen aanvaller. "Het moment waarop de treffer viel was van groot belang. De druk achterin werd steeds groter, door dat doelpunt keerde de rust terug bij ons."

vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:59:45 #63
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_13939276
Bij de loting voor de 2e ronde is eerst de pule-indeling gemaakt. FC Utrecht is ingedeeld in groep 3 en is ongeplaatst. Hierdoor kunnen ze tegen de volgende tegenstanders loten:
- Liverpool
- Parma
- Mallorca
- PAOK Saloniki
- Wisla Krakow
- AJ Auxerre

Overige ongeplaatste ploegen in deze poule zijn:
- FC Kopenhagen
- Valerenga
- Steaua Boekarest
- Austria Salzburg
- Debreceni VSC

Zal wel wisla Krakow worden

Wanna see a joke, check a look-a-like
pi_13939315
ik zou zeggen dat dat bij de gunstigere lotingen zou horen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_13939386
Liverpool, of Auxerre.

pi_13940080
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Liverpool, of Auxerre.

PAOK is ook te hebben, daar wint PSV zelfs van.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 11:44:23 #67
40771 Vulcanus
Urban Dance Squad
pi_13940383
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

PAOK is ook te hebben, daar wint PSV zelfs van.

PAOK: leuke club, fanatieke aanhang maar een beetje te ver weg.
Ik hoop zelf op Liverpool.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 12:16:44 #68
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13941167
Utrecht loot net Auxerre!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13941213
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 12:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Utrecht loot net Auxerre!
zwaar
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_13941432
Pffff, laaaaaastig... maar beter dan Liverpool, Parma en Wisla. Al met al niet ontevreden maar damn, niet makkelijk
Catch ya on the flipside...
  zondag 19 oktober 2003 @ 12:49:28 #71
26251 Eilanden
pi_13981463
Wat randnieuws:

Admirals mogelijk naar Galgenwaard

Amsterdam - De American footballclub de Amsterdam Admirals komt misschien naar Utrecht. De Amsterdammers verkeren in financiële nood, maar subsidie van hun gemeente lijkt uit te blijven.

De kans is groot dat de overkoepelende American footballorganisatie NFL de Amsterdamse club naar het buitenland wil overhevelen. In Duitsland zijn twee opties, maar in dat land zijn al drie NFL-clubs.

De algemeen manager Ronald Buys van de Amsterdam Admirals wil zijn club hoe dan ook binnen Nederland houden. Er is al voorzichtig contact geweest met het Utrechtse stadion Galgenwaard.

Bron: www.rtvu.nl

pi_13981527
Ik hoop dat ze zo eens niet van der Haar in de basis pleuren
  zondag 19 oktober 2003 @ 12:53:38 #73
26251 Eilanden
pi_13981552
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 12:52 schreef Poepoog het volgende:
Ik hoop dat ze zo eens niet van der Haar in de basis pleuren
Ik denk dat de kans daarop na woensdag vrij klein is....
pi_13981593
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 12:53 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans daarop na woensdag vrij klein is....

Helaas Wat een Goalgetter zeg Zet dan de Groot erin of Calabro Maar we zullen zo wel zien
pi_13987248
Goed verdedigd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')