abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14344674
Studio Voetbal

Volgens de gids vanavond Ronald en Erwin Koeman te gast, maar dat lijkt me een beetje stug.

FOK!fotograaf maandag 3 november 2003 @ 14:08:09 #2
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_14344774
Die 2 waren er vorige week, na aanleiding van PSV-AJAX
Leuk interview was dat trouwens
pi_14344868
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:08 schreef Ronhui het volgende:
Die 2 waren er vorige week, na aanleiding van PSV-AJAX
Leuk interview was dat trouwens
Dat meen je niet? Was dodelijk saai...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_14346113
Studio Voetbal is gewoon altijd ongelooflijk saai. Hugo Borst was even grappig, maar is nu bloedirritant, Jack van Gelder heeft totaal niets te melden en kan alleen maar over de joden lullen en Youri Mulder is ontzettend saai en eentonig. De gasten hebben meestal ook niet al te veel te melden. Kutprogramma dus.
pi_14346267
Zondag gaat nog wel, alleen wat teveel samenvattingen.
Maar maandagavond is er echt vrij weinig aan, tenzij er een interessante gast is.
Tis Bert Konterman die vanavond langs komt.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_14346306
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:52 schreef Fulton het volgende:
Zondag gaat nog wel, alleen wat teveel samenvattingen.
Maar maandagavond is er echt vrij weinig aan, tenzij er een interessante gast is.
Tis Bert Konterman die vanavond langs komt.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Niet te missen dus! Ik heb de video al geprogrammeerd!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_14346597
Bert gaat natuurlijk onthullen hoe we van schotland gaan winnen.
  Trouwste user 2022 maandag 3 november 2003 @ 20:40:15 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_14356772
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:05 schreef Fulton het volgende:
Studio Voetbal

Volgens de gids vanavond Ronald en Erwin Koeman te gast, maar dat lijkt me een beetje stug.

Groningers Zijn stug Fulton.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 3 november 2003 @ 22:49:02 #9
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14361066
Beter laat dan nooit: wat heb ik me gisteravond geirriteerd aan die Hugo Borst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. maar kdenk niet dat ik de enigste ben, of wel?
  Trouwste user 2022 maandag 3 november 2003 @ 22:57:56 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_14361407
Ik ga hem steeds meer waarderen, maar gisteren was het niet leuk.

Hij versprak zich zelfs.

Hij sprak over Sparta in de wij-vorm.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_14362094
Bert Kon-der-ooit-wat-van
Bert Komt-der-nog-wat-van
pi_14373905
Boring Bert.

Na een kwartier was het toch echt snaveltjes toe en oogjes dicht voor mij.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14374634
quote:
Op maandag 3 november 2003 22:49 schreef Timo20 het volgende:
Beter laat dan nooit: wat heb ik me gisteravond geirriteerd aan die Hugo Borst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. maar kdenk niet dat ik de enigste ben, of wel?
Zeker niet. In het begin vond ik hem wel geinig, maar na 2 of 3 keer is de lol er wel vanaf. Wat een slaapverwekkende idioot zeg. Dat hij weer in z'n kartonnen doos op Rotterdam CS kruipt.

Die jood van een van Gelder mag ook wel opdonderen. Die gast heeft niets te vertellen maar wil toch constant aan het woord zijn.

Youri Mulder is ook al dodelijk saai en gisteren was het weer niets met Boring Bert.

Wat een kutprogramma zeg!

pi_14513327
*Hoi ik ben Hugo Borst en ik heb met veel belangrijke mensen uit het voetbal contact*
  zondag 16 november 2003 @ 21:34:45 #15
46511 Linz
held der helden
pi_14685034
Zal Hugo het nog een beetje kalm houden straks? hehe..
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_14685085
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:34 schreef Linz het volgende:
Zal Hugo het nog een beetje kalm houden straks? hehe..
Kheb een hekel aan die trieste over-het-paard getilde lamzak
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
  zondag 16 november 2003 @ 21:40:57 #17
46511 Linz
held der helden
pi_14685219
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef Damzzz het volgende:

[..]

Kheb een hekel aan die trieste over-het-paard getilde lamzak

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

whuehe, ik ook in het begin, maar ik vind hem nu wel wat beter overkomen. Zeker veel hate mails ontvangen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  zondag 16 november 2003 @ 22:12:28 #18
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_14686194
Wie is de gast vandaag?
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_14688354
Hugo was weer ^0^
  zondag 16 november 2003 @ 23:34:46 #20
19132 Pete
One Day All Of Us Will Know
pi_14688382
Hugo was weer
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Die gast snapt er toch nix van joh...
"I Still Have A Dream That One Day The Lion And The Lamb Will Lie Down Together, And Every Man Will Sit Under His Own Vine And Fig Tree And None Shall Be Afraid"
pi_14690214
Hugo heeft er volgens mij wel degelijk verstand van, hij probeert echter dmv "domme" opmerkingen te maken de gast, in dit geval Gullit te provoceren.
  maandag 17 november 2003 @ 01:29:47 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_14690228
quote:
Op maandag 17 november 2003 01:27 schreef Woffel het volgende:
Hugo heeft er volgens mij wel degelijk verstand van, hij probeert echter dmv "domme" opmerkingen te maken de gast, in dit geval Gullit te provoceren.
Was ook wel nodig.

"We zitten hier toch allemaal voor de poen?"

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_14713318
Vanavond Guusje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hiddink bij studio voetbal.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  maandag 17 november 2003 @ 22:09:41 #24
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_14714932
Jack van Gelder: Je moet er toch niet aan denken dat we deze zomer weer geen Oranje op een eindtoernooi hebben he
Hugo: Oh ik vermaak me wel hoor

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Stomme gebral dat NL zichzelf belachelijk gaat maken op Euro2004. Hugo overdrijft de laatste tijd wel heel erg. En van mij mag Gullit wel elke week komen.

None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_14715190
Leuk was ook:

Je moet ze tegenwoordig met u aanspreken. Kom he Jack, een beetje respect voor die jongens!

(Anders krijg je weer een SMS-je van Ronald.)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop