abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2003 @ 21:12:29 #151
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12902125
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:11 schreef Canonier het volgende:

[..]

Reageer gewoon als je wat zinnigs te melden hebt of laat anders je reactie achterwege.

Gelukkig staat dat niet in de policy, anders had jij geen enkele post hier.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 2 september 2003 @ 21:12:54 #152
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12902145
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:11 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nou ja. Islam en politiek is dat geen pleonasme.

Open er een topic over ofzo.
pi_12902211
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Gelukkig staat dat niet in de policy, anders had jij geen enkele post hier.

Zonder te overdreven kan ik zeggen dat elke bijdrage van mij minstens 100x zinniger is als welke bijdrage van jou dan ook.

Alleen al jouw "bijdragen" in dit topic.

Maar goed, als je stoer denkt te zijn door je postaantal aan te vullen met wat nutteloos gelik, dan speel ik het spelletje mee en noem ik je nu even een hele stoere jongen.

En nu naar bed.

dinsdag 2 september 2003 @ 21:16:46 #154
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12902230
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
. Ik accepteer dit soort aanvallen op andere culturen op deze wijze niet, .
Die aanval van de "islamitische" cultuur op die joodse cultuur was toch wel iets ergers dan dat van mij. Die 700 joden hebben het niet overleefd en ik weet niet wat die vrouwen en kinderen als slaven allemaal wel niet hebben meegemaakt. In elk geval mochten die vrouwen volgens temporaal epilepsie patient Mohammed gewoon worden verkracht. Staat in zijn "openbaringen".

Sinds wanneer is het beschrijven van een ziektebeeld cultuur ?

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 2 september 2003 @ 21:23:55 #155
60090 Akkersloot
pi_12902393
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:58 schreef Sidekick het volgende:
Wat snap je niet aan de woorden slechte openingspost?
Wil je dat even toelichten Sidekick. De openingspost was in elk geval zo duidelijk dat er in 14 minuten zo'n 30 keer op is gereageerd. Waarvan het merendeel positief.
Wat heb jij er tegen dat ik Mohammed een temporaal epilepsie patient noem. Nog sterker Fons de Poel noemde hem dat ook in een interview in de NCRV gids. Staan toch niet echt bekend om, ja wat eigenlijk.
Nu verdedig jij dan maar dat iemand die volgens de islamitische overlevering lag te kronkelen op de grond tijdens zijn "openbaringen" geen temporaal kwab epilepsie patient zou zijn.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  dinsdag 2 september 2003 @ 22:33:30 #156
60090 Akkersloot
pi_12904304
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
en omdat het (zoals ook in de sluitpost staat) geen fluit met Politiek te maken heeft.
Fout. Mijn openingspost bevatte "Ben overigens benieuwd ofdat de NMO hier aandacht aan had besteed als Hirsi Ali dit onderwerp niet aan had gehaald in haar interview in het dagblad Trouw eind januari.".

De topic heeft dus betrekking op een uitlating van Hirsi Ali, en dat is een politica. Werd daar maandenlang over aan gevallen. Det topic is dus wel politiek. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pi_12904423
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:16 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Die aanval van de "islamitische" cultuur op die joodse cultuur was toch wel iets ergers dan dat van mij. Die 700 joden hebben het niet overleefd en ik weet niet wat die vrouwen en kinderen als slaven allemaal wel niet hebben meegemaakt. In elk geval mochten die vrouwen volgens temporaal epilepsie patient Mohammed gewoon worden verkracht. Staat in zijn "openbaringen".

Sinds wanneer is het beschrijven van een ziektebeeld cultuur ?

Wat zit je nou de hele tijd te zieken!

Dat topic is terecht gesloten en gaat nooit een keer weer open. Het had weinig of niks met POL te maken en was ook nog eens puur beledigend bedoeld.
Verwacht je echt dat zoiets langer dan 3 minuten open blijft?

Als je het iets fatsoenlijker formuleerd kan je het misschien in WFL of C&H kwijt maar zo toch echt niet .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 2 september 2003 @ 22:38:57 #158
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12904457
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat zit je nou de hele tijd te zieken!

Dat topic is terecht gesloten en gaat nooit een keer weer open. Het had weinig of niks met POL te maken en was ook nog eens puur beledigend bedoeld.
Verwacht je echt dat zoiets langer dan 3 minuten open blijft?

Als je het iets fatsoenlijker formuleerd kan je het misschien in WFL of C&H kwijt maar zo toch echt niet .

du_ke, je had juist niet moeten reageren. Gewoon laten doodbloeden (hoewel een relletje ook wel leuk is)
pi_12904558
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:38 schreef Sidekick het volgende:

[..]

du_ke, je had juist niet moeten reageren. Gewoon laten doodbloeden (hoewel een relletje ook wel leuk is)

Sorry ik was die xeno en islamofobe malloot even zat .
  dinsdag 2 september 2003 @ 22:44:44 #160
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_12904627
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Lees dit ook ff:
Waarom verdoen mensen tijd aan topics?
WFL Feedback deel 2
pi_12904711
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Lees dit ook ff:
WFL Feedback deel 2

.
  dinsdag 2 september 2003 @ 22:51:15 #162
60090 Akkersloot
pi_12904776
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:42 schreef du_ke het volgende:
Ook gericht aan Sidekick (gezien je er niet opreageerde) En dit kan zo maar. Iemand voor xenofoob uit maken.
Leg mij eens uit. Waarom ben ik xenofoob. Omdat ik koranverzen als "ongelovigen brengen verderf" als fascisme zie?
En moet islamofoob een dooddoener zijn ?
De meeste slachtoffers van de islam zitten toevallig nog altijd in het buitenland. Algerije, Soedan, Afghanistan, Irak.
pi_12904858
quote:

[..]

Lees dit ook ff:
WFL Feedback deel 2

Dat moet toch wel eng zijn, mensen die hun standpunten onderbouwen en niet constant vervallen in debiel gewauwel omdat ze het stoer vinden dat hun postaantal met de minuut aan het stijgen is.
  dinsdag 2 september 2003 @ 22:54:42 #164
60090 Akkersloot
pi_12904870
quote:

[..]

Lees dit ook ff:
WFL Feedback deel 2

Dream on met je achterlijke dooddoenertjes:
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Is het gebruiken van het woord bashen eigenlijk geen bashen. Ik had ten minste nog iets zinnigs te melden in die topic.
Temporaal kwab epilepsie had trouwens in "God zit tussen je slaapbeen kwabben" ook onder WFL besproken geweest. Had toen geen Schorpioen gezien met "gebash".

dinsdag 2 september 2003 @ 22:56:42 #165
60090 Akkersloot
pi_12904923
quote:

[.Op dinsdag 2 september 2003 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]

Sorry ik was die xeno en islamofobe malloot even
.]

Lees dit ook ff:
WFL Feedback deel 2

Sidekick, ben jij die die mij enkele weken terug vertelde dat ik respect moet hebben. Laat jij nu iemand voor xenofoob uit maken. Schaam je !
pi_12904943
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:56 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Sidekick, ben jij die die mij enkele weken terug vertelde dat ik respect moet hebben. Laat jij nu iemand voor xenofoob uit maken. Schaam je !

Islamofoob, klinkt dat beter ?
pi_12904998
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:51 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ook gericht aan Sidekick (gezien je er niet opreageerde) En dit kan zo maar. Iemand voor xenofoob uit maken.
Leg mij eens uit. Waarom ben ik xenofoob. Omdat ik koranverzen als "ongelovigen brengen verderf" als fascisme zie?
En moet islamofoob een dooddoener zijn ?
De meeste slachtoffers van de islam zitten toevallig nog altijd in het buitenland. Algerije, Soedan, Afghanistan, Irak.

Tja je hebt een topic geopend puur met het idee om mensen te beledigen en te kwetsen. Je goed recht maar dan moet je niet zeuren als het dicht gaat. Hierbij haal je voorbeelden aan van minstens 1300 jaar oud .
pi_12905023
Hou er nu maar over op hier, volgens mij is voldoende uitgelegd waarom het topic gesloten is.
pi_12905043
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja je hebt een topic geopend puur met het idee om mensen te beledigen en te kwetsen. Je goed recht maar dan moet je niet zeuren als het dicht gaat. Hierbij haal je voorbeelden aan van minstens 1300 jaar oud .

Feiten die in het verleden zijn gebeuren mogen dus niet meer besproken worden?

Dan kunnen we hier volgens mij de zaak wel sluiten!

pi_12905149
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:01 schreef Canonier het volgende:

[..]

Feiten die in het verleden zijn gebeuren mogen dus niet meer besproken worden?

Dan kunnen we hier volgens mij de zaak wel sluiten!

Sorry Kozz,

Feiten uit het verleden (als iets uit de 7e eeuw ofzo al tot feit gebombardeerd kan worden) kunnen prima besproken worden. Maar zeker in een geval als dit had je ook de gruweldaden van andere geloven mee moeten nemen. Dit was puur en alleen om Moslims te beledigen .

Maar ontopic

Kozzmic het FOK!interview loopt goed .
Goede zaak!

dinsdag 2 september 2003 @ 23:06:11 #171
60090 Akkersloot
pi_12905166
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:54 schreef Canonier het volgende:

[..]

Dat moet toch wel eng zijn, mensen die hun standpunten onderbouwen en niet constant vervallen in debiel gewauwel omdat ze het stoer vinden dat hun postaantal met de minuut aan het stijgen is.

Tsja ze noemen mij xenofoob. Gelukkig zijn er heel wat mod's hier die het ook niet zo hebben op de islam. Gil-Galad, Moderator, Viola Holt. KIjken ofdat ze daar ook ... nou misschien dat ze nog hun excuus aanbieden . ". Wat die islamofielen als Sidekick immers continu doen is het "doodknuffelen" van moslims die nog sneller het licht zullen zien dan zij zelf.
Die ontdekking over temporaalkwab epelepsie betekent immers het einde van het geloof in de "openbaringsvisioenen" van Mohammed.
pi_12905181
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Sorry Kozz,

Feiten uit het verleden (als iets uit de 7e eeuw ofzo al tot feit gebombardeerd kan worden) kunnen prima besproken worden. Maar zeker in een geval als dit had je ook de gruweldaden van andere geloven mee moeten nemen. Dit was puur en alleen om Moslims te beledigen .

Maar ontopic

Kozzmic het FOK!interview loopt goed .
Goede zaak!

Nee hoor. Het was naar aanleiding van een TV-programma, aangevuld met feiten uit het verleden.

Pak anders de geschiedenisboeken er nog maar eens bij om je geheugen wat op te frissen.

dinsdag 2 september 2003 @ 23:08:25 #173
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_12905227
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:06 schreef Akkersloot het volgende:

Tsja ze noemen mij xenofoob. Gelukkig zijn er heel wat mod's hier die het ook niet zo hebben op de islam. Gil-Galad, Moderator, Viola Holt. KIjken ofdat ze daar ook ... nou misschien dat ze nog hun excuus aanbieden . ". Wat die islamofielen als Sidekick immers continu doen is het "doodknuffelen" van moslims die nog sneller het licht zullen zien dan zij zelf.
Die ontdekking over temporaalkwab epelepsie betekent immers het einde van het geloof in de "openbaringsvisioenen" van Mohammed.

Zeg nou gewoon dat je eigenlijk geen discussie wou en dat je gewoon even over Mohammed heen wou zeiken. Klaar toch?

T'is je wel gelukt iig

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 2 september 2003 @ 23:08:47 #174
60090 Akkersloot
pi_12905235
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:59 schreef du_ke het volgende:
Niemand heeft de moord op 700 mensen te vergoelijken. Het is niet bedoeld om mensen te beledigen en te kwetsen. Ik heb het niet over een feit van 1300 jaar terug maar over een feit van 2 dagen terug. Zondagochtend werd die massamoord immers vergoelijkt.
pi_12905300
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:08 schreef robh het volgende:

[..]

Zeg nou gewoon dat je eigenlijk geen discussie wou en dat je gewoon even over Mohammed heen wou zeiken. Klaar toch?

T'is je wel gelukt iig

Kijk, deze vent trekt het laatje vooroordelen ook meteen weer even open.

Zelf wat bedenken is toch net wat te lastig soms. Of het moet gaan om een pedo-grap.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')