quote:jij begon
Op donderdag 14 augustus 2003 14:38 schreef haaahaha het volgende:
met die users in ONZ zoals jarno, u-lerzzz, superuli die iedereen een beetje zitten af te kankeren. Oprotten met die gasten.
toch?
quote:Je zal er wel om gevraagd hebben dnek ik
met die users in ONZ zoals jarno, u-lerzzz, superuli die iedereen een beetje zitten af te kankeren. Oprotten met die gasten.
quote:Inderdaad. Ze zouden ze in de kont moeten naaien zonder glijmiddel, dan praten ze wel anders.
Sweder
quote:url?
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef vosss het volgende:Je zal er wel om gevraagd hebben dnek ik
quote:url?
Op donderdag 14 augustus 2003 14:41 schreef suimasen het volgende:
heb je je eigen wel een gezien man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Je eigen? Plebs.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:41 schreef suimasen het volgende:
heb je je eigen wel een gezien man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sweder
quote:Bel Phil. Misschien kan hij je helpen. Sterkte.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef haaahaha het volgende:[..]
url?
Overigens niet op mij, pak elk topic waar jarno of die andere gastjes in posten, en kijk wat ze zeggen
quote:Ik hoor niks
Op donderdag 14 augustus 2003 14:40 schreef haaahaha het volgende:[..]
url?
Overigens niet op mij, pak elk topic waar jarno of die andere gastjes in posten, en kijk wat ze zeggen
quote:
quote:Ik deel mening met deze betreffende gebruiker, want ze weigeren vermoedelijk iedere aanbod om in dit betreffende discussie Uier wat ben jij een slechte verliezer mijn vragen correct te antwoorden. In dat opzicht delen de betreffende topicstarter en ik onze mening.
quote:Pleur toch een tyfusend op, achterlijke kutkneus.
Op donderdag 14 augustus 2003 14:43 schreef Scepsis het volgende:[..]
Ik deel mening met deze betreffende gebruiker, want ze weigeren vermoedelijk iedere aanbod om in dit betreffende discussie Uier wat ben jij een slechte verliezer mijn vragen correct te antwoorden. In dat opzicht delen de betreffende topicstarter en ik onze mening.
quote:Ineens een smiley om het als grapje over te laten komen??
Op donderdag 14 augustus 2003 14:44 schreef U-lerZzZ het volgende:Pleur toch een tyfusend op, achterlijke kutkneus.
.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:41 schreef Phenomenom het volgende:
Heet dat niet pubertijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |