[Dit bericht is gewijzigd door Foxxy op 20-08-2003 10:22]
Oproep aan FOK: Koop allemaal "Numero Uno"
quote:Ben blij dat je zo positief bent over schatje Gerard
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:48 schreef Wutangtony het volgende:
I Love Gerard!! Lekkere gespierde vent!!!J.A.M.M.I.E.
quote:Ik vind dit een zeer misselijke grap!
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:38 schreef Gerard-Joling het volgende:
Top artiest maakt top muziekWie deelt deze mening en wat is jou favoriete nummer?
Mijne duidelijk Crying en Numero Uno
quote:Ik geloof niet dat deze oproep geholpen heeft..
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:47 schreef brotherlouie98 het volgende:
Oproep aan FOK: Koop allemaal "Numero Uno"
Kopen allemaal. Gerard Joling en Frans Bauer zijn the best!
quote:Gerard
Op dinsdag 3 februari 2004 11:07 schreef brotherlouie98 het volgende:
Gerard heeft niet zo lang geleden de hit "The lion sleeps tonight" uitgebracht samen met de Cooldown Café.Kopen allemaal. Gerard Joling en Frans Bauer zijn the best!
quote:Nog nooit zo met iemand eens geweest hiero op FOK! Spread the word!!!
Op woensdag 20 augustus 2003 10:16 schreef Foxxy het volgende:
Gerard Joling? Is dat die klootzak waardoor ik Life&Cooking altijd moest uitzetten van mn vader }:( ? Ik heb aan een aantal BN'ers een *********-hekel: Henny Huisman, Ron Brandsteder (leeft ie nog?), Linda de Mol...en jawel: Gerard Joling!
Die gast is gewoon hardstikke mediageil. Tijdje geleden kon je de tv niet aanzetten of je kreeg die vieze kop van m op t beeld!
[Dit bericht is gewijzigd door ChiChi op 07-02-2004 21:42]
quote:Ik denk dat een groot deel van Nederland het niet met je eens is.
Op zaterdag 7 februari 2004 16:00 schreef ChiChi het volgende:
Vroeger was ik een grote fan van Gerard. Lekker koppie en mooie stem (en voorkeur voor mannelijke, hoge stemmen heb ik nog steeds, wel es van Russell Mael gehoord?) en hij woonde vlakbij. Jammer inderdaad dat hij bijna geen hits meer heeft.
quote:Ehm, ik ga eerst maar eens een paar postings van je lezen om te kijken hoe ik moet reageren op deze opmerking. Ik heb mijn antwoord al klaar liggen,maar heb geen zin om meteen in te gaan op een mening die als grap is bedoeld?
Op zaterdag 7 februari 2004 16:08 schreef ChiChi het volgende:
En hoe weet jij dat?
Het word tijd dat jij je eigen weer snel laat zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2003 14:38 schreef Gerard-Joling het volgende:
Top artiest maakt top muziek
Wie deelt deze mening en wat is jou favoriete nummer?
Mijne duidelijk Crying en Numero Uno
Kijk dit is weer Nederland en het is al zo klein..niks kan hierquote:Op zaterdag 7 februari 2004 16:01 schreef SKMbeat het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van Nederland het niet met je eens is.
WTF ben jij voor jostiquote:Op zondag 9 juli 2006 12:54 schreef AngelWynton het volgende:
[..]
Het word tijd dat jij je eigen weer snel laat zien.
Groetjes Angel Wynton![]()
[afbeelding]
Foxy hou je van Country muziek misschien?quote:Op woensdag 20 augustus 2003 10:16 schreef Foxxy het volgende:
Gerard Joling? Is dat die klootzak waardoor ik Life&Cooking altijd moest uitzetten van mn vader }:( ? Ik heb aan een aantal BN'ers een *********-hekel: Henny Huisman, Ron Brandsteder (leeft ie nog?), Linda de Mol...en jawel: Gerard Joling!
Die gast is gewoon hardstikke mediageil. Tijdje geleden kon je de tv niet aanzetten of je kreeg die vieze kop van m op t beeld!
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:12 schreef AngelWynton het volgende:
[..]
En wie mag josti dan wel weer zijn?![]()
Dat je jarig was namelijk en te diep in het glaasje had gekekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2003 14:50 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Ik hou het liever voor mezelf.
Trouwens nog 1 ding. Gerard heeft vroeger een keer meegedaan met songfestival. Het optreden verliep echter niet helemaal vlekkeloos. In het nummer zat een hele hoge noot of hoe je het ook mag noemen. Gerard haalde deze echter niet wat wel de bedoeling was. Later verklaarde hij grieperig te zijn. Boze tongen beweren echter dat Gerard de hoge noot toch niet aandurfde, wat het nummer danig minder maakte en Nederland geen goede eindklassering behaalde. Wat zal de waarheid zijn?
Gerard heeft dus wel degelijk smaakquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:52 schreef regularjoe het volgende:
Gerard heeft geen smaak... zijn 'muziek' is tergend slecht en samen met die andere relnicht is hij een van de vervelendste personen die de nederlandse muziek-scene gekend heeft.
Frans Bauer is wel weer Cool.. ; zijn muziek niet maar als persoon is die gewoon normaal en gezond. Beter dan die nicht van een gerard en gordon..
Ja dat klopt Angeltjequote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef AngelWynton het volgende:
Opschepper ik mag ze allemaal maken![]()
![]()
En dat zeg je er niet bij...ja ik weet het wel hoor..wit voetje halen hè bij Gerard.![]()
![]()
Ken mij het schelen zeg ik dan maar..het is jou gegund hoor![]()
![]()
Ik zet liever wat tijgers voor die tijger neer![]()
![]()
Hij wilde liever niet in de Arena dus zet ik ze hier neer
Bang voor die beestjes natuurlijk..nou ik niet hoor
Moet ik weer een foto met een dood beessie neerzetten
wat een held..vond die veiliger geloof ik![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke jij je zin dat zal ik het ook maar gelijk goed doen ookquote:Op zondag 16 juli 2006 12:57 schreef BlaineDeMono het volgende:
Het topnummer "No More Bolerooooooooooos" is hier nog niet genoemd!![]()
Ow geweldig,dat is 1 van mijn lievelingsnummers van Geerquote:Op maandag 17 juli 2006 02:19 schreef AngelWynton het volgende:
[..]
Oke jij je zin dat zal ik het ook maar gelijk goed doen ook
anders kijkt Gerard straks zo sip naar mij, kan ik niet maken he
want hij vind mij al zo Clever..komt die aan in htm
kan je het gelijk beluisteren.![]()
![]()
![]()
Hoor hier No More Bolero's van Gerard
Goed zo???![]()
![]()
[afbeelding]
vetgedruktquote:Op maandag 17 juli 2006 13:56 schreef AngelWynton het volgende:
Ja en het word nog meer kicken,als ik van artiesten een song krijg
en dan maak ik er een flash htm van zodat iedereen die kan beluisteren.
Dus valt het ver buiten het zgn onzin topic..muziek is een sirieuze zaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |