abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12453419
Hier rijden de laatste tijd heel veel van die vieze mannetjes rond met achter hun vierde hands mercedes een kraam waar vanuit ze Kebab en Donor verkopen. Ze staan dan de hele dag met die wagen en alle sausjes fijn op de toonbank uitgestald in de volle zon. Valt me ook op dat die kerels altijd vies zijn.

toch staan er altijd lange rije van mensen die die troep eten, ik vraag me af of die kraampjes wel ooit bezoek krijgen van de inspectie????

vind het smerig

pi_12453485
Bij mij is echter andersom, ik vind kebab juist wel lekker smaken.

Als je smerig vindt, dan ga je gewoon niet erheen. Volgens mij klaag je in je topic meer over de multiculturele samenleving dan de kebab en donor. Iedereen heeft zo zijn smaak

pi_12453491
Nee die krijgen geen bezoek.

Zelfde als met NLe bakkerijen: die worden kapot gemaakt door de inspectie. Maar de Turkse bakkerijen kloten nog lekker aan op hun shitzooi uit 1954 dat aan geen enkele eis voldoet.

Leuk voorbeeld: de winkelsluitingstijdenwet zegt dat op zondag bakkerijtjes dicht moeten zijn. Echter iedereen weet dat die Turkse bakkerijen dan altijd open zijn. Klantje van me wilde dat ook, en gooide zijn winkel ook op zondag open. Hupakee een ambtenaar langs met een boete. Hij dat hoogopspelen en aantonen dat Bakkerij IZmir aan de overkant ook altijd open is op zondag.

Was het verhelderende antwoord dat in Turkije niet de zondag maar de zaterdag als vrije dag geldt.

Nederland oh nederland. JIj bent de kampioen... in domheid.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12453532
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:57 schreef Extremini het volgende:
Bij mij is echter andersom, ik vind kebab juist wel lekker smaken.

Als je smerig vindt, dan ga je gewoon niet erheen. Volgens mij klaag je in je topic meer over de multiculturele samenleving dan de kebab en donor. Iedereen heeft zo zijn smaak

Nee, heb het zo vaak gegeten in goeie turkse of marokkaanse restaurants, maar die gozers met die kleine kraampjes die doen maar wat volgens mij
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:01:19 #5
38477 Blue_bird
Tommy is my friend
pi_12453608
kzie trouwens ook zat Nederlanders die dit verkopen. Is ook heel vies hoor. Het smaakt wel goed, maar het ziet er niet smakelijk uit.

Maar ja, je maag wil ook wat.

Always funny, sometimes stupid
pi_12453635
ik weet er 1 in veghel... die verkoopt de lekkerste Donner kebab..
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_12453639
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Nee die krijgen geen bezoek.

Zelfde als met NLe bakkerijen: die worden kapot gemaakt door de inspectie. Maar de Turkse bakkerijen kloten nog lekker aan op hun shitzooi uit 1954 dat aan geen enkele eis voldoet.

Leuk voorbeeld: de winkelsluitingstijdenwet zegt dat op zondag bakkerijtjes dicht moeten zijn. Echter iedereen weet dat die Turkse bakkerijen dan altijd open zijn. Klantje van me wilde dat ook, en gooide zijn winkel ook op zondag open. Hupakee een ambtenaar langs met een boete. Hij dat hoogopspelen en aantonen dat Bakkerij IZmir aan de overkant ook altijd open is op zondag.

Was het verhelderende antwoord dat in Turkije niet de zondag maar de zaterdag als vrije dag geldt.

Nederland oh nederland. JIj bent de kampioen... in domheid.

Daar krijg ik nou jeuk aan me naat van...
Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts CrewŽ Promoter.
pi_12453643
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:57 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

Leuk voorbeeld: de winkelsluitingstijdenwet zegt dat op zondag bakkerijtjes dicht moeten zijn. Echter iedereen weet dat die Turkse bakkerijen dan altijd open zijn.

Je weet toch dat als ik ook maar een Turkse bakkerij kan noemen die op zondag dicht is, dat dan jouw argument in het water valt?
(guess what: Ik kan er vier noemen in mijn directe omgeving)

[Dit bericht is gewijzigd door eGo2k op 15-08-2003 13:04]

..desu!
pi_12453663
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:58 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee, heb het zo vaak gegeten in goeie turkse of marokkaanse restaurants, maar die gozers met die kleine kraampjes die doen maar wat volgens mij

Er komt geen restaurant aan pas om kebab voor te bereiden, het is echter heel simpel.

Mijn excuses, maar ik begrijp je klacht niet echt, bedoel je dat er meer zorg aan bereiden van kebab gedaan moet worden?

pi_12453671
Zouden die turkse uitspanningen dan echt anders behandeld worden?
pi_12453694
Jezus, van een paar bacterieën ga je heus niet dood. De döner (ja zo schrijf je dat!) in de kraampjes is meestal het lekkerst .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12453707
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:03 schreef Extremini het volgende:

[..]

Er komt geen restaurant aan pas om kebab voor te bereiden, het is echter heel simpel.

Mijn excuses, maar ik begrijp je klacht niet echt, bedoel je dat er meer zorg aan bereiden van kebab gedaan moet worden?

inderdaad, ik had het er over dat die kleine kraampjes vaak vies zijn, uren lang in de zon staan zonder een goede koeling, de persoonlijke verzorging van de bereider soms te wensen overlaat!! dat kan toch nie gezond zijn,

los van of het lekker is of nie

pi_12453728
ik vertrouw sowieso geen kraampjes vaar je bloed kan afgeven...

pi_12453783
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:04 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

inderdaad, ik had het er over dat die kleine kraampjes vaak vies zijn, uren lang in de zon staan zonder een goede koeling, de persoonlijke verzorging van de bereider soms te wensen overlaat!! dat kan toch nie gezond zijn,

los van of het lekker is of nie

Of je het nou bij een turks restaurant of een kraampje haalt, het komt allemaal van een of andere gore slachter. Same shit. Gewoon eten en niet bij nadenken, dood ga je toch .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_12453862
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:02 schreef eGo2k het volgende:

[..]

Je weet toch dat als ik ook maar een Turkse bakkerij kan noemen die op zondag dicht is, dat dan jouw argument in het water valt?
(guess what: Ik kan er vier noemen in mijn directe omgeving)

En ik kan er zo 80 noemen die open zijn op zondag.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:10:25 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12453864
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:54 schreef _The_General_ het volgende:
Hier rijden de laatste tijd heel veel van die vieze mannetjes rond met achter hun vierde hands mercedes een kraam waar vanuit ze Kebab en Donor verkopen. Ze staan dan de hele dag met die wagen en alle sausjes fijn op de toonbank uitgestald in de volle zon. Valt me ook op dat die kerels altijd vies zijn.

toch staan er altijd lange rije van mensen die die troep eten, ik vraag me af of die kraampjes wel ooit bezoek krijgen van de inspectie????

vind het smerig

Krijgen vast geen bezoekjes...

maar ehm... je hoeft er natuurlijk niet heen

anyway, We hebben hier niet van die auto's maar wel van die kraampjes in de binnenstad (Utrecht) en daar is het best wel te eten. Hebben gewoon een ruimte afgehuurd.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12453944
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:10 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

En ik kan er zo 80 noemen die open zijn op zondag.

Begint U maar.
..desu!
pi_12453969
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:13 schreef eGo2k het volgende:

[..]

Begint U maar.

Yildiz
Izmar
Kismet
Bereket
Mevlana
Sultan
Soltan
Mirat
Furun
Remelid
Garbliz
Sontan
Astan

Etc

pi_12454227
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:14 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Yildiz
Izmar
Kismet
Bereket
Mevlana
Sultan
Soltan
Mirat
Furun
Remelid
Garbliz
Sontan
Astan

Etc

Achmed ook, hiero!
pi_12454256
Ik doneer daar juist altijd wat kebab...

Donor-kebab

pi_12454299
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:25 schreef ZixS het volgende:
Ik doneer daar juist altijd wat kebab...

Donor-kebab

Whehe.
pi_12454331
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:14 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Yildiz
Izmar
Kismet
Bereket
Mevlana
Sultan
Soltan
Mirat
Furun
Remelid
Garbliz
Sontan
Astan

Etc

Weet ik meteen waar ik zondag mijn brood kan gaan halen!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:31:41 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12454438
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:54 schreef _The_General_ het volgende:

vind het smerig

Werkte tijdens mijn studenten tijd in de Hoereca,
viel me toen al op.
Mijn keuken was altijd brandschoon, en liepen ze nog te miepen over daar ligt wat onder de afwas machine. Heb echter nooit een boete gekregen of wat dan ook. Hoor van vrienden die altijd nog in de Horeca zitten dat ze nog strenger zijn tegenwoordig die lui van de keuringsdienst, maar als ik sommige Zaken zie dan vraag ik me af waarom die nog niet dicht zitten.
Waarschijnlijk is boetes betalen goedkoper als de boel goed schoon houden.
* Pietverdriet past altijd erg op waar ie eet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_12454559
heerlijk een broodje kebab en keertje ziek van worden is niet erg is wle goed voor je
pi_12454586
Die kraampjes klinken bekend! Met de kermis of met oudjaar halen we daar altijd oliebollen. Het ziet er idd niet heel erg fris uit met het vet dat er vast nog van vorig jaar in zit en die vliegen er om heen. Maar oliebollen zijn toch wel eeeerg lekker.
Bij mijn oude middelbare school stond er ook altijd een ijscoboer in de zomer tijdens de pauze. Er lekker uit, maar ook wel randig als je bedenkt dat er geen kraan in dat bestelbusje zat en dat die ijscoboer zijn handen nooit waste.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')