En dit zal niet de laatste dubieuse beslissing zijn dit seizoen
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 17-08-2003 19:41]
quote:Dat laatste druk je voorzichtig uit ja, hadden ook flink wat gele kaarten gevallen mogen worden daar. Mijn complimenten trouwens voor Hulten... heb ik vaak slecht zien fluiten, maar heb ik (in de samenvatting dan) geen slecht moment gezien van hem, vooral de schwalbe van De Nooijer vond ik knap gezien.
Op zondag 17 augustus 2003 19:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Idd, Sladan had zeker rood verdient, maar Jol is graag populair dus durft dat weer niet aan. PSV had de scheidsrechter ook niet helemaal tegen, eerlijk toegegeven
quote:Stuurlui, wal??
Op zondag 17 augustus 2003 19:19 schreef Stefkuh het volgende:
Het voetbalseizoen is weer begonnen, en ook de aribtrale blamages komen alweer om het hoekje kijken. Als onpartijdige kijker heb ik de overtreding van Escude gezien die met GEEL beoordeeld werd, terwijl toch ECHT een doorgebroken onderuit werd gehaald: ROOD dus. Zoals Sturing dus al riep: SCHIJTERD! En dat zijn het... de vevoordeling van de top-3 is weer gestartEn dit zal niet de laatste dubieuse beslissing zijn dit seizoen
quote:Misschien is het handig als je spelers uit elkaar kunt houden. Het was niet Escude die die overtreding begin maar Grygera
Het voetbalseizoen is weer begonnen, en ook de aribtrale blamages komen alweer om het hoekje kijken. Als onpartijdige kijker heb ik de overtreding van Escude gezien die met GEEL beoordeeld werd, terwijl toch ECHT een doorgebroken onderuit werd gehaald: ROOD dus. Zoals Sturing dus al riep: SCHIJTERD! En dat zijn het... de vevoordeling van de top-3 is weer gestartEn dit zal niet de laatste dubieuse beslissing zijn dit seizoen
quote:zijn er hier ook nog mensen die wél verstand hebben van voetbal?
Idd, Sladan had zeker rood verdient, maar Jol is graag populair dus durft dat weer niet aan. PSV had de scheidsrechter ook niet helemaal tegen, eerlijk toegegeven
edit: niet persoonlijk tegen Tony_Montana67
quote:psv? feyenoord? of waarschijnlijk ajax fan?
Op zondag 17 augustus 2003 19:32 schreef Guidoweb5 het volgende:[..]
Stuurlui, wal??
quote:Inderdaad niet onhandig ja..
Op zondag 17 augustus 2003 19:34 schreef TalkShowHost het volgende:[..]
Misschien is het handig als je spelers uit elkaar kunt houden. Het was niet Escude die die overtreding begin maar Grygera
quote:Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal en de daarbij behorende spelregels.
Het voetbalseizoen is weer begonnen, en ook de aribtrale blamages komen alweer om het hoekje kijken. Als onpartijdige kijker heb ik de overtreding van Escude Grygera gezien die met GEEL beoordeeld werd, terwijl toch ECHT een doorgebroken onderuit werd gehaald: ROOD dus. Zoals Sturing dus al riep: SCHIJTERD! En dat zijn het... de vevoordeling van de top-3 is weer gestartEn dit zal niet de laatste dubieuse beslissing zijn dit seizoen
quote:Zet die rood/witte bril eens ff af...
Op zondag 17 augustus 2003 19:44 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal en de daarbij behorende spelregels.
quote:Nee idd. Een doorgebroken speler mag je immers onderuit schoffelen.
Op zondag 17 augustus 2003 19:44 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van voetbal en de daarbij behorende spelregels.
quote:Heb je de wedstrijd wel gezien??? Dat was echt niet expres, zei ook kont na afloop naar aanleiding van de beelden... Geel is nog zwaar gestraft want zoiets kan gewoon gebeuren...
Wat voelde ik mij bezeikt, 2x rood voor mijn ploeg, terwijl van Bommel & Waterreus ook 2x rood hadden kunnen krijgen!
Kujovic had eens 20 meter zijn goal uit moeten rennen om een psv'er om te kegelen, reken maar dat hij rood krijgt, maar in dit geval kreeg de omgekelde Roda speler geel...
quote:Niet persoonlijk opgevat hoor, maar de beelden waren duidelijk. Hij zwaait z'n arm naar achteren en raakt (voor de zoveelste keer) een speler. Op Canal+ en Studio Sport was het duidelijk te zien. Dat Escude geen rood kreeg kan ik nog snappen, maar dat Sladan erop mocht blijven staan is echt onbegrijpelijk. Als vd Bergh dit vorig jaar bij RKC had geflikt had hij weer 4 wedstrijden aan z'n broek gehad.
Op zondag 17 augustus 2003 19:39 schreef MadMarine het volgende:
zijn er hier ook nog mensen die wél verstand hebben van voetbal?
of iig mensen die de wedstrijd gezien hebben?edit: niet persoonlijk tegen Tony_Montana67
De scheidsrechters fluiten vaak in het voordeel van de top 3, dat ziet iedereen en dat kan je ook niet ontkennen
quote:Zelf wel eens gevoetbald???
Op zondag 17 augustus 2003 19:50 schreef devv05 het volgende:
Heb je de wedstrijd wel gezien??? Dat was echt niet expres, zei ook kont na afloop naar aanleiding van de beelden... Geel is nog zwaar gestraft want zoiets kan gewoon gebeuren...
Je kan je arm wel enigzins laten meebewegen, maar je hebt er altijd enige controle over. Dit was niet geheel onbewust, anders had hij wel een meer geschrokken gezicht laten zien. Konterman zegt over een kaakslag ook wel dat het een ongelukje was. Hij is gewoon bang dat hij iemand voor d kop stoot
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:De scheidsrechters fluiten vaak in het voordeel van de top 3, dat ziet iedereen en dat kan je ook niet ontkennen
quote:Dat kan ik me zeker voorstellen, als PSV supporter was ik niet ontevreden met deze scheidsrechter, vooral omdat wij er veel voordeel bij hadden. Daarom snap ik de gefrusteerde reacties van de ajacieden niet, ze mogen best blij zijn met dat geluk.
Op zondag 17 augustus 2003 20:06 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb me godsgruwelijk geergerd vrijdag!Wat voelde ik mij bezeikt, 2x rood voor mijn ploeg, terwijl van Bommel & Waterreus ook 2x rood hadden kunnen krijgen!
Kujovic had eens 20 meter zijn goal uit moeten rennen om een psv'er om te kegelen, reken maar dat hij rood krijgt, maar in dit geval kreeg de omgekelde Roda speler geel...
quote:Ja sorry hoor, maar Zlatan heeft nu geloof ik een reputatie dat elke keer als hij met z'n handen iets doet men meteen roept 'elleboogstoot, rood, strafcommissie, officier van justitie etc.' en dat is dus echt onterecht. Tuurlijk gebruikte hij z'n handen, maar dat doen zoveel spitsen. En tuurlijk raakte hij Konterman, maar het was zeker geen elleboogstoot en zeker geen rode kaart. Geel was al twijfelachtig.
Op zondag 17 augustus 2003 20:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Niet persoonlijk opgevat hoor, maar de beelden waren duidelijk. Hij zwaait z'n arm naar achteren en raakt (voor de zoveelste keer) een speler. Op Canal+ en Studio Sport was het duidelijk te zien.
quote:Grygera. Was ook bespottelijk, want die twee liepen gewoon tegen elkaar op, zoals Kieft op C+ ook al zei.
Dat Escude geen rood kreeg kan ik nog snappen
quote:Wat een gelul
Op zondag 17 augustus 2003 20:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat kan ik me zeker voorstellen, als PSV supporter was ik niet ontevreden met deze scheidsrechter, vooral omdat wij er veel voordeel bij hadden. Daarom snap ik de gefrusteerde reacties van de ajacieden niet, ze mogen best blij zijn met dat geluk.
...zie post van keeper
quote:Aan zo'n reputatie kom je ook niet zo maar. Hij heeft dit kunstje vaak genoeg geflikt. Natuurlijk heeft hij de schijn tegen zich, maar dat heeft hij gewoon aan zichzelf te danken. Hij moet gewoon leren z'n handen thuis te houden, want je ziet nu zelfs al dat spelers erop uit zijn een elleboogstoot van hem te krijgen (zie Claessens)
Op zondag 17 augustus 2003 20:35 schreef keeper het volgende:
Ja sorry hoor, maar Zlatan heeft nu geloof ik een reputatie dat elke keer als hij met z'n handen iets doet men meteen roept 'elleboogstoot, rood, strafcommissie, officier van justitie etc.' en dat is dus echt onterecht. Tuurlijk gebruikte hij z'n handen, maar dat doen zoveel spitsen. En tuurlijk raakte hij Konterman, maar het was zeker geen elleboogstoot en zeker geen rode kaart. Geel was al twijfelachtig.
quote:Wat Grygera overigens niet slecht uitkwam...
Grygera. Was ook bespottelijk, want die twee liepen gewoon tegen elkaar op, zoals Kieft op C+ ook al zei.
quote:Nee he. En toevallig sloeg naar ik meen die Amoah van jullie ook Sikora niet vol in het gezicht?
Op zondag 17 augustus 2003 19:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat men graag in het voordeel van de Top 3 fluit. En volgens mij ben ik niet de enige met dit idee.
Kut calimero gedrag. En de media doen mooi mee, want een pink duwtje van Zlatan wordt beoordeeld alszijnde een elleboog.
quote:Dan moeten ze dat vooral doen en dan hoop ik dat Zlatan eens echt een paar oogkassen breekt bij iemand.
Op zondag 17 augustus 2003 20:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Aan zo'n reputatie kom je ook niet zo maar. Hij heeft dit kunstje vaak genoeg geflikt. Natuurlijk heeft hij de schijn tegen zich, maar dat heeft hij gewoon aan zichzelf te danken. Hij moet gewoon leren z'n handen thuis te houden, want je ziet nu zelfs al dat spelers erop uit zijn een elleboogstoot van hem te krijgen (zie Claessens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |