abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12453419
Hier rijden de laatste tijd heel veel van die vieze mannetjes rond met achter hun vierde hands mercedes een kraam waar vanuit ze Kebab en Donor verkopen. Ze staan dan de hele dag met die wagen en alle sausjes fijn op de toonbank uitgestald in de volle zon. Valt me ook op dat die kerels altijd vies zijn.

toch staan er altijd lange rije van mensen die die troep eten, ik vraag me af of die kraampjes wel ooit bezoek krijgen van de inspectie????

vind het smerig

pi_12453485
Bij mij is echter andersom, ik vind kebab juist wel lekker smaken.

Als je smerig vindt, dan ga je gewoon niet erheen. Volgens mij klaag je in je topic meer over de multiculturele samenleving dan de kebab en donor. Iedereen heeft zo zijn smaak

pi_12453491
Nee die krijgen geen bezoek.

Zelfde als met NLe bakkerijen: die worden kapot gemaakt door de inspectie. Maar de Turkse bakkerijen kloten nog lekker aan op hun shitzooi uit 1954 dat aan geen enkele eis voldoet.

Leuk voorbeeld: de winkelsluitingstijdenwet zegt dat op zondag bakkerijtjes dicht moeten zijn. Echter iedereen weet dat die Turkse bakkerijen dan altijd open zijn. Klantje van me wilde dat ook, en gooide zijn winkel ook op zondag open. Hupakee een ambtenaar langs met een boete. Hij dat hoogopspelen en aantonen dat Bakkerij IZmir aan de overkant ook altijd open is op zondag.

Was het verhelderende antwoord dat in Turkije niet de zondag maar de zaterdag als vrije dag geldt.

Nederland oh nederland. JIj bent de kampioen... in domheid.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12453532
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:57 schreef Extremini het volgende:
Bij mij is echter andersom, ik vind kebab juist wel lekker smaken.

Als je smerig vindt, dan ga je gewoon niet erheen. Volgens mij klaag je in je topic meer over de multiculturele samenleving dan de kebab en donor. Iedereen heeft zo zijn smaak

Nee, heb het zo vaak gegeten in goeie turkse of marokkaanse restaurants, maar die gozers met die kleine kraampjes die doen maar wat volgens mij
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:01:19 #5
38477 Blue_bird
Tommy is my friend
pi_12453608
kzie trouwens ook zat Nederlanders die dit verkopen. Is ook heel vies hoor. Het smaakt wel goed, maar het ziet er niet smakelijk uit.

Maar ja, je maag wil ook wat.

Always funny, sometimes stupid
pi_12453635
ik weet er 1 in veghel... die verkoopt de lekkerste Donner kebab..
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_12453639
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Nee die krijgen geen bezoek.

Zelfde als met NLe bakkerijen: die worden kapot gemaakt door de inspectie. Maar de Turkse bakkerijen kloten nog lekker aan op hun shitzooi uit 1954 dat aan geen enkele eis voldoet.

Leuk voorbeeld: de winkelsluitingstijdenwet zegt dat op zondag bakkerijtjes dicht moeten zijn. Echter iedereen weet dat die Turkse bakkerijen dan altijd open zijn. Klantje van me wilde dat ook, en gooide zijn winkel ook op zondag open. Hupakee een ambtenaar langs met een boete. Hij dat hoogopspelen en aantonen dat Bakkerij IZmir aan de overkant ook altijd open is op zondag.

Was het verhelderende antwoord dat in Turkije niet de zondag maar de zaterdag als vrije dag geldt.

Daar krijg ik nou jeuk aan me naat van...
Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts CrewŽ Promoter.
pi_12453643
quote:

Leuk voorbeeld: de winkelsluitingstijdenwet zegt dat op zondag bakkerijtjes dicht moeten zijn. Echter iedereen weet dat die Turkse bakkerijen dan altijd open zijn.

Je weet toch dat als ik ook maar een Turkse bakkerij kan noemen die op zondag dicht is, dat dan jouw argument in het water valt?
(guess what: Ik kan er vier noemen in mijn directe omgeving)

[Dit bericht is gewijzigd door eGo2k op 15-08-2003 13:04]

..desu!
pi_12453663
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:58 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee, heb het zo vaak gegeten in goeie turkse of marokkaanse restaurants, maar die gozers met die kleine kraampjes die doen maar wat volgens mij

Er komt geen restaurant aan pas om kebab voor te bereiden, het is echter heel simpel.

Mijn excuses, maar ik begrijp je klacht niet echt, bedoel je dat er meer zorg aan bereiden van kebab gedaan moet worden?

pi_12453671
Zouden die turkse uitspanningen dan echt anders behandeld worden?
pi_12453694
Jezus, van een paar bacterieën ga je heus niet dood. De döner (ja zo schrijf je dat!) in de kraampjes is meestal het lekkerst .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12453707
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:03 schreef Extremini het volgende:

[..]

Er komt geen restaurant aan pas om kebab voor te bereiden, het is echter heel simpel.

Mijn excuses, maar ik begrijp je klacht niet echt, bedoel je dat er meer zorg aan bereiden van kebab gedaan moet worden?

inderdaad, ik had het er over dat die kleine kraampjes vaak vies zijn, uren lang in de zon staan zonder een goede koeling, de persoonlijke verzorging van de bereider soms te wensen overlaat!! dat kan toch nie gezond zijn,

los van of het lekker is of nie

pi_12453728
ik vertrouw sowieso geen kraampjes vaar je bloed kan afgeven...

pi_12453783
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:04 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

inderdaad, ik had het er over dat die kleine kraampjes vaak vies zijn, uren lang in de zon staan zonder een goede koeling, de persoonlijke verzorging van de bereider soms te wensen overlaat!! dat kan toch nie gezond zijn,

Of je het nou bij een turks restaurant of een kraampje haalt, het komt allemaal van een of andere gore slachter. Same shit. Gewoon eten en niet bij nadenken, dood ga je toch .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12453862
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:02 schreef eGo2k het volgende:

[..]

Je weet toch dat als ik ook maar een Turkse bakkerij kan noemen die op zondag dicht is, dat dan jouw argument in het water valt?
(guess what: Ik kan er vier noemen in mijn directe omgeving)

En ik kan er zo 80 noemen die open zijn op zondag.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:10:25 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12453864
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:54 schreef _The_General_ het volgende:
Hier rijden de laatste tijd heel veel van die vieze mannetjes rond met achter hun vierde hands mercedes een kraam waar vanuit ze Kebab en Donor verkopen. Ze staan dan de hele dag met die wagen en alle sausjes fijn op de toonbank uitgestald in de volle zon. Valt me ook op dat die kerels altijd vies zijn.

toch staan er altijd lange rije van mensen die die troep eten, ik vraag me af of die kraampjes wel ooit bezoek krijgen van de inspectie????

vind het smerig

Krijgen vast geen bezoekjes...

maar ehm... je hoeft er natuurlijk niet heen

anyway, We hebben hier niet van die auto's maar wel van die kraampjes in de binnenstad (Utrecht) en daar is het best wel te eten. Hebben gewoon een ruimte afgehuurd.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12453944
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:10 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Begint U maar.
..desu!
pi_12453969
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:13 schreef eGo2k het volgende:

[..]

Begint U maar.

Yildiz
Izmar
Kismet
Bereket
Mevlana
Sultan
Soltan
Mirat
Furun
Remelid
Garbliz
Sontan
Astan

Etc

pi_12454227
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:14 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Yildiz
Izmar
Kismet
Bereket
Mevlana
Sultan
Soltan
Mirat
Furun
Remelid
Garbliz
Sontan
Astan

Etc

Achmed ook, hiero!
pi_12454256
Ik doneer daar juist altijd wat kebab...

Donor-kebab

pi_12454299
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:25 schreef ZixS het volgende:
Ik doneer daar juist altijd wat kebab...

Donor-kebab

Whehe.
pi_12454331
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:14 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Yildiz
Izmar
Kismet
Bereket
Mevlana
Sultan
Soltan
Mirat
Furun
Remelid
Garbliz
Sontan
Astan

Etc

Weet ik meteen waar ik zondag mijn brood kan gaan halen!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:31:41 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12454438
quote:

vind het smerig

Werkte tijdens mijn studenten tijd in de Hoereca,
viel me toen al op.
Mijn keuken was altijd brandschoon, en liepen ze nog te miepen over daar ligt wat onder de afwas machine. Heb echter nooit een boete gekregen of wat dan ook. Hoor van vrienden die altijd nog in de Horeca zitten dat ze nog strenger zijn tegenwoordig die lui van de keuringsdienst, maar als ik sommige Zaken zie dan vraag ik me af waarom die nog niet dicht zitten.
Waarschijnlijk is boetes betalen goedkoper als de boel goed schoon houden.
* Pietverdriet past altijd erg op waar ie eet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12454559
heerlijk een broodje kebab en keertje ziek van worden is niet erg is wle goed voor je
pi_12454586
Die kraampjes klinken bekend! Met de kermis of met oudjaar halen we daar altijd oliebollen. Het ziet er idd niet heel erg fris uit met het vet dat er vast nog van vorig jaar in zit en die vliegen er om heen. Maar oliebollen zijn toch wel eeeerg lekker.
Bij mijn oude middelbare school stond er ook altijd een ijscoboer in de zomer tijdens de pauze. Er lekker uit, maar ook wel randig als je bedenkt dat er geen kraan in dat bestelbusje zat en dat die ijscoboer zijn handen nooit waste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:45:49 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_12454881
Ik ken ze ook wel ja... woon zelf boven zo'n bezorgturk en ik zag gisteren dat meneer op 't achterplaatsje, waar normaal alle vuilniszakken staan en waar het altijd stinkt, het grillrooster aan 't "schoonmaken" was met een schuursponje uit de vorige eeuw. Gewoon op de grond. Niet op een tafel ofzo, nee gewoon daar waar een 10 minuten daarvoor half opengescheurde vuilniszakken lagen te meuren...

Nou... ik ging er al nooit wat halen, maar nou al helemaal niet meer!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12455074
In Den Bosch, tegenover de bibliotheek, zit een Doner (ik kan de o-met-trema niet vinden op deze bloody i-mac) zaakje. Toen ik afgelopen zondag met mijn vriendje honger had zijn we daar een broodje shoarma (hij) en falafel (ik) gaan eten. De mensen die ons hielpen hebben voor elke wissel van shoarma naar falafel hun handen gewassen..
Mon 'en!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 15:44:23 #28
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_12458192
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:53 schreef bloempjuh het volgende:
In Den Bosch, tegenover de bibliotheek, zit een Doner (ik kan de o-met-trema niet vinden op deze bloody i-mac) zaakje. Toen ik afgelopen zondag met mijn vriendje honger had zijn we daar een broodje shoarma (hij) en falafel (ik) gaan eten. De mensen die ons hielpen hebben voor elke wissel van shoarma naar falafel hun handen gewassen..
Maar daarna zaten ze aan hun kut en pik en in hun neus te peuteren.
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_12458602
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:04 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Mensen zien dat dan toch zelf ook wel. En als het er smerig uitziet en onhygienisch is dan haal je het toch niet. Blijkbaar vinden mensen het niet erg, anders kwamen ze er niet.
pi_12459415
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:44 schreef trekpop het volgende:

[..]

Maar daarna zaten ze aan hun kut en pik en in hun neus te peuteren.

Kom jij ook bij dezelfde tent in Den Bosch dan?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_12461006
Ik vind kebab trouwens niet te vreten, om nog maar te zwijgen van die Rai-herrie die er gedraaid wordt.

Daarom eet ik Shoarma en Roti.

vrijdag 15 augustus 2003 @ 17:23:27 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_12461059
kebab is wel lekker hoor, en ach zolang het niet verrot is kan het geen kwaad.

Beetje weerstand opbouwen joggies! Ik ben echt NOOIT ziek gewoon, komt opmdat ik vroeger altijd zand at .

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_12461109

pi_12461289
het smaakt mij altijd prima, zo'n broodje chirurgisch afval.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:09:25 #35
45206 Pietverdriet
pi_12462024
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:23 schreef HeatWave het volgende:
kebab is wel lekker hoor, en ach zolang het niet verrot is kan het geen kwaad.

Beetje weerstand opbouwen joggies! Ik ben echt NOOIT ziek gewoon, komt opmdat ik vroeger altijd zand at .

heeft er toch niets mee te maken of ze hun tent schoon kunnen houden of niet?
Bier slaat namelijk gelijk dood in vette glazen, en aan je stoel plakken is ook niet fijn.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:25:36 #36
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12462291
Hey hou je bek man. Ik heb wel verstand van horeca en ga er maar van uit dat een restaurant/eetcafe/afhaalshit zonder een Michelin ster altijd VIES is. En dan maakt het niet uit hoe luxe of schoon alles eruit ziet en hoeveel je voor het voedsel betaald.

Jullie moesten eens weten wat er daar in die keukens gebeurd.....brrrrr

tip...eet alleen op plekken waar het heel druk is en voedsel dat snel en makkelijk klaargemaakt wordt..........snackbar dus

Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
pi_12462338
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:25 schreef Kebab het volgende:
Hey hou je bek man.
Tegen wie heb je het nou?
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:30:32 #38
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12462359
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:29 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het nou?

Niet tegen u
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
pi_12462380
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:30 schreef Kebab het volgende:

[..]

Niet tegen u

! Nee dat moest er nog eens bijkomen .

Maar tegen wie? Overigens zit ik ook in de horeca, en ik eet dus van z'n never nooit niet meer bij een snackbar... .

vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:33:56 #40
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12462408
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:31 schreef Grayburn het volgende:

[..]

! Nee dat moest er nog eens bijkomen .

Maar tegen wie? Overigens zit ik ook in de horeca, en ik eet dus van z'n never nooit niet meer bij een snackbar... .

Oh? Misschien moet ik mijn mening tip/mening maar iets bijschaven. Heb je soms een ranzig verhaaltje voor ons? Ik heb altijd goede ervaringen gehad met snackbars.
pi_12462448
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:33 schreef Kebab het volgende:

[..]

Oh? Misschien moet ik mijn mening tip/mening maar iets bijschaven. Heb je soms een ranzig verhaaltje voor ons? Ik heb altijd goede ervaringen gehad met snackbars.

Dan schiet ik mezelf onder de duiven, dus laat maar. Maar je hebt jezelf nooit afgevraagd waarom de "keuken" van een snackbar niet in het zicht ligt? (geldt dus ook voor restaurants e.d. maar dat gaf je zelf al aan.)
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:36:28 #42
45206 Pietverdriet
pi_12462456
quote:
Hey hou je bek man. Ik heb wel verstand van horeca en ga er maar van uit dat een restaurant/eetcafe/afhaalshit zonder een Michelin ster altijd VIES is. En dan maakt het niet uit hoe luxe of schoon alles eruit ziet en hoeveel je voor het voedsel betaald.

tip...eet alleen op plekken waar het heel druk is en voedsel dat snel en makkelijk klaargemaakt wordt..........snackbar dus

Je lult naar je verstand hebt.
* Pietverdriet heeft 14 jaar in de horeca gewerkt en bij mij was het NOOIT smerig
alleen luie koks hebben een smerige keuken.
Dat jij vaak uit eten gaat zorgt nog niet dat je verstand van Horeca hebt
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:46:42 #43
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12462620
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat jij vaak uit eten gaat zorgt nog niet dat je verstand van Horeca hebt
Zo zo nog helderziend ook?

Ik heb vaak in een keuken gewerkt en weet hoe het eraan toe gaat bij anderen. Mijn familie in Turkije heeft een keten van kwaliteits restaurants. Gelukkig loopt iedereen daar rond alsof ze smetvrees hebben. Dat is waarschijnlijk ook de manier hoe jij gewerkt hebt die 14 jaar. Er zijn uitzonderingen. Maar weet jij zeker wat al je collega's uitspoken op elk moment van de dag???

vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:51:44 #44
45206 Pietverdriet
pi_12462700
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:46 schreef Kebab het volgende:

[..]

Zo zo nog helderziend ook?

Ik heb vaak in een keuken gewerkt en weet hoe het eraan toe gaat bij anderen. Mijn familie in Turkije heeft een keten van kwaliteits restaurants. Gelukkig loopt iedereen daar rond alsof ze smetvrees hebben. Dat is waarschijnlijk ook de manier hoe jij gewerkt hebt die 14 jaar. Er zijn uitzonderingen. Maar weet jij zeker wat al je collega's uitspoken op elk moment van de dag???

Ik weet dat men in middelandse zee gebied doorgaans schoner is dan hier, des te erger.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:53:55 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_12462735
Waarom verkopen ze hier eigenlijk nooit kebab in van die pannenkoeken?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 18:57:17 #46
45206 Pietverdriet
pi_12462809
ik eet graag een doner, vlakbij het Hbf Düsseldorf, lekker turks brood, schapekaas erop, pepperonie, knoflookyoghurt.
mmmmm
en de tent wel goed schoon.
pi_12462855
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:53 schreef speknek het volgende:
Waarom verkopen ze hier eigenlijk nooit kebab in van die pannenkoeken?
Euh jawel hoor. Turske pizzarol met döner... .
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:00:07 #48
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_12462862
DONOR?

iel

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:09:42 #49
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12463014
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
ik eet graag een doner, vlakbij het Hbf Düsseldorf, lekker turks brood, schapekaas erop, pepperonie, knoflookyoghurt.
mmmmm
en de tent wel goed schoon.
Weet je wat pas goddelijk is?

Iskender Döneri eten in restaurant Iskender in Kayseri Turkije

Een laag brood dat in stukjes gesneden is. Daarop een laag puur vlees. Dus zonder taaie stukjes vet. Daarover gesmolten boter. Dan lekker tomatensaus en yoghurt erbij.

Bovenstaande foto is niks vergeleken met wat je in restaurant Iskender krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door Kebab op 15-08-2003 19:10]

vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:10:29 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_12463033
Huh? Ze kennen toch geen tomatensaus in Turkije?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_12463098
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:02 schreef dutchmage het volgende:
ik weet er 1 in veghel... die verkoopt de lekkerste Donner kebab..
Ga toch weg met je ik weet er 1 in veghel .....VEGHEL OPZICHT IS AL TE SMERIG OM IN ROND TE LOPEN ....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:16:14 #52
45206 Pietverdriet
pi_12463120
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:10 schreef speknek het volgende:
Huh? Ze kennen toch geen tomatensaus in Turkije?
lieve jongen
De turken hebben zo'n beetje de keuken zoals we hem in het westen kennen uitgevonden.
Toen wij nog in de duisterste middeleeuwen zaten at men daar al Sorbets, maakte men Suikerwerk en gebak van het fijnste.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:17:42 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12463139
De lekkerste schijnt in Helmond te zitten, al blijf ik vinden dat die zaakjes er smerig uitzien
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_12463146
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

lieve jongen
De turken hebben zo'n beetje de keuken zoals we hem in het westen kennen uitgevonden.
Toen wij nog in de duisterste middeleeuwen zaten at men daar al Sorbets, maakte men Suikerwerk en gebak van het fijnste.

Maar ze hadden geen snert .
pi_12463175
quote:

vind het smerig

Bij ons staan ze ook, ze hebben winkels en van die ik zou haast zeggen woonwagens en het ziet er heel vies uit.

* pro_jeex gelukkig ben ik vegetariër

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:23:57 #56
8369 speknek
Another day another slay
pi_12463254
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
lieve jongen
Maar geen tomatensaus. Dat kunnen ze echt niet. De pizza, spaghetti en lasagne zijn niet te vreten zonder tomatensaus.
pi_12463262
Waarom zou de keuringdienst eerder langs een nederlandse bakker of zo langsgaan dan een turkse ?
Ze moeten zich beiden aan de regels houden toch ? of weet de inspecteur niks van de bereidingswijze of zo van de turkse bakker, dat ie dus niet kan aangeven dat ie niet erg schoon bezig is.
Die opgerolde pizzas worden ook niet op de meest verantwoorde wijze klaargemaakt
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:46:12 #58
45206 Pietverdriet
pi_12463737
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar geen tomatensaus. Dat kunnen ze echt niet. De pizza, spaghetti en lasagne zijn niet te vreten zonder tomatensaus.

je praat naar je verstand hebt
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:47:36 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_12463767
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
je praat naar je verstand hebt
Nah, ik ben alleen nog maar in het Zuid-Westen van Turkije geweest, maar je zou toch zeggen dat dat dichter bij Italië ligt.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 19:51:19 #60
521 ruby
Hell yeah!
pi_12463866
Ik haal regelmatig een broodje dönner in het zaakje in de Spuistraat in Den Haag, tegenover de V&D. Goddelijk lekker.
Bakkie knoflook erbij en een bakkie sambal...heerlijk!
Ik vind het ook een schoon tentje.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:12:00 #61
13441 KRAM
Heeft een snor.
pi_12465964
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:36 schreef YPPY het volgende:
Die kraampjes klinken bekend! Met de kermis of met oudjaar halen we daar altijd oliebollen. Het ziet er idd niet heel erg fris uit met het vet dat er vast nog van vorig jaar in zit en die vliegen er om heen. Maar oliebollen zijn toch wel eeeerg lekker.
Oliebollen bak je toch zelf?Tssssk... schaam je
Hoezo?!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:34:00 #62
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12466579
Goeiedag, wij zijn van de smaakpolitie
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12472017
quote:

Leuk voorbeeld: de winkelsluitingstijdenwet zegt dat ...

Interessant stukje, het was me ook al opgevallen dat Bakkerij/shoarmazaak Fatih ook gewoon open is op vrijdagavonden en alle HOLLANDSE feestdagen.
Volgens mij zijn die zaken daar in die buurt (delfshaven, oude noorden; Rotterdam) vrij te doen wat ze willen.

En dan nog dit: Ik ken de zwartjanstraat in het oude noorden al meer dan 21 jaar en het is me opgevallen dat er elke 3 maanden wel weer een nederlandse firma plaats maakt voor een kebab winkel. Dat roept toch vraagtekens op, want het is nu net alsof de buurtbewoners elke dag shoarma gaan halen.

The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:35:45 #64
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_12472064
quote:

Bekrompenheid lijkt me een betere woordkeuze.
Hevig kunne kwatsu is een gave
pi_12472099
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:10 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ik eet soms bij de Turk of Marokkaan en vind het niet vies. Ik eet liever bij hen dan bij jou, meneer JEUKAANMENAAT!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:43:29 #66
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_12472161
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:38 schreef fredDK het volgende:

Ik eet soms bij de Turk of Marokkaan en vind het niet vies. Ik eet liever bij hen dan bij jou, meneer JEUKAANMENAAT!

Hier in Eindhoven hadden ze laatst sperma in de knoflooksaus gevonden bij zo'n heerlijke Turks "restaurant" en das niet de eerste keer dat ik zoiets verneem.

Ja ik vind het ook heerlijk, lekker vers ook

pi_12472216
quote:

Beter houd jij je scheur maar manneke, want weet je wel wat je daar zegt?? Ik werk in de keuken van een caferestaurant zonder sterren en dagelijks ben ik de schlemiel die als de keuken dicht is nog even alle keukenspullen en de hele keuken mag schoon schrobben. Daarnaast dragen we allemaal handschoenen en worden borden teruggestuurd als er maar een vies plekje opzit of een barstje. Alle kookplaten worden helemaal met de hand schoongeboend en daarvan zit de frustratie me nu nog van in de vingers. De bediening maakt 's avonds de zaak schoon en we hebben ook nog schoonmakers in de ochtend.
Integendeel: zo'n kebabwinkel zegt genoeg, kijk maar eens vanaf de oorsprong, daar zitten die turken gewoon met hun blote handen het vlees te reigen aan zo'n spies wat gewoon in een winkelwagentje zat ergens in een hoek waar het warm was. Dit zag ik een keer op de televisie en die Turk maar bedelen dat het een incident was, ja ja.
Die shoarma die je bij de Turk koopt is trouwens echt afvalvlees, kom eens shoarma kopen in ons restaurant, dan pas proef je echte!! Een wereld van verschil.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_12472323
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:43 schreef Midioot het volgende:

[..]

Hier in Eindhoven hadden ze laatst sperma in de knoflooksaus gevonden bij zo'n heerlijke Turks "restaurant" en das niet de eerste keer dat ik zoiets verneem.

Ja ik vind het ook heerlijk, lekker vers ook

Een paar jaar terug hadden ze in België ook sperma gevonden, en dit bij een autochtoon. Zijn frituur ging dicht en natuurlijk een fikse boete. Het stond toen in de krant.

Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen met je post? Dat Turkse broodjes vol met sperma zitten??? Of bedoel je misschien dat iemand opzettelijk sperma in de knoflooksaus gepompt heeft om de Turk in problemen te brengen??

zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:59:16 #69
9566 Midioot
Gecertificeerd verslaafd
pi_12472383
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:55 schreef fredDK het volgende:

Wat probeer je nu eigenlijk te zeggen met je post?

Niks, ik wens je gewoon smakelijk eten.
pi_12472459
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:46 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Beter houd jij je scheur maar manneke, want weet je wel wat je daar zegt?? Ik werk in de keuken van een caferestaurant zonder sterren en dagelijks ben ik de schlemiel die als de keuken dicht is nog even alle keukenspullen en de hele keuken mag schoon schrobben. Daarnaast dragen we allemaal handschoenen en worden borden teruggestuurd als er maar een vies plekje opzit of een barstje. Alle kookplaten worden helemaal met de hand schoongeboend en daarvan zit de frustratie me nu nog van in de vingers. De bediening maakt 's avonds de zaak schoon en we hebben ook nog schoonmakers in de ochtend.
Integendeel: zo'n kebabwinkel zegt genoeg, kijk maar eens vanaf de oorsprong, daar zitten die turken gewoon met hun blote handen het vlees te reigen aan zo'n spies wat gewoon in een winkelwagentje zat ergens in een hoek waar het warm was. Dit zag ik een keer op de televisie en die Turk maar bedelen dat het een incident was, ja ja.
Die shoarma die je bij de Turk koopt is trouwens echt afvalvlees, kom eens shoarma kopen in ons restaurant, dan pas proef je echte!! Een wereld van verschil.

Je probeert zeker een ster binnen te halen...
Bij de Turk of Marokkaan zie je vķķr je hoe ze alles bereiden. Ze wassen hun handen en dat vind ik het belangrijkste. Dat ik elk weekend bij hen ga eten vertelt al hoe tevreden ik ben. Bij hen is het bijvoorbeeld niet duur terwijl je bij de meeste autochtone restaurantjes het dubbele moet betalen voor maar de helft op je bord!
Gewoon afgunst omdat ze goedkoper zijn en dat zelfs de autochtonen bij hen gaan eten.

Bij een Marokkaan komt het duurste (grootste bord) op 7,50 Euro en je hebt de keuze uit een 15-tal (lekkere) gerechten.

pi_12472765
Nou nergens om, alleen dat de baas blijft inspecteren en over de rode gaat als iets ziet wat vies is. Als er klachten zijn van gasten wordt-ie helemaal gek, dat heb ik een keer meegemaakt. Als je 's avonds "iets vergeet" dan weet je het de volgende keer wel wat je te wachten staat. Bij ons wordt het zeer nauw genomen met de keukenhygiene.

Over kebab. Ik zie toch wel dat men er aardige prijzen voor vraagt. Het meeste vind ik goedkoop smaken en/of niet lekker. Er is eentje in Delfshaven waar het mannetje gewoon de broodjes met zijn blote muisjes beetpakt, staat even stil om met iemand te praten en hij wrijft er zowat met zijn hele handen doorheen, vlees sla en de rest gooit hij erop met de grijptang, maar hij raffelt dit wel af. Sla, vlees en saus zitten er vaak naast. Door dat geraffel, zie je gewoon de hele drap op de vloer en op het aanrecht. Het is vreemd heel vreemd, want die broodjes smaken daarentegen zo voortreffelijk dat mijn maat en ik er daar elke zaterdag eentje gaan halen. Over vreemde verhalen gesproken.

zaterdag 16 augustus 2003 @ 03:45:07 #72
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_12473612
@ Brett-Anderson Je maakt 's avonds aan het eind van de dag de keuken van top tot teen schoon. Helemaal perfect . Maar tussen elke schoonmaakbeurt zit 24 uur. En wat gebeurt er in de tussentijd? In een restaurant wordt er aan de lopende band voedsel klaargemaakt door MENSEN. Je kan me echt niet garanderen dat er tijdens het bereiden van alle gerechten niets mis kan gaan. Een nies, een druppel zweet, een wimper, dode huidcellen, een insect, bacillen, stuk folie karton plastic stof enz enz. En dan maakt het geen bal uit dat de keuken aan het eind van de avond perfect schoon is. Mensen maken fouten. Een restaurant moet een goede kok hebben en goede werknemers die elk bord behandelen alsof het een kunstwerk van onschatbare waarde is.
Je werkplek klinkt trouwens erg goed Schone borden en glazen zijn zo verschrikkelijk belangrijk.
Ik ga hier trouwens echt niet shoarmatenten verdedigen. Die eigenaars willen alleen maar met zo min mogelijk zoveel mogelijk geld verdienen. Diep triest.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 03:48:21 #73
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_12473642
Afgezien van dat het Doner heet..... dan koop je er toch lekker niks? Vrije marktprincipe ?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_12474097
Nou @kebab Gelijk heb je natuurlijk wel. Dit soort factoren zijn onvermijdelijk. Moeten we dan maar met mondkapjes en haarnetjes gaan werken?
Laat ik dan voorop stellen dat jij aanraadt bij de snackbar je hap te gaan halen zodat die "bacterien" gelijk doodgefrituurd worden en de weg van uit de bak op je bord het snelst is en dat niet gebeurt achter gesloten deuren, waar een frikandel misschien wel eerst een paar keer op de grond is gevallen.
pi_12474691
Waarom klaagt iedereen hier over hygenië van bereiden van Kebab's en Donors. De hygenië van patatzaken laat ook veel zaken over, maar daar hoor ik niks over?

Verkapte aantijgingen jegens multiculturele samenleving lijkt het wel op.

pi_12474719
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:48 schreef Sitethief het volgende:
Afgezien van dat het Doner heet..... dan koop je er toch lekker niks? Vrije marktprincipe ?
Nah het heet nog altijd Döner, dus.
pi_12474751
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 09:35 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Nah het heet nog altijd Döner, dus.

Oh, dat had ik ook niet in de gaten.

Toch bedankt!

pi_12475008
Volgens mij wordt er idd een hoop aan gerotzooid, maar goed. Dat weet je wel en als je het dan niet wil ga je er niet heen. Simpel toch?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_12475015
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:14 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Volgens mij wordt er idd een hoop aan gerotzooid, maar goed. Dat weet je wel en als je het dan niet wil ga je er niet heen. Simpel toch?
Dat zei ik inderdaad ook eerder tegen The_General, maar hij heeft daar een andere mening over.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 10:44:12 #80
57926 Pennypacker
Islam = Fascisme
pi_12475281
Ik zit nu in Turkije en vreet me ongans aan de Doner. Iskender Kebab is ook erg lekker. En ze kosten zo heerlijk weinig. Daar waar ik in Nederland al bijna 5 pleuro moet betalen voor een broodje Doner kost het hier iets van 1 euro. En hier is het ook nog eens stukken lekkerder.

Maar sommige tentjes zijn inderdaad niet erg schoon en dat viel me in Nederland ook al op bij de Turkse bakker en slager. Helaaszijn in Nederland de winkels vaker dicht dan open dus dan ben je soms gedwongen bij zo'n viespeuk een broodje te halen.

History shows that natural selection does not favor intelligence. It favors stupidity.
pi_12506834
Gister op de zwarte markt in cuijk een broodje kebab op ....ik zeik nu gewoon uit me reet ...en iedereen die erbij was en ook van heeft gegeten is ook aan de racekak.....
Nooit meer kebab dus voor mij....
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_12508385
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:34 schreef method21 het volgende:
Gister op de zwarte markt in cuijk een broodje kebab op ....ik zeik nu gewoon uit me reet ...en iedereen die erbij was en ook van heeft gegeten is ook aan de racekak.....
...en uit je bek...
pi_12518932
quote:
Daarom heet het ook dunnerkebab, vanwege de viscositeits wijziging van je ontlasting.
  maandag 18 augustus 2003 @ 11:36:06 #84
45206 Pietverdriet
pi_12519040
quote:
keuringsdienst daarover op de hoogte gesteld?
  maandag 18 augustus 2003 @ 14:19:27 #85
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12523034
hier is bij dat soort zaakjes juist alleen de kebab nog enigsinds eetbaar
de pizza's e.d. wat ze daar ook verkopen zijn te vet etc.
oplossing : daarnaast zit een patatzaak
pi_12523433
Kennis van mij is dus zo'n inspecteur, en volgens hem controleren ze de allochtone horeca establishments niet omdat het simpelweg geen nut heeft.
Boetes betalen ze niet (winkel staat op naam van een neef/oom/niet bestaand persoon/gedeeld sofinummer weet ik het) en als je zo'n tent dichtgooit is ie 2 weken later weer op een andere plek open onder een andere naam.
Dus de overheid verdient er geen geld aan omdat ze die boetes tog never nooit betalen en de volksgezondheid schiet er ook geen zak mee op als zo'n tent ff voor 2 weken dicht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')