Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:43 |
Voor mij een must-have in je collectie. De nieuwe tombraider! 






IGN is blijkbaar minder blij met het spel. Ik moet zeggen er zitten wel wat bugs in in de ps2 versie
Ratings: Description: out of 10 click here for ratings guide 7.0 Presentation Good overall menu design, cutscenes and story-telling techniques. 6.5 Graphics Pretty-looking graphics when the framerate isn't throttled, excellent architecture and sparkling textures. 8.0 Sound The London Philharmonic creates an overwhelmingly convincing dramatic score, but Lara needs to stop grunting to much! 4.0 Gameplay Band-aids won't fix the game's biggest problems: What it needs is a complete overhaul, not a tune-up. 5.0 Lasting Appeal An adventure that lasts about 10-15 hours. Play it once and you're done. 5.3 OVERALL: (out of 10 / not an average) 6.3 READER SCORE: (based on average user scores) Vorige topic Tomb Raider - Angel of Darkness III
|
ThaTanya | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:45 |
Ahh dit is de nieuwe, ik dacht al huh waarom kan ik niet meer reageren  Hoe moet ik NorthernStar dan roepen?  |
WcB0rSt3l | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:46 |
Kut gameplay veelste veel Bugs. Beetje saai wordt die shit nou. etc. |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:46 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 13:45 schreef ThaTanya het volgende: Ahh dit is de nieuwe, ik dacht al huh waarom kan ik niet meer reageren  Hoe moet ik NorthernStar dan roepen? 
Heel hard roepen.. of ff kijken of tie meel in het profiel heeft staan  |
ThaTanya | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:48 |
NORTHERN STAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  zo dat was t roep  Nu ff naar mail gaan kijken  |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:48 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 13:48 schreef ThaTanya het volgende: NORTHERN STAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  zo dat was t roep  Nu ff naar mail gaan kijken 
Goed bezig  |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:50 |
Ontopic.. Ik ben nog steeds bezig in het strahov fortress |
ThaTanya | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:52 |
Mail verstuurd... En lukt het een beetje daar? |
ThaTanya | zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:58 |
Tis ongelofelijk he.. Vraag je of iemand je wil helpen... weet je wat ze zeggen: Je bent dom! Slaat toch nergens op, jezus het gaat om een spelletje... Maarja zal wel dom zijn omdat ik toevallig ergens niet uit kom in een spelletje.... Moet je nagaan hoeveel domme mensen er dan zijn.... |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:08 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 13:58 schreef ThaTanya het volgende: Tis ongelofelijk he.. Vraag je of iemand je wil helpen... weet je wat ze zeggen: Je bent dom! Slaat toch nergens op, jezus het gaat om een spelletje... Maarja zal wel dom zijn omdat ik toevallig ergens niet uit kom in een spelletje.... Moet je nagaan hoeveel domme mensen er dan zijn....
.... Het lukt hier aardig  |
Gaea | zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:11 |
nieuw..? hahahahaa geloof je het zelf..:s TombRaider is gedaan.. en nog een keer gedaan.. en overgedaan.. :/ |
bob_the_builder | zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:12 |
Ik ben ongelovelijk stom geweest Ik heb toen in naarbenede storten bij the wrath of the beast op quicksave gedrukt ipv load Ik kan dus practisch opnieuw beginnen Heeft iemand van jullie misschien nog een savegame in the hall of seasons zodat ik daar kan beginnen? Dat zou me weer wat uurtjes schelen |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:22 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 14:11 schreef Gaea het volgende: nieuw..? hahahahaa geloof je het zelf..:s TombRaider is gedaan.. en nog een keer gedaan.. en overgedaan.. :/
He newbie.. ga eens weg hier.. Het is de allernieuwste tomb raider... Dohh dat die al een paar maandjes uit is..  |
ThaTanya | zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:22 |
Ik heb nog de save file voor je... Maar ik weet niet hoe ik die hierop kan zetten... Als je me daarmee helpt, dan kan ik je de save file geven vanaf het moment dat hij de stenen in de muur moet stoppen... |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:23 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 14:12 schreef bob_the_builder het volgende: Ik ben ongelovelijk stom geweest Ik heb toen in naarbenede storten bij the wrath of the beast op quicksave gedrukt ipv load Ik kan dus practisch opnieuw beginnen Heeft iemand van jullie misschien nog een savegame in the hall of seasons zodat ik daar kan beginnen? Dat zou me weer wat uurtjes schelen
Hmm thatanya is wel iets verder.. Misschien kan jij dan even de ghost voor haar verslaan en zijn jullie beide blij  Ik ben net aangekomen in het bioresearch lab |
Notorious_Roy | zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:30 |
En de typo eindelijk verbeterd Mods van tegenwoordig  |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 14:37 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende: En de typo eindelijk verbeterd Mods van tegenwoordig 
 |
ThaTanya | zaterdag 16 augustus 2003 @ 15:30 |
Please??? Heeft echt niemand hier de save file na die stomme debiele geest??
 |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 15:46 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 15:30 schreef ThaTanya het volgende: Please??? Heeft echt niemand hier de save file na die stomme debiele geest??
als jij bob helpt kan hij jou toch ff helpen.. overleg even met hem  |
ThaTanya | zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:18 |
Ik heb toch al gereageerd op bob, hij zegt alleen niets meer... Ik wil best het save file voor hem neerzetten maarja als ik niet weet hoe en als hij niet reageerd  En bob is nog niet zover... Er zijn toch vast andere mensen hier die zover zijn... toch?  |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:24 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 16:18 schreef ThaTanya het volgende: Ik heb toch al gereageerd op bob, hij zegt alleen niets meer... Ik wil best het save file voor hem neerzetten maarja als ik niet weet hoe en als hij niet reageerd  En bob is nog niet zover... Er zijn toch vast andere mensen hier die zover zijn... toch? 
Geduld geduld.... probeer het anders zelf nog eens.. het is echt niet zo moeilijk en het is toch leuker als je het zelf hebt gedaan  |
ThaTanya | zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:29 |
Zeker blijf ik proberen, maar ik word er letterlijk crazy van... Ze wil niet eens in de buurt van het blauwe licht komen, dan ben ik al dood, en erheenlopen wil ze niet want ze blijft op dat spook richten, en dan hangt die stil en dan is het licht weer weg als ik er ben :S Verry anoying  |
Hakkert | zaterdag 16 augustus 2003 @ 16:31 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 16:29 schreef ThaTanya het volgende: Zeker blijf ik proberen, maar ik word er letterlijk crazy van... Ze wil niet eens in de buurt van het blauwe licht komen, dan ben ik al dood, en erheenlopen wil ze niet want ze blijft op dat spook richten, en dan hangt die stil en dan is het licht weer weg als ik er ben :S Verry anoying 
Je zou er na een tijdje toch een beetje handigheid in moeten krijgen  |
Chen | zaterdag 16 augustus 2003 @ 19:40 |
het gaat meer gekocht worden dan de vorige door de films  |
NorthernStar | zaterdag 16 augustus 2003 @ 19:47 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 13:48 schreef ThaTanya het volgende: NORTHERN STAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  zo dat was t roep  Nu ff naar mail gaan kijken 
Jaaahh!!  Wat Is er? O je hebt ook gemaild? Zal zo wel even kijken. Nu naar de winkel.  |
gijsje79 | zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:54 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 15:30 schreef ThaTanya het volgende: Please??? Heeft echt niemand hier de save file na die stomme debiele geest??
Zo moeilijk is ie nou ook weer niet.
 |
Jawohl | zaterdag 16 augustus 2003 @ 21:55 |
Is ie net zo slecht als alle voorgaande delen? laat dan maar zitten. |
bob_the_builder | zondag 17 augustus 2003 @ 01:45 |
Sorry voor late reactie... Stuur de savegame maar, ik beloof alleen niks Maar ik kan het altijd proberen  Email adres staat in m'n profiel |
gijsje79 | zondag 17 augustus 2003 @ 02:59 |
quote: Op zaterdag 16 augustus 2003 21:55 schreef Jawohl het volgende: Is ie net zo slecht als alle voorgaande delen? laat dan maar zitten.
Nee het spel is een stuk anders dan de vorige delen. Je hoeft allemaal niet meer zo te zoeken naar hendels of knoppen. Zitten wel wat stukken in van de oude Tomb Raider, maar vond ook wel wat van Metal Gear solid in zitten. Je zal niet zo lang vast zitten als in de vorige delen, waar ik soms maanden over deed. Deze game was , maar ik kan begrijpen voor de echte Tomb Raider fans dat ze deze deel wat minder vonden omdat deze game een stuk anders is dan de vorige.
 |
Hakkert | zondag 17 augustus 2003 @ 12:03 |
quote: Op zondag 17 augustus 2003 02:59 schreef gijsje79 het volgende:[..] Nee het spel is een stuk anders dan de vorige delen. Je hoeft allemaal niet meer zo te zoeken naar hendels of knoppen. Zitten wel wat stukken in van de oude Tomb Raider, maar vond ook wel wat van Metal Gear solid in zitten. Je zal niet zo lang vast zitten als in de vorige delen, waar ik soms maanden over deed. Deze game was , maar ik kan begrijpen voor de echte Tomb Raider fans dat ze deze deel wat minder vonden omdat deze game een stuk anders is dan de vorige.

*eens* |
Hakkert | zondag 17 augustus 2003 @ 15:03 |
Hmm Ik ben nu net in het sanitaruim beland..  spoiler: OMG ik speel met een vent ipv laraaaaa  |
Maidenfan | zondag 17 augustus 2003 @ 15:07 |
Op de tomb raider site vallen alle savegames te downloaden  http://www.eidosinteractive.co.uk/support/index.html [Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 17-08-2003 15:11] |
Hakkert | zondag 17 augustus 2003 @ 15:10 |
quote: Op zondag 17 augustus 2003 15:07 schreef Maidenfan het volgende: Op de tomb raider site vallen alle savegames te downloaden 
Goeie tip voor de mensen die niet verder komen.. Heb je misschien een linkje? |
Maidenfan | zondag 17 augustus 2003 @ 15:11 |
ftp://ftp.eidos.co.uk/pub/uk///tomb_raider_AOD/patch/TOMBRAIDERSAVES.zip  Hij doet het momenteel wel niet maar heb gisteren dat bestand gedownload, en zal het wel op mijn webspace zetten als het lang duurt  |
Hakkert | zondag 17 augustus 2003 @ 15:14 |
quote: Op zondag 17 augustus 2003 15:11 schreef Maidenfan het volgende: ftp://ftp.eidos.co.uk/pub/uk///tomb_raider_AOD/patch/TOMBRAIDERSAVES.zip  Hij doet het momenteel wel niet maar heb gisteren dat bestand gedownload, en zal het wel op mijn webspace zetten als het lang duurt 
Hier doet hij het wel .. ... Als die het niet doet kan je proberen ftp:// voor alles weg te halen  |
Hakkert | zondag 17 augustus 2003 @ 16:42 |
Aangekomen in de maximum containment area  |
ThaTanya | zondag 17 augustus 2003 @ 18:48 |
Hoe moet ik een save game sturen?? En die save games op die site, die zijn wel leuk, maar de revisited levels zitten er niet bij... En zou de save game van Tomb of the ancients revisited moeten hebben maarja... Trying trying trying.... |
Hakkert | zondag 17 augustus 2003 @ 20:02 |
Hmm spannund.. Ik nader het einde!.. Ik ben nu aanbeland in het aquatic research area  |
gijsje79 | zondag 17 augustus 2003 @ 21:25 |
quote: Op zondag 17 augustus 2003 20:02 schreef Hakkert het volgende: Hmm spannund.. Ik nader het einde!.. Ik ben nu aanbeland in het aquatic research area 
Ja dan ben je er bijna. Nog effen volhouden.
 |
ThaTanya | maandag 18 augustus 2003 @ 15:48 |
Oh alsjeblieft, hoelang moet ik nog proberen... Die geest blijft gewoon niet stilstaan, en als hij t al doet en ik ren naar het blauwe licht dan gaat het licht gewoon weg... Als iemand de save file heeft, geef m dan alsjeblieft. Sorry maar ik word hier gek van  |
Hakkert | maandag 18 augustus 2003 @ 16:28 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 15:48 schreef ThaTanya het volgende: Oh alsjeblieft, hoelang moet ik nog proberen... Die geest blijft gewoon niet stilstaan, en als hij t al doet en ik ren naar het blauwe licht dan gaat het licht gewoon weg... Als iemand de save file heeft, geef m dan alsjeblieft. Sorry maar ik word hier gek van 
Als het je nu nog niet lukt doe je iets verkeerd.. dat kan niet anders... Ik bedoel zo moeilijk is het niet hoor |
ThaTanya | maandag 18 augustus 2003 @ 16:36 |
Nou ik ga vlak bij het blauwe licht staan, schiet op de ghost, die blijft stil staan dan ren ik naar het blauwe licht. Bots tegen het beeld op, en weg is het blauwe licht. In de serpent rouge kwam ik ook al niet verder, ik kreeg de kist niet gepakt, toen heb ik een save game van daarna gekregen en kon ik verder. Ik zal nu ook wel weer een fout hebben waardoor het blauwe licht niet functioneert ofzo... Maarja, niemand die me kan helpen...  |
Hakkert | maandag 18 augustus 2003 @ 16:49 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 16:36 schreef ThaTanya het volgende: Nou ik ga vlak bij het blauwe licht staan, schiet op de ghost, die blijft stil staan dan ren ik naar het blauwe licht. Bots tegen het beeld op, en weg is het blauwe licht. In de serpent rouge kwam ik ook al niet verder, ik kreeg de kist niet gepakt, toen heb ik een save game van daarna gekregen en kon ik verder. Ik zal nu ook wel weer een fout hebben waardoor het blauwe licht niet functioneert ofzo... Maarja, niemand die me kan helpen... 
TR is natuurlijk wel een game die je zelf moet uitspelen... met wat tips oke, maar telkens een save game vragen...  |
NorthernStar | maandag 18 augustus 2003 @ 17:19 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 16:36 schreef ThaTanya het volgende:Maarja, niemand die me kan helpen... 
Boehoe!  Hier heb je een saved game van het volgende level Galleries Under Siege Je mist het stukje van nadat je het lichtje (=schilderij) hebt gepakt en weer terug bent geklommen uit het gat onder Het Louvre, maar kun je iig verder.  |
Hakkert | maandag 18 augustus 2003 @ 18:07 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 17:19 schreef NorthernStar het volgende:[..] Boehoe!  Hier heb je een saved game van het volgende level Galleries Under Siege Je mist het stukje van nadat je het lichtje (=schilderij) hebt gepakt en weer terug bent geklommen uit het gat onder Het Louvre, maar kun je iig verder. 
Goed bezig  |
ThaTanya | maandag 18 augustus 2003 @ 18:08 |
Thanks, maar ik had al een save game gekregen van iemand  Maar toch bedankt, en het is idd een game om zelf uit te spelen, maarja als het niet gaat... Maar ik zit nu in vancroy apartment, is het normaal dat al je wapens dan weg zijn???? |
gijsje79 | maandag 18 augustus 2003 @ 18:50 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 18:08 schreef ThaTanya het volgende: Thanks, maar ik had al een save game gekregen van iemand  Maar toch bedankt, en het is idd een game om zelf uit te spelen, maarja als het niet gaat... Maar ik zit nu in vancroy apartment, is het normaal dat al je wapens dan weg zijn????
Bij jou wel. Speel het spel maar weer opnieuw en dan met je eigen save game.
 |
Hakkert | maandag 18 augustus 2003 @ 18:51 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 18:50 schreef gijsje79 het volgende:[..] Bij jou wel. Speel het spel maar weer opnieuw en dan met je eigen save game.

 volgens mij had ik alle wapens nog.. inclusief de stinger die je na de ghost vind... |
gijsje79 | maandag 18 augustus 2003 @ 18:55 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 18:51 schreef Hakkert het volgende:[..] 
volgens mij had ik alle wapens nog.. inclusief de stinger die je na de ghost vind...
Had volgens mij ook nog alle wapens. geen stinger volgens mij Lol.
 |
ThaTanya | maandag 18 augustus 2003 @ 20:14 |
Volgens andere mensen is het wel normaal dat je die wapens niet meer hebt... Tjonge jonge, ik vraag me af waarom jullie zo onvriendelijk zijn  |
ThaTanya | maandag 18 augustus 2003 @ 20:20 |
Btw, ik heb net gekeken, en NA de save file had ik alle wapens nog... Bij het ingaan van de level daarna zijn ze weg, OF er zit weer een fout in mijn spel, maar dat zal het wel niet zijn. Want de mensen van het ander forum zeggen dat het wel normaal is. Jullie zijn gewoon plaaggeesten  |
gijsje79 | maandag 18 augustus 2003 @ 20:23 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 20:20 schreef ThaTanya het volgende: Btw, ik heb net gekeken, en NA de save file had ik alle wapens nog... Bij het ingaan van de level daarna zijn ze weg, OF er zit weer een fout in mijn spel, maar dat zal het wel niet zijn. Want de mensen van het ander forum zeggen dat het wel normaal is. Jullie zijn gewoon plaaggeesten 
 |
Hakkert | maandag 18 augustus 2003 @ 20:27 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 20:14 schreef ThaTanya het volgende: Volgens andere mensen is het wel normaal dat je die wapens niet meer hebt... Tjonge jonge, ik vraag me af waarom jullie zo onvriendelijk zijn 
wij zijn niet onvriendelijk.. we maken even een paar grapjes.. Je moet TR zelf uitspelen is onze mening  Ik ben bij BOAZ returns... stom beest!  |
gijsje79 | maandag 18 augustus 2003 @ 20:28 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 20:27 schreef Hakkert het volgende:[..] wij zijn niet onvriendelijk.. we maken even een paar grapjes.. Je moet TR zelf uitspelen is onze mening  Ik ben bij BOAZ returns... stom beest! 
Je bent er bijna.
 |
Hakkert | maandag 18 augustus 2003 @ 20:29 |
quote: Op maandag 18 augustus 2003 20:28 schreef gijsje79 het volgende:[..] Je bent er bijna.

lara ging zich omkleje in mijn bijzijn.. .. kzag alleen nix.. stomme camera-angle  |
Hakkert | maandag 18 augustus 2003 @ 21:32 |
Ik heb niet genoeg kogels om boaz te killen  |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 00:48 |
jaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb Tomb Raider: Angel Of Darkness uitgespeeld.. rielekst spel is het toch he Ik ben weer helemaal happy en kan vannacht weer rustig slapen  |
gijsje79 | dinsdag 19 augustus 2003 @ 07:04 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 00:48 schreef Hakkert het volgende: jaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb Tomb Raider: Angel Of Darkness uitgespeeld.. rielekst spel is het toch he Ik ben weer helemaal happy en kan vannacht weer rustig slapen 
 |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:10 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 07:04 schreef gijsje79 het volgende:[..] 
Dank dank.. wel een simpel einde vond je niet? |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:29 |
Nog enige opmerkingen over Tomb Raider voor de lurkers. TR is echt een topspel. Echter heeft eidos zich wat gehaast ofzo want er zitten nogal wat bugs in de game Mijn ps2 is verschillende keren vastgeslagen waardoor reboot noodzakelijk is. Save dus op tijd.. Daarnaast blijft soms het geluid hangen als ze dood gaat.. Hoor je tig-keer geschreeuw achter elkaar en zo zitten er wel meer foutjes in. Jammer voor het speelplezier, maar verder echt een topgame. |
Djaser | dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:18 |
Ik zit vast in level 6: Serpent rouge. Ik zit nu in die disco zaal. Ben over de belichting heen gesprongen die in storte en heb 2 guards overhoop geknalt. Maar ik weet nu niet hoe ik verder moet.  |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 12:30 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 12:18 schreef Djaser het volgende: Ik zit vast in level 6: Serpent rouge. Ik zit nu in die disco zaal. Ben over de belichting heen gesprongen die in storte en heb 2 guards overhoop geknalt. Maar ik weet nu niet hoe ik verder moet. 
Je moet zorgen dat je helemaal omhoog klimt... Je kan als je de trap op bent gelopen omlopen tot een soort uitsparring.. Daar staat een doos die je in dat extra deelte zet en klim je bovenop. Dan klim je bovenop de balk waar de lampen aanhangen. Vanaf daar moet je zorgen dat je steeds verder omhoog komt  |
Djaser | dinsdag 19 augustus 2003 @ 16:00 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 12:30 schreef Hakkert het volgende:[..] Je moet zorgen dat je helemaal omhoog klimt... Je kan als je de trap op bent gelopen omlopen tot een soort uitsparring.. Daar staat een doos die je in dat extra deelte zet en klim je bovenop. Dan klim je bovenop de balk waar de lampen aanhangen.
Ja en die balken storten gedeeltelijk in en er zijn 2 wachten. Die heb ik dus maar overhoopgeknalt . Maar nu wat moet ik nu doen want ik zie het nog steeds niet.  |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 16:08 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 16:00 schreef Djaser het volgende:[..] Ja en die balken storten gedeeltelijk in en er zijn 2 wachten. Die heb ik dus maar overhoopgeknalt . Maar nu wat moet ik nu doen want ik zie het nog steeds niet. 
Een deel van die balk breekt af als je aan komt lopen idd.. Je zult er nu dus overheen moeten springen volgens mij. Tis al een tijdje geleden dus ik weenie of ik het nog goed heb  |
Djaser | dinsdag 19 augustus 2003 @ 16:28 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 16:08 schreef Hakkert het volgende:[..] Een deel van die balk breekt af als je aan komt lopen idd.. Je zult er nu dus overheen moeten springen volgens mij. Tis al een tijdje geleden dus ik weenie of ik het nog goed heb 
Lol dat heb ik dus gedaan en dan weet ik dus niet meer hoe ik verder moet  |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 16:32 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 16:28 schreef Djaser het volgende:[..] Lol dat heb ik dus gedaan en dan weet ik dus niet meer hoe ik verder moet 
Hangen er dan toevallig lampen links achterin aan een soort vierkant? Zo ja dan moet je daar op.. aan de andere kant van het vierkant kan je omhoog klimmen zo kom je weer een level hoger  |
gijsje79 | dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:03 |
Net effen de film gekocht. Moest ik ook nog es hebben.
 |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:13 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 17:03 schreef gijsje79 het volgende: Net effen de film gekocht. Moest ik ook nog es hebben.

film heb ik toen ook gezien.. cooool  |
Djaser | dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:50 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 16:32 schreef Hakkert het volgende:[..] Hangen er dan toevallig lampen links achterin aan een soort vierkant? Zo ja dan moet je daar op.. aan de andere kant van het vierkant kan je omhoog klimmen zo kom je weer een level hoger 
Jah klopt ben er achter. Het probleem zat hem erin dat ik een hendel onderin niet had overgehaald die dat ding naar beneden liet zakken, beetje dom maarjah Bedankt  |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:55 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 17:50 schreef Djaser het volgende:[..] Jah klopt ben er achter. Het probleem zat hem erin dat ik een hendel onderin niet had overgehaald die dat ding naar beneden liet zakken, beetje dom maarjah Bedankt 
no problem  |
NorthernStar | dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:11 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 00:48 schreef Hakkert het volgende: jaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb Tomb Raider: Angel Of Darkness uitgespeeld.. rielekst spel is het toch he Ik ben weer helemaal happy en kan vannacht weer rustig slapen 
Gefeliciteerd!  En deel 2 wordt vast nog beter! |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 19:56 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 19:11 schreef NorthernStar het volgende:[..] En deel 2 wordt vast nog beter!
Ik hoop het wel  |
gijsje79 | dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:19 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 19:11 schreef NorthernStar het volgende:[..] En deel 2 wordt vast nog beter!
Is er al wat over bekent?
 |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:32 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 20:19 schreef gijsje79 het volgende:[..] Is er al wat over bekent?

Ik ga even voor je op zoek!  |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:36 |
Kheb even beetje rondgeloerd maar kon niks vinden. Dus dat zal wel niet nog  |
gijsje79 | dinsdag 19 augustus 2003 @ 20:46 |
Nou ik hoor wel de updates.
 |
Hakkert | dinsdag 19 augustus 2003 @ 21:08 |
quote: Op dinsdag 19 augustus 2003 20:46 schreef gijsje79 het volgende: Nou ik hoor wel de updates.

vertel ze dan!  |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 10:56 |
* Smots heeft zijn mes geslepen en is bezig met een vlijmscherpe review. |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 11:45 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 10:56 schreef Smots het volgende: * Smots heeft zijn mes geslepen en is bezig met een vlijmscherpe review.
Nou neem mijn bugs even mee wil je Die waren wel erg irritant  |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 11:57 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 11:45 schreef Hakkert het volgende:[..] Nou neem mijn bugs even mee wil je Die waren wel erg irritant 
welke bedoel je? Een vastlopende PS2 tijdens het laden?Vijanden die metershoog de lucht in vliegen zodra je ze doodschiet?Vijanden die zich zonder reden door een onverwoestbare ballustrade naar beneden laten storten?Geluidsfiles die blijven loopen als Lara sterft?Lara die zich in onmogelijke bochten wringt als je op de R2-knop drukt? |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 12:15 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 11:57 schreef Smots het volgende:[..] welke bedoel je?
Een vastlopende PS2 tijdens het laden?Vijanden die metershoog de lucht in vliegen zodra je ze doodschiet?Vijanden die zich zonder reden door een onverwoestbare ballustrade naar beneden laten storten?Geluidsfiles die blijven loopen als Lara sterft?Lara die zich in onmogelijke bochten wringt als je op de R2-knop drukt?
Plus:vastlopen tijdens het spel.. laden of niet laden In eckharts lab kreeg lara ineens een fel lichtblauwe schaduw |
Maidenfan | woensdag 20 augustus 2003 @ 12:38 |
Vermeld erin dat er bugs inzitten maar geef de gameplay voorrang aub... daar ben ik het benieuwdst naar. En de meeste andere mensen ook denk ik  |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 12:41 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 12:38 schreef Maidenfan het volgende: Vermeld erin dat er bugs inzitten maar geef de gameplay voorrang aub... daar ben ik het benieuwdst naar. En de meeste andere mensen ook denk ik 
de gameplay is en blijft natuurlijk het belangrijkst |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 12:49 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 12:41 schreef Smots het volgende:[..] de gameplay is en blijft natuurlijk het belangrijkst
Lara reageert traaaaaaaaaag  |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 13:01 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 12:49 schreef Hakkert het volgende:[..] Lara reageert traaaaaaaaaag 
dat niet alleen... die hele stealth-crap slaat echt als een pik op een sluisdeur met een kutgeluid |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 13:03 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 13:01 schreef Smots het volgende:[..] dat niet alleen... die hele stealth-crap slaat echt als een pik op een sluisdeur met een kutgeluid
hahaha inderdaad.. ik heb het geen 1x gebruikt  |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 13:29 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 13:03 schreef Hakkert het volgende:[..] hahaha inderdaad.. ik heb het geen 1x gebruikt 
ik bedoel maar. Hey, eigenlijk help je me wel een beetje met deze review. Wil je vermeld worden onder de noemer: "Met dank aan"?
 |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 13:44 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 13:29 schreef Smots het volgende:[..] ik bedoel maar. Hey, eigenlijk help je me wel een beetje met deze review. Wil je vermeld worden onder de noemer: "Met dank aan"?

Zou wel kjoet zijn  |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 14:15 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 13:44 schreef Hakkert het volgende:[..] Zou wel kjoet zijn 
komt voor den schpreekwoordelijcken bakker! |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 14:24 |
Work in progress |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 14:28 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 14:24 schreef Smots het volgende: Work in progress
 |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 14:34 |
Ben al druk aant opscheppen tegen andere gijsen dat ik genoemd word op tiscali.nl  |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 15:11 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 14:34 schreef Hakkert het volgende: Ben al druk aant opscheppen tegen andere gijsen dat ik genoemd word op tiscali.nl 
 De review is trouwens af. (URL is hetzelfde gebleven) |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 15:13 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 15:11 schreef Smots het volgende:[..]  De review is trouwens af. (URL is hetzelfde gebleven)
I'm spreading the word!  |
Smots | woensdag 20 augustus 2003 @ 16:45 |
Maarreh, wat vind je van de review zelf? |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 16:49 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 16:45 schreef Smots het volgende: Maarreh, wat vind je van de review zelf?
Je slaat de spijker op z'n kop he... Dat met die upgrades was idd ook erg irritant en alles klopt wel.. Mijn mening ook Nog meer hulp nodig bij reviews  |
gijsje79 | woensdag 20 augustus 2003 @ 17:42 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 16:45 schreef Smots het volgende: Maarreh, wat vind je van de review zelf?
Goed geschreven Smots. Heb zelf geen last gehad van fouten met laden of dat de mensen omhoog gingen als je ze dood schoot. Wel met geluid als je valt en dat je die gil blijft horen flink irritant.
 |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 17:52 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 17:42 schreef gijsje79 het volgende:[..] Goed geschreven Smots. Heb zelf geen last gehad van fouten met laden of dat de mensen omhoog gingen als je ze dood schoot. Wel met geluid als je valt en dat je die gil blijft horen flink irritant.

Heb je de met dank aan ook gelezen  |
gijsje79 | woensdag 20 augustus 2003 @ 19:22 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 17:52 schreef Hakkert het volgende:[..] Heb je de met dank aan ook gelezen 
Nee waar staat dat dan? |
Djaser | woensdag 20 augustus 2003 @ 20:39 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 16:45 schreef Smots het volgende: Maarreh, wat vind je van de review zelf?
Laatste deel over AI en the bugs vond ik wel treffend. Goeie review. |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 21:18 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 19:22 schreef gijsje79 het volgende:[..] Nee waar staat dat dan?
Allemachtig blinde... direct onder het vette stuk staat gemaakt door en daarna met dank aan  |
gijsje79 | woensdag 20 augustus 2003 @ 22:12 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 21:18 schreef Hakkert het volgende:[..] Allemachtig blinde... direct onder het vette stuk staat gemaakt door en daarna met dank aan 
Ja ik zie het staan.
 |
Hakkert | woensdag 20 augustus 2003 @ 22:50 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 22:12 schreef gijsje79 het volgende:[..] Ja ik zie het staan.

huhuhuhu  |
NorthernStar | donderdag 21 augustus 2003 @ 09:38 |
quote: Op woensdag 20 augustus 2003 15:11 schreef Smots het volgende:[..]  De review is trouwens af. (URL is hetzelfde gebleven)
Ben het over het algemeen wel mee eens, hoewel ik op de PC geen last van de beschreven bugs heb gehad. Deste meer van een praktisch onbestuurbare Lara als ze op haar target gelockt is of tijdens het traplopen (klein bijsturing zorgt gelijk voor een pirouette). Hoe dat op de PS2 is weet ik niet.De switch tussen links en rechts als ze plat tegen de muur over bijvoorbeeld een richel moet heb ik ook niet zoveel last van als je beschrijft. Ging wel vrij natuurlijk bij me eigenlijk. Het allergrootste minpunt vind ik de trage manier van reageren, alsof ze op gang moet komen bij het lopen, daar heb ik me wel aan geergerd. En Curtis hoeft voor mij ook niet (bag of bricks!). Ja en de AI (of beter AS: Artificial Stupidity) is heel erg, maar dat heb ik altijd al beschouwd als opvulling bij Tomb Raider spellen. Mensen dan, de diertjes moeten wel lastig zijn en ik hoop dat die in deel 2 (de Dino's) een stuk pittiger zijn. 
|
Djaser | donderdag 21 augustus 2003 @ 14:03 |
Ik zit vast in level 11: Archaelogical dig. Ik zit nu bovenaan die put de bovenste van de 2 ronde stenen, maar nu weet ik niet. Volgens de wal;ktrough moet ik de hendel van de lift naar beneden halen, maar om een ofandere reden kan dat niet. Iemand die weet wat er mis is? |
Hakkert | vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:01 |
quote: Op donderdag 21 augustus 2003 14:03 schreef Djaser het volgende: Ik zit vast in level 11: Archaelogical dig. Ik zit nu bovenaan die put de bovenste van de 2 ronde stenen, maar nu weet ik niet. Volgens de wal;ktrough moet ik de hendel van de lift naar beneden halen, maar om een ofandere reden kan dat niet. Iemand die weet wat er mis is?
Vaag.. Die zit in 1 van die 2 gebouwtjes toch aan de overkant  |
Djaser | vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:10 |
quote: Op vrijdag 22 augustus 2003 13:01 schreef Hakkert het volgende:[..] Vaag.. Die zit in 1 van die 2 gebouwtjes toch aan de overkant 
Misschien heb ik die walktrough dan verkeert begrepen nog maar even kijken  |
Smots | vrijdag 22 augustus 2003 @ 14:14 |
Deze site schijnt ook wel handig te zijn: http://www.tombraiderforums.com/aodguide/
 |
Strolie75 | woensdag 3 september 2003 @ 14:46 |
quote: Tomb Raider Creators Start New CompanyAccording to our connections at Core Design, Angel of Darkness should not be on the shelves yet. The release date they were shooting for was Christmas 2003, probably a November release date as most of the rest of the TR games have had. Then, in Summer of 2002, Eidos told the Angel of Darkness team to have the program ready for release in Christmas of 2002, full twelve months before their original projected date of completion. Naturally, this was all but impossible, so Eidos backed the date up to February of this year. In the meantime, two of their staff quit due to a disagreement and the remaining AI programmer was, according to my informer, "not exactly the best programmer we've ever used." In addition, there was major slowdown plaguing the NTSC version and a slew of other bugs that needed to be worked out. What it boiled down to was the entire staff pulling four days of all-nighters for no extra pay in an attempt to get Angel of Darkness out before the end of Eidos's fiscal year so they could report a profit to the shareholders. It was very heavily implied that if it was NOT ready by July of 2003 that they would all lose their jobs. Sony US gave the green light for the game to be released in North America in July, and so everyone at Core kept their jobs. Sony Europe, however, refused to put their stamp of approval on a product that was so unfinished, and Core was given until August to get it released in Europe. As we all know, they got it out in the rest of the world in August, still not as polished and finished to their liking, but better than the version that shipped to the States. And, despite what Eidos says, they reached their target goals for the year concerning profits. Shortly after the release of AOD, the department heads at Eidos got together and blasted Core for being "late" in releasing the game, despite the fact that they got it out nearly six months in advance of the time they were slated to release it. Rather than taking the blame for this themselves, they decided to make an example out of the managers at Core and essentially forced both Jeremy and his brother Adrian Smith (who practically FOUNDED Core) to resign. The rest of the staff was told that a review board would be formed later to decide what to do with the rest of the staff. They also informed Core that even though they invented and developed the character of Lara Croft and the Tomb Raider video games, Eidos was taking the rights and giving them to Crystal Dynamics, another subsidiary of Eidos (who owns Core and several other development houses in both the US and Europe). Eidos kept Core in the dark for the next few weeks, with the Eidos Human Relations head coming down and telling them they weren't sure what was going to happen or when or what game Core would be working on next. Apparently, a group of Core staff met with Jeremy Smith about ten days ago and learned that he is starting up another software development company, that he was basically going to start from scratch, and that he'd picked about 30 people to take with him. This new company is going to be in Derby, somewhere around the current Core building, and is being tenatively named "Circle Studios". Of the people he picked, he said that he was taking mappers, programmers, writers and animators, but didn't have the finances to take any members of the test team, musicians or producers at the moment and they would have to stay with Core for the time being. A few days later, the Eidos HR guy came back and informed them that Jeremy Smith was, indeed, being allowed to start a new development company (his contract originally stipulated that if he left Core/Eidos, he would not be able to start another development house for at least twelve months) and what was left of the Core staff was going to be reduced even further. Eidos currently has no need of the Core testing staff and a few other people were also selected for dismissal, about twenty people in all. Everyone left at Core would be set to work on a new, smaller project so that Eidos can still keep the name 'Core' in active use (which would help given how much exposure they've had in the world). Another item that was disclosed to Game Bunker was that Core was in the process of creating another "Fighting Force" game which, according to my source was, "looking really good and could have been released in Feb. 2004". This game, however, was canned and shelved by Eidos after the major staff cuts. In closing, my informant is one of the people who has been "made redundant" (read as: fired) at Core, the job to be terminated as of the 1st of September. Bron: Game Bunker
Verklaard een heleboel |
Lyssa | donderdag 29 januari 2004 @ 12:03 |
ik heb dit spel zojuist geinstalleerd, maar mietje dat ik ben, ik wil graag een trainer gebruiken, om zo onsterfelijk te zijn.. (heel flauw, maar anders word ik gestressed als ik aangevallen word ) alt-tabben is gelukt.. maar nu heb ik t idee dat de trainers niet werken.. iemand ervaring met een trainer en kan me even een tip geven? [Dit bericht is gewijzigd door Lyssa op 29-01-2004 13:24] |
Djaser | donderdag 29 januari 2004 @ 15:15 |
Trainers heb je echt niet nodig bij dit spel. Wat is het toch slecht zeg, het ziet er prima uit maar er zein zoveel grafische bugs en zo weinig vijanden. Het controlle systeem hebben ze helemaal verpest met die bepertke bewegingen. Je kan alleen maar lopend schietend en toch krijg je van die pokke irritante eindbazen. Het spel is veel te kort en helemaal niet zo duister als was belooft. Beter komen ze de volgende keer met iets beters. |