Gelieve de topic dus weer te openen. Mohammed was een temporaal kwab epilepsie patient. In elk geval moet je wel toegeven dat "allah" wel een zeer ongeloofwaardig iemand als "profeet" had uitgezocht.
Terug open die topic. Overigens ook idioot dat je mij verzoekt om hulp te zoeken voor mijn tic.
Onder WFL is een topic over God dat zit in de hersenen bij ons slaapbeen. Daar zal ik dit voorval ook posten ook.
quote:Uit de Faq:
Op dinsdag 2 september 2003 19:34 schreef Canonier het volgende:[..]
Als het geen fluit met politiek te maken heeft, dan moet je het verplaatsen naar 'n forum waar het wel thuishoort. Die openingspost is berust op waarheid, dat die waarheid jou niet bevalt is 'n tweede natuurlijk.
quote:
In gevallen waarin deze FAQ niet voorziet beslist de moderator of wordt indien nodig een crewbeslissing genomen. Mocht je vinden dat er soms wel érg streng gemodereerd wordt, bedenk je dan dat dat altijd gedaan is in jouw eigen belang, om het forum leesbaar en leuk te houden. Voor jezelf, maar ook voor de anderen.
quote:Ga gerust je gang. Als de mod daar het accepteert, is dat zijn beslissing. Ik accepteer dit soort aanvallen op andere culturen op deze wijze niet, ook omdat het geen Politiek onderwerp is. Topic blijft dus dicht.
Op dinsdag 2 september 2003 19:36 schreef Akkersloot het volgende:
Coyote-e-tyx. Volgens de overleveringen had Mohammed tijdens zijn "openbaringen" op epilepsie gelijkende verschijnselen. Hij kronkelde op de grond en schuimbekte zelfs. Slachtoffers van gewone epilepsie herinneren niets van hun aanvallen maar slachtoffers van aanvallen van epilepsie in de hersengedeelten rond het slaapbeen (temporaal) wel. Nog sterker ze hebben religieuze visioenen. Dat was ook het geval bij Jean D'Arc.Gelieve de topic dus weer te openen. Mohammed was een temporaal kwab epilepsie patient. In elk geval moet je wel toegeven dat "allah" wel een zeer ongeloofwaardig iemand als "profeet" had uitgezocht.
Terug open die topic. Overigens ook idioot dat je mij verzoekt om hulp te zoeken voor mijn tic.
Onder WFL is een topic over God dat zit in de hersenen bij ons slaapbeen. Daar zal ik dit voorval ook posten ook.
quote:Dus je mag die feiten in je openingspost posten?
Op dinsdag 2 september 2003 19:36 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Uit de Faq:
[..]
Als het andersom was geweest (wel in je straatje) was het zeker blijven staan?
quote:Wat heeft dat nu met andere culturen te maken. Als je gewoon niet beter weet. Is iedereen op deze aarde soms een neuroloog.
Op dinsdag 2 september 2003 19:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ga gerust je gang. Als de mod daar het accepteert, is dat zijn beslissing. Ik accepteer dit soort aanvallen op andere culturen op deze wijze niet, ook omdat het geen Politiek onderwerp is. Topic blijft dus dicht.
Overigens zou het je wel mooi staan als je eventjes je excuses aanbiedt over je opmerking over die "tic" van mij. Niet dat het mij iets doet maar het zou jou als moderator wel mooi staan.
Vraag:
- Hoe had Mohammed zijn "openbaringen". Verscheen er een engel voor hem of had hij het als visioenen die hij verkreeg toen hij kronkelde op de grond.
- Vind je niet dat "Allah" dan wel een heel erg ongeloofwaardig persoon als "profeet" heeft uitgezocht nu bekend is dat voor die "openbaringen" van Mohammed tegenwoordig medicijnen zijn.
- MIj valt dus toch niets te verwijten.
quote:Over die tic: Ik zie niks anders van jou dan topics waarin elk geloof totaal wordt afgekat. Je accepteert van niemand ook maar enige vergoelijking van zijn of haar geloof. Dat is op het pathologische af.
Op dinsdag 2 september 2003 19:44 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Wat heeft dat nu met andere culturen te maken. Als je gewoon niet beter weet. Is iedereen op deze aarde soms een neuroloog.
Overigens zou het je wel mooi staan als je eventjes je excuses aanbiedt over je opmerking over die "tic" van mij. Niet dat het mij iets doet maar het zou jou als moderator wel mooi staan.
Vraag:
- Hoe had Mohammed zijn "openbaringen". Verscheen er een engel voor hem of had hij het als visioenen die hij verkreeg toen hij kronkelde op de grond.
- Vind je niet dat "Allah" dan wel een heel erg ongeloofwaardig persoon als "profeet" heeft uitgezocht nu bekend is dat voor die "openbaringen" van Mohammed tegenwoordig medicijnen zijn.
- MIj valt dus toch niets te verwijten.
Verder ga ik hier niet de discussie over Mohammed voeren, daar is dit topic niet voor en daar is dit subforum niet voor.
quote:Die discussie durf je zeker niet aan?
Op dinsdag 2 september 2003 19:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Over die tic: Ik zie niks anders van jou dan topics waarin elk geloof totaal wordt afgekat. Je accepteert van niemand ook maar enige vergoelijking van zijn of haar geloof. Dat is op het pathologische af.
Verder ga ik hier niet de discussie over Mohammed voeren, daar is dit topic niet voor en daar is dit subforum niet voor.
quote:De gemiddelde turk is beter in begrijpend lezen.
Op dinsdag 2 september 2003 19:48 schreef Canonier het volgende:[..]
Die discussie durf je zeker niet aan?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 19:48 schreef Canonier het volgende:[..]
Die discussie durf je zeker niet aan?
quote:Welk deel van het dikgedrukte begrijp je niet?
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 02-09-2003 19:58]
quote:De gemiddelde boer ligt nu al lang en breed in bed, want die moet morgenvroeg de koeien weer melken.
Op dinsdag 2 september 2003 19:49 schreef gelly het volgende:[..]
De gemiddelde turk is beter in begrijpend lezen.
M.a.w.: Dit slaat als een lul op een drumstel.
quote:Welk deel van het dikgedrukte begrijp je niet?
Op dinsdag 2 september 2003 19:49 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
quote]Op dinsdag 2 september 2003 19:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woordje VERPLAATSEN?
quote:Wat snap je niet aan de woorden slechte openingspost?
Op dinsdag 2 september 2003 19:51 schreef Canonier het volgende:[..]
Wat begrijp jij niet aan het woordje VERPLAATSEN?
quote:De openingspost WAS al moslim-bashen. Bovendien was het geen politiek topic. En ik ga dat soort topics dus niet verplaatsen naar andere subfora en mods er daarmee opzadelen.
Op dinsdag 2 september 2003 20:02 schreef tvlxd het volgende:
En het weer zou verzanden in een ouderwetse moslim-bash-topic.
quote:Nu zal je je visie toch wel even moeten bijstellen. Ik heb geen enkele kritiek op een geloof dat niet zegt dat "ongelovigen" naar de hel gaan. Dat is dus heel wat anders dan "elk geloof". Elk geloof is namelijk niet gebaseerd op de gedachten dat "ongelovigen" naar de hel gaan.
Over die tic: Ik zie niks anders van jou dan topics waarin elk geloof totaal wordt afgekat. Je accepteert van niemand ook maar enige vergoelijking van zijn of haar geloof. Dat is op het pathologische af.
quote:Wat snap jij niet aan het woordje feit? Dat dat feitje niet in jouw achterstandsstraatje past is heel wat anders.
Op dinsdag 2 september 2003 19:58 schreef Sidekick het volgende:[..]
Wat snap je niet aan de woorden slechte openingspost?
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 16:33 schreef _ThundeR_ het volgende:
Ik vind het minder dat mijn topic gesloten was, ik had namelijk een aantal vragen gesteld die niet in dat andere topic voorkomen, en vanuit daar wou ik een discussie opbouwen. Die andere topic's zijn ook veruit vol.Link : Europa & de E.U
quote:Het had wel een mening die blijkbaar niet de jouwe was.
Op dinsdag 2 september 2003 20:00 schreef detulp050 het volgende:
Misschien dat het topic geen discussiewaarde had ? Het zegt niets over inhoud ? Alleen een vage verwijzing naar een programma.
quote:Dat is goeie argumentatie! Je opent een baggertopic in het verkeerde forum en dan geeft je iemand anders de schuld dat het op slot gegaan is.
Op dinsdag 2 september 2003 20:52 schreef Akkersloot het volgende:Het had wel een mening die blijkbaar niet de jouwe was.
Zo hoort het!
Je maakt me niet wijs dat Topix die feature niet heeft.
quote:Idd erg vaag dat Wile wel tijd besteed aan een xenofoob, maar voor iemand anders niet.
Op dinsdag 2 september 2003 20:31 schreef _ThundeR_ het volgende:[..]
Hoewel het mijn inziens wel een terecht slotje is.
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:59 schreef Canonier het volgende:
De meest eenvoudige Phpbb-boards geven moderators de gelegenheid 'n topic te verplaatsen.Je maakt me niet wijs dat Topix die feature niet heeft.
ga buiten spelen ofzo.
quote:Nou ja. Islam en politiek is dat geen pleonasme.
Op dinsdag 2 september 2003 20:58 schreef robh het volgende:
Dat is goeie argumentatie! Je opent een baggertopic in het verkeerde forum en dan geeft je iemand anders de schuld dat het op slot gegaan is.Zo hoort het!
quote:Reageer gewoon als je wat zinnigs te melden hebt of laat anders je reactie achterwege.
Op dinsdag 2 september 2003 21:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Idd erg vaag dat Wile wel tijd besteed aan een xenofoob, maar voor iemand anders niet.
Hoewel het mijn inziens wel een terecht slotje is.
[..]
ga buiten spelen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |