quote:Sommige mensen hebben niet een relatie alleen om te neuken, mr NOOB uit 79
Op maandag 18 augustus 2003 09:15 schreef Rudy303 het volgende:
je hebt toch geneukt, zeikerd..
quote:als ik sex wil ga ik wel naar de hoeren ofzo!
quote:ja, idd, kort en krachtig
Op maandag 18 augustus 2003 09:14 schreef EggsTC het volgende:
Jullie hadden 1 dag een "relatie", als ik het goed begrijp??
En voor die mensen die denken dat één dag niets uit maakt:
Als je gek op iemand bent dan maakt het niet uit hoelang iets duurt, Neusaap voelt zich misbruikt door die griet, hij wil meer!
succes en sterkte
als het echt zo leuk was komt ze idd wel terug
quote:1 dag, 1 jaar, 10 jaar,
Op maandag 18 augustus 2003 09:24 schreef erikh het volgende:
1 dag, als je nou 3 jaar had ofzo zou ik zeggn kut voor je maar 1 dag, GET OVER IT!
quote:je stelt je inderdaad een beetje aan...sorry dude
Op maandag 18 augustus 2003 09:31 schreef neusaap het volgende:[..]
1 dag, 1 jaar, 10 jaar,
maakt niet uit hoelang je hebt, het gevoel blijft altijd kut!
misschien stel ik me idd ook wel aan, ik weet het niet
misschien had ik ook wel te hoge verwachtingen
ik weet het gewoon niet
[Dit bericht is gewijzigd door thomas26 op 18-08-2003 10:51]
quote:Het maakt wel degelijk uit hoe lang je hebt.
Op maandag 18 augustus 2003 09:31 schreef neusaap het volgende:[..]
1 dag, 1 jaar, 10 jaar,
maakt niet uit hoelang je hebt, het gevoel blijft altijd kut!
misschien stel ik me idd ook wel aan, ik weet het niet
misschien had ik ook wel te hoge verwachtingen
ik weet het gewoon niet
Je kunt je kut voelen, ok maar 1 dag hey, kom op man! Dan stel je je wel een beetje aan hoor. Waarschijnlijk had je wel te hoge verwachtingen, leermomentje voor de toekomst misschien
quote:Weerspiegeling van de klassieke "BrEeEeEeEzAhHhHhH."
Op maandag 18 augustus 2003 09:38 schreef thomas26 het volgende:
Been there, done that
2 dagen later verteld ze me dat ze een nieuw vriendje heeft
quote:Oww bij jouw nog 2 dagen ? ik had weleens gehad dat ze meteen de volgende dag al met een nieuwe vriendje rondliep
Op maandag 18 augustus 2003 09:38 schreef thomas26 het volgende:
Been there, done that
2 dagen later verteld ze me dat ze een nieuw vriendje heeft
quote:ja, ik was al langer gek op haar.
Op maandag 18 augustus 2003 09:36 schreef BobRooney het volgende:[..]
je stelt je inderdaad een beetje aan...sorry dude
het was maar 1 dag...kom op. of ben je al heel lang gek van der ofzo?
thnx voor de berichten in elk geval
heeft me wel even door het 'zielige' gedeelte heengeholpen
dank
Zo hoort het! Hup geen gezeik meer. Who's next!!
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 09:42 schreef Maud_Dib het volgende:
Vrouwen die lopen te zeiken dat ze met zichzelf in de knoop zitten if eerst iets moeten verwerken ARE FULL OF SHIT
quote:
Sterkte!
quote:ROFLMAO
Dit is echt een rotsituatie, voornamelijk omdat ze je eerst heel veel hoop heeft gegeven (eindelijk) en daarna meteen al jouw dromen aan diggelen slaat door zich zo van jou af te zonderen.
Ik denk inderdaad dat het beter is om haar van je af te zetten. Ik weet echter dat dat best moeilijk is en wens je dus veel succes
En sorry, 1 dag met iemand gaan noem ik geen relatie.. maar dat doet er verder niet toe, het blijft onwijs klote voor je. Vervul haar 'wens' maar gewoon door haar terug te negeren, en het maar te laten.
Ga verder, er wacht iemand op je! -posi-
Sterkte!!
Als ze echt zou willen dat je haar steunt zou ze je niet negeren, dus hopen op een verzoening kun je beter niet doen...je pijnigt jezelf er alleen maar mee. Blijkbaar klikte het van jouw kant wel, maar van haar kant niet, dat kan gebeuren...takes two to tango...
Het ziet er toch echt naar uit dat ze je niet meer toelaat in haar leven. Al zou het er inderdaad op lijken dat ze best wel steun van iemand zou kunnen gebruiken... Maar als zij dat zelf niet toelaat, dan kun je haar moeilijk dwingen, he?
Move on... Het leven is te kort om je kop steeds maar te blijven stoten aan een muur die toch niet omver te krijgen is. Als ze door haar dal heen is, misschien dat jullie toch nog vrienden kunnen blijven. (Ik weet dat die laatste zin naief overkomt, maar toch...)
quote:Maar je hebt wel geneukt!
Op maandag 18 augustus 2003 23:26 schreef IceQueeen het volgende:Dit vind ik echt een lage actie en had ik niet van je verwacht!!!
JE KAN GEWOON NIET NEUKEN!!!!!!!!
quote:* motown pakt er een schaal popcorn bij en gaat er lekker voor zitten.
Op maandag 18 augustus 2003 23:26 schreef IceQueeen het volgende:
Ik heb je gevraagd of ik gewoon rust kon krijgen, dat is heel iets anders dan je negeren! En ik vind dat je zwaar overdrijft!!
Als je echt zo veel van me houdt als je beweert, dan respecteer je mijn besluit en vertrouw je op me!
Dit vind ik echt een lage actie en had ik niet van je verwacht!!!
Serieus:
Zeg IceQueeen... Misschien niet leuk voor jou dat hij dit (kennelijk) achter jouw rug om heeft gepost, maar aan de andere kant heeft hij ook gevoelens waar jij zo te zien geen waardering voor kunt opbrengen. Anders was je wel duidelijker tegenover hem geweest, in plaats van hem aan het lijntje te houden.
Disclaimer: dit gaat mij eigenlijk inderdaad geen fuck aan. Then again: dan moet men deze ontwikkelingen in de privé-sfeer ook niet in een publiekelijk toegankelijk forum plaatsen.
[Dit bericht is gewijzigd door motown op 18-08-2003 23:56]
quote:Maar was het nou een one-nightstand of niet? En jullie hebben het toch wel veilig gedaan he?
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:31 schreef IceQueeen het volgende:
ik ben wel duidelijk geweest maar alles wat hier staat is fucked up verdraaid... alles vanuit zijn oogpunt en niet objectief...
ik heb alles eerlijk verteld hoe ik me voelde, maar int vervolg zal ik wel een klote smoes verzinnen ofzo
quote:Zet dan ook hier duidelijk jouw kant van het verhaal uit de doeken, of plaats hier dan in elk geval een link naar een topic waarin je dat al hebt gedaan. Dat maakt het voor de rest van ons een stuk objectiever.
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:31 schreef IceQueeen het volgende:
ik ben wel duidelijk geweest maar alles wat hier staat is fucked up verdraaid... alles vanuit zijn oogpunt en niet objectief...
ik heb alles eerlijk verteld hoe ik me voelde, maar int vervolg zal ik wel een klote smoes verzinnen ofzo
quote:als die troela het zo doet???? hij wasser toch echt zelf bij, hij had ook nee kunnen zeggen! eigen keuze!
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:22 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Ben je nu helemaal een maansverduistering?
1 dagske, ga je dan meteen als een slimey aanhankelijk kleven?
Jij bent ook bijzonder in jouw opzicht, als die troela het zo doet, WIL je daar verder mee? Stel dat dat nou gebeurt, lekker veilig gevoel hou je eraan over...
Go on, lieve skatjes bestaan echt. Juf Bitch zal echter ooit wel eens hetzelfde overkomen. Wees gewoon niet zo'n aanhankelijk piepskwiekje.
quote:Behalve dat je hem na 1x neuken hebt gedumpt en dat hij zich gebruikt voelt natuurlijk. Je wist dat hij verliefd op je was.
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:40 schreef IceQueeen het volgende:
jeeez waarom heeft iedereen het over sex... dat heeft er helemaal nix mee te maken...
quote:Ja, en zij dacht ook dat ze wat voelde voor hem, en dus hadden ze sex. Naderhand kwam ze erachter dat haar gevoelens niet helemaal klopten, dat kan dus. Ontzettend vervelend voor hem, maar zo gaat dat soms..
Op dinsdag 19 augustus 2003 01:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Behalve dat je hem na 1x neuken hebt gedumpt en dat hij zich gebruikt voelt natuurlijk. Je wist dat hij verliefd op je was.
quote:
quote:En ik laat je ook met rust of niet soms.
Op maandag 18 augustus 2003 23:26 schreef IceQueeen het volgende:
Ik heb je gevraagd of ik gewoon rust kon krijgen, dat is heel iets anders dan je negeren! En ik vind dat je zwaar overdrijft!!
Als je echt zo veel van me houdt als je beweert, dan respecteer je mijn besluit en vertrouw je op me!
Dit vind ik echt een lage actie en had ik niet van je verwacht!!!
hoe lang kenden jullie elkaar naar IRL ?.. ziet erna uit datjullie elkaar ontmoet hebben op het internet , kan er ook naast zitten offcourse..
maar goed ik geef icequeen bij deze gelijk... ze wist het waarhschijnlijk al in her back of her head, dat hij niet de jongen was waarmee ze een toekomst zag... maar het is gewoon een feit dat je na de eerste keer zoenen/neuken/whateva, er niet kan uit van gaan dat je wat hebt, dat neemt ook nog wel een week of 2/3 in beslag..(althans mijn ervaringen..)..
voor neusaap, leer relativeren voordat je iets post...
anywyz, lots of bullsit at this late hour..
ik wordt in iig liever gedumpt, dan dat ik het zelf uit moet maken
Scarfication
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |