quote:Ja die komt ook daarnaast komen ook Petacchi, McEwen, Cooke, Freire, O'grady, Vainsteins, Boogerd, Dekker, Gontchar, Kirchen, Cancellara en noem ze maar op.
Op zondag 17 augustus 2003 17:14 schreef Leatherface het volgende:
Hamilton zou een van de deelnemers zijn.
quote:Erg mooi veld. Gaat zeker mooi sprintspektakel opleveren.
Op zondag 17 augustus 2003 17:38 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja die komt ook daarnaast komen ook Petacchi, McEwen, Cooke, Freire, O'grady, Vainsteins, Boogerd, Dekker, Gontchar, Kirchen, Cancellara en noem ze maar op.
quote:ow ja ik vergeet de nederlandse sprinters De Jongh, Kemna, Koerts, Van Dijk, Van Heeswijk maar die zullen tegen de buitenlanders te kort komen
Op zondag 17 augustus 2003 17:40 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Erg mooi veld. Gaat zeker mooi sprintspektakel opleveren.
quote:Geen idee
Op zondag 17 augustus 2003 18:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zouden we dit jaar weer zo'n aansprekende winnaar krijgen?
Kim Kirchen was trouwens best al een bekende naam toen hij de Ronde van Nederland won, want hij had dat jaar al goeie dingen laten zien.
quote:Ja, ik kende hem ook wel, maar toch. Geen wereldtopper. En dit jaar maar 1 of 2x gezien.
Op zondag 17 augustus 2003 18:22 schreef Leatherface het volgende:[..]
Geen idee
Kim Kirchen was trouwens best al een bekende naam toen hij de Ronde van Nederland won, want hij had dat jaar al goeie dingen laten zien.
quote:Nou 1 of 2x gezien volgens mij heb je dan slecht de Giro gevolgd toen hij dag in dag uit aan het werken was voor Petacchi, Frigo en Gonzalez en ook nog deels voor zichzelf. Werd nog 16e in de Giro als knecht.
Op zondag 17 augustus 2003 18:28 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ja, ik kende hem ook wel, maar toch. Geen wereldtopper. En dit jaar maar 1 of 2x gezien.
quote:Idd. Geen giro gezien.
Op zondag 17 augustus 2003 19:01 schreef Bartoli het volgende:[..]
Nou 1 of 2x gezien volgens mij heb je dan slecht de Giro gevolgd toen hij dag in dag uit aan het werken was voor Petacchi, Frigo en Gonzalez en ook nog deels voor zichzelf. Werd nog 16e in de Giro als knecht.
quote:Morgen is de voorstelling van de renners om 19.00 op de markt, daar ga ik zeker ook heen
Op zondag 17 augustus 2003 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Dinsdag toch maar even in Middelburg gaan kijken denk ik
quote:Vanavond hoor!
Op zondag 17 augustus 2003 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Dinsdag toch maar even in Middelburg gaan kijken denk ik
quote:kom je mij vrijdag mss nog tegen op me MASSINI, zo'n witte van het WOP staat er groot op kan niet missen dat ik dat dan ben.
Op maandag 18 augustus 2003 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Anders in Sittard maar es op de Odasingel gaan kijken.
quote:Heb net een 128mb kaart voor m'n digitale fotocamera aangeschaft, dus die ga ik zo maar ff uitproberen
Op maandag 18 augustus 2003 13:48 schreef kkknurft het volgende:Vanavond hoor!
quote:tsja heb me vrij gevraagd voor de vrijdag
Op maandag 18 augustus 2003 17:38 schreef Shibber het volgende:
Kut ik moet werken, keb veenendaal-veenendaal ook al gemist
quote:Maar je hebt wel foto's?
Op maandag 18 augustus 2003 21:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Presentatie viel een beetje tegen. Johan Museeuw was er nog niet, die moet ik morgen nog maar ff vastleggen. Bier was koud maar duur en de bands stelden niet te veel voor.
quote:een paar goeie, ik zet ze er morgen ff op onze site en dan link ik ff door. Vooral Petacchi, Knaven en Den Bakker staan er goed op
Op maandag 18 augustus 2003 21:40 schreef kkknurft het volgende:
Maar je hebt wel foto's?
quote:Slimme ik vergiste zich in de datum...
Op maandag 18 augustus 2003 13:50 schreef Sassie het volgende:
Morgenochtend maar es ff naar de N224 bij Ede fietsen om ze voorbij te zien flitsen.
De route schema's en doorkomsttijden staan ook op de site:
http://www.ronde-van-nederland.nl/Etappes.htm
En de ploegen: http://www.ronde-van-nederland.nl/ploegen.htm
Andreas Klier is niet gestart omdat z'n vrouw aan het bevallen was en Blijlevens heeft beloofd vandaag te zullen winnen ()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |