quote:Aardig anti-Advocaat...word er trouwens een beetje ziek van dat constante gezeik over het Nederlands Elftal al een aantal weken lang en dat zal voorlopig nog wel ff doorgaan..
Op zondag 14 september 2003 21:40 schreef Linz het volgende:
Dat wordt weer drie kwartier bashen-op-het-nederlands-elftal-TV...Ben benieuwd hoe Hugo Borst tekeer zal gaan...
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 14-09-2003 23:37]
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:36 schreef Fulton het volgende:
Veel te kort man.
Borst had nouwelijks bash-tijd.
v. Gelders manier om door pratende mensen heen te praten is na 1 keer leuk nu wel flink irritant aan het woren.
Toch weer aardig al mocht het van mij ook net iets langer duren. en geen of nog kortere samenvattingen
Hugo was ouderwets in vorm en het samenspel met Youri wordt steeds beter. Tijd dat de samenvattingen verdwijnen en het alleen nog maar praten wordt.
quote:Hoe kun je dan een mening hard brengen als je die niet hebt?
Op maandag 15 september 2003 11:01 schreef fisico het volgende:
Jammer dat hij geen echte mening heeft en deze niet hard durft te brengen.
quote:tja, als je Borst aan het woord laat dan stopt ie nooit meer als je er niks van zegt.
Veel te kort man.
v. Gelders manier om door pratende mensen heen te praten is na 1 keer leuk nu wel flink irritant aan het woren.
quote:idd, van Gelder moet nu z'n smoel eens houden..
Veel te kort man.
quote:Nuttig...
Op maandag 15 september 2003 11:36 schreef Linz het volgende:[..]
idd, van Gelder moet nu z'n smoel eens houden..
quote:Je bent lekker bezig met je uitspattingen he...
Op maandag 15 september 2003 11:53 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Van Gelder moet opzouten.
quote:Jaja, het is echt een aanwinst.
Op maandag 15 september 2003 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Je bent lekker bezig met je uitspattingen he...
quote:Kom op zeg, vindt jij dan dat Van Gelder dat programma leuker maakt, dat hij echt wat toevoegt aan dat programma?
Op maandag 15 september 2003 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Je bent lekker bezig met je uitspattingen he...
quote:Ik mag hopen dat je met die laatste zin niet Hugo Worst bedoelt.
Op maandag 15 september 2003 12:04 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Kom op zeg, vindt jij dan dat Van Gelder dat programma leuker maakt, dat hij echt wat toevoegt aan dat programma?
Nou, ik vind van niet. Alleen wat slap gelul, waardoor de mensen die er wel enig verstand van hebben minder aan het woord komen.
quote:Die gast heeft meer verstand van voetbal in z'n kleine teen, dan van Gelder in z'n gehele hersenpan.
Op maandag 15 september 2003 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik mag hopen dat je met die laatste zin niet Hugo Worst bedoelt.
quote:En waar op baseer jij dat?
Op maandag 15 september 2003 12:06 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Die gast heeft meer verstand van voetbal in z'n kleine teen, dan van Gelder in z'n gehele hersenpan.
quote:Op het feit dat Borst nog weleens wat zinnigs roept, terwijl Van Gelder niet verder komt dan overal doorheen lopen te geiten terwijl hij totaal niets te melden heeft.
Op maandag 15 september 2003 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En waar op baseer jij dat?
quote:Van Gelder zit daar ook niet om eventuele voetbalkennis te etaleren. Van Gelder is de presentator van het programma en geeft voorzetjes tot discussies en moet door de heren gasten heen praten om het in goede banen te leiden. Dat Van Gelder er vaak door heen moet praten komt door Hugo Worst, die zich als een klein kind gedraagt dat net weet wat buitenspel is. Hij ziet filosofeert over theorieën waar zelfs mijn oma nog om moet lachen. Hij kraakt alles wat Amsterdams is af en is op het gebied van voetbal nog dommer dan Katja Schuurmans.
Op maandag 15 september 2003 12:13 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Op het feit dat Borst nog weleens wat zinnigs roept, terwijl Van Gelder niet verder komt dan overal doorheen lopen te geiten terwijl hij totaal niets te melden heeft.
Overigens heb ik het gisteren niet gezien, maar aan de reacties te lezen zal het wel weer hetzelfde als altijd geweest zijn...
quote:Van Gelder moet als presentator zijn rol kennen, zoals Wilfred Genee z'n rol kent bij Voetbal Insite. Weten dat de gasten belangrijk zijn en niet zelf de voorzetjes geven, een solo willen maken en zelf nog met een omhaal willen scoren zoals Van Gelder poogt. Vast geleerd van zijn grote voorbeeld Mart Smeets.
Op maandag 15 september 2003 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Van Gelder zit daar ook niet om eventuele voetbalkennis te etaleren. Van Gelder is de presentator van het programma en geeft voorzetjes tot discussies en moet door de heren gasten heen praten om het in goede banen te leiden. Dat Van Gelder er vaak door heen moet praten komt door Hugo Worst, die zich als een klein kind gedraagt dat net weet wat buitenspel is. Hij ziet filosofeert over theorieën waar zelfs mijn oma nog om moet lachen. Hij kraakt alles wat Amsterdams is af en is op het gebied van voetbal nog dommer dan Katja Schuurmans.
Overigens heb ik het gisteren niet gezien, maar aan de reacties te lezen zal het wel weer hetzelfde als altijd geweest zijn...
Ook ik ben geen fan van Hugo Borst, maar ik heb hem wel wat hoger zitten dan Geit van Gelder.
quote:Ik denk dat dat meningsgebonden is. Ik vind Van Gelder als presentator veel meer hebben dan Genee. Genee maakt het gesprek vind ik vrij vaak wat ongemakkelijk, terwijl je bij Van Gelder dat zelden tegenkomt. Maar zoals gezegd, meningsgebonden...
Op maandag 15 september 2003 12:21 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Van Gelder moet als presentator zijn rol kennen, zoals Wilfred Genee z'n rol kent bij Voetbal Insite. Weten dat de gasten belangrijk zijn en niet zelf de voorzetjes geven, een solo willen maken en zelf nog met een omhaal willen scoren zoals Van Gelder poogt. Vast geleerd van zijn grote voorbeeld Mart Smeets.
![]()
Ook ik ben geen fan van Hugo Borst, maar ik heb hem wel wat hoger zitten dan Geit van Gelder.
quote:Klopt. Sommige mensen kan ik gewoon niet uitstaan, terwijl anderen dat prima vakmensen vinden.
Op maandag 15 september 2003 12:23 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik denk dat dat meningsgebonden is. Ik vind Van Gelder als presentator veel meer hebben dan Genee. Genee maakt het gesprek vind ik vrij vaak wat ongemakkelijk, terwijl je bij Van Gelder dat zelden tegenkomt. Maar zoals gezegd, meningsgebonden...
Persoonlijk vind ik Genee een uitstekende presentator voor zo'n tafeldiscussie als Studio Voetbal of Voetbal Insite. Hij kent z'n rol, brengt af en toe wat lijn in het gesprek zonder zelf echt overheersend te worden. Bij van Gelder heb ik toch altijd het idee dat ik naar een one man show van Jack zit te kijken. Hoewel Hugo Borst ook niet meer leuk is. Een of twee keer is dat grappig, maar daarna is de lol er snel vanaf, net zoals ik Youri Mulder kut vind.
Kijk dan toch liever Voetbal Insite op RTL 5 (Y)
quote:Ja viel mij ook op dat het kort was.
Veel te kort man.
quote:Geen echte mening, omdat hij altijd aan het draaien is. Dat draaien zorgt ervoor dat mister bruine arm niets hard en duidelijk durft te brengen. Jack is de Ivo Niehe van het voetbal ook wel de nietszeggendheid zelve.
Op maandag 15 september 2003 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:Hoe kun je dan een mening hard brengen als je die niet hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |