Je vriendin wil ondanks je "misstap" met je verder..Hoe vergeet je dan in godsnaam het meisje van vakantie..??
[Dit bericht is gewijzigd door poiuy op 15-08-2003 15:10]
quote:Wat heb je gedaan met die vakantie-chick?
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:56 schreef poiuy het volgende:
Stle je hebt drie jaar een vriendin, en je houd erg veel van haar en je kan niet zonder haar.. Maar op vakantie ben je verliefd gewonrden op een meisje wat je echt niet kan vergeten. Je kan haar mails belletjes en smsies niet onbeantwoord laten..Je vriendin wil ondanks je "misstap" met je verder..Hoe vergeet je dan in godsnaam het meisje van vakantie..??
En nee ik kan ze niet alletwee houden, wil gewoon verder met mijn vriendin, maar krijg dat andere fucking meisje niet uit mijn kop..
quote:aan het lijntje houden
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:57 schreef Blue_bird het volgende:
Kun je ze niet beiden aanhouden ? En dan na verloop van tijd pas beslissen ?
Ik heb 2 reacties van jouw gezien... en mag je gelijk niet meer
Nogmaals, wel even dat meisje inlichten, anders is het wel lullig als je opeens niet meer reageert.
quote:Dat gaat naar verloop van de tijd wel weer over.
maar krijg dat andere fucking meisje niet uit mijn kop..
quote:Of niet beantwoorden of met je eerste vriendin bespreken... Als je je zo schuldig voelt tenminste.
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:58 schreef poiuy het volgende:
Niks boeiends gedaan, geen kinderen gemaakt ofzo..En nee ik kan ze niet alletwee houden, wil gewoon verder met mijn vriendin, maar krijg dat andere fucking meisje niet uit mijn kop..
* eetomit denkt dat het puber 300 is deze vakantie met deze verhalen...
quote:Vreemdgaan is niet boeiend genoeg?
Niks boeiends gedaan, geen kinderen gemaakt ofzo..En nee ik kan ze niet alletwee houden, wil gewoon verder met mijn vriendin, maar krijg dat andere fucking meisje niet uit mijn kop..
quote:Vaag.... Dit kan natuurlijk van alles wezen.
Niks boeiends gedaan, geen kinderen gemaakt ofzo..
quote:Dat is echt onzin, het gaat erom wat je er mee doet. Je kunt je best wel eens aangetrokken voelen tot een ander, of zelfs verliefd worden, helemaal in een lange relatie, het is dan onzin dat je relatie meteen niets voorstelt.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:03 schreef Apehaar het volgende:
Als je van iemand houdt kun je geen verlangens voor ander krijgen. Simpel but true. (Je kan het wel krijgen, maar dan is je relatie flut)
quote:Onzin.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:03 schreef Apehaar het volgende:
Als je van iemand houdt kun je geen verlangens voor ander krijgen. Simpel but true. (Je kan het wel krijgen, maar dan is je relatie flut)
De kunst is, de gevoelens te onderdrukken.
quote:Ik zou niet weten waarom je verliefd op een ander zou worden. wat moet je met zo'n iemand als je al iemand heb. Misschien denk ik te nuchter. Ik denk daar niet eens aan. Stom als je je gevoelens de vrije loop laat gaan.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:04 schreef Angeles het volgende:[..]
Dat is echt onzin, het gaat erom wat je er mee doet. Je kunt je best wel eens aangetrokken voelen tot een ander, of zelfs verliefd worden, helemaal in een lange relatie, het is dan onzin dat je relatie meteen niets voorstelt.
quote:Je moet niets met die ander, want daarom zeg ik ook, het gaat erom wat je er mee doet. Je kunt met een verliefdheid ook niks doen.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:07 schreef Apehaar het volgende:Ik zou niet weten waarom je verliefd op een ander zou worden. wat moet je met zo'n iemand als je al iemand heb. Misschien denk ik te nuchter. Ik denk daar niet eens aan. Stom als je je gevoelens de vrije loop laat gaan.
In dit geval is hij kennelijk wel vreemdgegaan, dan is het alweer ietsje anders, maar ja, dan is het nog aan hun om te bepalen of ze nog verder willen.
quote:Alsof verliefd worden iets logisch is wat je aan en uit kan zetten
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:07 schreef Apehaar het volgende:
Ik zou niet weten waarom je verliefd op een ander zou worden. wat moet je met zo'n iemand als je al iemand heb. Misschien denk ik te nuchter. Ik denk daar niet eens aan. Stom als je je gevoelens de vrije loop laat gaan.
quote:Ja je hebt gelijk. Maar ligt het aan mij of wordt verliefdheid gecreeerd? Die kunnen IMO niet gewoon ontstaan. (met nadruk op gewoon)
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:09 schreef Angeles het volgende:[..]
Je moet niets met die ander, want daarom zeg ik ook, het gaat erom wat je er mee doet. Je kunt met een verliefdheid ook niks doen.
In dit geval is hij kennelijk wel vreemdgegaan, dan is het alweer ietsje anders, maar ja, dan is het nog aan hun om te bepalen of ze nog verder willen.
quote:Mwah als er goed mee omgegaan wordt wel ja.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:09 schreef freud het volgende:[..]
Alsof verliefd worden iets logisch is wat je aan en uit kan zetten
.
quote:Je prioriteiten stellen he
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:56 schreef poiuy het volgende:
Stle je hebt drie jaar een vriendin, en je houd erg veel van haar en je kan niet zonder haar.. Maar op vakantie ben je verliefd gewonrden op een meisje wat je echt niet kan vergeten. Je kan haar mails belletjes en smsies niet onbeantwoord laten..Je vriendin wil ondanks je "misstap" met je verder..Hoe vergeet je dan in godsnaam het meisje van vakantie..??
[Dit bericht is gewijzigd door Duna op 15-08-2003 13:15]
En dan kom je thuis en het blijkt dat het een dood musje te zijn.
quote:Weet ik niet, maar het lijkt me niet, want het lijkt mij dat er dan een heleboel ellende bespaard zou kunnen blijven aan mensen, onmogelijke verliefdheden enzo.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:11 schreef Apehaar het volgende:Ja je hebt gelijk. Maar ligt het aan mij of wordt verliefdheid gecreeerd? Die kunnen IMO niet gewoon ontstaan. (met nadruk op gewoon)
quote:Als dat zo was dan kunnen we wel weer terug naar het uithuwelijken, wordt er iemand gezocht die goed bij je past, en op dat moment zet je je verliefdheid gewoon aan, geen probleem
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:13 schreef Apehaar het volgende:[..]
Mwah als er goed mee omgegaan wordt wel ja.
quote:Hier beschrijf je precies mn ex. Ook zo'n type.
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:14 schreef Duna het volgende:[..]
Bedenk je goed dat ook die verliefdheid tenslotte ook weer over zal gaan in houden van. En wat dan als je vervolgends weer verliefd wordt op een ander? En zo kan je natuurlijk niet je hele leven doorgaan
Dat soort mensen denken niet na over hoe het zal zijn 3 maanden later. Ze leven per dag.
Cute, but WRONG.
VB: Als je op je werk een meid tegenkom die er leuk uitziet. (Dan ben je niet in 1 opslag verliefd lijkt mij) En je merkt dat je goed kan praten. Als je op dat moment in de gaten heb dat het niet goed is. (Omdat je teveel contact zoekt etc etc) Dan kap je er toch meteen mee of kijk je meteen uit. IMO moet er een lichtje in jezelf gaan branden. Als je toch al twijfels over je relatie hebt dan is moet je het zelf weten. Neem me niet kwalijk dat ik zo simpel denk. Maar zo is het voor mij wel zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |