abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2003 @ 16:59:41 #26
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_13161669
Ook na gisteren ben ik niet overtuigd van Ponk. De keren dat hij Wapenaar vorig seizoen verving deed hij het wel aardig, maar nu aan het begin van het seizoen, vind ik hem geen sterke indruk maken. Ballen niet klemvast, door de benen en weifelend optreden. Gisteren ook weer, 1e en 2e goal.....

Ik hoop echt dat Ponkie zich verbetert!

pi_13161726
Ik vond die actie van Ponk bij de eerste goal echt te belachelijk voor woorden. Op het moment dat Kezman en hij ongeveer tegelijk bij de bal waren liep ie naar links.
Hij dook er niet eens voor, kezman tikte die bal gewoon langs z'n voeten.
En dan weer gepoort worden, deed ie dat in de JC schaal niet ook al 3 keer tegen PSV?
  zondag 14 september 2003 @ 22:12:22 #28
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_13168943
dat poorten was nog niet eens zo erg, maar die eerste goal man, als hij gewoon was gaan liggen had kezman er nooit langs kunnen schieten. hij hield in en daar ging die de fout mee in.
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
pi_13168977
Ik ben een fan van Ponk
  zondag 14 september 2003 @ 22:59:38 #30
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_13170364
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:13 schreef SCH het volgende:
Ik ben een fan van Ponk
ik ben erg blij voor je
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
pi_13176566
Ponk maakt inderdaad geen beste indruk de eerste wedstrijden, maar ik heb nog wel vertrouwen in hem.

We moeten gewoon hopen dat alle geblesseerden ZSM terug zijn, de complete basis-verdediging is geblesseerd, en das nie goed natuurlijk.

Aankomende zondag moet er wel gewonnen worden in Grunn, anders lopen we de rest van het seizoen achter de feiten aan door de dan erg slechte seizoensopening...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_13244124
quote:
Woensdag 17 september 2003
Besloten oefenwedstrijd FC Utrecht

Onder omstandigheden die zo veel mogelijk overeen kwamen met die van volgende week tegen MSK Zilina, speelde FC Utrecht woensdagmorgen een oefenwedstrijd.

In een vrijwel leeg stadion Galgenwaard was Jong FC Utrecht de tegenstander. Omdat trainer Foeke Booy zijn spelers alvast wilde laten wennen aan het spelen van een officiële UEFA Cup-wedstrijd zonder publiek, was aan alles gedacht. Dus: toen de twee teams het veld betraden (onder leiding overigens van scheidsrechter Ron van den Berg) klonk het traditonele Eye of the tiger, de stadionspeaker las als altijd de opstelling van Utrecht op en bij de doelpunten schalde telkens La Cucharacha door het vrijwel lege stadion. Op de tribune zaten alleen wat trainers en andere medewerkers van de technische staf van FC Utrecht en een groepje journalisten van de schrijvende pers en de televisie. Ook was er een Japanse tv-ploeg, die niet alleen de wedstrijd filmde, maar ook een interview met Fujita opnam.

Wel orgineel dat ze oefenen met het spelen in een leeg stadion, kan je er alvast aan wennen.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  donderdag 18 september 2003 @ 09:40:12 #33
26251 Eilanden
pi_13255884
Zeppelin in De Vechtsebanen
Bron: UN

UTRECHT Een zeppelin boven Galgenwaard mocht niet. Dan maar een zeppelin in de Vechtsebanen, dachten de heren van 'Home of True Support'. Aan die zeppelin hangen richtmicrofoons die de aanmoedigingskreten woensdag op de een of andere manier moeten overbrengen naar de spelers van FC Utrecht.

"Hoe we het gaan doen is geheim", zegt Joris Daalhuisen, met Pierre Schoonhoven, Mario Nelissen en Jochem Geerdink initiatiefnemer. In 'Klein Galgenwaard' rekenen ze op een kleine 4000 man, die hun kluppie op indirecte wijze gaan steunen.

"Andersom", zegt Geerdink, "worden beeld en geluid uit Galgenwaard ook naar ons overgebracht. We gaan de sfeer van het stadion kopiëren en maken er een gezellige boel van. Met de 'Eye of the Tiger', met de 'Cucaracha', met opstellingen".

Symbolische steun krijgen de spelers woensdag vanuit de lucht. Een parachutist dropt vlak voor de aftrap de wedstrijdbal op de middenstip, en ook worden snippers over het veld afgeworpen. Voorts zijn helikoptervluchten gearrangeerd met gelukkige prijswinnaars die een glimp van de wedstrijd kunnen zien. Want overvliegen mag, blijven hangen niet. "Zo'n vlucht is ook een symbolisch gebaar", zegt Daalhuisen. "Je ziet natuurlijk niets van de wedstrijd maar het is een leuke geste".

In de Vechtsebanen is het zo ingericht dat de entourage de vergelijking met een echt voetbalstadion kan doorstaan. Aan de kant van het restaurant zijn zelfs zogenaamde skyboxen ingericht. Driehonderd plaatsen. Voor ontvangst, parkeren, diner, drankjes, kortom een avondvullend arrangement moet je 135 euro neertellen. Tal van BA-leden en Vrienden maken van de gelegenheid gebruik.

Behalve de wedstrijd is er woensdag nog meer te zien in de Vechtsebanen. Optredens bijvoorbeeld van de smartlappenband Willie & de Billies, het duo Danny & Gerard en DJ Leonardo. De avond duurt tot 23.00 uur en kost 13,50 euro de man exclusief toeslag. De vrije verkoop is gestart.

Kroon op de avond zou de komst moeten zijn van de FC Utrecht-spelers zelf, rond de klok van tien het liefst. Geerdink: "Maar dat zal voornamelijk afghangen van het resultaat. De club zal de jongens niet verplichten naar de Vechtesebanen te komen. Maar wat zou het 'af' zijn".

pi_13340184
Mooi is dat een FCUtopic, voel ik me meteen thuis hier. Ik mag dan wel hier een newbie zijn, maar ben geen FCU newbie .Ben ook veel te vinden op site van de supportersvereniging, maar dan onder een andere naam. Fcu-nieuwegein daar ben ik ook nog kort op t forum geweest, toen t "gewone" forum plat lag. Site is mooi geworden trouwens!
pi_13351541
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:49 schreef ZIEKEGEEST het volgende:
Fcu-nieuwegein daar ben ik ook nog kort op t forum geweest, toen t "gewone" forum plat lag. Site is mooi geworden trouwens!
Dank je.... en onder welke naam schreef je toen?
pi_13398763
Waarom weet ik niet meer waarom er geen supporters aanwezig mogen zijn? En waarom is dat dan ook alweer?
pi_13406357
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:48 schreef Golfen het volgende:
Waarom weet ik niet meer waarom er geen supporters aanwezig mogen zijn? En waarom is dat dan ook alweer?
Utrecht - Legia Warschau.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13415836
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:48 schreef Golfen het volgende:
Zoals zjroentje al zei, Utrecht-Legia Warschau van vorig jaar. Komt er op neer dat de Utrecht supporters werden uitgedaagd door Legia supporters, eindigend in rellen. Er waren ook geruchten dat er ADO Den Haag supporters tussen de Legia Warschau supporters zaten, al weet ik het niet zeker. Als thuisspelende club kreeg Utrecht een "erge" straf, en Legia een boete van 10.000,- Euro.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_13416737
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Zoals zjroentje al zei, Utrecht-Legia Warschau van vorig jaar. Komt er op neer dat de Utrecht supporters werden uitgedaagd door Legia supporters, eindigend in rellen. Er waren ook geruchten dat er ADO Den Haag supporters tussen de Legia Warschau supporters zaten, al weet ik het niet zeker. Als thuisspelende club kreeg Utrecht een "erge" straf, en Legia een boete van 10.000,- Euro.

ok, thanks. Blijft het bij 1 wedstrijd zonder supporters?
pi_13417026
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13417077
quote:
Op woensdag 24 september 2003 18:17 schreef Golfen het volgende:

[..]

ok, thanks. Blijft het bij 1 wedstrijd zonder supporters?

ja
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13417090
Toch wel een beetje suf zo...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_13417174
erg suf idd

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_13519610
Zou iemand alsjeblieft Patrick Zwaanswijk willen elimineren ?

Ik erger me echt kapot aan die gozer.

Rene Ponk mag wat mij betreft full-time in de spelersraad nu, laat die Terol het maar eens proberen, want Ponkie heeft nu wel laten zien dat ie te zenuwachtig/angstig is om 1e keeper te zijn.

Verder was het gisteren natuurlijk 1 groot drama, verliezen van een team wat slechter was, 17e plek, Bosschaart geblesseerd....

Zou Booy nu eindelijk ook eens doorhebben dat vd Haar een echte spits naast zich nodig heeft ? En Fujita aan de rechterkant totaal geen rendement heeft ? En hij dus moet kiezen tussen Tanghe en Fujita ?

Wat een kutweekend....

maandag 29 september 2003 @ 14:41:02 #45
26251 Eilanden
pi_13520582
Ben het in grote lijnen wel met je eens. Ponk komt wat mij betreft tekort als eerste keeper en misschien is Terol wel het proberen waard.

Zwaanswijk komt tekort m.i., net als Keller. Niet dat Schut en Touzani wonderspelers zijn, maar ik hoop echt dat ze snel terugkomen, want op dit moment staat er helemaal niets achter. Gelukkig is Lamey weer terug!

Voorin moeten inderdaad andere keuzes gemaakt worden. Of er een opgeofferd moet worden weet ik niet. Ze zijn allebei nl te goed om op de bank te zetten, maar een oplossing heb ik niet helaas.....

pi_13529142
Pascal Bosschaart heeft in het duel met Vitesse een lichte spierscheuring opgelopen. Onduidelijk is hoeveel tijd de middenvelder van FC Utrecht, die zondag al na twintig minuten uitviel, nodig heeft om te herstellen van de kuitblessure.
De laatste diagnose is een meevaller voor FC Utrecht, dat aanvankelijk rekening hield met een zware spierscheuring. 'Ik schat dat het herstel wel twee weken zal duren, maar het kan ook sneller gaan. Als Pascal zijn kuit deze week weer gaat belasten, valt er meer over te zeggen', aldus clubarts Van Hellemondt op de website van FC Utrecht.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_13529627
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:23 schreef superjoden het volgende:
Pascal Bosschaart heeft in het duel met Vitesse een lichte spierscheuring opgelopen. .
De blessure schijnt mee te vallen . Wat Ponk betreft.....laat idd Terol maar een opdraven want Ponk gaat wel erg vaak de laatste tijd in de fout. Aardige gozer hoor maar nu even niet zullen we maar zeggen.

Verder wordt het tijd dat ze wakker worden, vooral geen paniek want het is nog vroeg in het seizoen,maar het wordt wel tijd dat ze punten gaan sprokkelen. En natuurlijk hopen dat al die blessure gevallen gauw over zijn want dat is wel heel erg op het moment!

pi_13531357
quote:
Verder wordt het tijd dat ze wakker worden, vooral geen paniek want het is nog vroeg in het seizoen,maar het wordt wel tijd dat ze punten gaan sprokkelen. En natuurlijk hopen dat al die blessure gevallen gauw over zijn want dat is wel heel erg op het moment!
Mee eens, we hoeven niet in paniek te raken, maar Zwaanswijk in ieder geval moet er gewoon naast gezet worden, dan maar vd Brink en dan laten we Bosschaart (als ie er weer is) vanaf linksachter opbouwen aangezien Bassie dat niet kan, tot Schut er weer is.

En het Fujita-luxeprobleem moet ook opgelost worden, op rechts werkt duidelijk niet. Verder hopen dat vd Bergh zijn vorm weer vind, en dat er eens wat minder lange ballen op vd Haar gespeeld worden, en er weer meer via de flanken komt, dan moet het goedkomen.

dinsdag 30 september 2003 @ 17:38:34 #49
26251 Eilanden
pi_13549850
Van Forza Utreg:

Op 8 oktober speelt de FCU een vriendschappelijke wedstrijd tegen een selectie van de Ronde Venen.
De opbrengst komt ten goede aan de mensen in Wilnis vanwege de
dijkdoorbraak.

pi_13600707

**FC Utrecht heeft de bevoegdheden van
technisch directeur Han Berger tot
nader order ingeperkt.In overleg met
algemeen directeur Martin Sturkenboom
houdt Berger zich niet meer met beleid
en strategie bezig zo lang hij met twee
buitenlandse clubs in onderhandeling is
om als trainer aan de slag te gaan.

Berger keerde onlangs terug uit Azië