abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:06:04 #26
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_12453760
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:37 schreef kloontje_ het volgende:
Iemand die mijn plaats gaat innemen ... iemand met wie ze mooie momenten gaat beleven ... en nooit meer met mij.
Het strand, erop uit trekken, alles ... ik ben er echt kapot van.
Ik denk niet dat zij het voorelkaar krijgt na 3 jaar een nieuwe serieuze relatie op te bouwen... Dit wordt hooguit een vriendje die haar helpt over jou heen te komen. Misschien dat dat je gedachten iets kalmeert.
Tegen jou zou ik willen zeggen, jij mag ook weer dates hebben! Waarom niet, niet meteen op zoek naar iets serieus, maar gewoon geniet ff van de vrouwelijke aandacht...
don't you know my tears will cause an inferno
pi_12453873
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:06 schreef Wizard_of_life het volgende:
[..]

Ik denk niet dat zij het voorelkaar krijgt na 3 jaar een nieuwe serieuze relatie op te bouwen... Dit wordt hooguit een vriendje die haar helpt over jou heen te komen. Misschien dat dat je gedachten iets kalmeert.

Ja, anderen zeiden het ook al, het kalmeert me inderdaad.
Al valt niks uit te sluiten, maar dat ben ik weer met m'n negatieve gedachten.
Ik denk (...) dat ik er idd meer vrede mee zou hebben als ze weer een nieuwe relatie krijgt als we 'echt' vrienden zijn, over een aantal maanden en hier overheen zijn. Dat we terug kunnen kijken op een mooie tijd zonder daar verdrietig om te worden, eventueel allebei weer met een nieuwe liefde.
pi_12454286
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:06 schreef Wizard_of_life het volgende:

[..]

Tegen jou zou ik willen zeggen, jij mag ook weer dates hebben! Waarom niet, niet meteen op zoek naar iets serieus, maar gewoon geniet ff van de vrouwelijke aandacht...

Een vriendje alleen voor de sex is ook niet leuk om aan te horen. Zeker niet als het net uit is. Het is haar goed recht, maar ze kan ook wel even wachten tot de gevoelens wat bedaard zijn.
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_12454370
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:26 schreef Asap het volgende:
[..]
Een vriendje alleen voor de sex is ook niet leuk om aan te horen. Zeker niet als het net uit is. Het is haar goed recht, maar ze kan ook wel even wachten tot de gevoelens wat bedaard zijn.
Kleine kans dat het voor de sex is, maar het gaat me meer om de 'leuke tijd' die ze samen met iemand anders heeft. Ik gun haar al het geluk, maar na 3 weken is mij te snel.
pi_12455506
Ik wilde effe zeggen ... dat het topic van funnyvinnie me best veel helpt. Er wordt daar soms wat denigrerend over vrouwen in het algemeen geschreven maar er staan goede tips om de 'verwerking' zo goed mogelijk te laten verlopen.

Anyway, thanks to you all ... ik voel me al wat beter.

vrijdag 15 augustus 2003 @ 14:45:57 #31
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12456568
Beter dat mijn topic helpt. Zit ik nog zo in de put zelfs dan kan ik nog behulpzaam zijn. Hier kom ik ook goede dingen tegen. Mijn ex sliep al na 5 dagen met een ander terwijl zij in mijn huis woonde en ik bij vrienden op de logeerkamer mezelf kapot lag te huilen piekeren etc. Ik vind drie weken ook te snel maar 5 dagen slaat alles.

p.s. ze had alleen maar gezoend met hem dit blijft ze ook volhouden dus het zou waar kunnen zijn maar ja ze riep ook 5 jaar lang dat ze nooit meer bij me weg wilde.......

pi_12456591
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:45 schreef funnyvinnie het volgende:
Beter dat mijn topic helpt. Zit ik nog zo in de put zelfs dan kan ik nog behulpzaam zijn. Hier kom ik ook goede dingen tegen. Mijn ex sliep al na 5 dagen met een ander terwijl zij in mijn huis woonde en ik bij vrienden op de logeerkamer mezelf kapot lag te huilen piekeren etc. Ik vind drie weken ook te snel maar 5 dagen slaat alles.

p.s. ze had alleen maar gezoend met hem dit blijft ze ook volhouden dus het zou waar kunnen zijn maar ja ze riep ook 5 jaar lang dat ze nooit meer bij me weg wilde.......

Ik had precies hetzelfde.......
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_12456671
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:45 schreef funnyvinnie het volgende:
Beter dat mijn topic helpt. Zit ik nog zo in de put zelfs dan kan ik nog behulpzaam zijn.
Yep, waarvoor dank.
quote:
Ach, als je samen bent wil je voor eeuwig met elkaar verder, je bent zielsgelukkig. Om te weten wat geluk is dien je ook op z'n tijd ongelukkig te zijn, denk ik. Dan waardeer je straks die mooie momenten ook meer. En om nou te zeggen in een relatie "mwoah, misschien wil ik bij je weg" lijkt me ook niet echt bevorderlijk!
pi_12457693
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:09 schreef kloontje_ het volgende: ...goede tips om de 'verwerking' zo goed mogelijk te laten verlopen.
Ik ben ook lid van de club! Het is voor jou misschien nog iets te vroeg, maar wellicht heb je ook iets aan mijn topic
De "KUNST" van het loslaten van een ex...
Al die posts van anderen hebben mij in ieder geval geholpen om de boel een beetje op een rijtje te krijgen. Heel veel sterkte, want het is echt klote wat je nu doormaakt.
pi_12457743
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:26 schreef Carlito_Brigante het volgende:

[..]

Ik ben ook lid van de club!

Ik ook al 2 jaar... rofl.
Lambo of Rekt
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 16:27:41 #36
60620 funnyvinnie
Zo ff wat anders
pi_12459374
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:50 schreef kloontje_ het volgende:

Dan waardeer je straks die mooie momenten ook meer. En om nou te zeggen in een relatie<b> "mwoah, misschien wil ik bij je weg"</b> lijkt me ook niet echt bevorderlijk!

Heb je wel gelijk in he.

Maar zij twijfelde al een paar maanden, ze had ook gewoon niets kunnen zeggen. Wij waren niet de types die elkaar om de 5 minuten gingen vertellen hoe gelukkig we waren of hoeveel we van elkaar houden. Maar dit voelt als liegen, je verteld me 3 dagen voor je het uit maakt dat je me mist (ze was op terschelling) van me houdt dat je niet kan wachten om lekker tegen me aan te liggen etc.etc.etc

Als je iets niet meent, zeg dan ook niets

pi_12459381
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ook al 2 jaar... rofl.

BTW, je foto's doen vermoeden dat je veel 'killer' bent dan de gemoedelijke posts die je opstelt.
pi_12459420
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:26 schreef Carlito_Brigante het volgende:

[..]

Ik ben ook lid van de club! Het is voor jou misschien nog iets te vroeg, maar wellicht heb je ook iets aan mijn topic
De "KUNST" van het loslaten van een ex...

Bedankt voor de tip, heb even snel naar je openingspost gekeken, ik ga 't topic zo op m'n gemak doorlezen. Ja tis klote ... maar ooit is 't over!
pi_12469385
Aangezien het om m'n eerste grote liefde ging, heb ik destijds ook zo goed als al haar SMS'jes - in ons eerste jaar - in notepad bijgehouden.
(call me crazy ...)
Samen met heel kort per datum wat we hebben gedaan.

Als je al die SMS'jes terugleest (jaja, het is slecht, ik weet het) dan besef je toch wel hoe fokking gelukkig je toen was. Ik was alles voor die meid en vice versa.
Tis toch eigenlijk van de gekke dat dit soort periodes in je leven gewoon van het ene op het andere moment verdwijnen als sneeuw voor de zon...

vrijdag 15 augustus 2003 @ 23:40:32 #40
63324 Ni-ni
Life is good, if you let it be
pi_12469595
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:32 schreef kloontje_ het volgende:
Aangezien het om m'n eerste grote liefde ging, heb ik destijds ook zo goed als al haar SMS'jes - in ons eerste jaar - in notepad bijgehouden.
(call me crazy ...)
Samen met heel kort per datum wat we hebben gedaan.

Als je al die SMS'jes terugleest (jaja, het is slecht, ik weet het) dan besef je toch wel hoe fokking gelukkig je toen was. Ik was alles voor die meid en vice versa.
Tis toch eigenlijk van de gekke dat dit soort periodes in je leven gewoon van het ene op het andere moment verdwijnen als sneeuw voor de zon...

niet leuk
pi_12469724
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:40 schreef Ni-ni het volgende:

[..]

niet leuk

Inderdaad, je vraagt je af 'waar ging het mis' ... als ik die dingen zo teruglees zou ik er m'n leven voor over hebben om terug te keren naar die tijd.
Oh god, ik mis haar zo, niet te beschrijven. Vanmiddag voelde ik me er eindelijk weer wat relaxter onder sinds een paar dagen, nu ben ik weer terug bij af. Misschien maar vroeg naar bed en morgen 'gezond weer op' ...
pi_12469950
Ik weet hoe je je voelt bij mij was de relatie dan wel wat korter maar de pijn blijft..
Geen zin om te eten , geen zin om te roken , eigenlijk nergens meer in je voelt je gewoon leeg..
Voor mij nu een week geleden zucht maar gaat alweer wat beter , tijd heeft het gewoon nodig maar iig sterkte komt allemaal goed
U will know my name is the lord! When i lay my vengeance upon the..
pi_12470057
neem het zoals het gaat, voel je je klote, dan is dat zo. met de tijd wordt het langzaam wel beter.
logisch dat je hier verdrietig om bent en ook om het feit dat het uit is, en dat t nog n lange nasleep zal hebben in je hoofd, maar dat hoort erbij.
en vergeet niet, je bent absoluut niet de enige.
lots of people know that feeling you have, including me
pi_12470083
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:56 schreef _-Daywalker-_ het volgende:
Geen zin om te eten , geen zin om te roken , eigenlijk nergens meer in je voelt je gewoon leeg..
Voor mij nu een week geleden zucht maar gaat alweer wat beter , tijd heeft het gewoon nodig maar iig sterkte komt allemaal goed
Wel 'grappig' wat dat eten betreft, dat je zowel slecht eet tijdens het hoogtepunt van je verliefdheid en ... als de relatie tot een einde is gekomen.
Ja, tijd heelt alle wonden ... laat die tijd heel snel gaan.
Verdomme, heb nu vrij van m'n werk ... 2 of 3 weken lang, ik zou misschien met haar weggaan met de auto. Voel er weinig voor om thuis dagenlang te piekeren.
Maar ook als ik wel met vakantie ga zal het een trieste bedoeling worden denk ik, heb eigenlijk nergens zin in op 't moment. Komt misschien nog wel ... hoop ik .....
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 00:03:59 #45
63324 Ni-ni
pi_12470116
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 23:45 schreef kloontje_ het volgende:

[..]

Inderdaad, je vraagt je af 'waar ging het mis' ... als ik die dingen zo teruglees zou ik er m'n leven voor over hebben om terug te keren naar die tijd.
Oh god, ik mis haar zo, niet te beschrijven. Vanmiddag voelde ik me er eindelijk weer wat relaxter onder sinds een paar dagen, nu ben ik weer terug bij af. Misschien maar vroeg naar bed en morgen 'gezond weer op' ...

Kloontje het komt echt allemaal wel goed! Keep having faith in these hard times, want na elke regen komt zonnenschijn hoe lang en/of koud die regen ook duurt. Even tijd voor jezelf en daarna kom je vast wel weer een leuke meid tegen
pi_12470150
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:01 schreef Henk1056 het volgende:
en vergeet niet, je bent absoluut niet de enige.
lots of people know that feeling you have, including me
Henk, thanks voor de woorden ... ik las wel eens op Fok over relaties die stuk gingen en dergelijke, maar als je zoiets zelf meemaakt besef je pas echt hoe het voelt.
pi_12470258
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:03 schreef Ni-ni het volgende:
[..]
Kloontje het komt echt allemaal wel goed! Keep having faith in these hard times, want na elke regen komt zonnenschijn hoe lang en/of koud die regen ook duurt. Even tijd voor jezelf en daarna kom je vast wel weer een leuke meid tegen
Nou, jij komt ons niet steunen tijdens de vrijgezellen meeting! (g r a p j e)
Ja, leuke meiden zat, weet ik ook wel ... maar je raakt zo gehecht aan die ene meid, waarvan je dacht dat het de ware was/is. Eerst maar accepteren dat dat er niet meer inzit, niet teveel denken aan haar mogelijke escapades en dan na verloop misschien weer een leuke meid tegenkomen, who knows.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 00:14:02 #48
63324 Ni-ni
pi_12470355
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:09 schreef kloontje_ het volgende:

[..]

Nou, jij komt ons niet steunen tijdens de vrijgezellen meeting! (g r a p j e)
Ja, leuke meiden zat, weet ik ook wel ... maar je raakt zo gehecht aan die ene meid, waarvan je dacht dat het de ware was/is. Eerst maar accepteren dat dat er niet meer inzit, niet teveel denken aan haar mogelijke escapades en dan na verloop misschien weer een leuke meid tegenkomen, who knows.

Ja, als ik zelf de toverspreuk had om die gedachtes en gevoelens uit te schakelen had ik je wel zoiets verteld... kan er zelf namelijk ook niet over heen komen, but that's life. We should always stay positive, right?
pi_12470508
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 00:02 schreef kloontje_ het volgende:

[..]

Wel 'grappig' wat dat eten betreft, dat je zowel slecht eet tijdens het hoogtepunt van je verliefdheid en ... als de relatie tot een einde is gekomen.
Ja, tijd heelt alle wonden ... laat die tijd heel snel gaan.
Verdomme, heb nu vrij van m'n werk ... 2 of 3 weken lang, ik zou misschien met haar weggaan met de auto. Voel er weinig voor om thuis dagenlang te piekeren.
Maar ook als ik wel met vakantie ga zal het een trieste bedoeling worden denk ik, heb eigenlijk nergens zin in op 't moment. Komt misschien nog wel ... hoop ik .....

Nou dat had ik dus ook .. vakantie op dat moment .. zucht meest klote vakantie ooit

Mijn advies , ga weer werken want je gaat echt piekeren dan

U will know my name is the lord! When i lay my vengeance upon the..
pi_12470533
misschien wel goed dat ze een nieuwe vriend heeft, krijg je iig geen valse hoop oid meer
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')