Ik heb vandaag wegens verplichtingen Studio Sport gemist en zat dus net om kwart voor elf klaar om de wedstijden te bekijken. Met opzet heb ik niet "gefokt" niet op VI.NL gekeken, geen radio aangehad.
En wat doen die klootzakken - die zenden een samenvatting uit met interviews erdoorheen (al na 5 minuten speeltijd - lees: halve minuut zendtijd) waarin de spelers aangeven dat ze blij zijn dat ze toch nog met de winst naar huis zijn gegaan. Leuk als je de uitslag niet wilde weten en in spanning naar de samenvatting wilt kijken....
Ik ben echt niet zo'n zeikerd maar dit is toch wel erg dom en nutteloos. Zend dat hele kontprogramma dan helemaal niet uit.
Ik ga weer een video-recorder kopen en elke zondag Studio Sport opnemen als het niet normaal kan......
Meer iets voor KLB misschien trouwens?
quote:ik wist het ook niet zo goed - ach of ie verplaatst wordt of niet, mijn avond is toch al verpest
Op zondag 17 augustus 2003 23:11 schreef Jape het volgende:Meer iets voor KLB misschien trouwens?
Meer Borst en nooit meer Gullit op TV
(Shit. Is-ie echt bondscoach van de jeugd? Of is dat van zijn eigen elftal kinderen ?).
quote:Niet zeuren hoor, dan had je je videorecorder maar niet weg moeten doen zodat je het had kunnen opnemen. Hoor je hier iemand klagen dat er alweer dezelfde wedstrijden op TV waren?
Op zondag 17 augustus 2003 23:02 schreef thomba het volgende:
Wat een stelletje amateurs zijn het toch bij de NOS. Hoe moeilijk is het om een normale samenvatting uit te zenden.Ik heb vandaag wegens verplichtingen Studio Sport gemist en zat dus net om kwart voor elf klaar om de wedstijden te bekijken. Met opzet heb ik niet "gefokt" niet op VI.NL gekeken, geen radio aangehad.
En wat doen die klootzakken - die zenden een samenvatting uit met interviews erdoorheen (al na 5 minuten speeltijd - lees: halve minuut zendtijd) waarin de spelers aangeven dat ze blij zijn dat ze toch nog met de winst naar huis zijn gegaan. Leuk als je de uitslag niet wilde weten en in spanning naar de samenvatting wilt kijken....
Ik ben echt niet zo'n zeikerd maar dit is toch wel erg dom en nutteloos. Zend dat hele kontprogramma dan helemaal niet uit.
Ik ga weer een video-recorder kopen en elke zondag Studio Sport opnemen als het niet normaal kan......
Ben was/is een azijnpisser pur sang. Hugo probeert dat te zijn.
Altijd fout dat spiegelen.
J.
En Hugo borst vind ik vaag
in het begin vond ik hem wel grappig
maar nu altijd maar een bepaalde speler complimentjes geven of verdedigen
Wees blij dat het nog op de NOS is... In welke vorm dan ook...
Front anti Hans Kraaij jr.
quote:Nou vond jij dik snol zo goed fluiten vandaag dan..?
Op zondag 17 augustus 2003 23:11 schreef Jape het volgende:
Ja, en ik had het niet opgenomen (of tenminste, niet opgenomen wat de bedoeling was), en hier heb ik inderdaad weinig aan.. nu weer geouwehoer over de scheidsrechters... BahMeer iets voor KLB misschien trouwens?
quote:Kun je dit ook onderbouwen?
Op zondag 17 augustus 2003 23:22 schreef Tesla het volgende:
Kan iemand een poll openen voor "Nooit meer Gullit op TV. ?"
Laat Rudie maar gaan shoppen met vrouw-3 of vrouw-4 op de PC of kussen met Frits B.; maar in godsnaam niet meer op de televisie.(Shit. Is-ie echt bondscoach van de jeugd? Of is dat van zijn eigen elftal kinderen ?).
Gullit heeft toch wel iets meer verstand van voetbal dan Hugo Borst (Hugo Wie???) en vind dat (ex) topspelers wel wat interessanter zijn in een programma als dit.
Edit: de hele nacht worden de korte samenvattingen herhaalt!
Hugo Borst : Laat het gewoon weer zo'n column doen oid, dit is echt niet rete cool dat hij nu meepraat.
Ruud Gullit : Was de gast van deze keer dus die zien we ook niet meer dit seizoen alleen als hij wat presteerd met dat onder 19-elftal van hem waar hij op zoek is naar een type galasek.
Youri Mulder : Niks aan doen... tis een lulhannes maar ik vind hem wel ok.. 1 - 0 tegen Wit Rusland zal ik iig nooit vergeten...
"Gij gaat nu kijken naar St. Truiden tegen Charleroi, het werd 3-1..."
quote:Toffer als geblaat van Gullit
Op maandag 18 augustus 2003 10:36 schreef Rickman_ het volgende:
Wees blij dat je niet in Belgie woont."Gij gaat nu kijken naar St. Truiden tegen Charleroi, het werd 3-1..."
quote:"En St. Truiden zet een PUNT! Awel, de kous is af!"
Op maandag 18 augustus 2003 10:39 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Toffer als geblaat van Gullit
Weet je het zeker?
quote:Ja - daar leek het dus gisteren bij Studio Voetbal precies op....
Op maandag 18 augustus 2003 10:36 schreef Rickman_ het volgende:
Wees blij dat je niet in Belgie woont."Gij gaat nu kijken naar St. Truiden tegen Charleroi, het werd 3-1..."
En die Hugo Borst is wel een erg misselijk kakkerlak-gericht mannetje. Elke overtreding van een Ajacied was een aanslag op iemands leven - maar zodra er bij feyenoord een groot aantal overtredingen worden gemaakt dan hoort dat bij het "mannelijk voetbal" - Daarna durft hij ook nog tegen Youri Mulder in te gaan met zijn geblaat over het feit dat hij voorstopper was bij een 4e klasser....
flikker op met deze chauvinistische prutser - laat hem lekker bij tv rijnmond zijn kunstjes gaan doen.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:52 schreef thomba het volgende:[..]
En die Hugo Borst is wel een erg misselijk kakkerlak-gericht mannetje. Elke overtreding van een Ajacied was een aanslag op iemands leven - maar zodra er bij feyenoord een groot aantal overtredingen worden gemaakt dan hoort dat bij het "mannelijk voetbal" - Daarna durft hij ook nog tegen Youri Mulder in te gaan met zijn geblaat over het feit dat hij voorstopper was bij een 4e klasser....
flikker op met deze chauvinistische prutser - laat hem lekker bij tv rijnmond zijn kunstjes gaan doen.
quote:Ondanks dat ik Feyenoorder ben moet ik je hierin gelijk geven.
Op maandag 18 augustus 2003 10:52 schreef thomba het volgende:En die Hugo Borst is wel een erg misselijk kakkerlak-gericht mannetje. Elke overtreding van een Ajacied was een aanslag op iemands leven - maar zodra er bij feyenoord een groot aantal overtredingen worden gemaakt dan hoort dat bij het "mannelijk voetbal" - Daarna durft hij ook nog tegen Youri Mulder in te gaan met zijn geblaat over het feit dat hij voorstopper was bij een 4e klasser....
Hugo Borst was wel een jankerd, wat dat betrefd, zag overal complotten!
Niet echt een discussie-waardig persoon op die manier!
quote:Ondanks dat ik Feyenoorder ben moet ik je hierin gelijk geven.
Op maandag 18 augustus 2003 10:52 schreef thomba het volgende:En die Hugo Borst is wel een erg misselijk kakkerlak-gericht mannetje. Elke overtreding van een Ajacied was een aanslag op iemands leven - maar zodra er bij feyenoord een groot aantal overtredingen worden gemaakt dan hoort dat bij het "mannelijk voetbal" - Daarna durft hij ook nog tegen Youri Mulder in te gaan met zijn geblaat over het feit dat hij voorstopper was bij een 4e klasser....
Hugo Borst was wel een jankerd, wat dat betrefd, zag overal complotten!
Niet echt een discussie-waardig persoon op die manier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |