quote:Dat was erg grappig inderdaad, hij dacht dat Jol wel een elleboog had gezien maar dat hij geen rode kaart durfde te geven of zoiets
Op maandag 18 augustus 2003 11:10 schreef Speed1971 het volgende:
Ja precies en dat van Jol was echt helemaal om je ziek te lachen.
En volgens Borst had Advocaat Robben, die nog moet herstellen van een operatie, op moeten roepen. Waarom vraag ik me dan af? Je kunt hem niet opstellen, dus dat lijkt me niet echt zinvol.
quote:Dat geouwehoer is zelfs voor een Feyenoorder niet leuk!
Op maandag 18 augustus 2003 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Borst moet daar heel snel weg, hij bederft mijn avond met z'n smerige rotterdamse geouwehoer...
Een veer in je kont is ok, maar geen compleet kippenhok a.u.b.!
quote:ja
Op maandag 18 augustus 2003 10:41 schreef Rickman_ het volgende:[..]
"En St. Truiden zet een PUNT! Awel, de kous is af!"
Weet je het zeker?
Maar goed, ik lees zijn columns altijd (heb het AD) en je moet er naar kijken door de ogen van een Feyenoord-fan, die af en toe wat te veel probeert te chargeren. Goed geïnformeerd is ie doorgaans wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 18-08-2003 18:07]
Ze voegen zo vreselijk weinig toe.
Meestal slechts half geinformeerd, vaak vertellend wat net elke debiel in de 1e helft/2e helft/samenvatting zelf heeft kunnen zien en waar ik me het meest aan erger: Conclusie trekkend op basis van, ja waarvan eigenlijk, totale flauwekul meestal.
Ik bedoel, als ze CL uitzenden, met een Italiaanse club, is het allemaal oersaai, resultaat gericht en niet om aan te zien, zodra een Nederlandse club op deze wijze een wedstrijd aanpakt (goed kunnen zien bij Ajax in de CL afgelopen seizoen) zijn het ineens 'tactisch geweldige wedstrijden waarbij ze geen kansen creeeren, maar ook weinig weggeven.'
Een speelstijl vind je kut of niet, ongeacht of je wel of niet binding hebt met de club(s) die spelen.
Gezien bovenstaande en vanwege het feit dat al dat gelul, begeleid door nog 2 herhalingen van situaties die in de samenvatting ook al tig keer herhaald waren, handen vol tijd kosten, die afgaan van tijd dat ze sport beelden kunnen uitzenden, zie ik het liefst al die lui gaan.
Enige moment waar ze op zich tot hun recht zouden kunnen komen, rondom live wedstrijden, wordt hun mogelijk zinvolle bijdrage al compleet de nek omgedraaid door de lange reclameblokken.
Wat dat betreft zou men een voorbeeld moeten nemen aan de verslaggeving zoals deze is op de BBC, VRT/Canvas, RTE etc want in Nederland is het om welke reden dan ook teveel een 'must' geworden om ze te hebben, terwijl de kwaliteit en zinvolheid er niet meer toe lijkt te doen.
quote:Dit is weer zo typisch... Ik merk weinig van Youri's vermeende Ajax achtergrond hoor, alleen zijn Twente hart laat ie wel eens spreken. Van Gelder delegeert alleen, en heb ik ook op weinig "Ajax-taal" kunnen betrappen, sterker nog, hij veroordeelde Zlatan zelfs.
Op maandag 18 augustus 2003 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens vind ik het wel eens leuk om zo'n gozer als Hugo Borst erbij te hebben en het eens laat zien van een Rotterdams perspectief.
Mulder laat, evenals Van Gelder ook z'n ajax achtergrond blijken waarom Borst dan niet.
Die Borst daarentegen lult maar wat in de ruimte om tegen schenen te kunnen schoppen. Amsterdamse dan wel te verstaan...
quote:Ik heb het niet specifiek over gisteren, maar in het algemeen, en dan ga jij toch niet ontkennen dat Van Gelder zijn achtergrond niet laat doorschemeren? Geldt overigens ook voor (weliswaar in mindere mate) Youri Mulder.
Op maandag 18 augustus 2003 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dit is weer zo typisch... Ik merk weinig van Youri's vermeende Ajax achtergrond hoor, alleen zijn Twente hart laat ie wel eens spreken. Van Gelder delegeert alleen, en heb ik ook op weinig "Ajax-taal" kunnen betrappen, sterker nog, hij veroordeelde Zlatan zelfs.
Die Borst daarentegen lult maar wat in de ruimte om tegen schenen te kunnen schoppen. Amsterdamse dan wel te verstaan...
En hij veroordeelde Zlatan, nou nou dan ben je dus meteen objectief? Borst gaf toch ook toe dat die overtreding van Paauwe buiten het boekje was....
quote:Mwah, ik vind dat dat Studio Ajax gedoe altijd zo overdreven wordt. Natuurlijk weet ik dat Van Gelder voor Ajax is en natuurlijk laat ie dat wel eens doorschemeren... Maar dat vind ik kunnen. Het gebral van een Borst gisteren vind ik gewoon ronduit vervelend, dat had ik ook gevonden als een andere journalist die voor Ajax is dat andersom gedaan had./
Op maandag 18 augustus 2003 18:59 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Ik heb het niet specifiek over gisteren, maar in het algemeen, en dan ga jij toch niet ontkennen dat Van Gelder zijn achtergrond niet laat doorschemeren? Geldt overigens ook voor (weliswaar in mindere mate) Youri Mulder.
En hij veroordeelde Zlatan, nou nou dan ben je dus meteen objectief? Borst gaf toch ook toe dat die overtreding van Paauwe buiten het boekje was....
Wie zich daar iets van aantrekt die staat wel heel zwak in zijn voetbalschoenen.
In Friesland al eeuwen hetzelfde geleuter. De Cambuurfans vinden de Leeuwarder Courant op de hand van Heerenveen en vice versa. Zo onzeker, die voetbalkindjes.
Studio Voetbal is bedoelt als praat/mekker/zeurprogramma, voor de samenvatting moet je de tv een paar uurtjes eerder aanzetten.
Zo moeilijk is het toch niet ?
quote:Hugo Borst is veel te veel pro-Feyenoord
Op zondag 17 augustus 2003 23:15 schreef Tesla het volgende:
Gullit(Duimpje omlaag)
Hugo Borst(Duimpje omhoog)
Meer Borst en nooit meer Gullit op TV
quote:Weet je wat?
Op zondag 17 augustus 2003 23:15 schreef Tesla het volgende:
Gullit(Duimpje omlaag)
Hugo Borst(Duimpje omhoog)
Meer Borst en nooit meer Gullit op TV
1s
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 19:51 schreef Speed1971 het volgende:
Van Gelder is niet voor Ajax......
Hijs voor AFC
Erg dom gelul dat van Gelder Ajacied is......
[overigens: algemeen bedoelt voordat je je persoonlijk aangevallen voelt]
quote:Dat is ook allemaal gelul. Maar ik vind hem wel irri maar dat vind ik ook van Jack
Op maandag 18 augustus 2003 20:48 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Erg dom gelul dus hier om Borst een "kakkerlak" te noemen, hij is Spartaan...[overigens: algemeen bedoelt voordat je je persoonlijk aangevallen voelt]
Ik hoef het niet met ze eens te zijn. Johan Derksen, Paul Onkenhout of Anette van Tright durven iig discussies op te starten.
Maar wat Hugo Borst gisteren uitkraamde was zo inhoudsloos gekleurd commentaar, dat die vent er weg moet.
Good old Dick van der Polder, een ras-Rotterdammer, is genuanceerder.
quote:Natuurlijk. Daar gaat het me ook niet om.
Op maandag 18 augustus 2003 21:51 schreef JeroenV het volgende:
Text
Daar houd ik van.
Maar als je gisteren had gekeken had je begrepen wat ik bedoelde.
quote:Wat zei ie voor ergs?
Op maandag 18 augustus 2003 21:55 schreef tong80 het volgende:
Maar als je gisteren had gekeken had je begrepen wat ik bedoelde.
quote:Parafraserend.
Op maandag 18 augustus 2003 22:03 schreef SCH het volgende:[..]
Wat zei ie voor ergs?
Het was weer eens lucky Ajax. Ajax wordt de hand boven het hoofd gehouden. Zlatan is een residivist ( Konterman verklaarde achteraf dat het z'n eigen stomme schuld was ).
En Als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl is Jol een lafaard en zit ook in het complot.
quote:Van der Polder? Das dan ook wel meteen van het ene uiterste naar het andere, die gozer kan nooit eens positief zijn.
Op maandag 18 augustus 2003 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik hou van confronterende, provocerende journalisten.Ik hoef het niet met ze eens te zijn. Johan Derksen, Paul Onkenhout of Anette van Tright durven iig discussies op te starten.
Maar wat Hugo Borst gisteren uitkraamde was zo inhoudsloos gekleurd commentaar, dat die vent er weg moet.
Good old Dick van der Polder, een ras-Rotterdammer, is genuanceerder.
Nee zet volgende week maar gewoon Hans van Vliet, Gerard Cox, en Borst daar neer, Frank Snoeks mag dan het zaakje leiden.
Kijken hoeveel tv's er dan nog aanblijven in omgeving 020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |