quote:ken iemand die pics ff poste
bron : nuChristelijke scholen doen biologieboek in de ban
Uitgegeven: 15 augustus 2003 07:50
AMSTERDAM - Schoolboekenuitgeverij Wolters Noordhoff moet 5000 biologieboeken van de onderwijsmethode Nectar overdrukken, omdat een aantal reformatorische middelbare scholen heeft geëist dat de hoofdstukken waarin de menselijke seksualiteit wordt behandeld, direct geschrapt worden. De afbeeldingen zouden te aanstootgevend zijn, zo bericht De Telegraaf.
De reformatorische scholen in de regio Apeldoorn, Kampen en Amersfoort willen een gekuiste versie van het biologieboek. De afbeeldingen in de originele druk zou te confronterend zijn voor de leerlingen van de onderbouw. Een scholengemeenschap in Kampen is bezig eigenhandig de hoofdstukken over voortplanting en seksualiteit te herschrijven.
Volgens de scholen moet de inhoud van het boek de toets van Gods woord doorstaan. Wolters Kluwer heeft echter laten weten dat de scholen zelf voor de kosten van de herdruk opdraaien.
Bah.
het veiligste.
Dergelijke herdrukken zijn kostbaar en tijdrovend. Zeker nu het nieuwe schooljaar weer begint.
Trouwens, BABES & HUNKS????
School en stuff toch? of Godsdienst?
quote:ja dat artikel intreseerd me verder geen reet ik wil alleen die geile pics ff zien wie wil hun ff scanne
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:50 schreef _Etter_ het volgende:
en dat zet die in babes & hunks?
quote:LOL hehehehe ... nou, ben wel benieuwd wat men 'aanstootgevend' vind.
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:57 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja dat artikel intreseerd me verder geen reet ik wil alleen die geile pics ff zien wie wil hun ff scanne
quote:denk niet dat het erg geile foto's zijn... ooit wel eens in een biologieboek gekeken?
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:57 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
ja dat artikel intreseerd me verder geen reet ik wil alleen die geile pics ff zien wie wil hun ff scanne
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:06 schreef _Etter_ het volgende:[..]
denk niet dat het erg geile foto's zijn... ooit wel eens in een biologieboek gekeken?
En nee ik ga het niet voor je inscannen, dat zou wel heel triest zijn
quote:yep, ik heb tenminste wel een opleiding genoten
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:09 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
nee jij zeker wel vies peuk lol he he heh e
Rimmen is het likken van de anus. Het is afgeleid van het Engelse rimming. Een deftige term ervoor is anilingus.
· De anus is erg gevoelig voor prikkeling vanwege de talloze zenuwen die er eindigen. Daarom betrekken sommige mensen de anus bij het vrijen (zie: anale sex).
· Het likken van de anus is niet zonder risico. Allerlei geslachtsziekten kunnen op deze manier worden overgebracht, zoals hepatitis, herpes, syfilis, chlamydia, maar ook andere ziekten, zoals darmparasieten en bacteriële darminfecties.
· Gebruik altijd een beschermend lapje, zoals een beflapje!
1. Eén mogelijkheid is een opengeknipte condoom te gebruiken. Dit lapje leg je niet over de anus, maar je houdt het voor je mond. Je likt de anus dus door dit lapje heen. Aan de andere kant van het lapje (de kant die tegen de anus zit) moet je van te voren glijmiddel op waterbasis aanbrengen.
2. Je kunt ook plastic handschoenen kopen die voor artsen zijn bedoeld. Je knipt de bovenkant (waar de vingers zitten) ervan af en knipt de handschoen dan overdwars open. Je houdt dan een bijna vierkant lapje over, waarbij in het midden de duim nog zit. Hier kun je dan eventueel je tong in doen, waardoor het makkelijker is het lapje op zijn plaats te houden. Zorg ervoor dat op de buitenkant voldoende glijmiddel zit.
Doe het alleen als je dit zelf wilt. Doe op seksueel gebied nooit iets tegen je zin!
[Dit bericht is gewijzigd door U-lerZzZ op 15-08-2003 09:17]
quote:kolere als die gozer je hol komt bewone vertel je dat neit meer na lol he he he
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:15 schreef U-lerZzZ het volgende:
Een priapistische holbewoner:
quote:he he he he
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:17 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
kolere als die gozer je hol komt bewone vertel je dat neit meer na lol he he he
quote:Dan ben ik heel benieuwd welk woord niet wordt doorstaan...
Volgens de scholen moet de inhoud van het boek de toets van Gods woord doorstaan. Wolters Kluwer heeft echter laten weten dat de scholen zelf voor de kosten van de herdruk opdraaien.
Terecht dat de scholen zelf voor de herdruk opdraaien! Wolters drukt gewoon een boek waarin de biologie staat beschreven, naar waarheid tot zover de biologen/sociologen die kennen.
Als de scholen het hier niet mee eens zijn, moeten ze hun eigen boeken maken of eens echt in de bijbel gaan lezen! Ik kan me hier gewoon kwaad om maken!
maar dat moet ik niet doen; die kinderen moeten gewoon in onwetendheid worden opgevoed, zodat ze later goed onderdrukt kunnen blijven! - Achterlijke interpretaties van de bijbel zijn van 2 eeuwen geleden! Wake up! Times have changed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |