Hoe kan het dat iemand ineens zo omslaat?? (borderline misschien?).
Wat moet ik doen?? want ik wil haar echt niet kwijt,daarvoor hou ik teveel van haar.
Dan komt het misschien nog allemaal goed......
Sterkte!!
quote:Zou kunnen want ze heeft ook een aantal keren flink ruzie met haar ouders lopen maken.
Op maandag 18 augustus 2003 09:40 schreef Greyfox het volgende:
Zooooooo, daar zit wel wat meer dwars.
Zo te zien heeft het niet direct wat met jou te maken, maar reageert ze het wel op je af.
Meestal reageren mensen zich af op goede bekenden omdat ze zich daar vertrouwd voelen, dus in die zin is het een goed teken
Ik denk dat eerst heel goed duidelijk moet worden wat haar dwars zit en dat dan eerst oplossen.
quote:Ik heb zelf ook wel eens dat ik van het ene op het andere moment heel anders kan reageren...
Op maandag 18 augustus 2003 09:43 schreef Stormblast het volgende:[..]
Zou kunnen want ze heeft ook een aantal keren flink ruzie met haar ouders lopen maken.
Het was ook meer een plotsklapse reactie want nog geen half uur daar voor zei ze dat ze mij niet zou laten vallen.
Dat hangt samen aan een aantal dingen: slecht slapen, zeurende mensen om je hee, irriteren aan dingen om je heen.. etc...
Dan schakel in 1 keer over van aardig, naar kwaad en geirrteerd, iemand een afkoelperiode gunnen om weer een beetje rust in zichzelf te vinden helpt meestal wel
quote:beetje jammer, ik denk niet dat je het helemaal begrijpt
Op maandag 18 augustus 2003 09:36 schreef Stormblast het volgende:Hoe kan het dat iemand ineens zo omslaat?? (borderline misschien?).
Wat moet ik doen?? want ik wil haar echt niet kwijt,daarvoor hou ik teveel van haar.![]()
![]()
naja evengoed sterkte het zal wel weer goedkomen...
het is waarschijnlijk een schreeuw om aandacht, gepaard met stress... ga eens lekker met haar weg, praat met haar...
en hou op met meteen te denken dat iemand borderline heeft als iemand stressig doet...
quote:5 maanden en idd ik had het over schoonouders.
Op maandag 18 augustus 2003 09:44 schreef leedvermaak het volgende:
mag ik ook vragen hoe lang jullie bij elkaar zijn? Je praat over schoonouders dus ik neem aan....
Ive seen it before.
quote:Serieuze zaak dus... w8 rustig af.. ze is zelf verstandig genoeg om de juiste keuze te maken
Op maandag 18 augustus 2003 10:12 schreef Stormblast het volgende:
ik ben 22 zij is 19
quote:Hmmz ze heeft nog welles contact met haar ex vriend maar die wil ze volgens eigen zeggen niet meer terug want ze houd teveel van mij.
Op maandag 18 augustus 2003 10:12 schreef Freeze_LB het volgende:
Ze heeft een ander en schuift de schuld van haar gedrag op "problemen"
Ze word misschien wel opgegeten door schuldgevoelen, kan hier niet mee omgaan en geeft de rest van de wereld er de schuld van.Ive seen it before.
ik zo goed als ik was, geloofde dat, vond het kut, maar goed
tot ik erachter kwam dat ze een ander had, en toen vielen alle stukjes in elkaar.
maar het kan gewoon best dat er heel wat anders is natuurlijk, in elk geval sterkte ermee
sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |