quote:Ik hoorde alleen de laatste regels.
Op maandag 25 augustus 2003 00:21 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Het gedicht was van Boerebach zelf en ging over de dood van zijn twee zoontjes.
J.
Moest even slikken.
quote:België heeft ooit de halve finale van een WK behaald. De finale van een EK. Anderlecht Brugge en Standard finales gespeeld en gewonnen in de EC. Je vergelijking snijdt geen houd.
Op maandag 25 augustus 2003 00:07 schreef Duiveltja het volgende:Ja van de Belgen moeten wij winnen dat zijn wij op papier verplicht.
Stel dat AJAX (in het begin van de competitie) tegen Volendam aantreed, moet het publiek maar een gelijkspelletje verwachten omdat het het begin van het seizoen is?
quote:en Antwerp
Op maandag 25 augustus 2003 00:34 schreef tong80 het volgende:
KV Mechelen vergeet ik nog te vermelden.
quote:Je bent me voor.
Op maandag 25 augustus 2003 00:35 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en Antwerp
Op Wembley zelfs.
quote:Dat niet, maar van Bommel mag zeker in de basis starten en wat meer controle op het middenveld hebben. Robben verdient sowieso een uitnodiging vanwege z'n spel de afgelopen tijd. Er mag best wat vernieuwing in de selectie komen wmb
Op zondag 24 augustus 2003 23:48 schreef tong80 het volgende:Dus nu zijn van Bommel en Robben plots de redders der natie ?
quote:Inderdaad. Maar hout snijdt ie wel.
Op maandag 25 augustus 2003 00:33 schreef tong80 het volgende:België heeft ooit de halve finale van een WK behaald. De finale van een EK. Anderlecht Brugge en Standard finales gespeeld en gewonnen in de EC. Je vergelijking snijdt geen houd.
Het gaat trouwens niet eens over de uitslag, het gaat over dat steeds weer bedroevend stroeve spel. Als je verliest of gelijkspeelt als een leeuw met goed voetbal is er geen vuiltje aan de lucht, dit was echter geen voetballen meer. En daar mag keihard op ingehakt worden omdat het stucturele vormen begint aan te nemen. Voordat het te laat is...
Aan hem zouden ze de interviews of commentaar over moeten laten.
Ik ben benieuwd of Advocaat zich nog kwaad gaat maken en weer eens flink te keer gaat in de media en vooral tegen die media.
Als Feyenoord verliest is ie ook altijd rustiger. Maar zijn verhalen over Frau Helmer ten tijde van het EK 96 waren best leuk. Of was het zelfs WK 98.
quote:Ja, daar stond Jouri even voor het blok. Eerst zeggen dat hij De Boer niet op zou stellen, en vervolgens staat De Boer wel in zijn opstelling
Op zondag 31 augustus 2003 23:16 schreef popolon het volgende:
Mulder verandert z'n opstelling ter plekke
Hugo Borst is trouwens ook beter geworden, ik kan er nu wel mee leven dat hij bij Studio Voetbal commentator is. Eerder vond ik hem nogal irritant.
quote:Ik vind Hugo best leuk toen hij op maandag voordat studio sport begon een eigen "gedicht" voorlas
Op maandag 1 september 2003 00:00 schreef Linz het volgende:
Die Hugo Borst heeft echt een klap op z'n bek nodig.Dat hij een eigen mening vind ik ok, maar hij hoeft niet steeds Youri te dissen...
dat was leuk, maar nu hoor ik em teveel
Klein kind. En heeft ie als Rotterdammer nooit geleerd wat clubliefde en respect voor echte clubmensen is?
quote:Ik denk toch dat ze dan Hugo kicken en niet Mulder, Mulder gebruiken ze ook als analyticus bij Europese wedstrijden.
Op maandag 1 september 2003 09:28 schreef Linz het volgende:
Ik vraag me af hoelang Youri dit gaat volhouden, als Hugo op deze wijze blijft doorgaan.
Voor Youri is dit geen probleem want zowel youri als zijn vader zijn ook zo heerlijk cynisch als het om voetbal gaat.
Jack en de modepop moeten eruit voor iemand als Toine of Genee en het programma is beter dan sport aan tafel ooit was.
Dat is nu wel duidelijk.
Hij probeert alsnog Kluivert te bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |