Hey jongens, hebben jullie de nieuwe merchandising al gezien. En dan met name die T-Shirts met afdrukken van de spelers. Er zijn enkele bij die je niet eens met geld erbij wilt hebben.
Volgens mij heeft trouwens het bestuur ook een stel nieuwe hostessen aangetrokken zal wel vanwege de Championnen Liga zijn, waar we voor gekwalificeerd hebben.
Hum hebben we nog nieuwe spelers die via een helicopter ofzo nog gepresenteerd gaan worden? Of is al het geld opgegaan aan salaris verhogingen en bonussen
quote:Tsja ik dacht dat ze mij met de helikopter kwamen brengen maar als het geld er niet is kom ik wel gewoon vanuit de catacombe het veld oplopen
Op zondag 17 augustus 2003 12:56 schreef Bar_the_Grey het volgende:
* Bar_the_Grey komt het stadion binnen gelopen en gaat direct naar de spelershome.Hey jongens, hebben jullie de nieuwe merchandising al gezien. En dan met name die T-Shirts met afdrukken van de spelers. Er zijn enkele bij die je niet eens met geld erbij wilt hebben.
Volgens mij heeft trouwens het bestuur ook een stel nieuwe hostessen aangetrokken zal wel vanwege de Championnen Liga zijn, waar we voor gekwalificeerd hebben.
Hum hebben we nog nieuwe spelers die via een helicopter ofzo nog gepresenteerd gaan worden? Of is al het geld opgegaan aan salaris verhogingen en bonussen
quote:ow ja is waar ook maar ik dacht dat het ook nog op het veld was?
Op zondag 17 augustus 2003 13:54 schreef AirRaid het volgende:
volgens mij hebben beide Bar's op FOA te veel gezopen, dar is toch de spelerspresentatie geweest
quote:ik, ik had nogal haast.
Op zondag 17 augustus 2003 12:38 schreef Bartoli het volgende:wie vergeet er nu ook zijn tas
daarom voor deze keer nog maar eens uitslag van mij
FC Fok! - FC Nutrecht 2-0
34: 1-0 Atrimar
71: 2-0 Atrimar
Janjaap
Werik Sitethief Bar_The_Grey Karrel_Laaglawaai
AirRaid (57 vinnyb)
Bartoli Rhapsody
Atrimar
joda Forever ( Jelminho
dus ik zou ook weer mee kunnen spelen
wanneer is de volgende wedstrijd :):) ??
quote:http://www.xs4all.nl/~airraid/FC%20Fok!.xls
Op zondag 17 augustus 2003 17:59 schreef Preliator het volgende:
hej Airraid ik ben ook weer terug van mijn vakantie naar het vaste landdus ik zou ook weer mee kunnen spelen
wanneer is de volgende wedstrijd
:):) ??
staat alle info in
Zag Airraid heb je nog nagedacht over een andere functie voor mij? ik hoorde dat Jaques Honds weg moest als materiaalman omdat hij te oud is kan ik die functie niet bekleden?
quote:Vind je een fucntie als commercieel medewerker niet veel mooier
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeg Airraid heb je nog nagedacht over een andere functie voor mij? ik hoorde dat Jaques Honds weg moest als materiaalman omdat hij te oud is kan ik die functie niet bekleden?
quote:En weleke taken vallen dan onder mijn taken pakket?
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:57 schreef AirRaid het volgende:[..]
Vind je een fucntie als commercieel medewerker niet veel mooier
quote:zaken betreffende de sponsors en supporters
Op woensdag 20 augustus 2003 11:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:[..]
En weleke taken vallen dan onder mijn taken pakket?
quote:Is goed
Op woensdag 20 augustus 2003 14:49 schreef AirRaid het volgende:[..]
zaken betreffende de sponsors en supporters
quote:moois, kunnen we weer er tegen aangaan
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:56 schreef AirRaid het volgende:
morgen de 1ste uitwedstrijd van het seizoen, FC Zwoelle
ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor.
Janjaap
Werik Sitethief Bar_The_Grey (2meter3 70) Karrel_Laaglawaai
AirRaid (vinnyb 85)
Bartoli Rhapsody
Atrimar
joda (Preliator 56) Forever
rouleren met wedstrijdverslag is dat iets ipv zelf wedstrijdbepalen? en dan niet alleen de stand maar ook een klein verslagje van de hoogtepunten? het is maar een idee/voorstel?
sorry airraid ik was gister niet thuis, dus ik kon niet de wedstrijdbeinvloeden
quote:*oorlogsuitrusting aantrekt* Laat ze maar komen!!
Op maandag 25 augustus 2003 23:02 schreef AirRaid het volgende:
we hebben nu 2 wedstrijden gehad om op stoom te komen maar de volgende wedstrijd zullen we werkelijk alles moeten geven, dan komt VSP namelijk op bezoek
http://competitiemanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=subleagues&action=show&id=15 geef je hier op voor de fokeiland competitiemanager league.
Magneet
quote:Bar the Grey was op knvb complex, zat in klasje afstudeerders met o.a. Marco van B. Jawel ik ben bezig met mijn toekomst na Fc Fok. Voetballeven duurt niet voor eeuwig. Marco heeft trouwens wat gratis tips in oor gefluisterd(als tegenprestatie tackelde ik hem niet op de enkels bij de praktijkoefeningen
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:15 schreef Magneet het volgende:
* Magneet hangt een lijsteje op het bord :http://competitiemanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=subleagues&action=show&id=15 geef je hier op voor de fokeiland competitiemanager league.
Magneet
quote:Nu doet ook de wisselkeep mee onder z'n oude en vertrouwde teamnaam Emmen AV
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:02 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
Bar the Grey was op knvb complex, zat in klasje afstudeerders met o.a. Marco van B. Jawel ik ben bezig met mijn toekomst na Fc Fok. Voetballeven duurt niet voor eeuwig. Marco heeft trouwens wat gratis tips in oor gefluisterd(als tegenprestatie tackelde ik hem niet op de enkels bij de praktijkoefeningen
) Zo ook de Generaal(alleen kwijlde die in mijn oor
). dus ik heb mijn diplomaatje alvast. Subleague telt nu 2 spelers
Janjaap
Werik Sitethief Bar_The_Grey (65 Gerdo) Karrel_Laaglawaai
AirRaid (45 2meter3)
Bartoli Rhapsody
Atrimar
joda (78 GotenSSJ) Forever
Na 2 redelijk gemakkelijke duels stond er voor Fok! De eerste zware klus voor de deur. In een volgeladen Fok!stadion was dan ook een wedstrijd te zien waar het vuur van af spatte. In de 12de minuut van Zekman de defensie van Fok! De baas en kon redelijk makkelijk de 0-1 binnentikken. Fok was nu gewaarschuwd. In de 30e minuut ging het echter wederom volkomen mis. Ditmaal was het Borben die een bal van van Rommel tegen de netten wist de werken. Fok was genoodzaakt een tandje bij te schakelen, dit leidde in de 35 minuut tot een treffer. Een verre uittrap van Jaan-jaap bereikte joda die soepel zijn tegenstander uitkapte en de vrije Forever bediende 1-2.
Na de rust bleef Fok! Aanzetten. Al snel stond de gelijkmaker op het scorebord. Een corner van Werik werd door Bartoli verlengd. Bar_The_Grey aarzelde niet lang en met een prachtige volley vloog de bal via onderkant lat over de lijn. De smaak zat er nu goed in bij de eilanders. Natuurlijk pakte ook Atrimar zijn doelpuntje mee. Karrel_Laaglawaai gaf een steekpasje op de middenvelder die dwars door de VSP-verdediging stootte en de bal snoeihard tegen de touwen joeg 3-2. Het schot had niet veel harder moeten zijn of de bal was dwars door het net heen gegaan. De voorsprong hield echter niet lang stand, het was wederom Zekman die VSP terugbracht door een vrije trap van van Rommel in te koppen. In de 78e minuut was er een grandioos applaus voor de jonge GotenSSJ die na een vervelende blessure zijn rentree maakte. En hoe kan je beter je Rentree maken dan het winnende doelpunt te scoren moest Goten gedacht hebben. In de 85 minuut zette hij Oiojer op het verkeerde been en stevende op Watergigant af. Met een simpel nopje bracht hij FC Fok! de overwinning.
* Bar_the_Grey geeft een high five aan enkele fans als hij zich richting de catacombes begeeft en onderweg loopt van Rommel ook nog even kwasi per ongeluk tegen hem aan... Bar haalt daarna van Rommel in en gunt hem geen blik waardig. Een stukje verder knijpt Bar een hostess in haar kont en als die boos omkijkt wie de dader is, wijst Bar naar diezelfde nietvermoedende van Rommel die net passeert.
KNAL
AirRaid, Atrimar, Bar_The_Grey, Jan-jaap zijn door bondscoach Dikie "Dik" Advocado opgeroepen voor de interlands van Nederland tegen Oostenrijk en Tjecie
GotenSSJ en pekel zijn opgeroepen voor Jong Oranje dat strijd tegen Oostenrijk en Tjechie
*****EINDE*****
* karrel gaat nog harder trainen zodat hij eindelijk dat felbegeerde haasje in zijn bezit krijgt
GK: in de War
RV: Rijziger
CV Bar_de_Grey
CV: de Bier
LV: Zonde
RM: van Rommel
CM: Atrimar
CM: Davids de kabouter
LM: Oversnickers
RA: Snuivert:
LA: in de Vaart
quote:Officieel horen we bij Nederland he
Op zaterdag 6 september 2003 14:10 schreef Atrimar het volgende:
Opgeroepen nog wel ... ben benieuwd wat de Fifa vindt van buitenlandse spelers in het Ned 11-tal
Opstellingen:
Nederland: in de War, Rijziger, Bar_de_Grey, de Bier, Zonde, van Rommel (81. Airraid), Atrimar (72. Coco), Davids de kabouter, Oversnickers, Snuivert, in de Vaart (67. van Plooihond)
Oostenrijk: InJeMand, Haarspel, Eh?Man, Hitem, Pokémon, Trapp, Inhauser, Fishel, Ivanschild (84. Doller), Glijer (66. Kerker), Kakkvrouw (66. Konijn)
Doelpuntenmakers:
30. in de Vaart 1-0
34. Pokémon 1-1
60. Snuivert 2-1
64. Atrimar 3-1
Wissels NL:
67. van Plooihond voor in de Vaart
72. Coco voor Atrimar
81. Airraid voor van Rommel
Wissels OS:
66. Konijn voor Kakkvrouw
66. Kerker voor Glijer
84. Doller voor Ivanschild
Woensdag: Tsjechie - Nederland
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 07-09-2003 12:16]
quote:proficiat allemaal met jullie debuut en de winst al was het spel niet echt optimaal in 1e helft. 2e helft was beter.
Op zondag 7 september 2003 13:12 schreef AirRaid het volgende:
trots is op zijn debuut
quote:1e helft was gewoon k**, 2e helft was bij vlagen goed. (joda draait er gewoon niet omheen)
Op zondag 7 september 2003 13:54 schreef Bartoli het volgende:[..]
proficiat allemaal met jullie debuut en de winst al was het spel niet echt optimaal in 1e helft. 2e helft was beter.
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 07-09-2003 15:48]
quote:[/muggenziftmodus]
Op zondag 7 september 2003 12:01 schreef pekel het volgende:
Nederland - Oostenrijk 3-1 (De Badkuip, 47000 toeschouwers)Opstellingen:
Nederland: in de War, Rijziger, Bar_the_Grey, de Bier, Zonde, van Rommel (81. Airraid), Atrimar (72. Coco), Davids de kabouter, Oversnickers, Snuivert, in de Vaart (67. van Plooihond)
quote:
Op zondag 7 september 2003 14:26 schreef joda het volgende:[..]
1e helft was gewoon k**, 2e helft was bij vlage goed. (joda draait er gewoon niet omheen)
quote:
Op zondag 7 september 2003 14:28 schreef joda het volgende:
[muggenziftmodus]
* Bar_the_Grey [..][/muggenziftmodus]
p.s. ik heb inside informatie aankunnen komen voor het scouting rapportje van KRC Paaldijk. Mijn goede vriend Socrates heeft gebeld zijn naamgenoot de Witte Socrates doet daar iets als jeugdtrainer. we hebben dus even na een training flink zitten filosoferen over voetbal
Woensdag is er natuurlijk weer voetbal te zien in de kantine op breedbeeld. Wees erbij!
quote:Regenjasje aan?
Op maandag 8 september 2003 10:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Oke jongengens. Regenjasje aan en trainen als een beest. Wat Oranje liet zien zaterdag kunnen wij ook! (en nog wel beter ook!)
We zullen op scherp moeten zijn tegen Paaldijk.Woensdag is er natuurlijk weer voetbal te zien in de kantine op breedbeeld. Wees erbij!
* Bar_the_Grey loopt zich warm.
PUSH THE TEMPO PUSH THE TEMPO
Hijg, puf, steun, rochel
Weten de hostessen dat er woensdag voetballen is?
quote:* AirRaid belt Bar op
Op maandag 8 september 2003 10:15 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
Regenjasje aan?
Okay coach als jij het zegt.* Bar_the_Grey loopt zich warm.
PUSH THE TEMPO PUSH THE TEMPO
Hijg, puf, steun, rochelWeten de hostessen dat er woensdag voetballen is?
he waar zit je nu, Advocado zit je te zoeken
Mooie brug trouwens die keizer karel brug alleen jammer dat die tjechen het humor vinden om mensen uit holland daar vanaf in het water te gooien
Oke jongens positiespelletje. Over positiespelletjes die Zonden die op MIJN positie speelde zaterdag had ook niet veel verstand van het spelletje
quote:
Op maandag 8 september 2003 11:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Beste BAr. Als je indruk wil maken op Advocado moet je misschien naar de training van het Nederlands elftal gaan.. en niet bij FOK trainen.Oke jongens positiespelletje. Over positiespelletjes die Zonden die op MIJN positie speelde zaterdag had ook niet veel verstand van het spelletje
trouwens ik zag dat advocado een briefje weggooide, nu davids de kabouter geblesseerd is, zou het kunnen dat zonden opschuift naar de positie van linkshalf.Ben benieuwd wie er dan linksback gaat staan. Ik kan me niet voorstellen dat ik van het centrum naar links gehaald wordt. Want het centrum dat staat.
quote:ik had ook al opgevangen dat er misschien met 3 centrale verdedigers gespeeld zou gaan worden en dan voorin met buitenspelers. Vind ik wel gewaagd hoor.
Op maandag 8 september 2003 12:10 schreef AirRaid het volgende:
of hij zet de bier op links of hij roept een extra speler op
quote:een mooi kruisje maken?
Op maandag 8 september 2003 12:41 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]kijk eens wat ik kan
DM: in de war
CV: Stom
CV: Bar_The_Grey
CV: de Bier
CVM: AirRaid
LM: in der Vaart
CM: Atrimar
RM: van Rommel
LA: Oversnickers
CA Snuivert
RA: van Klungelrooij
quote:kotsikkie zal het zwaar krijgen, heel zwaar
Op dinsdag 9 september 2003 19:57 schreef Bar_the_Grey het volgende:
Klodder is voor mijelleboogje hier, voetje daar, dat gaat helemaal goed komen
Airraid jij moet dan wel zorgen dat die andere troef die net als Klodder bij Daarmond speelt geen passes kan versturen.
* Bar_the_Grey maakt mental notitie: niet vergeten opstapje mee te nemen voor de luchtduels
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 09-09-2003 20:48]
quote:succes tegen Kotsikkie en de zijne
Op dinsdag 9 september 2003 20:14 schreef AirRaid het volgende:[..]
kotsikkie zal het zwaar krijgen, heel zwaard
Hij gaat lekker STOP Bal zat er goed in STOP Uw genegen Atrimar STOP
Opstelling Oranje:
Doel:
pekel(FC Fok!);
Verdediging:
Sergio Red (KRC Paaldijk),
Steve Elfers (KRC Paaldijk),
Marcel Seik (Scheerenveen),
Michael Klaassen (Tivesse);
Middenveld:
Jordi Laagstrate (VSP),
Danny Mathijs (Willem 9),
Nigel te Oud (Ajakkes),
Romeo Bankstelen (ASO Den Haag);
Aanval:
Youssouf Konsi (Necmegen),
Koen van de Kaal (KFC Het Bosch)
Wissels:
65. David Mendes da Hopla (Spangen) voor Laagstrate;
85. Eddy Prutter (Vlooiendam) voor Van de Kaal
90. Jack Tulp (Vlooiendam) voor Konsi.
GotenSSJ zat op de bank en mocht jammer genoeg niet invallen.
[Dit bericht is gewijzigd door pekel op 09-09-2003 22:53]
quote:okeej ga ik ook mee wil ook wel interland gaan kijken
Op dinsdag 9 september 2003 22:07 schreef joda het volgende:
Cool..zeg maar wanneer het vervoer er komt!
wil ik toch eens met bondscoach gaan praten over evt volgende oproeping
quote:Je haalt me de woorden uit de mond.
Op dinsdag 9 september 2003 23:01 schreef Bartoli het volgende:wil ik toch eens met bondscoach gaan praten over evt volgende oproeping
quote:Vooral nu we verloren hebben met 2-1 zie ik toch wel wat in voor vernieuwing laat Joda en Mij maar komen ipv maakt niet uit wie.
Op woensdag 10 september 2003 07:52 schreef joda het volgende:[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
quote:Ik wil naar het "kleine" oranje
Op woensdag 10 september 2003 22:25 schreef Bartoli het volgende:[..]
Vooral nu we verloren hebben met 2-1 zie ik toch wel wat in voor vernieuwing laat Joda en Mij maar komen ipv maakt niet uit wie.
wissels:
20: Kotsveld voor Oversnickers
46: Pooier voor de Bier
70: van Plooijhond voor van Klungelrooij
He advocado, Niet zo best he? Nu moeten we de volgende wedstijd dik winnen he? Hoe dank je dat aan te gaan pakken? Ik heb wel een tip: Stel eens nieuwe gretige jongens op.....Tuut...Tuut...Tuut
Zo op naar de training!
ow coach ivm de laatste interland is de wedstrijd van zalkmaar uitgesteld en verplaatst kunt U de speeldata aanpassen?
Dat vat het wel samen
quote:net de fax ontvangen de wedstrijd is omgezet naar 17 sept
Op donderdag 11 september 2003 22:38 schreef Bar_the_Grey het volgende:
* Bar_the_Grey die niet vrolijk is, zet het knopje weer om.
Arme arme volgende tegenstander van FC Fok.ow coach ivm de laatste interland is de wedstrijd van zalkmaar uitgesteld en verplaatst kunt U de speeldata aanpassen?
quote:Lijkt me inderdaad een goed plan.
Op woensdag 10 september 2003 22:25 schreef Bartoli het volgende:[..]
Vooral nu we verloren hebben met 2-1 zie ik toch wel wat in voor vernieuwing laat Joda en Mij maar komen ipv maakt niet uit wie.
quote:oke
Op dinsdag 16 september 2003 18:30 schreef Bartoli het volgende:
Airraid is tijdelijk afwezig en zal pas tegen het weekend weer op fok zijn dus vandaar de wedstrijdvertragingen.
is zijn pc weer ontploft?
quote:ja zoiets, moest ook mededelen van hem dat we het totdat hij terug is niet over de wedstrijden mogen houden want volgens hem kloppen er dingen niet.
Op dinsdag 16 september 2003 20:29 schreef joda het volgende:[..]
oke
is zijn pc weer ontploft?
*vluchtig kijkt*
Eehhmmm....volgens mij klopt het gewoon hoor.
quote:Tsja maar je weet de coach is beetje [sub[dement[/sub]
Op woensdag 17 september 2003 12:46 schreef joda het volgende:
*naar prikbord loopt en op rooster kijkt**vluchtig kijkt*
Eehhmmm....volgens mij klopt het gewoon hoor.
scoutingrapport is in behandeling
quote:We spelen idd Championnen Leaque ja en Zalkmaar was verschoven maar als Airraid mits die stront pc van hem weer werkt tegen het weekend weer terug is zullen we het wel horen
Op woensdag 17 september 2003 20:23 schreef Bar_the_Grey het volgende:
spelen we vanavond dan toch championnen liga ipv zalkmaar?scoutingrapport is in behandeling
quote:*schoen stiekem volspuit met scheerschuim*
Op vrijdag 19 september 2003 22:17 schreef Bar_the_Grey het volgende:
* [giechel mode] joda, doe jij de linker dan doe ik de rechterschoen van bartoli vol met scheerschuim. Zal de jarige jop vast te laat opmerken[/giechelmode]
Trouwens hij zal toch wel taart meebrengen op de training? ik hoop zo een grote waar dan van die striptease danseressen uit tevoorschijn komen.
sjit dat was mijn eigen schoen.
* joda spuit nu de goede schoen vol meet scheerschuim
Dus na afloop van de training mogen jullie allemaal beginnen met zuipuh en eten.
Ow jongens bedankt voor de felicitaties en die kaart
quote:Ja daar heb ik voor gezorgd voor die taart waar die striptease dames uit te vorschijn komen
Op vrijdag 19 september 2003 22:17 schreef Bar_the_Grey het volgende:
* [giechel mode] joda, doe jij de linker dan doe ik de rechterschoen van bartoli vol met scheerschuim. Zal de jarige jop vast te laat opmerken[/giechelmode]
Trouwens hij zal toch wel taart meebrengen op de training? ik hoop zo een grote waar dan van die striptease danseressen uit tevoorschijn komen.
en ja wat betreft dat scheerschuim, ik pak jullie nog wel een keer terug
quote:aha bartoli weet hoe hij een feestje moet bouwen!
Op vrijdag 19 september 2003 23:29 schreef Bartoli het volgende:[..]
Ja daar heb ik voor gezorgd voor die taart waar die striptease dames uit te vorschijn komen
en ja wat betreft dat scheerschuim, ik pak jullie nog wel een keer terug
*biertje en stuk taart pakt*
* joda checkt voor de zekerheid zijn uitrusting nog eens.....
quote:*joda pekel door de taart smijt*
Op zaterdag 20 september 2003 00:30 schreef pekel het volgende:
* pekel stuk taart pakt en in Joda's gezicht smijt.
quote:krijgt een deel van taart terug in gezicht, andere deel beland op pekel
Op zondag 21 september 2003 13:44 schreef joda het volgende:Taart terug smijt.
quote:zuipen
Op zondag 21 september 2003 14:22 schreef joda het volgende:
*vat bier het trainingscomplex oprolt*
quote:welkom nog op me verlaat verjaardagsfeest
Op zondag 21 september 2003 19:13 schreef Jan-jaap het volgende:
naar een tijdje afwezig te zijn geweest ook weer komt trainen en zuipen
Ik zal zo snel mogelijk de achterstallige wedstrijd info bijwerken
quote:
Op zondag 21 september 2003 14:06 schreef Bartoli het volgende:[..]
krijgt een deel van taart terug in gezicht, andere deel beland op pekel
CL:
16-sep FC Poorto 0-0
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 22-09-2003 20:35]
Zo mensen de biervoorraad ik ook weer aangevuld
Zullen we ff een klein oefenpotje spelen?
* Preliator rent fanatiek warm
zozo fanatiek hoor
nou Bartoli als je snel genoeg bent dan mag je zo wel wat bier zo. Ff testen
* Preliator schiet een bal volop hard recht op Bartoli zijn hoofd af
quote:Bier testen ben ik altijd wel voorin en op moment dat ik dat zeg net bal ontwijk van Preliator voordat ik hersenpudding heb
Op dinsdag 23 september 2003 20:26 schreef Preliator het volgende:
* Preliator ziet dat iedereen mee rentzozo fanatiek hoor
nou Bartoli als je snel genoeg bent dan mag je zo wel wat bier zo. Ff testen* Preliator schiet een bal volop hard recht op Bartoli zijn hoofd af
* Preliator gooit een dwergenbiertje naar Bartoli
owkee nu biertijd
* Preliator pakt ook een biertje
quote:dankje maar van dat dwergenbier krijg je dorst, nog een bier pakt
Op dinsdag 23 september 2003 21:27 schreef Preliator het volgende:
Nou netjes hoor
hier vang jij maar een biertje* Preliator gooit een dwergenbiertje naar Bartoli
owkee nu biertijd
* Preliator pakt ook een biertje
Heej, zo lenig ben ik nou ook weer niet, maar wel een leuk deuntje.
quote:lekker meezingt met de trainer
Op vrijdag 26 september 2003 13:16 schreef AirRaid het volgende:
OE AH OCHTENDGYMNASTIEK
OE AH FANATIEK
OE AH OCHTENDGYMNASTIEK
EN DAT LEKKER OP MUZIEK
*eroplos gymnastiekt*
quote:the best of telekids
Op vrijdag 26 september 2003 13:26 schreef Werik het volgende:
* Probeert de trainer na te doen, maar dat mislukt hopeloosHeej, zo lenig ben ik nou ook weer niet, maar wel een leuk deuntje.
23: 1-0 Forever (Werik)
38: 2-0 Preliator (Bartoli)
44: geel Bartoli
49: 3-0 Karrel_Laaglawaai (-)
56: joda eruit GotenSSJ erin
68: 4-0 Lelijke_Aap (Preliator)
77: 4-1 Bordde
79: 5-1 Forever (Atrimar)
85: Preliator eruit AirRaid erin
Man of the Match: Preliator
.
Geel is minder maar goed, wel weer goed gespeeld
Hulde ook aan Pekel ^O^die goed keepte
4: Eerste grote kans van de wedstrijd, AirRaid geeft een hoge voorzet op Bartoli maar deze kop rakelings over.
15: Hossamsam deelt een elleboogstoot uit aan Werik, de overtreding wordt door de arbiters echter niet opgemerkt.
23: Preliator geeft een steekpas op Atrimar, de kapt simpel zijn directe tegenstander uit, haalt uit maar raakt de paal.
40: joda wordt het strafschopgebied onderuit gehaald door. De scheidsrechter wijst naar de stip en stuurt Meëte met rood van het veld. AirRaid mag aanleggen van 11 meter en schiet snoeihard de baal dwars door het midden. 1-0
46: joda heeft toch last van de blessure die hij heeft opgelopen en wordt gewisseld, GotenSSJ komt hem vervangen.
53: gele kaart voor Sitethief
68: AirRaid verlaat het veld, Lelijke_Aap komt erin
70: Een verre doeltrap van Jan-jaap komt terecht bij Forever, deze speelt de bal terug naar Atrimar die verwoestend uithaalt. De bal knalt in de kruising 2-0
78: Fok! blijft aanvallen maar keeper Renju, houdt echter alle ballen tegen.
85: Een van de spaarzame aanvallen van Marsijl, Lecestini omzeilt de buitenspel van van Fok! En staat oog in oog met Jan-jaap. Lecestini weet echter de kans niet af te maken en schiet hoog over.
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 02-10-2003 00:05]
quote:Na het zien van de TV beelden zal hij wel een dikke schorsing krijgen
Op woensdag 1 oktober 2003 23:55 schreef Werik het volgende:
Hossamsam staat bij deze op de nominatielijst voor langdurig uitgeschakelde spelers.
quote:Hij blijft evengoed op het lijstje staan.
Op donderdag 2 oktober 2003 00:06 schreef AirRaid het volgende:[..]
Na het zien van de TV beelden zal hij wel een dikke schorsing krijgen
* Lijstje in gedachten prent
quote:hij is voor 4 wedstrijden geschorst
Op donderdag 2 oktober 2003 00:06 schreef AirRaid het volgende:[..]
Na het zien van de TV beelden zal hij wel een dikke schorsing krijgen
quote:* Lijstje nog dieper in gedachten prent.
Op donderdag 2 oktober 2003 11:53 schreef AirRaid het volgende:[..]
hij is voor 4 wedstrijden geschorst
Misschien volgend jaar dan maar
quote:Klote blesure, ik hoop niet dat dit nog gevolgen heeft voor de volgende wedstrijd.
Op woensdag 1 oktober 2003 23:48 schreef AirRaid het volgende:40: joda wordt het strafschopgebied onderuit gehaald door. De scheidsrechter wijst naar de stip en stuurt Meëte met rood van het veld. AirRaid mag aanleggen van 11 meter en schiet snoeihard de baal dwars door het midden. 1-0
46: joda heeft toch last van de blessure die hij heeft opgelopen en wordt gewisseld, GotenSSJ komt hem vervangen.
quote:wat zeiden de doktoren dan?
Op donderdag 2 oktober 2003 22:07 schreef joda het volgende:[..]
Klote blesure, ik hoop niet dat dit nog gevolgen heeft voor de volgende wedstrijd.
![]()
![]()
quote:Zag er niet goed uit. Ik krijg morgen het verslag van de doctor.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:21 schreef AirRaid het volgende:wat zeiden de doktoren dan?
Hulde aan Airraid en Atrimar trouwens
quote:Ohja hulde aan de mensen die gescoord hebben.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:32 schreef Bartoli het volgende:
das kut dat we joda moeten missen wss maar goed we hebben gewonnen met 2-0 en die fuck hossamsam of hoe heet die gast tegen kunnen houden.
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 03-10-2003 07:36]
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:32 schreef Bartoli het volgende:Hulde aan Airraid
en Atrimar trouwens
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef joda het volgende:Ohja hulde aan de mensen die gescoord hebben.
quote:Ik zei toch ook waarschijnlijk (wss) moeten missen maar hoop idd dat het niet zo erg is.
Op donderdag 2 oktober 2003 22:34 schreef joda het volgende:[..]
ho ho zo ver is het nog niet eerst maar eens de doctor morgen aanhoren.
Ohja hulde aan de mensen die gescoord hebben.
quote:zie het vna de zonnige kant je kan de nieuwe hostessen inwerken
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:17 schreef joda het volgende:
oef gelukkig ja....alleen nu kan ik 3 weken niet voetballen.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 23:18 schreef AirRaid het volgende:[..]
zie het vna de zonnige kant je kan de nieuwe hostessen inwerken
quote:* Forever is net weer terug van een korte stop
Op zondag 28 september 2003 22:31 schreef AirRaid het volgende:
FC Fok!- ASO Den Haag 5-1 (2-0)23: 1-0 Forever (Werik)
38: 2-0 Preliator (Bartoli)
44: geel Bartoli
49: 3-0 Karrel_Laaglawaai (-)
56: joda eruit GotenSSJ erin
68: 4-0 Lelijke_Aap (Preliator)
77: 4-1 Bordde
79: 5-1 Forever (Atrimar)
85: Preliator eruit AirRaid erinMan of the Match: Preliator
lees ik nu pas dat ik man of the match was!!!
WOEI!!!!
* Preliator gaat helemaal van blijdschap uit zn dak
15: Een snelle aanval van Scheerenveen verrast de defensie van Fok!. Selakofiets en Vayriemen spelen hierna eenvoudig doelmaan Janjaap uit en Selakofiets tikt de 1-0 binnen.
26: Preliator wordt onderuit geschoffeld door Knapper, de scheids bestraf de overtreding niet. AirRaid die al de hele wedstrijd commentaar heeft over de wedstrijdleiding wordt met een rode kaart naar de tribune gestuurd. Atrimar wisselt hierna zichzelf om vanaf de bank de wedstrijd verder waar te nemen. Voor hem in het veld komt Molz.
34: Vuurvonk weet een schot van Werik net over de goal de duwen.
37: Een corner genomen beland goed op het hoofd van Bartoli die gelijkmaken binnenkopt. 1-1
44: Flodderus wordt onderuit geschoffeld door Bar_The_Grey, de overtreding wordt met een gele kaart bestraft.
48: Een vrije trap genomen door Sitethief belandt regelrecht in de kruising. 2-1
56: Forever verlaat het veld voor Jelminho
60: Jelminho legt de bal terug op Preliator die uithaalt vanaf 30m. LAT
67: Bison laat zich gemakkelijk onderuithalen in de 16m. Een duidelijke shwalbe volgens heel FC Fok! maar toch wijst de scheids naar de stip. Dezelfde Bison schiet de strafschop binnen. De stand is weer gelijk. 2-2
80: Laatst wissel aan de kant van Fok!, Bar_The_Grey verlaat het veld en 2meter3 vervangt hem.
92: In de 2de minuut van de blessuretijd wordt Preliator de matchwinnaar. De kleine middenvelder omzeilt de buitenspelval en kant alleen doorlopen op Vuurvonk, met een beheerst nopje maakt hij het mooi af en bezorgt daardoor Fok! de overwinning 2-3
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 05-10-2003 01:06]
Zullen wij ook maar meer beveiliging nemen?
quote:was toch een goed idee dat we hostessen uit scheerenveen hebben meegenomen. doen we voortaan gewoon in de bus achterlaten. Als eventuele hooligans in de buurt van de bus komen dan verschijnen die hostessen achter de gordijntjes vandaan en dan roepen die hooligans vast:
Op zondag 5 oktober 2003 13:52 schreef pekel het volgende:, hebbe jullie het gehoord? De bus van Ajakkes is in de fik gestoken!
quote:we zijn nog beter beveiligd dan Fort Knox dus dat mmoet wel voldoende zijn
Op zondag 5 oktober 2003 13:52 schreef pekel het volgende:, hebbe jullie het gehoord? De bus van Ajakkes is in de fik gestoken!
quote:zeg nooit nooit kan altijd gebeuren als ze je bombarderen vanuit de lucht
Op zondag 5 oktober 2003 14:15 schreef AirRaid het volgende:[..]
we zijn nog beter beveiligd dan Fort Knox dus dat mmoet wel voldoende zijn
quote:Denk dat ze dan juist de bus bestormen en deze meiden lastig gaan vallen.
Op zondag 5 oktober 2003 13:57 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
was toch een goed idee dat we hostessen uit scheerenveen hebben meegenomen. doen we voortaan gewoon in de bus achterlaten. Als eventuele hooligans in de buurt van de bus komen dan verschijnen die hostessen achter de gordijntjes vandaan en dan roepen die hooligans vast:
TIETEN en de oerinstincten zorgt dan vanzelf dat ze vergeten waar ze mee bezig waren. Misschien gooien ze wel geld toe, en hebben we een extra externe manier van financieren aangeboord.
quote:Hooligans gedragen zich soms wel eens als terrosristen maar je kan nu ook weer overdrijven
Op zondag 5 oktober 2003 14:20 schreef Bartoli het volgende:[..]
zeg nooit nooit kan altijd gebeuren als ze je bombarderen vanuit de lucht
quote:tsja ik overdrijf mss wel maar uitsluiten kan je het nooit
Op zondag 5 oktober 2003 14:21 schreef AirRaid het volgende:[..]
Hooligans gedragen zich soms wel eens als terrosristen maar je kan nu ook weer overdrijven
maarre we kunnen toch onze agent Guusie meenemen met uitwedstrijden als beveiliging??
die houdt die hooligans wel tegen
Zullen we dit maar doen?
quote:we hebben een hele goede shirtsponsor NinjaMod
Op zondag 5 oktober 2003 15:07 schreef pekel het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje dat Appie Heijn graag onze hoofd- en shirtsponsor wil worden....Zullen we dit maar doen?
quote:Ik zal hun efkes terugbellen....
Op zondag 5 oktober 2003 15:10 schreef AirRaid het volgende:[..]
we hebben een hele goede shirtsponsor NinjaMod
Wij krijgen dan:
Lijkt me geen goed aanbod he?
quote:Reclame in het stadion mag ie zeker maken voor ¤ 12,500 per 2 borden
Op zondag 5 oktober 2003 15:16 schreef pekel het volgende:
Appie Heijn eist:3 reclameborden tegenover de hoofdtribune Shirtsponsor op de rug, bovenaan. dat we proberen om alle inkopen bij de Appie Heijn te doen. Wij krijgen dan:
voor iedereen elke maand 1x gratis winkelen onder de ¤100,- per jaar ¤ 750.000 Appie Heijn maakt reclame voor ons in hun winkels.... Lijkt me geen goed aanbod he?
Het sponsor contract met ninja-mod loopt dit seizoen af dus we kunen met ze overleggen over volgend seizoen
quote:psst...wat zijn onze clubkleuren en wat is het shirt?
Op zondag 5 oktober 2003 15:27 schreef AirRaid het volgende:[..]
Reclame in het stadion mag ie zeker maken voor ¤ 12,500 per 2 borden
Het sponsor contract met ninja-mod loopt dit seizoen af dus we kunen met ze overleggen over volgend seizoen
quote:het ontwerp van het shirt ben ik kwijt, de clubkleuren zijn geel, wit en blauw
Op zondag 5 oktober 2003 15:28 schreef pekel het volgende:[..]
psst...wat zijn onze clubkleuren en wat is het shirt?
Vrijdag 3 oktober:
Tivesse - FC Rente (3-5)
Zaterdag 4 oktober:
Scheerenveen - FC Fok! (2-3)
Willem 9 - Roda WC (0-2)
Nacda - FC Nutrecht (1-2)
ASO Den Haag - VSP (0-4)
Zalkmaar - Necmegen (2-0)
Zondag 5 oktober:
FC Vlooiendam - FC Zwoelle (2-2)
Feyedam - BRC Begoniadaal (2-0)
FC Blowingen - Ajakkes (1-3)
CKR Paaldijk had dit weekend vrij
http://www.xs4all.nl/~airraid/FC%20Fok!.xls
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 05-10-2003 17:43]
quote:waarom niet, in de Oude Rits Divisie zitten er toch ook 19
Op zondag 5 oktober 2003 17:35 schreef Magneet het volgende:
waarom 19 teams? airraid?
quote:zal ik een nieuwe maken? Of doe jij dat snel even?
Op zondag 5 oktober 2003 17:05 schreef AirRaid het volgende:[..]
het ontwerp van het shirt ben ik kwijt, de clubkleuren zijn geel, wit en blauw
quote:Zal ik een nieuwe maken? Of doe jij dat nu even?
Op zondag 5 oktober 2003 17:05 schreef AirRaid het volgende:[..]
het ontwerp van het shirt ben ik kwijt, de clubkleuren zijn geel, wit en blauw
Ajakkes
ASO Den Haag
BRC Begoniadaal
FC Blowingen
FC Fok!
FC Nutrecht
FC Rente
FC Zwoelle
Feyedam
KCR Paaldijk
Nacda
Necmegen
Roda WC
Scheerenveen
Tivesse
Vlooiendam
VSP
Willem 9
Zalkmaar
Oude Rits Divisie
BV Vreemddam
Camboer Leeuwarden
De Graafhap
DROP Oss
Emmer
FC Den Boschebol
FC Dordscheef
FC Schijthoven
Fortuinia Sittard
Go Ahead Freggels
Helmond Spotter
Heracles Helmelo
Hoerlem
Maar Vlot Vergeten
Spekcelsior
Spotmaar
Stormkippen/Helstar
VVVV
VVOGA Appelpit
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 05-10-2003 18:08]
quote:maak maar
Op zondag 5 oktober 2003 17:51 schreef pekel het volgende:[..]
Zal ik een nieuwe maken? Of doe jij dat nu even?
quote:bedankt pekel, ik heb effe gezocht naar dat shirt van de vorige Competitiemanager en heb ze daarmee verbeterd
Op zondag 5 oktober 2003 18:26 schreef pekel het volgende:
Dankzij een drukfoutje bij een Portugeze drukkerhebben we tijdelijk deze shirts:
[afbeelding]
[afbeelding]
THUIS
UIT
EUROPEES
quote:superbe
Op zondag 5 oktober 2003 22:16 schreef AirRaid het volgende:
met dank aan Quasar_de_Duif, presenteren wij u het nieuwe clublogo van FC Fok!
[afbeelding]
quote:welk oud logo?
Op zondag 5 oktober 2003 22:18 schreef joda het volgende:
Heel mooi logo daar niet van.maar vondt het oude logo toch wat mooier
quote:Datgene wat op het stadion stond/staat dat oude logo.
Op zondag 5 oktober 2003 22:18 schreef AirRaid het volgende:[..]
welk oud logo?
[Dit bericht is gewijzigd door joda op 05-10-2003 22:21]
quote:dat was zo verouderd dat vinden alle opoe's nog mooi
Op zondag 5 oktober 2003 22:20 schreef joda het volgende:[..]
Datgene wat op het stadion stond/staat dat oude logo.
een beetje club heeft wel een logo
Doel: In de War, Waterkneus
Verdediging: AirRaid, Bar_The_Grey, Pooier, Landreiziger, Stom en Zonde
Middenveld: Atrimar, Coco, Vermeyde, Oversnickers, Borben, Preliator, Esneijder
Aanval: Snuivert, Makraay, In de Vaart
Doel: pekel (FC Fok!), Stekelbaars (Ajakkes)
Verdediging: Red, Elfers (beide KRC Paaldijk), Seik(Scheerenveen),
Klaassen (Tivesse), Mendes da Hopla (Spangen)
Middenveld: Laagstrate (VSP), Mathijs (Willem 9), te Oud (Ajakkes), Bankstelen, Botte (beide ASO Den Haag),
Aanval:Konsi (Necmegen), van de Kaal (KFC Het Bosch) Goalmans (Fortuina Sittard) en GotenSSJ (FC Fok!)
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 06-10-2003 22:15]
eehhh ja, nee
ja je bent te klein voor de selectie, maarre als je wilt mag je wel elke wedstrijd de bidons vullen voor ons
Ik blijf gewoon bij FC Fok!
quote:kom nou gewoon mee, die moldaviers zijn ook de grootste niet
Op maandag 6 oktober 2003 22:18 schreef Preliator het volgende:ik werd gebeld...
eehhh ja, nee
ja je bent te klein voor de selectie, maarre als je wilt mag je wel elke wedstrijd de bidons vullen voor ons
Ik blijf gewoon bij FC Fok!
quote:dan selecteert die mij maar ipv Preliator, en trouwens Preliator die Moldaafjes kun je toch wel aan hoop ik voor je.
Op maandag 6 oktober 2003 22:31 schreef AirRaid het volgende:[..]
kom nou gewoon mee, die moldaviers zijn ook de grootste niet
Als uitblinker op Fok moet je dat ook kunnen
quote:we willen wel winnen hoor
Op maandag 6 oktober 2003 22:53 schreef Bartoli het volgende:[..]
dan selecteert die mij maar ipv Preliator
quote:ik scoorde de laatste wedstrijd ook hoor dus we winnen zeker net of jullie winnen met snuivert
Op maandag 6 oktober 2003 22:54 schreef AirRaid het volgende:[..]
we willen wel winnen hoor
quote:tuurlijk hoop ik
Op maandag 6 oktober 2003 22:56 schreef Bartoli het volgende:net of jullie winnen met snuivert
quote:ach ja volgende keer beter, moet mss nog meer goalen maken dan om erin te komen of oversnickers of in de vaart moeten al geblesseerd raken oid.
Op maandag 6 oktober 2003 22:57 schreef AirRaid het volgende:[..]
tuurlijk hoop ik
quote:weet je wel wat je moet doen als we tegen Ajakkes moeten spelen
Op maandag 6 oktober 2003 22:59 schreef Bartoli het volgende:[..]
ach ja volgende keer beter, moet mss nog meer goalen maken dan om erin te komen of in de vaart moet al geblesseerd raken oid.
quote:Doelpunten scoren of goed spelen en bij advocado krediet opbouwen bedoel je
Op maandag 6 oktober 2003 23:00 schreef AirRaid het volgende:[..]
weet je wel wat je moet doen als we tegen Ajakkes moeten spelen
quote:nou ik bedoel eigenlijk per ongeluk een stevige sliding inzetten
Op maandag 6 oktober 2003 23:02 schreef Bartoli het volgende:[..]
Doelpunten scoren of goed spelen en bij advocado krediet opbouwen bedoel je
quote:ach ja kan ook maar ja in die tijd dat volgende interland is is in de vaart al weer hersteld
Op maandag 6 oktober 2003 23:02 schreef AirRaid het volgende:[..]
nou ik bedoel eigenlijk per ongeluk een stevige sliding inzetten
Dus toch goed spelen en wat ik eerst zei
quote:als je een goede harde sliding niet
Op maandag 6 oktober 2003 23:04 schreef Bartoli het volgende:[..]
ach ja kan ook maar ja in die tijd dat volgende interland is is in de vaart al weer hersteld
quote:ach ja dat klopt maar zo ben ik nu ook weer niet wil het wel verdienen op eerlijke manier
Op maandag 6 oktober 2003 23:06 schreef AirRaid het volgende:[..]
als je een goede harde sliding niet
quote:de voetbalwereld is nu eenmal hard
Op maandag 6 oktober 2003 23:07 schreef Bartoli het volgende:[..]
ach ja dat klopt maar zo ben ik nu ook weer niet wil het wel verdienen op eerlijke manier
quote:ach ja dan zet ik die sliding wel in, maar dan op zo'n manier dat ik er niet door van het veld hoef
Op maandag 6 oktober 2003 23:08 schreef AirRaid het volgende:[..]
de voetbalwereld is nu eenmal hard
quote:that's the spirit
Op maandag 6 oktober 2003 23:09 schreef Bartoli het volgende:[..]
ach ja dan zet ik die sliding wel in, maar dan op zo'n manier dat ik er niet door van het veld hoef
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 23:10 schreef AirRaid het volgende:[..]
that's the spirit
goh dan is me directe tegenstander dus In de Vaart of nie?
quote:27okt
Op maandag 6 oktober 2003 23:11 schreef Bartoli het volgende:[..]
my toughts exactly, wanneer spelen we ook alweer tegen ajakkes?
goh dan is me directe tegenstander dus In de Vaart
of nie?
quote:mooi, ow ja volgende interland zou dan in November zijn --> de Play-offs
Op maandag 6 oktober 2003 23:12 schreef AirRaid het volgende:[..]
27okt
ach ja eerst maar eens van Ajakkes zien te winnen en die belg voorin die stronck (of hoe gaat sonck heten bar??) of hoe heet die van scoren af zien te houden
quote:zo een mededeling hoef je niet aan te geven hoor, ik merk vanzelf wel of je actief of niet actief bent op Fok!
Op dinsdag 7 oktober 2003 08:46 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Hallo mannen! Jullie hebben me een tijdje gemist, maar ik was op vakantie, weg van het eiland. Daar liep ik een driedubbeloverdwarsgebrokenbeen op en dat duurde nogal een tijdje. Maar ik ben er weer hoor! Wanneer spelen we weer?
weet je bij voorbaat dat je niet op internet kan egens vakantie/verhizing, typ dan dat je een blessure of dergelijk hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |