abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2003 @ 09:36:47 #1
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12516821
Ik heb een groot probleem met m,n vriendin, staat misschien op het punt om de relatie te verbreken.
Dit is allemaal gekomen omdat er wat dingen dwars zat bij haar.
maar daar hadden we al meerdere keren over gepraat en dat leek opgelost.
Maar sinds afgelopen weekend was ze al wat afstandelijk(niet alleen tegen mij maar ook tegen ouders ed,)
Gisteren begon ze er weer over en zei ze dat ze niet meer wist wat ze wou, afijn weer gepraat en ze zij dat ze teveel van me hield om bij me weg te gaan.
Tijdens de afwas liep haar broertje(12) een beetje te klieren en schijnbaar werd dat haar weer teveel, ze gilde dat iedereen haar met rust moest laten en tegen mij dat het uit was(terwijl ik op dat moment niks deed), en ze liep het huis uit, haar vriendin erachter aan.
M,n schoonouders waren ook met stomheid geslagen en zeiden tegen me dat ik beter ff naar huis kon gaan en ff rustig worden(ik was best fucked up want ik hou gewoon ziels veel van haar).
ook zeiden ze dat ik nog geen overhaaste conclusies moet trekken en afwachten misschien dat ze bij draait, want ze zeiden ook dat ze nooit zo deed en vooral niet tegen mij want ik was volgens haar zegge haar allessie en haar ware liefde.
Dus toen ik thuis was heb ik wel gebeld dat ik weer thuis was(doe ik altijd)haar vriendin nam op en vroeg hoe het met me ging(ook zij snapt er niks van) en dat m,n vriendin er nog steeds moeilijk mee had.

Hoe kan het dat iemand ineens zo omslaat?? (borderline misschien?).
Wat moet ik doen?? want ik wil haar echt niet kwijt,daarvoor hou ik teveel van haar.

Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  maandag 18 augustus 2003 @ 09:39:04 #2
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_12516852
je raakt haar ook niet kwijt
ze belt je vanmiddag om haar excuses aan te bieden, jij accepteert deze en alles is weer koek en ei.
pi_12516865
Gun, dr ff een periode om alles weer recht te zetten, en om haar te laten afkoelen....

Dan komt het misschien nog allemaal goed......

De beste realitysoap in tijden: Duif! http://duif.ben-thuis.nl
pi_12516875
Zooooooo, daar zit wel wat meer dwars.
Zo te zien heeft het niet direct wat met jou te maken, maar reageert ze het wel op je af.
Meestal reageren mensen zich af op goede bekenden omdat ze zich daar vertrouwd voelen, dus in die zin is het een goed teken
Ik denk dat eerst heel goed duidelijk moet worden wat haar dwars zit en dat dan eerst oplossen.
  maandag 18 augustus 2003 @ 09:41:06 #5
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12516878
Ik hoop het echt want dit doet echt pijn.
ik ken haar helemaal niet zo
pi_12516890
Hé gatsie, wat klote zeg! Ik zou niet weten hoe ik je hierin kan adviseren, maar ik wil je in elk geval veel sterkte wensen.
En je moet maar denken: ze houdt veel van je, dus het zal ook wel niet op zo'n rotmanier eindigen.

Sterkte!!

maandag 18 augustus 2003 @ 09:43:21 #7
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12516909
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 09:40 schreef Greyfox het volgende:
Zooooooo, daar zit wel wat meer dwars.
Zo te zien heeft het niet direct wat met jou te maken, maar reageert ze het wel op je af.
Meestal reageren mensen zich af op goede bekenden omdat ze zich daar vertrouwd voelen, dus in die zin is het een goed teken
Ik denk dat eerst heel goed duidelijk moet worden wat haar dwars zit en dat dan eerst oplossen.
Zou kunnen want ze heeft ook een aantal keren flink ruzie met haar ouders lopen maken.
Het was ook meer een plotsklapse reactie want nog geen half uur daar voor zei ze dat ze mij niet zou laten vallen.
  maandag 18 augustus 2003 @ 09:44:27 #8
63759 leedvermaak
dat zeg ik: GOOGLE!
pi_12516926
mag ik ook vragen hoe lang jullie bij elkaar zijn? Je praat over schoonouders dus ik neem aan....
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/386204/1] Quote me if I'm wrong...[/url]
pi_12516949
Ze is gefrustreerd en gestressed. Heeft niks met jouw te maken, jij bent het persoon waar ze het op af kan reageren, en dat doet ze dus ook. Niet leuk voor jouw... maar ze draait wel weer bij.
Lambo of Rekt
pi_12516963
Ik ken wel iemand die borderline heeft maar ik denk niet dat jouw vriendin dat heeft. Zij, degene met borderline, kan gewoon echt geen relatie hebben omdat ze haar vriend opzettelijk pijn lijkt te doen; telkens wanneer het goed gaat, zoekt zij ruzie en gaat daarbij steeds verder. Het lijkt wel alsof zij verslaafd is aan chaos en problemen; in een ruzie heeft ze zelfs een keer zijn arm gebroken. Het is dus ook uit tussen die twee.
Maar ik denk echt niet dat zij borderline heeft maar gewoon last van stemmingswisselingen en die kunnen worden veroorzaakt door verschillende dingen en het kan gewoon een periode zijn dan wat langer duurt dan een maandje dus je moet gewoon geduld hebben, denk ik. Zelf zal ze er weinig aan kunnen doen want als ze ook zoveel van jou houd, zal ze je dit echt niet aan willen doen.
Laat het even rusten, geef haar wat meer tijd en vrijheid om tot zichzelf te komen en dan komt het wel weer goed.
pi_12516964
Tis afwachten....als jullie beiden van elkaar houden kan het niet zo in 1 keer overgaan. Daar moet veel meer achter zitten. Zelfs goede vrienden en kennissen verwachten dit niet....dus wacht rustig af. Ik vermoed dat dit goed komt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_12516965
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 09:43 schreef Stormblast het volgende:

[..]

Zou kunnen want ze heeft ook een aantal keren flink ruzie met haar ouders lopen maken.
Het was ook meer een plotsklapse reactie want nog geen half uur daar voor zei ze dat ze mij niet zou laten vallen.

Ik heb zelf ook wel eens dat ik van het ene op het andere moment heel anders kan reageren...

Dat hangt samen aan een aantal dingen: slecht slapen, zeurende mensen om je hee, irriteren aan dingen om je heen.. etc...
Dan schakel in 1 keer over van aardig, naar kwaad en geirrteerd, iemand een afkoelperiode gunnen om weer een beetje rust in zichzelf te vinden helpt meestal wel

De beste realitysoap in tijden: Duif! http://duif.ben-thuis.nl
  Moderator maandag 18 augustus 2003 @ 09:53:38 #13
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_12517038
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 09:36 schreef Stormblast het volgende:

Hoe kan het dat iemand ineens zo omslaat?? (borderline misschien?).
Wat moet ik doen?? want ik wil haar echt niet kwijt,daarvoor hou ik teveel van haar.

beetje jammer, ik denk niet dat je het helemaal begrijpt
is het in ofzo? over mensen zeggen dat ze borderline hebben...

naja evengoed sterkte het zal wel weer goedkomen...
het is waarschijnlijk een schreeuw om aandacht, gepaard met stress... ga eens lekker met haar weg, praat met haar...

en hou op met meteen te denken dat iemand borderline heeft als iemand stressig doet...

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_12517111
Ook ik stel je de vraag: hoe lang zijn jullie eigenlijk bij elkaar (want daar zag ik nog geen antwoord op) en hoe oud zijn jullie??
pi_12517142
is ze niet gewoon erg moe. Als ik moe ben kan ik ook ineens superkwaad worden om niets. Maar na een nachtje goed slapen is dat zo weer over.
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:06:11 #16
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12517200
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 09:44 schreef leedvermaak het volgende:
mag ik ook vragen hoe lang jullie bij elkaar zijn? Je praat over schoonouders dus ik neem aan....
5 maanden en idd ik had het over schoonouders.
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:12:07 #17
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12517272
ik ben 22 zij is 19
pi_12517281
Ze heeft een ander en schuift de schuld van haar gedrag op "problemen"
Ze word misschien wel opgegeten door schuldgevoelen, kan hier niet mee omgaan en geeft de rest van de wereld er de schuld van.

Ive seen it before.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
pi_12517288
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:12 schreef Stormblast het volgende:
ik ben 22 zij is 19
Serieuze zaak dus... w8 rustig af.. ze is zelf verstandig genoeg om de juiste keuze te maken
Lambo of Rekt
pi_12517321
Rustig afwachten geen overhaaste conclusies trekken. Ze heeft het denk ik gewoon effe moeilijk met iets even afwachten en het komt vast wel weer goed.
-
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:18:00 #21
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12517367
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:12 schreef Freeze_LB het volgende:
Ze heeft een ander en schuift de schuld van haar gedrag op "problemen"
Ze word misschien wel opgegeten door schuldgevoelen, kan hier niet mee omgaan en geeft de rest van de wereld er de schuld van.

Ive seen it before.

Hmmz ze heeft nog welles contact met haar ex vriend maar die wil ze volgens eigen zeggen niet meer terug want ze houd teveel van mij.
pi_12517403
kwil je niet naaien ofzo, maar het komt me erg bekend voor.
Toen mijn vriendin was vreemdgegaan, maakte ze het uit omdat "ze het te druk had met school"

ik zo goed als ik was, geloofde dat, vond het kut, maar goed
tot ik erachter kwam dat ze een ander had, en toen vielen alle stukjes in elkaar.
maar het kan gewoon best dat er heel wat anders is natuurlijk, in elk geval sterkte ermee

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:22:04 #23
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_12517434
Ik denk dat ze gewoon heel erg onzeker is, maar dat ze hartstikke veel van je houdt... Maak je niet druk... Ik denk dat ze het niet serieus bedoelde, maar ik zou wel even met haar praten als ik jou was.... Sterkte
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
  maandag 18 augustus 2003 @ 15:11:21 #24
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12524331
Ik heb net met haar zus op msn gesproken, die vind het ook vreemd en houd vol dat ze echt veel van me houd gelukkig is er naast haar ouders nog iemand die me wil steunen.
pi_12528177
inderdaad erg vreemd....het vreemdgaan is misschien een optie, het is denk ik in ieder geval iets waar ze mee zit en het niet bij je kwijtraakt...dat frustreerd haar teveel denk ik, en heeft erg hard opgelopen. Zal nog wel van zich laten horen neem ik aan....

sterkte

dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:43:51 #26
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12546176
De relatie is sinds gisteren afgelopen.
De redenen zijn gezondheidsproblemen en ze wil niet dat ik er ook onder ga lijden, ze heeft me gisteravondlaat nog gebeld hoe het met me was.
We blijven meer als vrienden want we houden nog van elkaar, heel veel.
Ze kan het op dit moment gewoon niet meer aan, en ze is bang dat ze de weg kwijt raakt door de hevige pijnen.
Ze word ook in het ziekenhuis opgenomen en ik word zeker tijdens bezoekuren verwacht.
Ze heeft ook gezegd dat er in de toekomst misschien een kans is, maar op dit moment is het voor ons allebei het beste.
toen ik gisteren me spulen ging halenzei ze dat we allebei onze foto,s en ringen blijven bewaren, om dat ze een speciale betekenis voor ons hebben.
we blijven in contact en de relatie is niet door persoonlijke redenen afgelopen.
Wat er ook gebeurd we zullen elkaar nooit vergeten en we zullen altijd van elkaar blijven houden.
We zullen zeker dingen samen doen en bij elkaar blijven komen, maar op dit moment als hechte vrienden.

.... en misschien in de toekomst.......time will tell

dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:59:04 #27
49472 dasto
is een dromer
pi_12546561
Jezus man... wat heftig. Ja misschien is het ook maar beter zo. Maarja...leuk is het niet natuurlijk. Heel veel sterkte, komende tijd!!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts
pi_12546577
tjees.... Dat had je wel erbij mogen vertellen, over die gezondheidsproblemen..

Maar goed, ik denk zelf dat ze een verstandig besluit gemaakt heeft. Ze wil graag, gedurende haar opname, genezen. En een relatie kan je er eenvoudigweg niet bij hebben ( en ja, daar weet ik alles van).

En wie weet, als dit allemaal achter de rug is......

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_12546741
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:59 schreef zwaaibaai het volgende:

Maar goed, ik denk zelf dat ze een verstandig besluit gemaakt heeft. Ze wil graag, gedurende haar opname, genezen. En een relatie kan je er eenvoudigweg niet bij hebben ( en ja, daar weet ik alles van).

Hoezo, een relatie kun je er niet bijhebben? Welke extra moeite kost een relatie dan? Topicstarter wordt wel op bezoekuren verwacht, dus wat maakt het anders als er een relatie bestaat? Die relatie bestaat toch wel, of dat nu uitgesproken is of niet. Wat ik maar bedoel te zeggen is, je kunt toch wel ziek zijn en een vriendje tegelijkertijd hebben? Ik zie werkelijk niet in welke ondraaglijke emoties dat met zich mee zou brengen als die relatie in orde zou zijn. Of is het gebruikelijk dat partners een relatie verbreken op het moment dat gezondheidzorg aan de orde is?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_12547060
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:07 schreef Argento het volgende:

[..]

Hoezo, een relatie kun je er niet bijhebben? Welke extra moeite kost een relatie dan? Topicstarter wordt wel op bezoekuren verwacht, dus wat maakt het anders als er een relatie bestaat? Die relatie bestaat toch wel, of dat nu uitgesproken is of niet. Wat ik maar bedoel te zeggen is, je kunt toch wel ziek zijn en een vriendje tegelijkertijd hebben? Ik zie werkelijk niet in welke ondraaglijke emoties dat met zich mee zou brengen als die relatie in orde zou zijn. Of is het gebruikelijk dat partners een relatie verbreken op het moment dat gezondheidzorg aan de orde is?

't is niet echt gebruikelijk, maar ik kan het me zeker voorstellen. Het gebeurt wel meer. Ik weet niet wat er met haar gaat gebeuren, maar ze wil tijd voor haar zelf. Ze wil, zonder verdere beslommeringen, zich concentreren op haar genezing. Waarschijnlijk kan of wil ze haar aandacht niet verdelen, maar richten op haar genezing.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:22:34 #31
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_12547120
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 09:36 schreef Stormblast het volgende:
Ik heb een groot probleem met m,n vriendin,

jij hoeft nix te doen vind ik, zei begon zonder reden te flippen,
dus vind ik ook dat enige action tot goedmaken van haar kant moet komen...

[edit] had je post niet gelezen dat t uit was. sorry! sterkte! [/edit]

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:39:49 #32
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12547535
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:07 schreef Argento het volgende:

[..]

Het is zo dat ze het gewoonweg niet aan kan zien dat ik alles voor haar doe en zij niks terug kan doen.
Ze doet het om dat ze me niet meer wil zien lijden, en idd als dit achter de rug is misschien is er weer hoop.
pi_12551366
zowieso het feit dat je niks wist van haar gezondheids problemen zegt al genoeg lijkt me
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 15:39:35 #34
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_12552228
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:59 schreef zwaaibaai het volgende:

Is dat niet een simpele reactie?

Dus als iemand bij de opname komt opdagen is zij alsnog blij?

Kan het me voorstellen dat vrouwen zo reageren neem zo'n beslissing niet als serieus, zie er doorheen ...

Of het moet een simpele reden van haar zijn als excuus, dat kan ik niet inschatten jij wel denk ik.. Al lijkt dat laatste me stug.. (beetje youknow )

Mundus vult decipi
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 16:50:57 #35
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12554225
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:09 schreef Freeze_LB het volgende:
zowieso het feit dat je niks wist van haar gezondheids problemen zegt al genoeg lijkt me
Ik wist wel van haar gezondheidsproblemen af.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:05:38 #36
64523 seweso
inventor of woovi
pi_12554609
Misschien heeft ze je juist wél nodig! en wil ze je jou dit gewoon niet aandoen juíst omdat ze zo veel van je houd!! Ik duw soms ook mensen van me af als ik niet helemaal 100% ben (geestelijk/lichamelijk).......;(
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 18:54:26 #37
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12557101
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 17:05 schreef seweso het volgende:
Misschien heeft ze je juist wél nodig! en wil ze je jou dit gewoon niet aandoen juíst omdat ze zo veel van je houd!! Ik duw soms ook mensen van me af als ik niet helemaal 100% ben (geestelijk/lichamelijk).......;(
Dus ik moet niet raar opkijken als zij neens huilend opbelt dat ze me weer terug wil.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:28:28 #38
64523 seweso
inventor of woovi
pi_12557936
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:54 schreef Stormblast het volgende:

[..]

Dus ik moet niet raar opkijken als zij neens huilend opbelt dat ze me weer terug wil.

Het zou handig zijn als ik wist wat ze zou gaan doen....dat weet ik uiteraard absoluut niet. Het enige wat ik kan doen is haar met de informatie die jij geeft in te schatten waarom zij je los laat (qua relatie). En ik denk dat ze jou niet met zichzelf wil belasten. En vervolgens zou jij kunnen denken: "in voor én tegenspoed" maar daar zijn jullie nog erg jong voor. Daarom weet zij waarschijnlijk ook dat ze dat absoluut niet van je kan vragen. Misschien dat als je nu bij haar blijft dat je straks een super goede fundering hebben voor een heeeel lange relatie ......

[Dit bericht is gewijzigd door seweso op 19-08-2003 19:37]

dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:56:11 #39
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12558749
zoals ikal zei we willen allebei contact blijven houden en we voelen nog steeds veel voor elkaar.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 17:56:52 #40
29429 Dissection
King of all kings
pi_12582053
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:56 schreef Stormblast het volgende:
zoals ikal zei we willen allebei contact blijven houden en we voelen nog steeds veel voor elkaar.
Het is wat jij ervoor overhebt. In deze relatie zou ik eerst iedere dag dat ik kon in de week op bezoekuur komen, en later sterft het af, want dat uurtje houdt je toch langer bezig dan je wilt, terwijl jij je eigen leven weer aan het opbouwen bent. Dat is mijn bescheiden mening, maar het is wel zo. Zij wil het uitmaken omdat ze niet wilt dat jij alles voor haar doet, maar vervolgens wil mevrouw wel dat dhr stormblast komt wanneer het HAAR uitkomt.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 15:54:22 #41
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12606442
Ik heb net met haar gepraat en ze wil weer terug, ze heeft veel spijt van wat ze gedaan heeft en idd ff een rust periode nodig.
Er is nog hoop, het zal ff duren maar ze heeft gezegt dat ze weer terugkomt.
pi_12606619
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 15:54 schreef Stormblast het volgende:
Ik heb net met haar gepraat en ze wil weer terug, ze heeft veel spijt van wat ze gedaan heeft en idd ff een rust periode nodig.
Er is nog hoop, het zal ff duren maar ze heeft gezegt dat ze weer terugkomt.
Leuk voor je dat ze weer terug wil....en inziet dat ze een fout gemaakt heeft.
Maar geef haar wel aan dat je geen stuk speelgoed bent wat een hoek in gemeten kan worden als het haar niet uitkomt.
Jij hoeft niet over je gevoel heen te laten denderen omdat zij toevallig slecht in haar vel zit.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 16:33:41 #43
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12607462
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 16:02 schreef skyhigh het volgende:

[..]

Leuk voor je dat ze weer terug wil....en inziet dat ze een fout gemaakt heeft.
Maar geef haar wel aan dat je geen stuk speelgoed bent wat een hoek in gemeten kan worden als het haar niet uitkomt.
Jij hoeft niet over je gevoel heen te laten denderen omdat zij toevallig slecht in haar vel zit.

We hebben afgesproken dat we eerst goed praten, en ze heeft tijd nodig en heeft toegegeven dat er ook een stuk overspannenheid bij zit
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 16:02:59 #44
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12633641
Er is gepraat maar het heeft echt geen nut meer, de relatie(en de hoop erop) is niet meer te redden.

Maar we blijven zoals gezegd vrienden.

Farewell Saska het is een mooie tijd geweest

vrijdag 5 september 2003 @ 08:34:14 #45
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12954382
OKE GIGANTISCHE DOODSCHOP!!!

Gisteren hebben we weer gepraat en nu heel goed gepraat.
We zijn erachter gekomen dat we eigenlijk niet zonder elkaar kunnen.
Dus we zijn weer bij elkaar, en je wil niet weten wwat er van me schouders afvalt.
Ik heb het gevoel dat ik eindelijk weer ben bij wie ik hoor.
na 3 lange weken pijn misere en angst is het eindelijk allemaal voorbij.
Ik voel me als herboren

pi_12954429
Gefeliciteerd....maak er wat van Samen.
  vrijdag 5 september 2003 @ 08:51:21 #47
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_12954517
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 08:42 schreef cos-micV het volgende:
Gefeliciteerd....maak er wat van Samen.
Thnx gaan we zeker doen, want na dit drama laten we elkaar echt niet meer los.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')