quote:Als je 'n klein stukje online zet is't wat makkelijker beluisteren denk ik
Op vrijdag 15 augustus 2003 20:32 schreef hallodagg het volgende:
Kent een van jullie toevallig het motorcross filmpje 'moto x' (te downloaden op kazaa). Ik vraag me af hoe het achtergrond liedje heet. het enigste dat ik weet is dat het van Incubus is... erg hard voor incubus maar tog weet ik het cker
quote:je bedoelt niet toevallig Vengaboys - We're Going To Ibiza???
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:12 schreef jpg97 het volgende:
-kick-Hier in een van de kroegen draaien ze af en toe een leuk nummer. Ik weet alleen niet hoe het heet.
Het is een soort "door het lint " achtig house nummer, en het enige wat zo'n vent de hele tijd zingt/roept is: " to ibiza!! "
althans dat denk ik..volgens een vriend van me zingt ie: 2 Eivissa, maar als ik daar op zoek dan kan ik het niet vindenMijn dank voor iedereen die kan/wil helpen
erg vaag maja
bvd
quote:Heel vaag ja....maar ik denk aan Come On Eileen van Dexy's Midnight Runners/Save Ferris
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:14 schreef robbish het volgende:
ik zoek een nummer, de titel ken ik niet en veel van de lyrics heb ik ook niet
Het melodie'tje gaat zoiets: toura loura ( klinkt iets als toeeeraaa loeeraa)erg vaag maja
bvd
quote:ja dat is 'em
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:16 schreef theofiel172 het volgende:[..]
Heel vaag ja....maar ik denk aan Come On Eileen van Dexy's Midnight Runners/Save Ferris
dank je wel
quote:zelfde tekst joh
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:32 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
idd denk het ook nie
http://mrmouzze.homestead.com/files/101-0195_MVI.AVI
Werd veel gedraaid in italie deze zomer.
quote:het is beetje een hardstyle/rave liedje
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:41 schreef MrMouzze het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar dit nummerhttp://mrmouzze.homestead.com/files/101-0195_MVI.AVI
Werd veel gedraaid in italie deze zomer.
--------------------------------------------------------------------------------
Captain Hollywood Project - Flying High
Da's geen trance, da's eurodance.
En die is het niet
quote:is 't niet iets van dune ?
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:56 schreef Jan-Ton het volgende:
ik zoek nog steeds een nummer trance-achtig met de tekst: we are flying high, we are flying high, right up to the sky..
anyone?--------------------------------------------------------------------------------
En die is het niet
quote:Heb je nou al gekeken of het Snap was?
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:56 schreef Jan-Ton het volgende:
ik zoek nog steeds een nummer trance-achtig met de tekst: we are flying high, we are flying high, right up to the sky..
anyone?--------------------------------------------------------------------------------
En die is het niet
Hele tijd Micheal Jordan Micheal Jordan
Bla Bla Bla Micheal Micheal Jordan
quote:Jaaa! Dat is hem, dankjewel
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:36 schreef Aapstaartjes het volgende:[..]
Ik denk dat je Island in the sun van Weezer bedoeld, lekker nummer.
* Een nummer waarin steeds geroepen wordt: "you freaky motherfuckers" of zoiets.
* Een nummer wat ik op Starbeach in Chersonissos hoorde en waarin een italiaan (iig engels met accent) oid een heel verhaal vertelt en waarin steeds terug komt "son of a bitch" (Hardstyle)
Iemand enig idee?
Alvast bedankt
tis volgens mij vrij oud
tis rockachtig
in het begin zingen een paar mannen hard...
(als iemand deze weet...BVD!)
tis ongeveer een jaar of 6/7 oud en was een vrij grote hit. Volgens mij was het geheel in duits en ging over iemand die overleden was (aan drugs o.i.d)
quote:Zingen 2 meiden?
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:18 schreef cptmarco het volgende:
ik zoek een nummertis ongeveer een jaar of 6/7 oud en was een vrij grote hit. Volgens mij was het geheel in duits en ging over iemand die overleden was (aan drugs o.i.d)
quote:zou heel goed kunnen. Ik ga wel met deze titel weer eens zoeken op Google. Maar het klinkt erg bekend in de oren...
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:20 schreef Bengeltje het volgende:[..]
Zingen 2 meiden?
Und warum ?
Bedankt!
quote:Tic Tac Toe - Warum
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:18 schreef cptmarco het volgende:
ik zoek een nummertis ongeveer een jaar of 6/7 oud en was een vrij grote hit. Volgens mij was het geheel in duits en ging over iemand die overleden was (aan drugs o.i.d)
quote:Dat klinkt als een muzikale bewerking van het beroemde verhaal over The Italian Who Went To Malta
Op zaterdag 16 augustus 2003 14:05 schreef Oekel het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel+arties van de volgende 2 nummers:[knip]
Een nummer wat ik op Starbeach in Chersonissos hoorde en waarin een italiaan (iig engels met accent) oid een heel verhaal vertelt en waarin steeds terug komt "son of a bitch" (Hardstyle) Iemand enig idee?
Alvast bedankt
quote:Dat is inderdaad het verhaal dat verteld wordt. Misschien dat ik hier mee verder kom. Bedankt iig
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:31 schreef vooghel het volgende:[..]
Dat klinkt als een muzikale bewerking van het beroemde verhaal over The Italian Who Went To Malta
quote:nee dat is hem niet natuurlijk
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:44 schreef bas-beest het volgende:[..]
je bedoelt niet toevallig Vengaboys - We're Going To Ibiza???
quote:Ik heb gezocht maar ik kom niet achter de artiest. Waarschijnlijk is "The Italian Who Went To Malta" niet de titel van het nummer.
Op zaterdag 16 augustus 2003 15:41 schreef Oekel het volgende:[..]
Dat is inderdaad het verhaal dat verteld wordt. Misschien dat ik hier mee verder kom. Bedankt iig
-----
Kent iemand trouwens het nummer waarin steeds een mannenstem zegt: "You Freaky Motherfuckers" of zoiets. Graag Artiest+Titel
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |