quote:Je moet je kloons wat minder doorzichtig maken.
Op dinsdag 2 september 2003 23:10 schreef Canonier het volgende:[..]
Kijk, deze vent trekt het laatje vooroordelen ook meteen weer even open.
Zelf wat bedenken is toch net wat te lastig soms. Of het moet gaan om een pedo-grap.
quote:Islamofoob wordt volgens mij gebruikt als een dooddoener. Ik zou niet weten wat er verkeerd aan is om "ongelovigen brengen verderf" fascisme te vinden. Jullie gaan daar niet op in want jullie zeggen "islamofoob". Een dooddoener dus.
Op dinsdag 2 september 2003 22:57 schreef gelly het volgende:
Islamofoob, klinkt dat beter ?
quote:Hij geeft het een paar post gelee toch zelf toe kulktoon?
Op dinsdag 2 september 2003 23:10 schreef Canonier het volgende:Kijk, deze vent trekt het laatje vooroordelen ook meteen weer even open.
Zelf wat bedenken is toch net wat te lastig soms. Of het moet gaan om een pedo-grap.
quote:Maar je gebruikt dit puur om moslims te bashen! Als het was gegaan om de verovering van Jeruzalem door de kruisvaarders, of de slavenhandel (of misschien zelfs de holocaust). Had je een dergelijk topic niet geopend.
Op dinsdag 2 september 2003 23:08 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Niemand heeft de moord op 700 mensen te vergoelijken. Het is niet bedoeld om mensen te beledigen en te kwetsen. Ik heb het niet over een feit van 1300 jaar terug maar over een feit van 2 dagen terug. Zondagochtend werd die massamoord immers vergoelijkt.
quote:Iemand die elke moslim over 1 kam scheert noem ik een islamofoob ja. Dat klopt toch ook ?
Op dinsdag 2 september 2003 23:12 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Islamofoob wordt volgens mij gebruikt als een dooddoener. Ik zou niet weten wat er verkeerd aan is om "ongelovigen brengen verderf" fascisme te vinden. Jullie gaan daar niet op in want jullie zeggen "islamofoob". Een dooddoener dus.
quote:Ik heb zojuist gepost dat het volgens mij wel politiek betreft omdat het verband houd met een omstreden uitspraak van Hirsi Ali, een politica.
Op dinsdag 2 september 2003 23:00 schreef Kozzmic het volgende:
Hou er nu maar over op hier, volgens mij is voldoende uitgelegd waarom het topic gesloten is.
Verder zie ik niet in dat in "profeet" Mohammed geen temporaal kwab epilepsie patient mag noemen. Omdat de verschijnselen rond zijn "openbaringen" daar wel heel erg veel op lijken.
quote:Nou richt je pijlen dan naar de Nederlandse Moslim Omroep. Die hebben het als een feit besproken (en nog zelfs vergoelijkt.)
Op dinsdag 2 september 2003 23:05 schreef du_ke het volgende:
(als iets uit de 7e eeuw ofzo al tot feit gebombardeerd kan worden)
ai ai ai
quote:Tja da's net zoiets als de EO en SBS6. Oftewel bagger van de bovenste plank
Op dinsdag 2 september 2003 23:17 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Nou richt je pijlen dan naar de Nederlandse Moslim Omroep. Die hebben het als een feit besproken (en nog zelfs vergoelijkt.)
ai ai ai
quote:Pardon ?
Op dinsdag 2 september 2003 23:13 schreef robh het volgende:[.Op dinsdag 2 september 2003 23:10 schreef Canonier het volgende:
Kijk, deze vent trekt het laatje vooroordelen ook meteen weer even open.Zelf wat bedenken is toch net wat te lastig soms. Of het moet gaan om een pedo-grap.
.]
Hij geeft het een paar post gelee toch zelf toe kulktoon?
quote:Doe je het er nou om. Als de holocaust vergoelijkt zou worden zou ik niet reageren. Dit gaat mij echt te ver.
Op dinsdag 2 september 2003 23:14 schreef du_ke het volgende:
Maar je gebruikt dit puur om moslims te bashen! Als het was gegaan om de verovering van Jeruzalem door de kruisvaarders, of de slavenhandel (of misschien zelfs de holocaust). Had je een dergelijk topic niet geopend.
quote:Nou dat is dan mooi een dooddoener. Waarom mag ik niet over de islam praten. Waarom zou ik niet over de achterlijke "erfzonde" en de "redding door christus" mogen praten.
Op dinsdag 2 september 2003 23:14 schreef gelly het volgende:
Iemand die elke moslim over 1 kam scheert noem ik een islamofoob ja. Dat klopt toch ook ?
quote:Dus als de EO en SBS 6 iets verkeerd doen geef je geen kritiek.
Op dinsdag 2 september 2003 23:19 schreef du_ke het volgende:
Tja da's net zoiets als de EO en SBS6. Oftewel bagger van de bovenste plank
quote:Ik heb het niet alleen over dat topic, maar over je gehele oevre.
Op dinsdag 2 september 2003 23:28 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Nou dat is dan mooi een dooddoener. Waarom mag ik niet over de islam praten. Waarom zou ik niet over de achterlijke "erfzonde" en de "redding door christus" mogen praten.
Wat heeft dat argument over alle moslims over 1 kam scheren nu met kritiek op het vergoelijken op de moord op 700 joden te maken ?
quote:Kijk nu eens naar het topic. Afgezien dat het geen politiek onderwerp is (en dat wordt het ook niet door de link naar Hirsi Ali) komt er toch geen enkele discussie op gang? Mede dankzij je eigen bijdrages, maar vooral ook door de bijzonder verheffende posts van Canonier.
Op dinsdag 2 september 2003 23:28 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Nou dat is dan mooi een dooddoener. Waarom mag ik niet over de islam praten. Waarom zou ik niet over de achterlijke "erfzonde" en de "redding door christus" mogen praten.
Wat heeft dat argument over alle moslims over 1 kam scheren nu met kritiek op het vergoelijken op de moord op 700 joden te maken ?
quote:Het gaat mij om de daad van de NMO.
Op dinsdag 2 september 2003 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Zoek maar een centraal topic over de Islam waar je deze daad van Mohammed aan de kaak kunt stellen. Misschien dat er dan wel een fatsoenlijke discussie op gang komt.
quote:Het begrip dooddoener is een hele psychologische studie waard.
Op dinsdag 2 september 2003 23:31 schreef gelly het volgende:
Ik heb het niet alleen over dat topic, maar over je gehele oevre.
quote:Na de openingspost gaat het alleen nog maar over Mohammed. En een uitzending van een omroep over een historisch/religieuze gebeurtenis heeft nog steeds niets met politiek te maken.
Op dinsdag 2 september 2003 23:36 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Het gaat mij om de daad van de NMO.
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:11 schreef gelly het volgende:
Je moet je kloons wat minder doorzichtig maken.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:43 schreef gelly het volgende:
Ga ergens anders klonen verraden triest figuur.
quote:Ah Gil, gozert, troll. Waar heb ik een naam genoemd ?
Op woensdag 3 september 2003 00:13 schreef Kastaan het volgende:[..]
[..]
quote:Als iemand een troll is dan ben jij dat wel, Martin.
Op woensdag 3 september 2003 00:14 schreef gelly het volgende:[..]
Ah Gil, gozert, troll.
quote:In je post van 00:14.
Waar heb ik een naam genoemd ?
quote:Een heel normale opmerking van een politica heeft tot een politieke discussie geleid. Er zijn heel veel topics hier op Pol geweest over Hirsi Ali.
Op dinsdag 2 september 2003 23:42 schreef Kozzmic het volgende:
Na de openingspost gaat het alleen nog maar over Mohammed. En een uitzending van een omroep over een historisch/religieuze gebeurtenis heeft nog steeds niets met politiek te maken.
quote:Noem mij maar gewoon een anti-fascist. "Ongelovigen brengen verderf" vind ik namelijk heel erg veel lijken op "" joden brengen verderf" van die andere "profeet".
Op dinsdag 2 september 2003 22:57 schreef gelly het volgende:[.over temporaal kwab epilepsie patient Mohammed.]
Islamofoob, klinkt dat beter ?
Ik ook.
En sorry, ik neem de woorden xenofoob en islamofoob terug.
Je bent een racist.
quote:Laat ook maar
Op woensdag 3 september 2003 07:08 schreef Sidekick het volgende:
Akkersloot is weer vroeg op.Ik ook.
En sorry, ik neem de woorden xenofoob en islamofoob terug.
Je bent een racist.
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 03-09-2003 08:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |