Oh, die topic lees ik nooit, zal er eens een kijkje nemen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:19 schreef ChAoZ het volgende:
Luni, de playoffs worden behandeld in het Premier League topicMaar ok, dit topic kon ook wel weer eens een kick gebruiken
Bobby Zamora zit toch bij Tottenham? Die speelt volgend jaar dus helemaal niet tegen Brighton, althans niet in de League.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:41 schreef Doc het volgende:
Opvallend. Het zogenaamd grootste talent van Brighton gaat weg en dat jaar promoveren ze. Mag Bobby Z tegen z'n oude cluppie spelen.
Je loopt achter. Bobby speelt nu bij WestHam.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bobby Zamora zit toch bij Tottenham? Die speelt volgend jaar dus helemaal niet tegen Brighton, althans niet in de League.
Dan heb ik dat inderdaad gemist. Is hij soms geruild met Defoe?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Je loopt achter. Bobby speelt nu bij WestHam.
De club met het saaiste stadion in het Engelse betaalde voetbalquote:Op maandag 31 mei 2004 11:44 schreef brighton het volgende:
Brighton and Hove Albion volgend jaar terug in de First Divivion na de gewonnen Play-Off tegen Bristol City. Leon Knight scoorde in de 84e minuut de beslissende 0-1 uit een strafschop
Er waren wel plannen en ontwerpen voor een nieuw stadion.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De club met het saaiste stadion in het Engelse betaalde voetbal
Hoe zat dat ook al weer? Is het oude stadion niet afgebroken en spelen ze daarom op een veredeld amateurveld?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:04 schreef brighton het volgende:
[..]
Er waren wel plannen en ontwerpen voor een nieuw stadion.
Hoe het nou verder is met de ontwikkelingen weet ik ook niet...
Ik weet 't niet, ik volg het niet meer zo...quote:Op maandag 31 mei 2004 16:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook al weer? Is het oude stadion niet afgebroken en spelen ze daarom op een veredeld amateurveld?
Ja precies. Maar het oude stadion werd afgebroken en de club was min of meer failliet. Volgens mij was het eigenlijk de bedoeling dat ze in Portsmouth of Southampton zouden gaan spelen, maar aangezien de fans dat pertinent niet wilden hebben ze voor dit stadionnetje gekozen. Maar hoe het precies in elkaar zat weet ik ook niet meer.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:18 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, ik volg het niet meer zo...
Even opgezocht, ze spelen dus sinds '99 hier:
Dat ziet er wel aardig uit.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:04 schreef brighton het volgende:
[..]
Er waren wel plannen en ontwerpen voor een nieuw stadion.
[afbeelding]
Hoe het nou verder is met de ontwikkelingen weet ik ook niet...
Sja, we moeten het nu hier maar mee doen he?quote:Leeds have signed Ipswich midfielder Jermaine Wright on a three-year deal.
Connolly zou misschien naar Sunderland of Leicester vertrekken, maar volgens mij gaat dat niet meer door.quote:Sheringham joins West Ham
Veteran striker Teddy Sheringham has signed a one-year contract with West Ham on a free transfer.
The 38-year-old former England forward was released by Portsmouth at the end of last season.
Hammers boss Alan Pardew told the club's website: "I am very pleased to have signed Teddy. He will be a massive influence on the younger players.
"His vast experience and goalscoring ability will be a vital ingredient to my promotion plans for this season."
Joining West Ham provides Sheringham with a return to London, where he began his career with Millwall and spent two spells with Tottenham.
He said: "I'm delighted to be here. I spoke with Alan Pardew last season when he was manager at Reading and was very impressed with him.
"So when the chance came to join him at West Ham United I jumped at it.
"I was a Hammers fan as a youngster and stood on the old North bank, watching the likes of Alan Devonshire, Ray Stewart, Billy Jennings and Graham Paddon.
"So, to get the opportunity of playing for this great club is an honour and I'm sure I will enjoy the season helping the team to achieve their promotion goal."
Pardew added. "Teddy is a proven goalscorer at all levels.
"And strikers Marlon Harewood and Bobby Zamora who will benefit enormously from his presence."
Inderdaad...quote:Op maandag 19 juli 2004 08:05 schreef ChAoZ het volgende:
hij moet nog een beslissing nemen, maar volgens mij is het wel de bedoeling dat ie weggaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |