quote:Het enige wat ik me kan bedenken wat je mogelijk zou bedoelen is deze: De zomerhit is Jarabe de Palo met Bonito
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:31 schreef ni_be het volgende:
Ik zoek een spaans nummer wat erg populair is op dit moment. Ik hoorde het net nog op Radio 538. Weet iemand wat het nummer is? Ik ben hopeloos opzoek omdat het het een top nummer vind.
Verder zijn de spaans-talige en -achtige hits nou niet echt mijn specialiteit
quote:Junior Jack- E samba?
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:31 schreef ni_be het volgende:
Ik zoek een spaans nummer wat erg populair is op dit moment. Ik hoorde het net nog op Radio 538. Weet iemand wat het nummer is? Ik ben hopeloos opzoek omdat het het een top nummer vind.
(als iemand deze weet...BVD!)
[Dit bericht is gewijzigd door rolfvp op 16-08-2003 16:43]
quote:Prince - Sexy M.F.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:24 schreef Oekel het volgende:[..]
Ik heb gezocht maar ik kom niet achter de artiest. Waarschijnlijk is "The Italian Who Went To Malta" niet de titel van het nummer.
-----
Kent iemand trouwens het nummer waarin steeds een mannenstem zegt: "You Freaky Motherfuckers" of zoiets. Graag Artiest+Titel
Alvast bedankt
quote:A dios le Pido was hem idd. Bedankt!
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:36 schreef rolfvp het volgende:[..]
Junior Jack- E samba?
of
A dios Le Pido- Juanes
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Okee hier komt een nogal vage omschrijving van t liedje:
tis volgens mij vrij oud
tis rockachtig
in het begin zingen een paar mannen hard...
(als iemand deze weet...BVD!)
Vagere omschrijving kan er niet bestaan, maarja
Iemand??
quote:De eerste is volgens mij van Neophyte
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:05 schreef Oekel het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel+arties van de volgende 2 nummers:* Een nummer waarin steeds geroepen wordt: "you freaky motherfuckers" of zoiets.
* Een nummer wat ik op Starbeach in Chersonissos hoorde en waarin een italiaan (iig engels met accent) oid een heel verhaal vertelt en waarin steeds terug komt "son of a bitch" (Hardstyle)
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
quote:Je kan op de site van Noordzee fm in de playlist van vandaag zoeken op tijdstip
Ik ben op zoek naar een franstalig nummer, gezongen door een vrouwenstem, die onlangs nog in de hitlijsten heeft gestaan. Oja en hij was vanmiddag op Noordzee FM
Vagere omschrijving kan er niet bestaan, maarjaIemand??
quote:Band/Artiest: Componist Pat Ballard
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:06 schreef E- het volgende:
zoek het nummer dat word gedraaid bij de m en m's biscuit reclame..(dat eten met zo'n geel verpakkinkje)
(Reclamemuziek vind je op www.ster.nl)
Iemand een idee?
quote:Heb je hem al kunnen vinden in die playlist?
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:55 schreef Christine het volgende:
Ik ben op zoek naar een franstalig nummer, gezongen door een vrouwenstem, die onlangs nog in de hitlijsten heeft gestaan. Oja en hij was vanmiddag op Noordzee FMVagere omschrijving kan er niet bestaan, maarja
Iemand??
quote:Vind je daar ook die muziek van Greenpeace? of is die speciaal gecomponeerd??
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:14 schreef Christine het volgende:[..]
Band/Artiest: Componist Pat Ballard
Titel: Lullaby
Album/CD: Nummer is niet op CD verschenen(Reclamemuziek vind je op www.ster.nl)
Dat stukje waarbij je een stuk van die ijsberg ziet vallen met de tekst "Toeval?"
Dat nummer zoek ik ook.
quote:We all stand together
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:15 schreef Hoog1976 het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van een song van Paul McCartney. Het heeft een tekenfilm-achtige videoclip (het icoon van Jane is daar een klein stukje van) en een stukje tekst is "and we'll all live together".Iemand een idee?
quote:Ik zal eens kijken of het van Neophyte is maar ik denk van niet. Na de text begint namelijk de melodie met bas waarvan het tempo meer lijkt op dat een Oldschool plaat ofzo. Vrij relax. Weet zo niet welke muziekcategorie hier het best bij past. Iig bedankt.
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:02 schreef Cappadonna het volgende:[..]
De eerste is volgens mij van Neophyte
Die andere weet ik niet
quote:Paul McCartney - We all stand together
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:15 schreef Hoog1976 het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van een song van Paul McCartney. Het heeft een tekenfilm-achtige videoclip (het icoon van Jane is daar een klein stukje van) en een stukje tekst is "and we'll all live together".Iemand een idee?
quote:Nee, het is een housenummer. Maar toch bedankt. Weet zo 123 niet precies hoe je de stijl omschrijft. Beetje Oldschool tempo, vrij relax.
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:41 schreef kikkei01 het volgende:[..]
Prince - Sexy M.F.
Een mannenstem zegt dus bovenstaande tekst waarna de melodie en bas tegelijk volgen. Vrij simpel melodietje dat vaak herhaald wordt.
quote:Hierboven hebben al verschillende mensen hetvolgende aangegeven:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:20 schreef E- het volgende:
niemand nog idee'en over dat liedje bij die reclame van MenM's biscuits?
"Pat Ballard" met "Lullaby"
Deze gegevens komen van www.ster.nl en daar staat dat het nummer niet op cd is uitgebracht.
quote:mijn dank is groot en excuses voor het niet echt goed zoeken
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:26 schreef Oekel het volgende:[..]
Hierboven hebben al verschillende mensen hetvolgende aangegeven:
"Pat Ballard" met "Lullaby"
Deze gegevens komen van www.ster.nl en daar staat dat het nummer niet op cd is uitgebracht.
Armani & Ghost - Airport (radio edit)
[We're some freaky Motherfuckers.....]
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:33 schreef twired het volgende:
Antwoord op je vraag over We're Freaky Motherfuckers:Armani & Ghost - Airport (radio edit)
[We're some freaky Motherfuckers.....]
[Dit bericht is gewijzigd door Oekel op 16-08-2003 18:22]
Hij zingt in dat liedje onder andere het volgende stukje tekst:
'....Dit is de laatste keer'.........'En als je straks weer voor me staat'
Ik hoop dat iemand het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |