abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12496566
Ik ga iedere zaterdagavond met een stel vrienden naar de Efteling voor de Efteling zomeravonden. Iedere week komen ik en mij vrienden onderstaande medewerkster tegen. We liggen dan ook iedere keer in een deuk als we ze zien. Ze heeft altijd een handtasje bij tijdens haar werk. Nu is een tasje niets ongewoons maar om nu te gaan werken en daarvoor een handtasje nodig te hebben lijkt ons wat overbodig. Wij hebben de grap opgepakt om haar iedere keer te vragen: "wat zit er toch in dat handtasje " ze wordt er echt helemaal gek van. Wij hebben nog nooit andere medewerksters gezien met een handtasje. Nu zou je zeggen goh een grapje is leuk, maar wij hebben nog nooit zo'm eigenwijze muts gezien als haar. de antwoorden die ze geeft doen zelfs andere mensen zeggen wat een stomme meid. Ze denkt dat de Efteling van haar is, terwijl ze beter ijsjes kan gaan verkopen dan dit werk te doen. Efteling wat heb je toch binnengehaald met zo'n meid.

edit: foto's verwijderd

Wij hebben nu besloten om zaterdag 23 augustus als ultime grap, met een heel stel jongen haar te vragen om een dansje en hard op te zingen. Annie hou jij mijn tasje even vast.........

WIE DOET ER MEE EN MAAKT ER EEN GEZELLIGE AVOND VAN.....

Haar baas Maarten Schoenmaker, Hoofd Evenementen Efteling vind het een goed idee en heeft ons toegezegd de eerste dans te doen op de Zonneweide. Hij moest er wel om lachen omdat haar collega's er haar al meerdere malen op gewezen heeft dat een tasje toch niet echt elegant staat.

Dus laten we er een leuke dag van maken en geef hieronder door of je er ook bent.

Aan de ingang melden van de Efteling voor de kassa en roep maar een keer fok dan staan we zo bij elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 17-08-2003 13:39]

zondag 17 augustus 2003 @ 12:19:44 #2
37468 HardBasss
Gij moet oe bakkes houwe
pi_12496641
Trust and you'll be trusted, says the liar to the fool.......
pi_12496736
Volgens mij zou je het goed met Karla kunnen vinden.
pi_12496756
wie is karla ????????
pi_12496768
Laat dat mens lekker een tasje meenemen als ze dat wil.
yankee charlie dinges
pi_12496780
Maak er een Flashmob van.
#35.
  zondag 17 augustus 2003 @ 12:27:23 #7
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_12496793
Dit riekt naar het zgn flashmobben en IMHO alweer hopeloos niet interessant meer.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_12496798
Je eigen gezicht camoufleren en dan zonder toestemming foto's plaatsen van een gepeste Efteling medewerkster. Lame hoor.....
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_12496816
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:26 schreef Clayton1 het volgende:
Maak er een Flashmob van.
Ja maar dan wordt het wel erg groot en je wilt niet dat diemeid in de ziekte wet komt, want wie houd er dan haar tassie vast !!!!!!!!
  zondag 17 augustus 2003 @ 12:28:52 #10
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_12496825
Flaauuuuuuuuw.
En een "baas" hoort zijn medewerkers te beschermen tegen dit soort flauwe grappen.

Live & let live enzo

Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
  zondag 17 augustus 2003 @ 12:30:10 #11
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_12496848
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Je eigen gezicht camoufleren en dan zonder toestemming foto's plaatsen van een gepeste Efteling medewerkster. Lame hoor.....
Is inderdaad een zielige actie

Give respect and you get respect

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 17 augustus 2003 @ 12:30:35 #12
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_12496859
Hmmm...

Denk toch echt dat het op Mysteryland gezellig zal zijn als in de efteling...

[Dit bericht is gewijzigd door ursel op 17-08-2003 12:31]

pi_12496877
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:25 schreef Skip.Fisher het volgende:
wie is karla ????????
Legendarische user.

Eergisteren was er een vrouw.

pi_12496897
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:28 schreef SONIC het volgende:
Flaauuuuuuuuw.
En een "baas" hoort zijn medewerkers te beschermen tegen dit soort flauwe grappen.

Live & let live enzo

Ja maar we hebben het topch echt gevraagd aan Maarten ( een aardige gast overigens hoor )

Hij vond het echt eengoed idee en we hebben het 3 keer gezegd tegen hem. Hij speelt zelf ook mee en we mogen allemaal op de foto met haar achter het podium op de zonneweide.

Dus wij gaan met een stel vrienden

Andere bel maarten maar op aanstaande maandag.
telefoonnummer efteling is wel bekend bij een ieder

pi_12496900
Tjongejonge zeg... Laat mensen toch gewoon in hun waarde en laat ze doen wat ze willen.

Ze valt jou er toch niet lastig mee dat ze met een tasje rondloopt...

pi_12496913
Wat een ongelooflijk flauwe opzet: het arme kind wordt nu waarschijnlijk echt vernederd. Ze zal het tot nu toe al vervelend gevonden hebben, maar om haar publiekelijk en met toestemming van haar baas op de hak te nemen vind ik werkelijk te ver gaan. Nu roept half Fok! iedere keer als er iets misloopt in Nederland "wat een kutmaatschappij!", dit is dus een typische uitwas daarvan. Wie weet waarom zij dat handtasje bijheeft - misschien heeft ze wel medicijnen nodig, een astma-apparaat of zelfs maar haar makeup - maar het is aan haar om te bepalen of ze een tasje meeneemt of niet!
Bijgeloof brengt ongeluk.
pi_12496942
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:27 schreef Pizza_Shooter het volgende:
pi_12496957
Ik vind het ook een beetje zielig, en in strijd met de wet. Je mag geen foto's plaatsen van personen zonder toestemming.
pi_12496958
diep treurig
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  zondag 17 augustus 2003 @ 12:37:27 #20
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_12496962
Omdat zij een handtasje bijzich heeft is ze fout en mag verdiend ze het om vernederd te worden

Het moet niet veel gekker worden

De hele grote gemene wereld in!
pi_12496968
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:36 schreef Icicle het volgende:
Ik vind het ook een beetje zielig, en in strijd met de wet. Je mag geen foto's plaatsen van personen zonder toestemming.
Ja wel ze heeft posseerd en heeft niets gezegd dus is toegestaan.
pi_12496988
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:38 schreef Skip.Fisher het volgende:

[..]

Je zal haar vast verteld hebben dat je die foto's online ging zetten. Treurige kneus. Ga je mama pesten.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_12496997
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:37 schreef Muizig het volgende:
Omdat zij een handtasje bijzich heeft is ze fout en mag verdiend ze het om vernederd te worden

Het moet niet veel gekker worden

Niet alleen om haar handtasje, maar dit is zo'n persoon welke ook niet past binnen het team vlgs maarten. Als je een keer haar iets hebt horen zeggen dan weet je het wel

Maar het is niet om haar te vernederen hoor maar alleen om eens een lollige dag te hebben. Andre van Duin neemt ook iedereen in de maling

pi_12497001
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:38 schreef Skip.Fisher het volgende:

[..]

Volgens mij poseert ze niet, maar loopt ze voorbij.
En als ze niets zegt, geeft dus ook geen toestemming om d'r foto op internet te zetten.
pi_12497012
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:39 schreef julekes het volgende:

[..]

Je zal haar vast verteld hebben dat je die foto's online ging zetten. Treurige kneus. Ga je mama pesten.

Is idd gezegd dat ze morgen op fok zou staan en ze zei geen probleem mee vindt ik best wel eens leuk om op hetinternet te staan en ja dat is niet tegen dovenmans oren gezegd bij ons.

Ze komt vandaag zelf ook kijken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')