quote:gebeurd wel vaker met een topscoorder van Nederland hoor..
Op maandag 13 oktober 2003 23:29 schreef What het volgende:[..]
Ofcourse, he's a star.
quote:Als Mandy al wordt weggekocht zou het niet gek zijn als de topscoorder van NL ook weg zou gaan?
Op maandag 13 oktober 2003 23:29 schreef What het volgende:[..]
Ofcourse, he's a star.
quote:Tja, wat moet ie dan, schijnheilig zeggen dat hij nog 4 jaar blijft terwijl hij deze zomer al een voorcontract had met Barcelona! Een duidelijker teken dat je weg wil is er niet! En v. Raaij zal maar wat blij zijn met de miljoenen volgend jaar...
Op maandag 13 oktober 2003 23:26 schreef What het volgende:Niets!
(Voor de rest van de clubs)Ik zou het als PSV voorzitter niet willen horen in een interview.
quote:Voor zijn marktwaarde, en dus voor PSV zou het beter zijn als ie liet 'doorschemeren' dat hij 'voor z'n ontwikkeling' nog een jaartje bij PSV zou blijven.
Op maandag 13 oktober 2003 23:35 schreef Suijk het volgende:
En v. Raaij zal maar wat blij zijn met de miljoenen volgend jaar...
quote:Da's Ajax, dat telt qua transfers niet.
Op maandag 13 oktober 2003 23:33 schreef DutchGooner het volgende:
Mandy
quote:PSV zit zowiezo best lastig. Alle clubs die ook maar enigszins in hem geinteresseerd zijn, weten dat zijn contract over anderhalf jaar afloopt. Die clubs weten dat PSV hem ook gewoon wil verkopen, anders loopt ie gratis weg. Niet zo'n goede onderhandelingspositie. Nu maar hopen voor PSV dat veel clubs hem willen hebben, dat drijft de prijs weer omhoog.
Op maandag 13 oktober 2003 23:40 schreef What het volgende:Voor zijn marktwaarde, en dus voor PSV zou het beter zijn als ie liet 'doorschemeren' dat hij 'voor z'n ontwikkeling' nog een jaartje bij PSV zou blijven.
quote:Vind ik dus ook. En een goede spits.
Op maandag 13 oktober 2003 23:55 schreef mitt het volgende:
Toch is het wel een sympatieke jongen.
quote:Buiten het voetbal zijn het ongetwijfeld allemaal aardige jongens, maar in het veld zijn het de grootste kwallen, dat hoort erbij. Alleen gaan sommige iets te ver.
quote:Tot mijn grote schaamte moet ik je daar gelijk in geven!
Bovendien petje af dat hij zo goed Nederlands spreekt, en ook zelfs een beetje kan dolle in een vreemde taal.
quote:Sympathiek oké, maar zijn eigen fout toegeven is 'ie blijkbaar nog te groot voor. En dat vind ik dan wel weer jammer.
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik je daar gelijk in geven!
Bovendien petje af dat hij zo goed Nederlands spreekt, en ook zelfs een beetje kan dolle in een vreemde taal.
"Ik denk vrij"
Nou, als die gast vrijgesproken wordt, dan is er toch wat mis met de tuchtcommissie...
quote:Ja irl zijn ze waarschijnlijk allemaal wel aardig.
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:27 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Tot mijn grote schaamte moet ik je daar gelijk in geven!
Dat hij aardig Nederlands spreekt vind ik niet meer dan logisch. Moet je kijken wat die gast verdient! Zelf heb ik een tijdje in Engeland gezeten en na 1,5 jaar geloofde sommige mensen daar niet dat ik uit Nederland kwam. Natuurlijk is engels makkelijker dan Nederlands. Sinds enige tijd kom ik regelmatig in Spanje en versta en spreek het al een klein beetje. Lekker belangrijk dus dat hij een beetje Nederlands bralt.
Ik vind het een arrogante kwal die denkt dat hij weg kan komen met dit soort actie`s, hoezeer ik ook de actie kan begrijpen.
Het was gewoon een soort charmeoffensief van de heer Kezman gisteren en daar dien je doorheen te prikken.
Verder was ik blij dat hij vertelde dat hij nagenoeg zeker weggaat na dit seizoen bij PSV. Want arrogante kwal of niet hij kan meer dan aardig ballen bij de tegenstander dus die zie ik liever weggaan.
quote:Hij spreekt in ieder geval beter NL dan een Pienaar of Zlatan die er toch ook al eventjes zitten. Over aanpassen gesproken.
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:07 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ja irl zijn ze waarschijnlijk allemaal wel aardig.
Dat hij aardig Nederlands spreekt vind ik niet meer dan logisch. Moet je kijken wat die gast verdient! Zelf heb ik een tijdje in Engeland gezeten en na 1,5 jaar geloofde sommige mensen daar niet dat ik uit Nederland kwam. Natuurlijk is engels makkelijker dan Nederlands. Sinds enige tijd kom ik regelmatig in Spanje en versta en spreek het al een klein beetje. Lekker belangrijk dus dat hij een beetje Nederlands bralt.
Ik vind het een arrogante kwal die denkt dat hij weg kan komen met dit soort actie`s, hoezeer ik ook de actie kan begrijpen.
Het was gewoon een soort charmeoffensief van de heer Kezman gisteren en daar dien je doorheen te prikken.
Verder was ik blij dat hij vertelde dat hij nagenoeg zeker weggaat na dit seizoen bij PSV. Want arrogante kwal of niet hij kan meer dan aardig ballen bij de tegenstander dus die zie ik liever weggaan.
Kezman is een ster!
quote:In Nederland
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Kezman is een ster!
quote:Zelfs Barry van Galen?
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:07 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ja irl zijn ze waarschijnlijk allemaal wel aardig.
Ik vond Kezman zeer sympathiek overkomen. Netjes dat hij de taal zo beheerst.
quote:Pienaar spreekt wel goed Nederlands hoor, alleen durft ie het niet in een interview.
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Hij spreekt in ieder geval beter NL dan een Pienaar of Zlatan die er toch ook al eventjes zitten. Over aanpassen gesproken.
Kezman is een ster!
quote:So? Hij is wel de grootste ster op de Nederlandse velden
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:22 schreef F1Bas het volgende:
In Nederland
quote:Wat een mietje!
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:57 schreef methodmich het volgende:Pienaar spreekt wel goed Nederlands hoor, alleen durft ie het niet in een interview.
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 22:52 schreef superjoden het volgende:
mooi overhemd met stropdas van hugo
Dit moet een parodie zijn.
quote:het ziet er bééldig uit
Op zondag 26 oktober 2003 22:52 schreef superjoden het volgende:
mooi overhemd met stropdas van hugo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |