quote:Die is het dus wel. De laatste is overigens Kula Shaker. Ik heb een beetje het vermoeden dat je gespiekt hebt aangezien het wel heel toevallig is dat je geen enkele letter kan noemen alleen de J. Dit in combinatie met het feit dat je laatst bij een dergelijke vraag ook meteen het goeie antwoord had waar het antwoord in mijn profiel stond geeft me dit vermoeden. Maar ja je krijgt het voordeel van de twijfel
Op zondag 17 augustus 2003 17:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het enige waar ik met een paar letters op kan komen is Killing Joke, maar dat zal het niet zijn.
Legolas_Greenleaf +2
quote:Punten ingelevert naar aanleiding van aanhoudende kritiek, iemand anders de vraag.
Op zondag 17 augustus 2003 18:38 schreef ullie het volgende:[..]
Die is het dus wel. De laatste is overigens Kula Shaker. Ik heb een beetje het vermoeden dat je gespiekt hebt aangezien het wel heel toevallig is dat je geen enkele letter kan noemen alleen de J. Dit in combinatie met het feit dat je laatst bij een dergelijke vraag ook meteen het goeie antwoord had waar het antwoord in mijn profiel stond geeft me dit vermoeden. Maar ja je krijgt het voordeel van de twijfel
.
Legolas_Greenleaf +2
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 17-08-2003 20:39]
Kula Shaker
Ian Gillan
Leo Sayer
Linkin Park
Ian Curtis
Neneh Cherry
Gene Simmons
Jantje Smit
Offspring
Karen Carpenter
Enya
quote:lijkt me idd sterk om met één letter direct de groepsnaam te kennen
Op zondag 17 augustus 2003 18:38 schreef ullie het volgende:[..]
Die is het dus wel. De laatste is overigens Kula Shaker. Ik heb een beetje het vermoeden dat je gespiekt hebt aangezien het wel heel toevallig is dat je geen enkele letter kan noemen alleen de J. Dit in combinatie met het feit dat je laatst bij een dergelijke vraag ook meteen het goeie antwoord had waar het antwoord in mijn profiel stond geeft me dit vermoeden. Maar ja je krijgt het voordeel van de twijfel
.
Legolas_Greenleaf +2
quote:ullie gaf ook al wat letters weg, met de helft van de letters moet je toch een eind kunnen komen. Als je een beetje kan puzzlen iig.
Op zondag 17 augustus 2003 20:33 schreef placebeau het volgende:lijkt me idd sterk om met één letter direct de groepsnaam te kennen
terwijl wij er met vier of vijf niet komen...
En de huidige vraag heb ik al gespiekt
[Dit bericht is gewijzigd door Berkery op 17-08-2003 20:38]
quote:Zeg, als hij van Ullie het voordeel van de twijfel krijgt, hou het dan leuk en ga niet lopen doorzeuren, okay?
Op zondag 17 augustus 2003 20:33 schreef placebeau het volgende:
lijkt me idd sterk om met één letter direct de groepsnaam te kennen
quote:Kunnen we nu ophouden, ik lever mijn punten wel in! OK. Nu tevreden?! Iemand anders een nieuwe vraag Aub.
Op zondag 17 augustus 2003 20:33 schreef placebeau het volgende:[..]
lijkt me idd sterk om met één letter direct de groepsnaam te kennen
quote:Hij heeft het al verpest...
Op zondag 17 augustus 2003 20:38 schreef Litpho het volgende:[..]
Zeg, als hij van Ullie het voordeel van de twijfel krijgt, hou het dan leuk en ga niet lopen doorzeuren, okay?
quote:Er is geen huidige vraag, zie eerdere post....
Op zondag 17 augustus 2003 20:38 schreef Berkery het volgende:[..]
ullie gaf ook al wat letters weg, met de helft van de letters moet je toch een eind kunnen komen. Als je een beetje kan puzzlen iig.
En de huidige vraag heb ik al gespiekt
Voor diegenen die de vraag hebben gelezen, maar het antwoord niet wisten, het antwoord was Linkin' Park-Breaking The Habit.
quote:Lijkt me duidelijk. Volgende topic maar even opnemen in de openingspost.
Op zondag 17 augustus 2003 20:49 schreef dolle_hond het volgende:
dus:
geen antwoord in profiel meer
Wie drumt er op het album "Down to Earth" van Ozzy Osbourne en is ook te zien in de clip van "Dreamer"?
quote:Zijn we eindelijk van dat mogelijke gezeik af, goed idee. En als het zo mocht zijn dat er het goede antwoord is gegeven, maar de vraag-steller is er niet, gewoon doorgaan, of wachten op de vraagsteller. Dat is dan ter beoordeling van de aanwezigen. Maar het botst wel een beetje met de regels die er al zijn. "Het is aan de vraagsteller om te beoordelen of de vraag goed is".
Op zondag 17 augustus 2003 20:52 schreef Litpho het volgende:[..]
Lijkt me duidelijk. Volgende topic maar even opnemen in de openingspost.
quote:Naam hoeft niet perse, "De drummer van" keur ik ook goed
Op zondag 17 augustus 2003 20:54 schreef Berkery het volgende:Wie drumt er op het album "Down to Earth" van Ozzy Osbourne en is ook te zien in de clip van "Dreamer"?
quote:Mike Bordin, voormalig drummer van Faith No More?
Op zondag 17 augustus 2003 21:18 schreef Berkery het volgende:
Naam hoeft niet perse, "De drummer van" keur ik ook goed
quote:=edit= lama, ik loop achter
Op zondag 17 augustus 2003 21:33 schreef Litpho het volgende:[..]
Mike Bordin, voormalig drummer van Faith No More?
Litpho + 2
quote:Ik zat ook te denken aan Killing Joke, maar dat kon niet omdat die twee J's goed waren en er geen B inzat...
Op zondag 17 augustus 2003 19:41 schreef Berkery het volgende:
Voor de volledigheid nog even de oplossing van m'n vraag:Kula Shaker
Ian Gillan
Leo Sayer
Linkin Park
Ian Curtis
Neneh Cherry
Gene SimmonsJantje Smit
Offspring
Karen Carpenter
Enya
Enfin, duidelijke vraag, zeg maar...
quote:Ik zei toch echt artiesten of bands, ik kan het ook niet helpen als iemand hier
Op zondag 17 augustus 2003 22:54 schreef belsen het volgende:[..]
Ik zat ook te denken aan Killing Joke, maar dat kon niet omdat die twee J's goed waren en er geen B inzat...
Enfin, duidelijke vraag, zeg maar...
Joy Division in ziet........
quote:is dit een strikvraag, dat hij daarna alleen nog maar kreunde, lalde of praatte?
Op maandag 18 augustus 2003 00:00 schreef Litpho het volgende:
Wat was het laatste Pogues album waar Shane McGowan op zong?
Hoi trouwens, ben er weer
quote:Nee, alhoewel Shane wat dat betreft inderdaad bovenaan mijn lijstje zou staan
Op maandag 18 augustus 2003 00:03 schreef ranja het volgende:
is dit een strikvraag, dat hij daarna alleen nog maar kreunde, lalde of praatte?Hoi trouwens, ben er weer
Mooi dat je er weer bent, lees dit topic even door en kijk of je het eens kan zijn met het voorstel om geen antwoorden meer in het profiel te plaatsen (of doe een andere suggestie) .
quote:Tja ik ga er van uit dat iedereen eerlijk is die meedoet. Maar als dat teveel twijfel en/of verleiding oproept is het beter van niet denk ik. Beter is dan om iemand die wel online is het antwoord toe te mailen.
Op maandag 18 augustus 2003 00:08 schreef Litpho het volgende:
Mooi dat je er weer bent, lees dit topic even door en kijk of je het eens kan zijn met het voorstel om geen antwoorden meer in het profiel te plaatsen (of doe een andere suggestie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |