abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12518601
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:10 schreef Speed1971 het volgende:
Ja precies en dat van Jol was echt helemaal om je ziek te lachen.
Dat was erg grappig inderdaad, hij dacht dat Jol wel een elleboog had gezien maar dat hij geen rode kaart durfde te geven of zoiets

En volgens Borst had Advocaat Robben, die nog moet herstellen van een operatie, op moeten roepen. Waarom vraag ik me dan af? Je kunt hem niet opstellen, dus dat lijkt me niet echt zinvol.

pi_12519091
Borst moet daar heel snel weg, hij bederft mijn avond met z'n smerige rotterdamse geouwehoer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 18 augustus 2003 @ 11:42:18 #28
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12519172
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 11:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Borst moet daar heel snel weg, hij bederft mijn avond met z'n smerige rotterdamse geouwehoer...
Dat geouwehoer is zelfs voor een Feyenoorder niet leuk!

Een veer in je kont is ok, maar geen compleet kippenhok a.u.b.!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 18 augustus 2003 @ 11:48:22 #29
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12519342
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:41 schreef Rickman_ het volgende:

[..]

"En St. Truiden zet een PUNT! Awel, de kous is af!"

Weet je het zeker?

ja
  maandag 18 augustus 2003 @ 12:08:56 #30
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12519909
Ik vond de opmerking "Waarom zegt Koeman niets over die ellebogen van Sladan!" "Hij is bang dat ie een elleboogstoot krijgt!" wel een grappige opmerking!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12528760
Ik heb nog een mail van Hugo Borst in mijn mailbox zitten van 2002. Hij schreef toen een erg negatieve column over Ajax en Koeman, die kampioen werden. Daar reageerde ik op. Best leuk. Hij stuurde een mailtje terug, had ik niet verwacht.

Maar goed, ik lees zijn columns altijd (heb het AD) en je moet er naar kijken door de ogen van een Feyenoord-fan, die af en toe wat te veel probeert te chargeren. Goed geïnformeerd is ie doorgaans wel.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12529068
Even voor de duidelijkheid, Borst is een -naar eigen zeggen- Spartaan.
Overigens vind ik het wel eens leuk om zo'n gozer als Hugo Borst erbij te hebben en het eens laat zien van een Rotterdams perspectief.
Mulder laat, evenals Van Gelder ook z'n ajax achtergrond blijken waarom Borst dan niet.
Dat de vier aan tafel overigens niet verder komen dan wat geleutel in de ruimte was iedereen het wel eens, maar soms (het interview met Uilenberg) is het best aardig om te volgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 18-08-2003 18:07]

"..and in my brain it's going wrong.."
pi_12529123
Ben ik nou de enige die eigenlijk het liefst ziet dat al die voetbal ouwehoerders die nu bij Studio Sport zitten, beter op kunnen zouten?

Ze voegen zo vreselijk weinig toe.

Meestal slechts half geinformeerd, vaak vertellend wat net elke debiel in de 1e helft/2e helft/samenvatting zelf heeft kunnen zien en waar ik me het meest aan erger: Conclusie trekkend op basis van, ja waarvan eigenlijk, totale flauwekul meestal.

Ik bedoel, als ze CL uitzenden, met een Italiaanse club, is het allemaal oersaai, resultaat gericht en niet om aan te zien, zodra een Nederlandse club op deze wijze een wedstrijd aanpakt (goed kunnen zien bij Ajax in de CL afgelopen seizoen) zijn het ineens 'tactisch geweldige wedstrijden waarbij ze geen kansen creeeren, maar ook weinig weggeven.'

Een speelstijl vind je kut of niet, ongeacht of je wel of niet binding hebt met de club(s) die spelen.

Gezien bovenstaande en vanwege het feit dat al dat gelul, begeleid door nog 2 herhalingen van situaties die in de samenvatting ook al tig keer herhaald waren, handen vol tijd kosten, die afgaan van tijd dat ze sport beelden kunnen uitzenden, zie ik het liefst al die lui gaan.

Enige moment waar ze op zich tot hun recht zouden kunnen komen, rondom live wedstrijden, wordt hun mogelijk zinvolle bijdrage al compleet de nek omgedraaid door de lange reclameblokken.

Wat dat betreft zou men een voorbeeld moeten nemen aan de verslaggeving zoals deze is op de BBC, VRT/Canvas, RTE etc want in Nederland is het om welke reden dan ook teveel een 'must' geworden om ze te hebben, terwijl de kwaliteit en zinvolheid er niet meer toe lijkt te doen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_12529916
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
Overigens vind ik het wel eens leuk om zo'n gozer als Hugo Borst erbij te hebben en het eens laat zien van een Rotterdams perspectief.
Mulder laat, evenals Van Gelder ook z'n ajax achtergrond blijken waarom Borst dan niet.
Dit is weer zo typisch... Ik merk weinig van Youri's vermeende Ajax achtergrond hoor, alleen zijn Twente hart laat ie wel eens spreken. Van Gelder delegeert alleen, en heb ik ook op weinig "Ajax-taal" kunnen betrappen, sterker nog, hij veroordeelde Zlatan zelfs.

Die Borst daarentegen lult maar wat in de ruimte om tegen schenen te kunnen schoppen. Amsterdamse dan wel te verstaan...

In Southern Sun
pi_12530412
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dit is weer zo typisch... Ik merk weinig van Youri's vermeende Ajax achtergrond hoor, alleen zijn Twente hart laat ie wel eens spreken. Van Gelder delegeert alleen, en heb ik ook op weinig "Ajax-taal" kunnen betrappen, sterker nog, hij veroordeelde Zlatan zelfs.

Die Borst daarentegen lult maar wat in de ruimte om tegen schenen te kunnen schoppen. Amsterdamse dan wel te verstaan...

Ik heb het niet specifiek over gisteren, maar in het algemeen, en dan ga jij toch niet ontkennen dat Van Gelder zijn achtergrond niet laat doorschemeren? Geldt overigens ook voor (weliswaar in mindere mate) Youri Mulder.

En hij veroordeelde Zlatan, nou nou dan ben je dus meteen objectief? Borst gaf toch ook toe dat die overtreding van Paauwe buiten het boekje was....

pi_12530673
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 18:59 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ik heb het niet specifiek over gisteren, maar in het algemeen, en dan ga jij toch niet ontkennen dat Van Gelder zijn achtergrond niet laat doorschemeren? Geldt overigens ook voor (weliswaar in mindere mate) Youri Mulder.

En hij veroordeelde Zlatan, nou nou dan ben je dus meteen objectief? Borst gaf toch ook toe dat die overtreding van Paauwe buiten het boekje was....

Mwah, ik vind dat dat Studio Ajax gedoe altijd zo overdreven wordt. Natuurlijk weet ik dat Van Gelder voor Ajax is en natuurlijk laat ie dat wel eens doorschemeren... Maar dat vind ik kunnen. Het gebral van een Borst gisteren vind ik gewoon ronduit vervelend, dat had ik ook gevonden als een andere journalist die voor Ajax is dat andersom gedaan had./
In Southern Sun
pi_12531672
Van Gelder is niet voor Ajax......
Hijs voor AFC
Erg dom gelul dat van Gelder Ajacied is......
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12531723
Mijn hemel: kunnen we nu eindelijk eens volwassen gaan doen. Als journalisten niet links zijn dan zijn ze wel voor Ajax of Feyenoord.

Wie zich daar iets van aantrekt die staat wel heel zwak in zijn voetbalschoenen.

In Friesland al eeuwen hetzelfde geleuter. De Cambuurfans vinden de Leeuwarder Courant op de hand van Heerenveen en vice versa. Zo onzeker, die voetbalkindjes.

pi_12531781
ik had hetzelfde. Het was niet eens een samenvatting. Er was geen commentaar en ze lieten alleen de goals zien. Daar hou ik totaal niet van. Bij het sportjournaal om kwart voor 11 verwacht ik een normale samenvatting, ook omdat dit het lange sportjournaal is.
Je bent nooit te oud om bingo te spelen!
  maandag 18 augustus 2003 @ 19:58:48 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12531849
Hallo!?

Studio Voetbal is bedoelt als praat/mekker/zeurprogramma, voor de samenvatting moet je de tv een paar uurtjes eerder aanzetten.

Zo moeilijk is het toch niet ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12531875
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:15 schreef Tesla het volgende:
Gullit (Duimpje omlaag)
Hugo Borst (Duimpje omhoog)

Meer Borst en nooit meer Gullit op TV

Hugo Borst is veel te veel pro-Feyenoord
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_12531891
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 23:15 schreef Tesla het volgende:
Gullit (Duimpje omlaag)
Hugo Borst (Duimpje omhoog)

Meer Borst en nooit meer Gullit op TV

Weet je wat?

1s

...een helaas veel te vroeg in onbruik geraakte term...
pi_12533185
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 19:51 schreef Speed1971 het volgende:
Van Gelder is niet voor Ajax......
Hijs voor AFC
Erg dom gelul dat van Gelder Ajacied is......

Erg dom gelul dus hier om Borst een "kakkerlak" te noemen, hij is Spartaan...

[overigens: algemeen bedoelt voordat je je persoonlijk aangevallen voelt]

pi_12533285
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 20:48 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Erg dom gelul dus hier om Borst een "kakkerlak" te noemen, hij is Spartaan...

[overigens: algemeen bedoelt voordat je je persoonlijk aangevallen voelt]

Dat is ook allemaal gelul. Maar ik vind hem wel irri maar dat vind ik ook van Jack
Let yourself go and enjoy the bassline...
  Trouwste user 2022 maandag 18 augustus 2003 @ 21:11:35 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_12533838
Ik hou van confronterende, provocerende journalisten.

Ik hoef het niet met ze eens te zijn. Johan Derksen, Paul Onkenhout of Anette van Tright durven iig discussies op te starten.

Maar wat Hugo Borst gisteren uitkraamde was zo inhoudsloos gekleurd commentaar, dat die vent er weg moet.

Good old Dick van der Polder, een ras-Rotterdammer, is genuanceerder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_12534969
Ik heb het gister dan niet gezien, maar ken Hugo B. alleen van de columns in het AD en vorig jaar in Studio Voetbal. Maar in die columns is hij altijd erg goed geinformeerd, en het is vaak nog waar ook. Daarom waardeer ik hem wel. Dat hij dan voor Feyenoord lult maakt me niet zo uit. Hij kwam met alle info over Pierre enzo naar buiten, voordat de kranten ermee kwamen. Met salarissen en al. Net zoals hij heel veel info over Bosvelt en Pierre in zijn column heeft gezet. En dat soort inside informatie is ook als Ajacied leuk om te volgen.
  Trouwste user 2022 maandag 18 augustus 2003 @ 21:55:26 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_12535078
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:51 schreef JeroenV het volgende:
Text
Natuurlijk. Daar gaat het me ook niet om.

Daar houd ik van.

Maar als je gisteren had gekeken had je begrepen wat ik bedoelde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_12535316
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:55 schreef tong80 het volgende:
Maar als je gisteren had gekeken had je begrepen wat ik bedoelde.
Wat zei ie voor ergs?
  Trouwste user 2022 maandag 18 augustus 2003 @ 22:05:32 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_12535410
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat zei ie voor ergs?

Parafraserend.

Het was weer eens lucky Ajax. Ajax wordt de hand boven het hoofd gehouden. Zlatan is een residivist ( Konterman verklaarde achteraf dat het z'n eigen stomme schuld was ).
En Als klap op de spreekwoordelijke vuurpijl is Jol een lafaard en zit ook in het complot.

pi_12535790
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik hou van confronterende, provocerende journalisten.

Ik hoef het niet met ze eens te zijn. Johan Derksen, Paul Onkenhout of Anette van Tright durven iig discussies op te starten.

Maar wat Hugo Borst gisteren uitkraamde was zo inhoudsloos gekleurd commentaar, dat die vent er weg moet.

Good old Dick van der Polder, een ras-Rotterdammer, is genuanceerder.

Van der Polder? Das dan ook wel meteen van het ene uiterste naar het andere, die gozer kan nooit eens positief zijn.

Nee zet volgende week maar gewoon Hans van Vliet, Gerard Cox, en Borst daar neer, Frank Snoeks mag dan het zaakje leiden.
Kijken hoeveel tv's er dan nog aanblijven in omgeving 020

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')