abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13171042
quote:
Op zondag 14 september 2003 21:40 schreef Linz het volgende:
Dat wordt weer drie kwartier bashen-op-het-nederlands-elftal-TV...

Ben benieuwd hoe Hugo Borst tekeer zal gaan...

Aardig anti-Advocaat...word er trouwens een beetje ziek van dat constante gezeik over het Nederlands Elftal al een aantal weken lang en dat zal voorlopig nog wel ff doorgaan..
sig verwijderd door FA
pi_13171327
Lol was weer grappig, ze maakten wel een blunder wat betreft die achterbal die tegen die aanvaller werd geschoten. Natuurlijk is dat geen doelpunt, een achterbal moet altijd eerst buiten het strafschopgebied zijn geweest, anders moet hij gewoon opnieuw worden genomen, maakt niet uit of dat nou een aanvaller of een verdediger is die hem raakt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_13171339
Veel te kort man.
Borst had nouwelijks bash-tijd.
v. Gelders manier om door pratende mensen heen te praten is na 1 keer leuk nu wel flink irritant aan het woren.

[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 14-09-2003 23:37]

maandag 15 september 2003 @ 10:17:34 #129
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13175320
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:36 schreef Fulton het volgende:
Veel te kort man.
v. Gelders manier om door pratende mensen heen te praten is na 1 keer leuk nu wel flink irritant aan het woren.
inderdaad. De meest irritante figuur is Van Gelder.

Toch weer aardig al mocht het van mij ook net iets langer duren. en geen of nog kortere samenvattingen

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_13175963
Jack van Gelder was weer van het slijmen en allemansvriend spelen. Jammer dat hij geen echte mening heeft en deze niet hard durft te brengen. Vaantje was helaas voor niets gekomen, terwijl dat iemand is met een duidelijk mening over zaken (oa JC).

Hugo was ouderwets in vorm en het samenspel met Youri wordt steeds beter. Tijd dat de samenvattingen verdwijnen en het alleen nog maar praten wordt.

pi_13176459
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:01 schreef fisico het volgende:
Jammer dat hij geen echte mening heeft en deze niet hard durft te brengen.
Hoe kun je dan een mening hard brengen als je die niet hebt?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 15 september 2003 @ 11:31:52 #132
30919 mitt
Michael Corleone
pi_13176496
quote:
Veel te kort man.
tja, als je Borst aan het woord laat dan stopt ie nooit meer als je er niks van zegt.
Er zit een gast te veel, doen ze er een weg, kunnen ze pp meer praten
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  maandag 15 september 2003 @ 11:36:05 #133
46511 Linz
held der helden
pi_13176573
quote:
Veel te kort man.
idd, van Gelder moet nu z'n smoel eens houden..
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_13176631
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:36 schreef Linz het volgende:

[..]

idd, van Gelder moet nu z'n smoel eens houden..

Nuttig...
In Southern Sun
pi_13176921
Van Gelder moet opzouten.
pi_13177070
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:53 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Van Gelder moet opzouten.
Je bent lekker bezig met je uitspattingen he...
In Southern Sun
pi_13177136
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jaja, het is echt een aanwinst.
pi_13177143
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kom op zeg, vindt jij dan dat Van Gelder dat programma leuker maakt, dat hij echt wat toevoegt aan dat programma?
Nou, ik vind van niet. Alleen wat slap gelul, waardoor de mensen die er wel enig verstand van hebben minder aan het woord komen.
pi_13177167
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:04 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Kom op zeg, vindt jij dan dat Van Gelder dat programma leuker maakt, dat hij echt wat toevoegt aan dat programma?
Nou, ik vind van niet. Alleen wat slap gelul, waardoor de mensen die er wel enig verstand van hebben minder aan het woord komen.

Ik mag hopen dat je met die laatste zin niet Hugo Worst bedoelt.
In Southern Sun
pi_13177189
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat je met die laatste zin niet Hugo Worst bedoelt.

Die gast heeft meer verstand van voetbal in z'n kleine teen, dan van Gelder in z'n gehele hersenpan.
pi_13177325
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:06 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Die gast heeft meer verstand van voetbal in z'n kleine teen, dan van Gelder in z'n gehele hersenpan.

En waar op baseer jij dat?
In Southern Sun
pi_13177359
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En waar op baseer jij dat?

Op het feit dat Borst nog weleens wat zinnigs roept, terwijl Van Gelder niet verder komt dan overal doorheen lopen te geiten terwijl hij totaal niets te melden heeft.
pi_13177460
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:13 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Op het feit dat Borst nog weleens wat zinnigs roept, terwijl Van Gelder niet verder komt dan overal doorheen lopen te geiten terwijl hij totaal niets te melden heeft.

Van Gelder zit daar ook niet om eventuele voetbalkennis te etaleren. Van Gelder is de presentator van het programma en geeft voorzetjes tot discussies en moet door de heren gasten heen praten om het in goede banen te leiden. Dat Van Gelder er vaak door heen moet praten komt door Hugo Worst, die zich als een klein kind gedraagt dat net weet wat buitenspel is. Hij ziet filosofeert over theorieën waar zelfs mijn oma nog om moet lachen. Hij kraakt alles wat Amsterdams is af en is op het gebied van voetbal nog dommer dan Katja Schuurmans.

Overigens heb ik het gisteren niet gezien, maar aan de reacties te lezen zal het wel weer hetzelfde als altijd geweest zijn...

In Southern Sun
pi_13177521
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Van Gelder zit daar ook niet om eventuele voetbalkennis te etaleren. Van Gelder is de presentator van het programma en geeft voorzetjes tot discussies en moet door de heren gasten heen praten om het in goede banen te leiden. Dat Van Gelder er vaak door heen moet praten komt door Hugo Worst, die zich als een klein kind gedraagt dat net weet wat buitenspel is. Hij ziet filosofeert over theorieën waar zelfs mijn oma nog om moet lachen. Hij kraakt alles wat Amsterdams is af en is op het gebied van voetbal nog dommer dan Katja Schuurmans.

Overigens heb ik het gisteren niet gezien, maar aan de reacties te lezen zal het wel weer hetzelfde als altijd geweest zijn...

Van Gelder moet als presentator zijn rol kennen, zoals Wilfred Genee z'n rol kent bij Voetbal Insite. Weten dat de gasten belangrijk zijn en niet zelf de voorzetjes geven, een solo willen maken en zelf nog met een omhaal willen scoren zoals Van Gelder poogt. Vast geleerd van zijn grote voorbeeld Mart Smeets.

Ook ik ben geen fan van Hugo Borst, maar ik heb hem wel wat hoger zitten dan Geit van Gelder.

pi_13177561
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:21 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Van Gelder moet als presentator zijn rol kennen, zoals Wilfred Genee z'n rol kent bij Voetbal Insite. Weten dat de gasten belangrijk zijn en niet zelf de voorzetjes geven, een solo willen maken en zelf nog met een omhaal willen scoren zoals Van Gelder poogt. Vast geleerd van zijn grote voorbeeld Mart Smeets.

Ook ik ben geen fan van Hugo Borst, maar ik heb hem wel wat hoger zitten dan Geit van Gelder.

Ik denk dat dat meningsgebonden is. Ik vind Van Gelder als presentator veel meer hebben dan Genee. Genee maakt het gesprek vind ik vrij vaak wat ongemakkelijk, terwijl je bij Van Gelder dat zelden tegenkomt. Maar zoals gezegd, meningsgebonden...
In Southern Sun
pi_13177633
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik denk dat dat meningsgebonden is. Ik vind Van Gelder als presentator veel meer hebben dan Genee. Genee maakt het gesprek vind ik vrij vaak wat ongemakkelijk, terwijl je bij Van Gelder dat zelden tegenkomt. Maar zoals gezegd, meningsgebonden...

Klopt. Sommige mensen kan ik gewoon niet uitstaan, terwijl anderen dat prima vakmensen vinden.

Persoonlijk vind ik Genee een uitstekende presentator voor zo'n tafeldiscussie als Studio Voetbal of Voetbal Insite. Hij kent z'n rol, brengt af en toe wat lijn in het gesprek zonder zelf echt overheersend te worden. Bij van Gelder heb ik toch altijd het idee dat ik naar een one man show van Jack zit te kijken. Hoewel Hugo Borst ook niet meer leuk is. Een of twee keer is dat grappig, maar daarna is de lol er snel vanaf, net zoals ik Youri Mulder kut vind.

Kijk dan toch liever Voetbal Insite op RTL 5 (Y)

pi_13177748
Voor mij mag die Hugo Borst wel weg. Die kerel verziekt het programma. Beetje waardeloos inzicht ook
[url=http://www.moneymiljonair.nl/leden/refere.php?ref=Rickje][b]Verdien geld met internetten !! Klik om u aan te melden[/b][/url]
pi_13187920
quote:
Veel te kort man.
Ja viel mij ook op dat het kort was.
De samenvatting was ook veels te lang. Ik mag die Borst wel, hij durft tenminste te zeggen wat hij denkt.
Ze zouden Advocaat eens moeten uitnodigen
pi_13196867
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:

Hoe kun je dan een mening hard brengen als je die niet hebt?

Geen echte mening, omdat hij altijd aan het draaien is. Dat draaien zorgt ervoor dat mister bruine arm niets hard en duidelijk durft te brengen. Jack is de Ivo Niehe van het voetbal ook wel de nietszeggendheid zelve.
pi_13197409
Denk trouwens dat Borst binnenkort mag oprotten, punt is dat men vanuit de KNVB druk zal uitoefenen op de NOS dat men niet te negatief mag zijn. Opmerkingen van Borst dat Sponsors als ING iets in de melk te brokkelen hebben (wat ongetwijfeld zo zal zijn) is niet iets wat je publiekelijk voor de TV bralt. Net zoals dat geheimzinnige gedoe met die SMS'jes. Kortom ik voorspel dat Borst binnen 4 weken de zak krijgt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')