Er bestaat een mogelijkheid van bleken:
http://www.home.zonnet.nl/geepee/bleken.htm
maar dat kan slecht zijn voor je gebit.
En anders vraag je toch aan je tandarts of die je tanden wil bleeken?? dat wilde die knakker bij mij zo ff doen, geen probleem....
quote:Ja die is zo duur. Pearl drops werkt ook wel maar die rembrandt is het beste
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:59 schreef josja het volgende:
Rembrand tandpasta... redelijk duur (eurootje of 10 schat ik, toen ik 'm nog kocht was 'ie 20 gulden), maar erg goed. Ik rook, drink wijn etc etc, maar mijn tandarts zag het verschil gelijk.
quote:Als je nou eens chloor in je mond doet voor een paar uur ofzo...
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:40 schreef Kikkertje82 het volgende:
Weet iemand hoe je wittere tanden krijgt? behalve dan dat je 2 keer per dag moet poetsen (want dat doe ik al). toen ik aan de assistente van de tandarts dezelfde vraag stelde,zei ze dat mijn natuurlijke kleur van de tanden zo is, en dat ik er niks aan kan veranderen ,maar ik geloof er eerlijk gezegd niks van
quote:yep, beste manier van tandenpoetsen...
Op zondag 17 augustus 2003 00:10 schreef Wekko het volgende:
Electrisch poetsen helpt in ieder geval al veel, als je dat al niet deed..
Kortom: je hebt nog niks aan mijn bijdrage
quote:De kijkshop heeft dat..
Op zondag 17 augustus 2003 10:38 schreef Radiohoofdje het volgende:
Ik heb op de duitse tv een reclame gezien van gebitjes die je even een paar minuten indoet. Doorzichtig en die mensen stonden er allemaal mee te lachen
Als het echt werkt moet het toch ook maar snel hier in de winkel komen
Ik durf het alleen niet te gebruiken
Moet je speciaal een gebitje voor laten maken enzo, en dan spul erin doen en 's nachts inzetten.
Heb ik een week gedaan, langer mag niet, dan krijg je gevoelige tanden (heb ik geweten ).
En ze zijn nu zeker witter ja, heb de achterste kiezen niet gedaan, om te vergelijken, en je ziet er echt verschil mee.
Dus ja... klote tandarts heb je dan als die zegt dat er niets aan te doen is want dat is er zeker wel.
Maar bedenk ook, witte tanden heeft ook met de lichtinval te maken.
Als jij in de badkamer je tanden bekijkt en je hebt geel licht erop, dan zijn je tanden ook geler.
quote:hoeveel kostte zo een thuis behandeling?
Op zondag 17 augustus 2003 20:56 schreef bierglas het volgende:
Ik heb 's zoeits gekregen van de tandarts.
Lijkt beetje op dat tell sell spul, alleen is dit toch iets professioneler (duh alleen tandartsen mogen zoeits geven).Moet je speciaal een gebitje voor laten maken enzo, en dan spul erin doen en 's nachts inzetten.
Heb ik een week gedaan, langer mag niet, dan krijg je gevoelige tanden (heb ik geweten).
En ze zijn nu zeker witter ja, heb de achterste kiezen niet gedaan, om te vergelijken, en je ziet er echt verschil mee.
Dus ja... klote tandarts heb je dan als die zegt dat er niets aan te doen is want dat is er zeker wel.
Maar bedenk ook, witte tanden heeft ook met de lichtinval te maken.
Als jij in de badkamer je tanden bekijkt en je hebt geel licht erop, dan zijn je tanden ook geler.
quote:Volgens mij dmv. laseren.
Op zondag 17 augustus 2003 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
Er is geloof ik een nieuwe methode nu om je tanden te laten bleken bij de tandarts....dat duurt dan een uurtje ofzo, en is geloof ik vrij prijzig. Weet er niet zoveel van af, maar ik was bijna als tandartsassistent gaan werken afgelopen zomer en toen hoorde ik dus dat er een nieuwe methode zou worden gebruikt...
vorig jaar heb ik prijzen opgevraagd en toen was het 300 euro...
beetje veel geld dus...
(tanden kunnen geel zijn als je veel glazuur hebt, omdat dat van nature een beetje gelig is. Het lijkt me niet verstandig om glazuur er af te halen, alleen maar om wittere tanden te krijgen -> raadpleeg de tandarts)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |