Volgens de gids vanavond Ronald en Erwin Koeman te gast, maar dat lijkt me een beetje stug.
quote:Dat meen je niet? Was dodelijk saai...
Op maandag 3 november 2003 14:08 schreef Ronhui het volgende:
Die 2 waren er vorige week, na aanleiding van PSV-AJAX
Leuk interview was dat trouwens
quote:Niet te missen dus! Ik heb de video al geprogrammeerd!
Op maandag 3 november 2003 14:52 schreef Fulton het volgende:
Zondag gaat nog wel, alleen wat teveel samenvattingen.
Maar maandagavond is er echt vrij weinig aan, tenzij er een interessante gast is.
Tis Bert Konterman die vanavond langs komt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Groningers Zijn stug Fulton.
Op maandag 3 november 2003 14:05 schreef Fulton het volgende:
Studio VoetbalVolgens de gids vanavond Ronald en Erwin Koeman te gast, maar dat lijkt me een beetje stug.
Hij versprak zich zelfs.
Hij sprak over Sparta in de wij-vorm.
Na een kwartier was het toch echt snaveltjes toe en oogjes dicht voor mij.
quote:Zeker niet. In het begin vond ik hem wel geinig, maar na 2 of 3 keer is de lol er wel vanaf. Wat een slaapverwekkende idioot zeg. Dat hij weer in z'n kartonnen doos op Rotterdam CS kruipt.
Op maandag 3 november 2003 22:49 schreef Timo20 het volgende:
Beter laat dan nooit: wat heb ik me gisteravond geirriteerd aan die Hugo Borstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. maar kdenk niet dat ik de enigste ben, of wel?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die jood van een van Gelder mag ook wel opdonderen. Die gast heeft niets te vertellen maar wil toch constant aan het woord zijn.
Youri Mulder is ook al dodelijk saai en gisteren was het weer niets met Boring Bert.
Wat een kutprogramma zeg!
quote:Kheb een hekel aan die trieste over-het-paard getilde lamzak
Op zondag 16 november 2003 21:34 schreef Linz het volgende:
Zal Hugo het nog een beetje kalm houden straks? hehe..
quote:whuehe, ik ook in het begin, maar ik vind hem nu wel wat beter overkomen. Zeker veel hate mails ontvangen.
Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef Damzzz het volgende:[..]
Kheb een hekel aan die trieste over-het-paard getilde lamzak
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Was ook wel nodig.
Op maandag 17 november 2003 01:27 schreef Woffel het volgende:
Hugo heeft er volgens mij wel degelijk verstand van, hij probeert echter dmv "domme" opmerkingen te maken de gast, in dit geval Gullit te provoceren.
"We zitten hier toch allemaal voor de poen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop