abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2003 @ 19:33:24 #226
73582 _Reggie_
Rocket Girl!!
pi_14507785
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:54 schreef fcutrechtnieuwegein.nl het volgende:
Ja vraag me af of die gepakt is.....ik zit bovenin en volgens mij kwam het weer van ergens rechtsonder ofzo?
Ik denk dat het van 1 van de 3 trappen afkomt (beneden, bij ijzeren hek) want kan me niet voorstellen dat het vanuit de gracht gegooid word. 1 ding moet je hem in ieder geval meegegeven, hij kan hard gooien en redelijk mikken..

Mijn voorstel volgende keer is, gozer grijpen en bij hem vuurwerkbom in ze reet.. Wedden dat ie het afleert?

[Edit]Dit is dus thaduck [/Edit]

Duckie is liev...
  zondag 9 november 2003 @ 19:35:06 #227
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_14507816
er zullen best camera's hangen daar dus het zal geen problemen opleveren om hem te vinden.
Alleen in Breda lukt het ze niet om mensen te traceren via de camera's
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 9 november 2003 @ 20:02:54 #228
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_14508444
Utreg had geluk dit weekend. Sinouh zag er weer goed uit bij dat doelpunt.
  zondag 9 november 2003 @ 21:54:52 #229
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_14510954
Ben trouwens hoe ernstig de blessure van Bosschaart is....
pi_14511179
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:54 schreef Eilanden het volgende:
Ben trouwens hoe ernstig de blessure van Bosschaart is....
Het schijnt dat zn been open lag?!? (Tot op het bot)... Ik heb er ook niks van gezien verder maar ik hoorde dat Foeke Booy dat had gezegd bij de persconferentie...
Catch ya on the flipside...
  zondag 9 november 2003 @ 22:13:06 #231
26251 Eilanden
pi_14511370
Foeke Booy: Die malloot weet niet wat ie doet

Datum: 09-11-2003

Foeke Booy heeft zich na de wedstrijd duidelijk uitgesproken over het vuurwerk wat er na 2 minuten bij de voeten van de RKC-goalie werd gegooid.
De trainer legde in eigen bewoordingen uit dat de club Utrecht hiermee een groot risico loopt. "Als die keeper moeilijk wil wordt het duel stil gelegd en weet je niet zeker of de wedstrijd nog uitgespeeld wordt."

Het is op dit moment nog onduidelijk of de vuurwerkgooier gepakt is. Het rotje knalde bij de linkervoet van keeper de Vogt uiteen en zorgde voor een tijdelijke onderbreking van het duel. Tegen Heerenveen vorige week werd er ook al een rotje vanaf de Bunnikside gegooid.

Het zou aardig zijn als dergelijke supporters beseffen dat een boete het minimale is wat Utrecht als straf opgelegd krijgt. Buiten de boete die de club krijgt had de keeper van RKC er slechter af kunnen komen.
Wij hopen dat deze malloot alsnog gepakt wordt en dat hij/zij een stadionverbod voor het leven krijgt

Bron: Forza Utreg

pi_14516781
Bosschaart minstens 2 weken uitgeschakeld las ik, dan mogen de hechtingen eruit.

Gister een drama op de eerste 20 minuten na, vooral Roiha stelde ERG teleur zeg, wat een luie flikker kan het toch zijn....

vd Haar, vd Bergh ook beiden uit vorm, oftewel inderdaad voorin niemand in vorm. Calabro viel goed in, misschien een optie voor de volgende wedstrijd ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14516912
Zo'n bommengooier is toch ook zichtbaar voor anderen in het publiek? Lijkt me toch dat zo'n type snel te traceren moet zijn.
pi_14517077
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:19 schreef SCH het volgende:
Zo'n bommengooier is toch ook zichtbaar voor anderen in het publiek? Lijkt me toch dat zo'n type snel te traceren moet zijn.
Die wordt echt niet verlinkt door de mensen die om hem heen stonden lijkt me.
pi_14517206
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:29 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Die wordt echt niet verlinkt door de mensen die om hem heen stonden lijkt me.

Waarom lijkt je dat? Dan zijn die mensen toch ook mede-verantwoordelijk. Het was verdorie gisteren bijna misgegaan, Utrecht heeft geluk gehad dat de wedstrijd niet stil is gelegd, wat wel had gemoeten. Dat heet niet verlinken maar gewoon je verantwoordelijkheid nemen, ik zou het meteen doorgeven.
pi_14517656
quote:
Op maandag 10 november 2003 09:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom lijkt je dat? Dan zijn die mensen toch ook mede-verantwoordelijk. Het was verdorie gisteren bijna misgegaan, Utrecht heeft geluk gehad dat de wedstrijd niet stil is gelegd, wat wel had gemoeten. Dat heet niet verlinken maar gewoon je verantwoordelijkheid nemen, ik zou het meteen doorgeven.

Jij wel misschien, anderen niet. Anders hadden ze de gooier al lang in de kraag gevat...
pi_14517739
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:04 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Jij wel misschien, anderen niet. Anders hadden ze de gooier al lang in de kraag gevat...

Belachelijk toch? Dan moeten ze de medeplichtigen ook maar hard aanpakken. Je hebt de plicht zoiets te melden.
pi_14517783
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Belachelijk toch? Dan moeten ze de medeplichtigen ook maar hard aanpakken. Je hebt de plicht zoiets te melden.

Nou, ik denk niet dat er 'n rechter te vinden is in dit land die je veroordeeld als je je mond niet opentrekt...
pi_14517811
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:11 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Nou, ik denk niet dat er 'n rechter te vinden is in dit land die je veroordeeld als je je mond niet opentrekt...

Moet jij eens opletten.
pi_14517830
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten.

Is goed. Kom maar op...
pi_14517871
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:13 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Is goed. Kom maar op...
Het verzwijgen van informatie is ook strafbaar.

Maar blijkbaar gaat het dus niet om een eenling maar om een heel vak dat iemand de hand boven het hoofd wil houden

pi_14517897
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Het verzwijgen van informatie is ook strafbaar.

Maar blijkbaar gaat het dus niet om een eenling maar om een heel vak dat iemand de hand boven het hoofd wil houden

Volgens mij heb je het recht om je kaken op elkaar te houden in dit land.
pi_14518007
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:16 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het recht om je kaken op elkaar te houden in dit land.

Nopez. Dat gaat lang niet voor alles op. Als je op de hoogte bent van bepaalde zaken, kun je strafbaar zijn als je dat verzwijgt.

Dat zal hier niet zo'n vaart lopen maar idioot is het wel.

pi_14518040
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Nopez. Dat gaat lang niet voor alles op. Als je op de hoogte bent van bepaalde zaken, kun je strafbaar zijn als je dat verzwijgt.

Dat zal hier niet zo'n vaart lopen maar idioot is het wel.

Volgens mij heb je altijd het recht om te zwijgen als je eenmaal wordt verhoord.

Bewijs trouwens maar eens dat iemand het gezien heeft...

pi_14518076
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:22 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Volgens mij heb je altijd het recht om te zwijgen als je eenmaal wordt verhoord.

Dat maakt je niet minder strafbaar.
pi_14518097
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat maakt je niet minder strafbaar.

Dus jij wil zeggen dat als iemand uit dat vak die het eventueel gezien zou kunnen hebben niets kan zeggen, niets wil zeggen of wat dan ook een straf zal krijgen?

Ik denk van niet...

pi_14518164
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:25 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Dus jij wil zeggen dat als iemand uit dat vak die het eventueel gezien zou kunnen hebben niets kan zeggen, niets wil zeggen of wat dan ook een straf zal krijgen?

Ik denk van niet...

In theorie kan het zeker. Maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat als die andere supporters hart voor hun club hebben, ze het allang gedaan zouden hebben.
pi_14518298
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:28 schreef SCH het volgende:

[..]

In theorie kan het zeker. Maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat als die andere supporters hart voor hun club hebben, ze het allang gedaan zouden hebben.

Ben ik het niet mee eens. Zo werkt het tegenwoordig gewoon niet. Kijk maar Opsporing Verzocht. Daar moet justitie al minstens 25.000 euro aftikken voordat er wat kiezen van elkaar gaan...
pi_14518420
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:34 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Zo werkt het tegenwoordig gewoon niet. Kijk maar Opsporing Verzocht. Daar moet justitie al minstens 25.000 euro aftikken voordat er wat kiezen van elkaar gaan...

Hallo, de meeste misdaden gebeuren niet op klaarlichte dag in een vol stadion. Dit wel. Dus vinden andere supporters het blijkbaar niet zo erg.
  maandag 10 november 2003 @ 10:41:20 #250
26251 Eilanden
pi_14518474
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Hallo, de meeste misdaden gebeuren niet op klaarlichte dag in een vol stadion. Dit wel. Dus vinden andere supporters het blijkbaar niet zo erg.

Ik zeg niet dat niemand het gezien heeft, maar ik weet wel zeker dat de meeste fans absoluut tegen het gooien van vuurwerk zijn. Kan je ook wel zien aan de reacties van gistermiddag in dit topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')