prequel - Nieuwe TombRaider game (Angel of Darkness)
Tomb Raider (The Angel of Darkness)
Tomb Raider - Angel of Darkness II
personal review 9/10
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 11-07-2003 22:37]
quote:Ik geef het spel een dikke 8
Op vrijdag 11 juli 2003 20:22 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]prequel - Nieuwe TombRaider game (Angel of Darkness)
personal review 9/10
quote:Is ie zeker waard zit nu in The Bio-Research Facility.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:22 schreef Rica het volgende:
[afbeelding]prequel - Nieuwe TombRaider game (Angel of Darkness)
personal review 9/10
quote:goh.......
Op zaterdag 12 juli 2003 02:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Een wallpapertje van mij, ik heb er zo nog hele boel, zal ze met en met wel posten [afbeelding]
quote:Ben je moe ? Je moet ook gaan slapen want het was ook al over 3-en pik
Op zaterdag 12 juli 2003 03:07 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
goh.......
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 12-07-2003 08:12]
quote:Ik heb um niet zelf gemaakt of zo, maar het enthousiasme straalt er weer bij jou af
Op zaterdag 12 juli 2003 03:07 schreef EL_SAPO het volgende:[..]
goh.......
quote:Dat's een mooi stuk.
Op zaterdag 12 juli 2003 02:20 schreef Chocobo het volgende:
Zit nu in de Hall of Seasons,..... das een pittig stukje. Ben nu bij een hoop vlammen enzo en stierf net goed. Morgen waar weer verder
quote:Moeilijk te zien zo, maar is dat niet waar die draad (elektrische leiding) langs de muur hangt? Zo ja, dan heb je gelijk je antwoord.
Op zaterdag 12 juli 2003 16:20 schreef HomerJ het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam hierlangs:
[afbeelding]
En anders moet je aan het eind omhoog kunnen klimmen
quote:Nice!
Op zaterdag 12 juli 2003 02:32 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Een wallpapertje van mij, ik heb er zo nog hele boel, zal ze met en met wel posten [afbeelding]
*opslaat
Ik zit nu bij een soort blokkade en rechts zit wen een trap maar die is aan de onderkant stuk en lara kan er niet opklimmen
quote:Maar je kunt het wel wegtrekken
Op zaterdag 12 juli 2003 16:48 schreef HomerJ het volgende:
Sorry weer een vraagjeIk zit nu bij een soort blokkade en rechts zit wen een trap maar die is aan de onderkant stuk en lara kan er niet opklimmen
[afbeelding]
Je moet eerst omlopen zodat je het van de zijkant weg kunt trekken en zo de doorgang vrijmaakt.
quote:Waar kan ik omlopen dan?
Op zaterdag 12 juli 2003 16:51 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Maar je kunt het wel wegtrekken
Je moet eerst omlopen zodat je het van de zijkant weg kunt trekken en zo de doorgang vrijmaakt.
Maar klopt het dat als ik door een bepaalde deur ga dat ik ineens in een ander level zit. Is dit net zoiets als in dat Parisian level gedoe, dat je steeds van level switched, maar uiteindelijk toch weer steeds uitkomt in in dit geval Hall of Seasons.
quote:Eugh.. hoever ben je?
Op zaterdag 12 juli 2003 16:59 schreef HomerJ het volgende:[..]
Waar kan ik omlopen dan?
Aan het begin van dat level kun je niet langs die ingestorte gang en die deuren nog niet open maken. Enige andere kant is via die gang met die gaten erin. Dan kom je uiteindelijk bij dat ingestorte gedeelte en kun je de weg vrij maken door een blok eruit te trekken.
Via de deuren (die je dan wel open kunt maken) kom je weer op je beginpositie en dan kun je door de ingestorte gang.
quote:www. gamefaqs.com staan vast wel walktroughs :p
Waar kan ik omlopen dan?
quote:HE JOH,.... je blijft vragen man,... game eens even wil je
Waar kan ik omlopen dan?
quote:Druk op een van die gouden switchen in het midden van die kamer.... er openen zich dan 3 deuren,... aan het einde van die deuren is een switch,... 1 van de 3 switchen is ok,.... de juiste neemt je mee naar de desbetreffende season van de switch en de ander naar beneden waar je een rondje kan lopen via hete lave enzo,...... je komt dan weer in de Hall uit
Op zaterdag 12 juli 2003 17:03 schreef frederica het volgende:
Zit nu in Hall of Seasons. Ik had al begrepen dat deze errug moeilijk is.Maar klopt het dat als ik door een bepaalde deur ga dat ik ineens in een ander level zit. Is dit net zoiets als in dat Parisian level gedoe, dat je steeds van level switched, maar uiteindelijk toch weer steeds uitkomt in in dit geval Hall of Seasons.
quote:Ze bedoeld switchen van scherm
Op zaterdag 12 juli 2003 19:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Druk op een van die gouden switchen in het midden van die kamer.... er openen zich dan 3 deuren,... aan het einde van die deuren is een switch,... 1 van de 3 switchen is ok,.... de juiste neemt je mee naar de desbetreffende season van de switch en de ander naar beneden waar je een rondje kan lopen via hete lave enzo,...... je komt dan weer in de Hall uit
Als je van de ene in de andere kamer loopt wordt het opnieuw ingeladen alsof er een nieuw level wordt ingeladen. Komt omdat het zulke grote omgevingen zijn dat ze in stukjes opgedeeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |