quote:
Nintendo stopt met GameCube
Slotaccoord valt in de herfst Nieuws van zelfde datum:
In een gesprek met de "Financial Times" heeft Satoru Iwata, de baas van Nintendo, verteld dat de productie van de spellenmachine Gamecube in de herfst van dit jaar zal worden stopgezet. Het is volgens Iwata de bedoeling dat de voorraden zo snel mogelijk worden weggewerkt om plaats te maken voor "een verrassing".Iwata geeft in het gesprek toe dat de Gamecube voor Nintendo een halsbreker is geworden. Verder heeft Nintendo verzuimd om te zorgen voor een constante aanvoer van nieuwe en interessante spellen voor de Gamecube.
Verder heeft Iwata ook nog kritiek op de makers van computerspellen. Deze spellen worden steeds moeilijker en schrikken veel mogelijke kopers af. Daarom wil Nintendo met een nieuw product op de markt komen, de "verrassing" dus, die op alle fronten anders is dan andere spellenmachines.Om de concurrentie niet slimmer te maken dan ze al zijn wilde Iwata geen nadere details over dit nieuw product geven.
De eerste officiele aankondiging mag ergens in het voorjaar van 2004 verwacht worden...
ik ben wel benieuwd wat de "verrassing" is. zal denk ik wel voor de kerst moeten uitkomen.
Wordt dit de GameCube II, PlayBox of X-Station.
Ik zie het wel. m'n G-force 4 is toch ook nog goed voor mooie spelletjes
quote:Zeikerd
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:52 schreef Strolie75 het volgende:
*newbie verzamel topic*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |