quote:jij begon
Op donderdag 14 augustus 2003 14:38 schreef haaahaha het volgende:
met die users in ONZ zoals jarno, u-lerzzz, superuli die iedereen een beetje zitten af te kankeren. Oprotten met die gasten.
toch?
quote:Je zal er wel om gevraagd hebben dnek ik
met die users in ONZ zoals jarno, u-lerzzz, superuli die iedereen een beetje zitten af te kankeren. Oprotten met die gasten.
quote:Inderdaad. Ze zouden ze in de kont moeten naaien zonder glijmiddel, dan praten ze wel anders.
Sweder
quote:url?
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef vosss het volgende:Je zal er wel om gevraagd hebben dnek ik
quote:url?
Op donderdag 14 augustus 2003 14:41 schreef suimasen het volgende:
heb je je eigen wel een gezien man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Je eigen? Plebs.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:41 schreef suimasen het volgende:
heb je je eigen wel een gezien man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sweder
quote:Bel Phil. Misschien kan hij je helpen. Sterkte.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef haaahaha het volgende:[..]
url?
Overigens niet op mij, pak elk topic waar jarno of die andere gastjes in posten, en kijk wat ze zeggen
quote:Ik hoor niks
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef haaahaha het volgende:[..]
url?
Overigens niet op mij, pak elk topic waar jarno of die andere gastjes in posten, en kijk wat ze zeggen
quote:
quote:Ik deel mening met deze betreffende gebruiker, want ze weigeren vermoedelijk iedere aanbod om in dit betreffende discussie Uier wat ben jij een slechte verliezer mijn vragen correct te antwoorden. In dat opzicht delen de betreffende topicstarter en ik onze mening.
quote:Pleur toch een tyfusend op, achterlijke kutkneus.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:43 schreef Scepsis het volgende:[..]
Ik deel mening met deze betreffende gebruiker, want ze weigeren vermoedelijk iedere aanbod om in dit betreffende discussie Uier wat ben jij een slechte verliezer mijn vragen correct te antwoorden. In dat opzicht delen de betreffende topicstarter en ik onze mening.
quote:Ineens een smiley om het als grapje over te laten komen??
Op donderdag 14 augustus 2003 14:44 schreef U-lerZzZ het volgende:Pleur toch een tyfusend op, achterlijke kutkneus.
.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:41 schreef Phenomenom het volgende:
Heet dat niet pubertijd?
quote:Wat gevat.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:44 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ineens een smiley om het als grapje over te laten komen??
Schijnheilig
Oprotten, kneus.
quote:Van uw bewering "tyfusend" kan ik echter geen betekenis ervan herkennen, Van Dale biedt hierbij helaas ook geen uitkomst. En mag ik dit beschouwen als imidatie, of echter als een vermakelijke plaisanterie, mag ik u dan erop wijzen dat deze naar mijn mening helaas van een vrij lage niveau is.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:44 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Pleur toch een tyfusend op, achterlijke kutkneus.
.
quote:end of eind. what's the difference
Op donderdag 14 augustus 2003 14:47 schreef Scepsis het volgende:[..]
Van uw bewering "tyfusend" kan ik echter geen betekenis ervan herkennen, Van Dale biedt hierbij helaas ook geen uitkomst. En mag ik dit beschouwen als imidatie, of echter als een vermakelijke plaisanterie, mag ik u dan erop wijzen dat deze naar mijn mening helaas van een vrij lage niveau is.
[Dit bericht is gewijzigd door SolidArt op 14-08-2003 14:48]
quote:Mag ik weten op welke betreffende gebruiker u richt met deze suggestie? En helaas biedt Van Dale geen hulp bij herkennen van uw uitspraak "soon-to-be-aspergesteker". Wilt u hierbij zo vriendelijk zijn deze nader toelichten?
Op donderdag 14 augustus 2003 14:49 schreef Jarno het volgende:
Je zit nog verkeerd ook, soon-to-be-aspergesteker![Centraal] Vragen of opmerkingen aan de ONZ-mods.
quote:me nichtje heeft net na 12 keer examen haar rijbewijs gehaald en woont toevallig in de buurt en wilt een stukje rijden als scepsis gaat wandelen...
Op donderdag 14 augustus 2003 14:58 schreef Nevermind het volgende:[..]
Vertel me alsjeblieft dat je in een hele hoge flat woont en dat je er zometeen af gaat springen. Het liefst samen met haahaha
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:58 schreef Nevermind het volgende:[..]
Vertel me alsjeblieft dat je in een hele hoge flat woont en dat je er zometeen af gaat springen. Het liefst samen met haahaha
quote:Ik wist het
Op donderdag 14 augustus 2003 15:02 schreef haaahaha het volgende:[..]
quote:bron?
Op donderdag 14 augustus 2003 15:03 schreef Nevermind het volgende:Ik wist het
Achja. Mocht ik geband worden ben jij vast 10x langer weg
quote:Ban meldtopic deeltje 10
Op donderdag 14 augustus 2003 15:03 schreef haaahaha het volgende:[..]
bron?
Hou maar in de gaten.
tja het schijnt hip te zijn om dit plaatje te posten ipv steeds slotje te roepen
quote:Meeloper!!!!
Op donderdag 14 augustus 2003 15:09 schreef Just-Dennis het volgende:tja het schijnt hip te zijn om dit plaatje te posten ipv steeds slotje te roepen
Verder wil ik iedereen even beleefd verzoeken te stoppen met alle trieste pogingen tot flame of troll.
Doe maar gewoon aardig tegen elkaar.
En nou ga ik efe de notes bijwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |