quote:IS het misschien ergens op internet te zien?
Op zondag 7 september 2003 23:25 schreef okkidude het volgende:Geweldig, had het nog niet gezien met Rudi Voller. De eerste keer dat ik Rudi wel grappig vind.
en op het eind zo van: "ja, jij zit lekker hier ontspannen biertjes te drinken" (oid)... Lolzz..
[Dit bericht is gewijzigd door Linz op 07-09-2003 23:29]
quote:Denk dat je even op ARD.de moet kijken daar staan wel wat filmpjes volgens mij.
Op zondag 7 september 2003 23:25 schreef pekel het volgende:[..]
IS het misschien ergens op internet te zien?
"Hey Rudi spiel noch mal"
hehehe
quote:Fuck die tweede en derde doen het niet meer!
Op zondag 7 september 2003 23:32 schreef pekel het volgende:
Die Spiel-Analyse von Gerhard Delling und Günter NetzerRudi Völler im Interview mit Waldemar Hartmann
De eerste is niet echt veel aan!
Petitie: kick Hugo Borst terug naar die havenstad!
quote:Yup, gisteren was gewoonweg triest. Hij zat daar als een verwend kind dat z'n zin niet kreeg. Rinus Israel was duidelijk en helder, en Youri was ook wel aardig. Van Gelder durft nauwelijks kritiek te geven en dat was gisteren wel aardig.
Op maandag 8 september 2003 11:10 schreef zjroentje het volgende:
Hugo Borst begint me nu langzamerhand echt de keel uit te hangen.
Borst en Van Gelder waren het totaal niet met elkaar eens, maar toch durft Jack er niks van te zeggen
quote:Amen
Op maandag 18 augustus 2003 18:05 schreef DIGGER het volgende:
Ben ik nou de enige die eigenlijk het liefst ziet dat al die voetbal ouwehoerders die nu bij Studio Sport zitten, beter op kunnen zouten?Ze voegen zo vreselijk weinig toe.
Meestal slechts half geinformeerd, vaak vertellend wat net elke debiel in de 1e helft/2e helft/samenvatting zelf heeft kunnen zien en waar ik me het meest aan erger: Conclusie trekkend op basis van, ja waarvan eigenlijk, totale flauwekul meestal.
Ik bedoel, als ze CL uitzenden, met een Italiaanse club, is het allemaal oersaai, resultaat gericht en niet om aan te zien, zodra een Nederlandse club op deze wijze een wedstrijd aanpakt (goed kunnen zien bij Ajax in de CL afgelopen seizoen) zijn het ineens 'tactisch geweldige wedstrijden waarbij ze geen kansen creeeren, maar ook weinig weggeven.'
Een speelstijl vind je kut of niet, ongeacht of je wel of niet binding hebt met de club(s) die spelen.
Gezien bovenstaande en vanwege het feit dat al dat gelul, begeleid door nog 2 herhalingen van situaties die in de samenvatting ook al tig keer herhaald waren, handen vol tijd kosten, die afgaan van tijd dat ze sport beelden kunnen uitzenden, zie ik het liefst al die lui gaan.
Enige moment waar ze op zich tot hun recht zouden kunnen komen, rondom live wedstrijden, wordt hun mogelijk zinvolle bijdrage al compleet de nek omgedraaid door de lange reclameblokken.
Wat dat betreft zou men een voorbeeld moeten nemen aan de verslaggeving zoals deze is op de BBC, VRT/Canvas, RTE etc want in Nederland is het om welke reden dan ook teveel een 'must' geworden om ze te hebben, terwijl de kwaliteit en zinvolheid er niet meer toe lijkt te doen.
Die Humberto blijft de meest kansloze vragen stellen, en Jaap gooit werkelijk alle cliches eruit, die hij zich kan herinneren.
Hugo Borst met z'n grote wauwelmuil die alles beter denkt te weten en alles afzeikt en dan Jack "popie jopie" van Gelder.
Je ergeren kan ook lekker zijn.
quote:Idd, dan er is tenminste discussie. Een man met een mening. Je hoeft er natuurlijk niet eens mee te zijn, maar daar gaat het niet om.
Op maandag 8 september 2003 21:10 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst moet blijven.Je ergeren kan ook lekker zijn.
En Borst moet blijven.
quote:Wist je dat ie tweeling is ?
Op maandag 8 september 2003 22:51 schreef popolon het volgende:
Gaan we weerEn Borst moet blijven.
quote:Neen, maar dat komt goed uit, ik heb twee handen.
Op maandag 8 september 2003 22:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Wist je dat ie tweeling is ?
Publieke antwoord op Derksen.
Mooie tv derhalve.
J.
Sterrenbeeld of loopt er nog een replica rond?
J.
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:01 schreef popolon het volgende:[..]
Neen, maar dat komt goed uit, ik heb twee handen.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 09:10 schreef Doopy-X- het volgende:
Hugo B. moetmag DOOD!
Ben benieuwd hoe Hugo Borst tekeer zal gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |