edit: foto's verwijderd
Wij hebben nu besloten om zaterdag 23 augustus als ultime grap, met een heel stel jongen haar te vragen om een dansje en hard op te zingen. Annie hou jij mijn tasje even vast.........
WIE DOET ER MEE EN MAAKT ER EEN GEZELLIGE AVOND VAN.....
Haar baas Maarten Schoenmaker, Hoofd Evenementen Efteling vind het een goed idee en heeft ons toegezegd de eerste dans te doen op de Zonneweide. Hij moest er wel om lachen omdat haar collega's er haar al meerdere malen op gewezen heeft dat een tasje toch niet echt elegant staat.
Dus laten we er een leuke dag van maken en geef hieronder door of je er ook bent.
Aan de ingang melden van de Efteling voor de kassa en roep maar een keer fok dan staan we zo bij elkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 17-08-2003 13:39]
quote:Ja maar dan wordt het wel erg groot en je wilt niet dat diemeid in de ziekte wet komt, want wie houd er dan haar tassie vast !!!!!!!!
Op zondag 17 augustus 2003 12:26 schreef Clayton1 het volgende:
Maak er een Flashmob van.
Live & let live enzo
quote:Is inderdaad een zielige actie
Op zondag 17 augustus 2003 12:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je eigen gezicht camoufleren en dan zonder toestemming foto's plaatsen van een gepeste Efteling medewerkster. Lame hoor.....
Give respect and you get respect
Denk toch echt dat het op Mysteryland gezellig zal zijn als in de efteling...
[Dit bericht is gewijzigd door ursel op 17-08-2003 12:31]
quote:Legendarische user.
Op zondag 17 augustus 2003 12:25 schreef Skip.Fisher het volgende:
wie is karla ????????
quote:Ja maar we hebben het topch echt gevraagd aan Maarten ( een aardige gast overigens hoor )
Op zondag 17 augustus 2003 12:28 schreef SONIC het volgende:
Flaauuuuuuuuw.
En een "baas" hoort zijn medewerkers te beschermen tegen dit soort flauwe grappen.Live & let live enzo
Hij vond het echt eengoed idee en we hebben het 3 keer gezegd tegen hem. Hij speelt zelf ook mee en we mogen allemaal op de foto met haar achter het podium op de zonneweide.
Dus wij gaan met een stel vrienden
Andere bel maarten maar op aanstaande maandag.
telefoonnummer efteling is wel bekend bij een ieder
Ze valt jou er toch niet lastig mee dat ze met een tasje rondloopt...
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je eigen gezicht camoufleren en dan zonder toestemming foto's plaatsen van een gepeste Efteling medewerkster. Lame hoor.....
Het moet niet veel gekker worden
quote:Ja wel ze heeft posseerd en heeft niets gezegd dus is toegestaan.
Op zondag 17 augustus 2003 12:36 schreef Icicle het volgende:
Ik vind het ook een beetje zielig, en in strijd met de wet. Je mag geen foto's plaatsen van personen zonder toestemming.
quote:Je zal haar vast verteld hebben dat je die foto's online ging zetten. Treurige kneus. Ga je mama pesten.
Op zondag 17 augustus 2003 12:38 schreef Skip.Fisher het volgende:[..]
Ja wel ze heeft posseerd en heeft niets gezegd dus is toegestaan.
quote:Niet alleen om haar handtasje, maar dit is zo'n persoon welke ook niet past binnen het team vlgs maarten. Als je een keer haar iets hebt horen zeggen dan weet je het wel
Op zondag 17 augustus 2003 12:37 schreef Muizig het volgende:
Omdat zij een handtasje bijzich heeft is ze fout en mag verdiend ze het om vernederd te wordenHet moet niet veel gekker worden
Maar het is niet om haar te vernederen hoor maar alleen om eens een lollige dag te hebben. Andre van Duin neemt ook iedereen in de maling
quote:Volgens mij poseert ze niet, maar loopt ze voorbij.
Op zondag 17 augustus 2003 12:38 schreef Skip.Fisher het volgende:[..]
Ja wel ze heeft posseerd en heeft niets gezegd dus is toegestaan.
quote:Is idd gezegd dat ze morgen op fok zou staan en ze zei geen probleem mee vindt ik best wel eens leuk om op hetinternet te staan en ja dat is niet tegen dovenmans oren gezegd bij ons.
Op zondag 17 augustus 2003 12:39 schreef julekes het volgende:[..]
Je zal haar vast verteld hebben dat je die foto's online ging zetten. Treurige kneus. Ga je mama pesten.
Ze komt vandaag zelf ook kijken
quote:toch een vreselijk zielige actie..
Op zondag 17 augustus 2003 12:41 schreef Skip.Fisher het volgende:[..]
Is idd gezegd dat ze morgen op fok zou staan en ze zei geen probleem mee vindt ik best wel eens leuk om op hetinternet te staan en ja dat is niet tegen dovenmans oren gezegd bij ons.
Wat zijn jouw naam en toenaam eigenlijk?
Niets laffer dan iemand anoniem in de maling te nemen.
quote:Dus? Dat is een reden om iemand belachelijk te maken!?!?!
Op zondag 17 augustus 2003 12:40 schreef Skip.Fisher het volgende:Niet alleen om haar handtasje, maar dit is zo'n persoon welke ook niet past binnen het team vlgs maarten.
quote:Aangezien je zelf al zegt dat ze het niet leuk vind dat jullie naar haar tasje vragen, denk ik niet zat ZIJ het leuk gaat vinden.
Maar het is niet om haar te vernederen hoor maar alleen om eens een lollige dag te hebben.
quote:Mensen verdienen respect en dat krijgen ze van personen zoals jij niet.
Op zondag 17 augustus 2003 12:40 schreef Skip.Fisher het volgende:[..]
Niet alleen om haar handtasje, maar dit is zo'n persoon welke ook niet past binnen het team vlgs maarten. Als je een keer haar iets hebt horen zeggen dan weet je het wel
Maar het is niet om haar te vernederen hoor maar alleen om eens een lollige dag te hebben. Andre van Duin neemt ook iedereen in de maling
Personen zoals jij liggen ten grondslag aan de verloedering van de maatschappij en het vervagen van Normen en Waarden.
Jij maakt je nu ook schuldig aan een soort zinloos geweld want ook zonder iemand te slaan kun je iemand geweld aan doen en echt op een zinloze manier.
Je zou je echt moeten schamen!!!
quote:uit je openingspost
Op zondag 17 augustus 2003 12:46 schreef Skip.Fisher het volgende:
Of zij het leuk vindt is mij niet bekend
quote:
Wij hebben de grap opgepakt om haar iedere keer te vragen: "wat zit er toch in dat handtasje " ze wordt er echt helemaal gek van.
Das kicken en heeft niets met vernederen te maken,
Het zou vernederen zijn als ik zou zeggen he snol zullen we even dansen, maar dat doen we niet.
Er zitten hele knappe jongen tussen dus wie weet raakt ze er nog wel opgewonden van.
Heeft die meid ook een keer plezier
quote:Ja joh bij wijze van maar dat is dan ook de grap
Op zondag 17 augustus 2003 12:49 schreef calvobbes het volgende:[..]
uit je openingspost
[..]
Ze woont een paar straten verderop bij m'n ouders in Waalwijk... en je wil haar niet kennen.
ze heeft ook nog in een Pardoes-pak rondgelopen
quote:HALLO!!! Je zegt zelf dat ze er gek van word als een paar man het vragen.
Op zondag 17 augustus 2003 12:51 schreef Skip.Fisher het volgende:Das kicken en heeft niets met vernederen te maken,
Hoe zou jij het vinden als 35 man jou een hele avond met zoiets doms gaan lastigvallen in het openbaar.
quote:Ze lijkt mij toch ook wel aardig of althans dat gevoel heb ik
Op zondag 17 augustus 2003 12:52 schreef Gurby het volgende:
Ik heb met haar op de basisschool en middelbare school gezeten.Ze woont een paar straten verderop bij m'n ouders in Waalwijk... en je wil haar niet kennen.
quote:En de tweede:
Of zij het leuk vindt is mij niet bekend, een grap maak je niet van te voren bekend
quote:Deze spreken elkaar zo tegen dat ik het idee krijg dat je aan het liegen ben dat je haar toestemming hebt gevraagd.
Is idd gezegd dat ze morgen op fok zou staan en ze zei geen probleem mee vindt ik best wel eens leuk om op hetinternet te staan en ja dat is niet tegen dovenmans oren gezegd bij ons.
dat zo ik een echt zieke en zwakke actie vinden.
Personen zoals jij zouden geband moeten worden van FOK!.
quote:En dat geeft iemand het recht om haar te beledigen en in de zeik te nemen?
Op zondag 17 augustus 2003 12:52 schreef Gurby het volgende:
Ik heb met haar op de basisschool en middelbare school gezeten.Ze woont een paar straten verderop bij m'n ouders in Waalwijk... en je wil haar niet kennen.
"Give respect and you get respect"
Mensen zoals jullie zorgen voor de verledering van de maatschappij!!!!
quote:Ze was altijd chagerijnig en had altijd wat te mekkeren, dus er mag opzich best een geintje met haar uitgehaald worden, maar dit gaat misschien wel een beetje te ver... o jah, dr naam en adres ga ik maar niet geven dus daar hoef je niet om te vragen
Op zondag 17 augustus 2003 12:54 schreef Skip.Fisher het volgende:[..]
Ze lijkt mij toch ook wel aardig of althans dat gevoel heb ik
quote:Geef ik toestemming? ik heb hier niks meer te maken, ik zeg alleen dat ik dat meisje ken...
Op zondag 17 augustus 2003 12:57 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
En dat geeft iemand het recht om haar te beledigen en in de zeik te nemen?
"Give respect and you get respect"
Mensen zoals jullie zorgen voor de verledering van de maatschappij!!!!
quote:Nee, maar je moedigd het wel aan. En dat op zich is al een zeer slechte zaak.
Op zondag 17 augustus 2003 13:00 schreef Gurby het volgende:[..]
Geef ik toestemming? ik heb hier niks meer te maken, ik zeg alleen dat ik dat meisje ken...
quote:Voor en misschien een afkoel ban?
Op zondag 17 augustus 2003 13:02 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Slotje?
quote:Volgens mij wil jij gewoon die handtas hebben.
Op zondag 17 augustus 2003 12:51 schreef Skip.Fisher het volgende:Er zitten hele knappe jongen tussen ...
quote:Ik moedig deze grap niet aan, dit gaat te ver... ik zou ook niet op internet en voor een groot publiek in de Efteling in de zeik genomen willen worden, maar een klein geintje verdient ze wel, dus de TS mag wat mij betreft gewoon doorgaan met vragen wat er in dat tasje zit, maar dan niet via Fok! of zo, gewoon alleen met z'n vrienden
Op zondag 17 augustus 2003 13:03 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
Nee, maar je moedigd het wel aan. En dat op zich is al een zeer slechte zaak.
quote:Dan nog de foto's van fok! afhalen and it's OK with me
Op zondag 17 augustus 2003 13:11 schreef Skip.Fisher het volgende:
Nou dan laathaar baas maarmet haar dansen dan vragen wij wel wat er nu zowel in de handtas zit, dan neem je niemand in de zeik of wel.
quote:Ze kent heel Fok! waarschijnlijk niet eens.
Op zondag 17 augustus 2003 13:16 schreef Skip.Fisher het volgende:
Nee die laten we staan lol dat wilde ze zelf ook en als je het wilt checken, jij weet waar ze woont en bel ze maar even op ......
quote:Je bent een blijft een echt zielig figuur.
Nee die laten we staan lol dat wilde ze zelf ook en als je het wilt checken, jij weet waar ze woont en bel ze maar even op ......
Verbeter de wereld en begin bij je zelf!!!!!!!!!!!
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 13:21 schreef sampoo het volgende:
Je bent ziek in je hoofd. Ik hoop dat ze pepperspray in haar tasje heeft.
quote:Ik denk dat ze gewoon onverschillig wilde overkomen en niet dat ze serieus wilde dat ze op een forum met 64 000 geregistreerde gebruikers gezet zou worden...
[Dit bericht is gewijzigd door Gurby op 17-08-2003 13:27]
Ik hoop voor je dat je niet ouder dan 14 bent, want dan is er misschien nog hoop dat je een beetje volwassener wordt. Uit je gevoel voor humor, maatschappelijk besef, schrijfstijl en redenatievaardigheden (of eerder: uit de afwezigheid van dat alles) blijkt bepaald geen intelligentie.
Het is aan haar om een tas te dragen. Zoals reeds vermeld kan zij daar redenen voor hebben die jij niet weet, en het zal wel een erg leuke wereld worden als iedereen bij jou of soortgelijke pestende idioten moet verklaren waarom ze doen wat ze doen.
Je kunt je nu wel heel leuk verschuilen achter de redenatie 'ja, volgens haar baas past ze niet binnen het team', maar dat heeft absoluut niets met jou te maken. Dat is de zaak van de baas, en zelfs al zou zij de slechtste en meest luie arbeider van Nederland zijn, rechtvaardigt dat nog niet zo'n behandeling.
'Andre van Duin neemt ook iedereen in de maling'. Kom op zeg, zelfs jou gebrekkige geestje moet het verschil kunnen zien tussen een slimme grap en wat jij nu aan het doen bent. Wat jij doet is geen grap. Geen humor. Geen slimmigheid. Het is puur en alleen inhakken op iemand die blijkbaar niet al te sterk in haar schoenen staat, en dat nog anoniem en vanuit een grote groep ook. Om in jouw termen te spreken: respect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |