abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2003 @ 23:02:54 #1
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_12510697
Wat een stelletje amateurs zijn het toch bij de NOS. Hoe moeilijk is het om een normale samenvatting uit te zenden.

Ik heb vandaag wegens verplichtingen Studio Sport gemist en zat dus net om kwart voor elf klaar om de wedstijden te bekijken. Met opzet heb ik niet "gefokt" niet op VI.NL gekeken, geen radio aangehad.

En wat doen die klootzakken - die zenden een samenvatting uit met interviews erdoorheen (al na 5 minuten speeltijd - lees: halve minuut zendtijd) waarin de spelers aangeven dat ze blij zijn dat ze toch nog met de winst naar huis zijn gegaan. Leuk als je de uitslag niet wilde weten en in spanning naar de samenvatting wilt kijken....

Ik ben echt niet zo'n zeikerd maar dit is toch wel erg dom en nutteloos. Zend dat hele kontprogramma dan helemaal niet uit.

Ik ga weer een video-recorder kopen en elke zondag Studio Sport opnemen als het niet normaal kan......

pi_12510942
Ja, en ik had het niet opgenomen (of tenminste, niet opgenomen wat de bedoeling was), en hier heb ik inderdaad weinig aan.. nu weer geouwehoer over de scheidsrechters... Bah

Meer iets voor KLB misschien trouwens?

zondag 17 augustus 2003 @ 23:13:22 #3
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_12510994
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:11 schreef Jape het volgende:

ik wist het ook niet zo goed - ach of ie verplaatst wordt of niet, mijn avond is toch al verpest
pi_12511023
Dat doet Studio Voetbal altijd
Hoi.
pi_12511046
Gullit (Duimpje omlaag)
Hugo Borst (Duimpje omhoog)

Meer Borst en nooit meer Gullit op TV

Fokkerdefok.
pi_12511226
Kan iemand een poll openen voor "Nooit meer Gullit op TV. ?"
Laat Rudie maar gaan shoppen met vrouw-3 of vrouw-4 op de PC of kussen met Frits B.; maar in godsnaam niet meer op de televisie.

(Shit. Is-ie echt bondscoach van de jeugd? Of is dat van zijn eigen elftal kinderen ?).

Fokkerdefok.
  zondag 17 augustus 2003 @ 23:32:24 #7
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_12511445
het is ook een discussie programma, en niet een samenvattings programma, daar is studio sport al voor
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
  zondag 17 augustus 2003 @ 23:34:54 #8
63326 The_Watcher
Ontzuiling binnen de Islam!
pi_12511518
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:02 schreef thomba het volgende:
Wat een stelletje amateurs zijn het toch bij de NOS. Hoe moeilijk is het om een normale samenvatting uit te zenden.

Ik heb vandaag wegens verplichtingen Studio Sport gemist en zat dus net om kwart voor elf klaar om de wedstijden te bekijken. Met opzet heb ik niet "gefokt" niet op VI.NL gekeken, geen radio aangehad.

En wat doen die klootzakken - die zenden een samenvatting uit met interviews erdoorheen (al na 5 minuten speeltijd - lees: halve minuut zendtijd) waarin de spelers aangeven dat ze blij zijn dat ze toch nog met de winst naar huis zijn gegaan. Leuk als je de uitslag niet wilde weten en in spanning naar de samenvatting wilt kijken....

Ik ben echt niet zo'n zeikerd maar dit is toch wel erg dom en nutteloos. Zend dat hele kontprogramma dan helemaal niet uit.

Ik ga weer een video-recorder kopen en elke zondag Studio Sport opnemen als het niet normaal kan......

Niet zeuren hoor, dan had je je videorecorder maar niet weg moeten doen zodat je het had kunnen opnemen. Hoor je hier iemand klagen dat er alweer dezelfde wedstrijden op TV waren?
[b] Hoe strenger de regels zijn, des te harder het verzet is! [/b]
  zondag 17 augustus 2003 @ 23:45:17 #9
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12511795
Ik heb toch het idee dat Hugo een wannebee Ben de Graaf is.

Ben was/is een azijnpisser pur sang. Hugo probeert dat te zijn.

Altijd fout dat spiegelen.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_12511847
Lol, ruud is wel grappig, daarnaast is Hugo echt een schot in de Roos, weet veel van voetbal en is nog lekker cynisch ook, oja en Yuri mag gewoon blijven omdat het een geile gozer is
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_12512824
Studio voetbal is ook geen programma dat samenvattingen uitzend
het is een praat programma

En Hugo borst vind ik vaag
in het begin vond ik hem wel grappig
maar nu altijd maar een bepaalde speler complimentjes geven of verdedigen

pi_12514399
In het begin, toen Hugo Borst de korte inleidings columns deed, vond ik hem wel grappig, maar ze moeten hem niet gebruiken als commentator. Hij laat mensen niet uitpraten en zijn insinuaties gaan te ver. Natuurlijk had Dick Advocaat Robben wel geselecteerd als hij geen medische ingreep had ondergaan, en natuurlijk geeft Dick Jol wel een rode kaart als hij een elleboog constateert.
pi_12514434
Nee SBS is lekker

Wees blij dat het nog op de NOS is... In welke vorm dan ook...

Front anti Hans Kraaij jr.

maandag 18 augustus 2003 @ 01:43:50 #14
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_12514436
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:11 schreef Jape het volgende:
Ja, en ik had het niet opgenomen (of tenminste, niet opgenomen wat de bedoeling was), en hier heb ik inderdaad weinig aan.. nu weer geouwehoer over de scheidsrechters... Bah

Nou vond jij dik snol zo goed fluiten vandaag dan..?
Vites had verdient om te winnen.
pi_12515581
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:22 schreef Tesla het volgende:
Kan iemand een poll openen voor "Nooit meer Gullit op TV. ?"
Laat Rudie maar gaan shoppen met vrouw-3 of vrouw-4 op de PC of kussen met Frits B.; maar in godsnaam niet meer op de televisie.

(Shit. Is-ie echt bondscoach van de jeugd? Of is dat van zijn eigen elftal kinderen ?).

Kun je dit ook onderbouwen?

Gullit heeft toch wel iets meer verstand van voetbal dan Hugo Borst (Hugo Wie???) en vind dat (ex) topspelers wel wat interessanter zijn in een programma als dit.

Edit: de hele nacht worden de korte samenvattingen herhaalt!

"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  maandag 18 augustus 2003 @ 09:53:28 #16
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12517036
Hugo Borst is er voor de humor, hij overschat zichzelf nu in zo'n mate dat de NOS er zelfs is ingetuimd om hem in het programma te zetten als (semi)-serieuze analist. Youri Mulder zit er al, dus opzouten met die andere gast.
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:29:00 #17
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12517575
Tja ach.. dit was de eerste uitzending in een lange reeks..

Hugo Borst : Laat het gewoon weer zo'n column doen oid, dit is echt niet rete cool dat hij nu meepraat.
Ruud Gullit : Was de gast van deze keer dus die zien we ook niet meer dit seizoen alleen als hij wat presteerd met dat onder 19-elftal van hem waar hij op zoek is naar een type galasek.
Youri Mulder : Niks aan doen... tis een lulhannes maar ik vind hem wel ok.. 1 - 0 tegen Wit Rusland zal ik iig nooit vergeten...

pi_12517720
Wees blij dat je niet in Belgie woont.

"Gij gaat nu kijken naar St. Truiden tegen Charleroi, het werd 3-1..."

maandag 18 augustus 2003 @ 10:39:56 #19
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12517762
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:36 schreef Rickman_ het volgende:

Toffer als geblaat van Gullit
pi_12517777
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:39 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Toffer als geblaat van Gullit

"En St. Truiden zet een PUNT! Awel, de kous is af!"

Weet je het zeker?

maandag 18 augustus 2003 @ 10:52:50 #21
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_12517994
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:36 schreef Rickman_ het volgende:

Ja - daar leek het dus gisteren bij Studio Voetbal precies op....

En die Hugo Borst is wel een erg misselijk kakkerlak-gericht mannetje. Elke overtreding van een Ajacied was een aanslag op iemands leven - maar zodra er bij feyenoord een groot aantal overtredingen worden gemaakt dan hoort dat bij het "mannelijk voetbal" - Daarna durft hij ook nog tegen Youri Mulder in te gaan met zijn geblaat over het feit dat hij voorstopper was bij een 4e klasser....

flikker op met deze chauvinistische prutser - laat hem lekker bij tv rijnmond zijn kunstjes gaan doen.

pi_12518053
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:52 schreef thomba het volgende:

[..]

En die Hugo Borst is wel een erg misselijk kakkerlak-gericht mannetje. Elke overtreding van een Ajacied was een aanslag op iemands leven - maar zodra er bij feyenoord een groot aantal overtredingen worden gemaakt dan hoort dat bij het "mannelijk voetbal" - Daarna durft hij ook nog tegen Youri Mulder in te gaan met zijn geblaat over het feit dat hij voorstopper was bij een 4e klasser....

flikker op met deze chauvinistische prutser - laat hem lekker bij tv rijnmond zijn kunstjes gaan doen.

Idd opzouten met die gast. Wat een loser is dat zeg!
Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:58:10 #23
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12518115
quote:

Ondanks dat ik Feyenoorder ben moet ik je hierin gelijk geven.

Hugo Borst was wel een jankerd, wat dat betrefd, zag overal complotten!

Niet echt een discussie-waardig persoon op die manier!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:58:10 #24
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12518116
quote:

Ondanks dat ik Feyenoorder ben moet ik je hierin gelijk geven.

Hugo Borst was wel een jankerd, wat dat betrefd, zag overal complotten!

Niet echt een discussie-waardig persoon op die manier!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12518429
Ja precies en dat van Jol was echt helemaal om je ziek te lachen.
Let yourself go and enjoy the bassline...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')