quote:* just me neemt slokje frambozensiroop en gaat rustig afwachten
Op maandag 18 augustus 2003 11:28 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 staat te springen......Markje
Just Me moet maar een slokje frambozensiroop nemen en afwachten wat er gebeurd
Deal?
quote:* FrankyMcG wilt niet dat JustMe onrein wordt door Mark!
Op maandag 18 augustus 2003 11:47 schreef SCH het volgende:
Ik heb met Mark gesproken, hij blijft alleen nog even lunchen, gaat dan met JustMe naar het achterkamertje en is om half 2 weer weg.Deal?
quote:Wordt?
Op maandag 18 augustus 2003 11:49 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
* FrankyMcG wilt niet dat JustMe onrein wordt door Mark!
Ik ga opruimen en strijken en wie weet meld ik me nog wel om met Mark een onderonsje te hebben
quote:Loek is een meisje moet zitten als hij plast!
Op maandag 18 augustus 2003 11:50 schreef SCH het volgende:Maar goed, we kunnen ook Loekie inzetten als je dat wilt.
quote:*Ratjes gaat fokken*
Op maandag 18 augustus 2003 11:43 schreef Atrimar het volgende:Nah, als het aan mij ligt ....
quote:Van Bommel springt opzij, doet net of ie geraakt wordt en roept moord en brand. Golfer komt langs en kan als onafhankelijk cafebaas niets anders doen dan Speed en Franky naar de kelder sturen. Mark drinkt zijn appelsap op en slaat Dylan op zijn schouder.
Op maandag 18 augustus 2003 11:53 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 kijkt FrankyMcG aan
ziet ook dat DD niet kijkt
en springt op Von Bommel af
quote:FrankyMcG en Speed forceren het luik van de kelder, en staan binnen no-time in het steegje achter Hools.
Op maandag 18 augustus 2003 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:Van Bommel springt opzij, doet net of ie geraakt wordt en roept moord en brand. Golfer komt langs en kan als onafhankelijk cafebaas niets anders doen dan Speed en Franky naar de kelder sturen. Mark drinkt zijn appelsap op en slaat Dylan op zijn schouder.
Daar staat de Trabant van Von Bommel......
Speed krast EIKEL in de moterkap, en Franky trapt de spiegels eraf!
quote:Dat is gewoon onsmakelijk! Die arme beestjes!
Op maandag 18 augustus 2003 11:53 schreef Bluezz het volgende:[..]
*Ratjes gaat fokken*
quote:Een Trabant slopen is niet zo 1-2-3 gebeurd.
Op maandag 18 augustus 2003 12:17 schreef SCH het volgende:
Al een kwartier geen Speed Franky - zijn ze opgepakt?
Ik hoop het stiekem
quote:Okay dan blijf ik op de uitkijk staan. Waar is Mark nu?
Op maandag 18 augustus 2003 12:20 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Een Trabant slopen is niet zo 1-2-3 gebeurd.
quote:Die liep net met Fons, Loek en Pekel de kelder in............
Op maandag 18 augustus 2003 12:24 schreef SCH het volgende:Okay dan blijf ik op de uitkijk staan. Waar is Mark nu?
quote:Oh shit, Loek had zijn handjes nog niet gewassen.
Op maandag 18 augustus 2003 12:25 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Die liep net met Fons, Loek en Pekel de kelder in............
quote:We kunnen nu 2 dingen doen:
Op maandag 18 augustus 2003 12:27 schreef SCH het volgende:Oh shit, Loek had zijn handjes nog niet gewassen.
a. We bellen de Telegraaf over wat er in onze kelder afspeeld, gevolg is Von Bommel de bak in maar ook slechte naam voor Hools, en pijn aan de sterren van Loek en Pekel!
b. We sleuren die twee viezerikken de kelder uit, breken Von Bommels benen, en verkopen Pekel en Loek aan Fons. Gevolg, Von Bommel uitgeschakeld, Loek en Pekel weg, Hools blijft rein!
Maar ik ben toch nieuwsgierig
quote:a a a a a a a a a a
Op maandag 18 augustus 2003 12:30 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
We kunnen nu 2 dingen doen:
a. We bellen de Telegraaf over wat er in onze kelder afspeeld, gevolg is Von Bommel de bak in maar ook slechte naam voor Hools, en pijn aan de sterren van Loek en Pekel!
b. We sleuren die twee viezerikken de kelder uit, breken Von Bommels benen, en verkopen Pekel en Loek aan Fons. Gevolg, Von Bommel uitgeschakeld, Loek en Pekel weg, Hools blijft rein!
* Speed1971 moest de ideale 11 noemen (voor Ajax hehe) van Frenkie
was ie ff zoet mee
quote:Je bent net op tijd!
Op maandag 18 augustus 2003 12:34 schreef Speed1971 het volgende:
FrankyMcG* Speed1971 moest de ideale 11 noemen (voor Ajax hehe) van Frenkie
was ie ff zoet mee
Wat moeten we doen: Mark, Fons, Loek en Pekel zitten in de kelder!
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Mark laat zich niet zo gemakkelijk foppen en klimt via het raampje naar buiten. Fons, Loek en pekel blijven gezellig achter. Mark loopt naar de steeg en ziet een bekraste Trabant. Hij vraagt zich af van wie deze oude auto is, want zelf rijdt hij een Merceden van de club. Hij komt weer gezellig binnen, slaat Dylan en SCH, die inmiddels is gearriveerd vriendschappelijk op de schouder en trakteert hen op een chocomel.
SCH schuift gezellig aan en laat stiekem zijn chocomel in de sporttas van Mark leeglopen. Met zijn 3-en keuvelen ze wat over die twee rare gasten die net zo druk deden. Dylan legt uit dat Speed een goede gozer is maar dat hij onder zware druk van Franky staat die dreigt zijn Bosvelt-plaatjes-album op Fok te gooien als Speed niet doet wat Franky zegt. SCH legt uit dat Franky normaal een heel amaibel persoon is maar soms op tilt slaat maar "dat heeft niets met jou te maken Mark. Iedereen in deze kroeg mag jou graag">
Dylan bestelt een cappuccino voor Mark.
quote:Opeens komt Wamberto uit de damestoilet en loopt naar buiten.
Op maandag 18 augustus 2003 12:43 schreef Dylan Dog het volgende:
Mark laat zich niet zo gemakkelijk foppen en klimt via het raampje naar buiten. Fons, Loek en pekel blijven gezellig achter. Mark loopt naar de steeg en ziet een bekraste Trabant. Hij vraagt zich af van wie deze oude auto is, want zelf rijdt hij een Merceden van de club. Hij komt weer gezellig binnen, slaat Dylan en SCH, die inmiddels is gearriveerd vriendschappelijk op de schouder en trakteert hen op een chocomel.
Luid huilend komt hij meteen weer naar binnengerend: "Wie heb mien mooi auto kapoetgedaan?"
DD neemt Wamberto vaderlijk op de schoot, geeft hem een aai over de bol en een snoepzak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |