abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12426642
Weet iemand hier iets meer van tis hier namelijk vlakbij naja vlakbij zit in Den Bosch woon in Uden. Maar kan niet weg ben op werk.

Dit stond op nieuws.nl
N265 Oss - Eindhoven tussen Mariaheide en Veghel 3 km stilstaand verkeer door ongeval met vrachtwagen(s) :: N265 Veghel - Eindhoven tussen Industrieterrein De Dubbelen en Veghel in beide richtingen afgesloten door ongeval met vrachtwagen(s)

-
pi_12426687
Was net op de Radio, ze hadden het over 6 doden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12426716
www.scannersplanet.com (KLPD misschien?)

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 14-08-2003 13:09]

pi_12426726
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
Tering ik rij elke dag daar over die weg naar huis moet dan flink hard gegaan zijn dat stukje tussen Mariaheide en Veghel is maar 2 kilometer. Er is daar wel een afslag zonder stoplichten iedereen schiet daar altijd de weg op ik denk dat het daar gebeurt is.
-
pi_12426747
heb net wel meteen me'n ouders gebeld,. wonen in boekel,. me'n vader rijdt ook altijd op die weg regelmatig op en neer naar een ander filliaal,. maar zij wisten nog van niks
gelukkig
pi_12426800
Zal vanavond wel weer op HvN te zien zijn in geuren en kleuren.
123
pi_12426848
quote:
Meerdere doden
door ongeval Veghel

VEGHEL - Een zwaar verkeersongeval heeft donderdag in Veghel aan enkele mensen het leven gekost. Volgens de politie is er inmiddels een slachtoffer geborgen.

Op de Corridor in de Brabantse plaats kwam een personenauto in botsing met een vrachtwagen. De exacte toedracht is nog onduidelijk.

Telegraaf

donderdag 14 augustus 2003 @ 13:15:13 #8
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_12426882
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:08 schreef Gijsje het volgende:
Tering ik rij elke dag daar over die weg naar huis moet dan flink hard gegaan zijn dat stukje tussen Mariaheide en Veghel is maar 2 kilometer.
Zo, dat groeit snel naar elkaar toe:
Toen ik nog in Veghel woonde was het naar MariaHEI toch nog een
kilometer of 6 (1987?)
An open mind is a joy forever!
pi_12426885
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
hmz
da's wel heel veel
pi_12426901
-niet doen-

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-08-2003 13:30]

pi_12426914
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:15 schreef Keerzijde het volgende:

[..]

Zo, dat groeit snel naar elkaar toe:
Toen ik nog in Veghel woonde was het naar MariaHEI toch nog een
kilometer of 6 (1987?)

Ehm Uden - Veghel is 8 a 9 KM Mariaheide ligt bijna tegen Veghel aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 14-08-2003 13:18]

-
pi_12426924
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:15 schreef information het volgende:
[afbeelding]
Jippie een kutnewbie
-
pi_12426965
Omroep brabant:
quote:
Doden bij ongeluk in Veghel

VEGHEL - Bij een verkeersongeluk op de Corridor in Veghel zijn donderdagmorgen om half elf meerdere doden gevallen. Volgens de lokale omroep Skyline in Veghel zouden er zes mensen om het leven zijn gekomen.

Door nog onbekende oorzaak reed een vrachtwagen op een auto. De auto kwam onder de vrachtwagen terecht. Hulpdiensten zijn momenteel ter plaatse om slachtoffers uit de auto te halen.

zoals Strolie al zei

[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 14-08-2003 13:18]

pi_12426974
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:15 schreef information het volgende:
[afbeelding]
zelfs grappig zijn lukt jouw niet he?
pi_12427087
Houden we 't serieus, alsjeblieft?
pi_12427180
Bah 6 doden die zullen wel allemaal in de auto gevallen zijn lijkt me een vrachtwagen en een auto dan maak je in een auto geen schijn van kans. Een kennis van een maat van me is zo ook overleden een vrachtwagen chauffeur was in slaap gevallen tijdens het rijden op de snelweg ineens file hij stond achter een andere vrachtwagen en werd dus gewoon geperst. Erg klote om zoiets mee te maken en te zien denk ik.

is er ook een "hier irritante *** kinderen melden" topic ??

[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 14-08-2003 13:35]

-
pi_12427234
tja,. 5 mensen in 1 auto,. die hoeft er maar onder te schieten,. je pakt de auto daarvoor ook nog ff snel mee en met een beetje pech kom je dan idd al snel op 6 zieltjes..
pi_12427489
Bij verkeersinfo op 3fm wordt nu ook gezegd dat 't 'echt een heel erg ongeluk' is.
pi_12427517
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij verkeersinfo op 3fm wordt nu ook gezegd dat 't 'echt een heel erg ongeluk' is.
ja ik hoorde het ook al de weg zal nog een paar uur gestremd zijn je kan beter omrijden want je komt daar een tijdje niet meer langs. Vanavond ook maar via de weilanden rijden ipv daarlangs.
-
pi_12427865
quote:
Meerdere doden bij ongeval Veghel 14-08-2003

De N265 tussen Eindhoven en Veghel is in beide richtingen afgesloten nadat daar een zware aanrijding tussen een vrachtauto en een personenauto heeft plaatsgevonden. Daarbij zijn meerdere doden gevallen. Het is echter nog niet duidelijk hoeveel slachtoffers er zijn gevallen.

Om nog onbekende reden zijn de vrachtauto en de personenauto frontaal met elkaar in aanrijding gekomen op de weg in de richting van industrieterrein De Dubbelen. Momenteel is de politie bezig met het bergen van de voertuigen. Verschillende hulpdiensten zijn ter plaatse. Er is voor zover bekend geen traumahelikopter ingeschakeld.

Het verkeer in de regio wordt omgeleid.

bron: nu.nl

mislukte inhaal actie van die personenauto gok ik zo
pi_12427971
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:47 schreef nightfall het volgende:

[..]

mislukte inhaal actie van die personenauto gok ik zo

daar lijkt 't sterk op ja.

Ik rijd dagelijks over de N275, een provinciale weg tussen Nederweert en Helden. Enkele baan aan elke kant, dus lastig inhalen. Sommigen zie je dat wel doen en dat gaat vaak net goed. Denk dat die weg waar dit ongeluk is gebeurd, wel vergelijkbaar is.

pi_12427995
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik rijd dagelijks over de N275, een provinciale weg tussen Nederweert en Helden. Enkele baan aan elke kant, dus lastig inhalen. Sommigen zie je dat wel doen en dat gaat vaak net goed. Denk dat die weg waar dit ongeluk is gebeurd, wel vergelijkbaar is.

is dat die weg langs die kanaal daar?? Waar ze al die flitsers geplaatst hebben een tijd terug?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_12428012
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:52 schreef vosss het volgende:

[..]

is dat die weg langs die kanaal daar?? Waar ze al die flitsers geplaatst hebben een tijd terug?

yup. die weg
  donderdag 14 augustus 2003 @ 13:53:14 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_12428020
even een profiel schets dan

21 jarige jongen met zwarte VW en 4 inzittenden leeftijd 18-24 jaar

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_12428039
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:52 schreef vosss het volgende:

[..]

nee,. dat is die weg die vanaf beek en donk langs de zuid-willemsvaart loopt naar den bosch,. maar daar kun je tegenwoordig al niet eens meer inhalen,. is wel een redelijk veilige weg geworden..
pi_12428043
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Als je ziet hoevaak het daar wel niet fout gaat ik heb een tijdje in Eindhoven stage gelopen. In een half jaar 4 tot 5 ongelukken. 1 x een fietser door een afslaande vrachtwagen overreden. Vaak ook dat er iemand achter bij iemand opknalt omdat die weg altijd vast staat of er ineens weer file is. Vandaar ook de A50 die onderhandt wel open mag.
-
pi_12428071
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:53 schreef nightfall het volgende:

[..]

nee,. dat is die weg die vanaf beek en donk langs de zuid-willemsvaart loopt naar den bosch,. maar daar kun je tegenwoordig al niet eens meer inhalen,. is wel een redelijk veilige weg geworden..

denk dat vosss doelde op de weg waarover ik het had (N275).

Maar zo te lezen is die dus idd vergelijkbaar met waar dit ongeluk is gebeurd.

pi_12428087
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:53 schreef nightfall het volgende:

[..]

Die ken ik ook ja, da's ook een kutweg
vosss is de naam,
pi_12428088
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:53 schreef Re het volgende:

Een GTi.
pi_12428155
Omroep Brabant - update:
quote:
Bij een verkeersongeluk in Veghel zijn donderdagmorgen om half elf meerdere doden gevallen. Volgens nog onbevestigde berichten zouden er zes mensen om het leven zijn gekomen.

Het ongeluk gebeurde op de Corridor, de weg tussen Veghel en Sint-Oedenrode, op de brug over het kanaal. Het ongeluk zou gebeurd zijn tijdens een gevaarlijke inhaalmanoeuvre door de auto. Die reed daardoor frontaal tegen een vrachtwagen.

De auto kwam onder de vrachtwagen terecht. Hulpdiensten zijn momenteel ter plaatse om slachtoffers uit de auto te halen. Vermoedelijk zijn alle inzittenden van de auto overleden, maar het staat nog niet vast hoeveel dat er zijn.

Door het ongeluk is de provinciale weg N265 tussen Oss en Eindhoven bij Veghel afgesloten. Verkeer wordt omgeleid en er staan lange files. Geadviseerd wordt om de N265 te mijden. Doorgaand verkeer wordt geadviseerd via Den Bosch te rijden.

als ze nog niet weten hoeveel mensen in die auto zaten, wil ik niet weten hoe dat er uitziet
pi_12428202
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omroep Brabant - update:
[..]

als ze nog niet weten hoeveel mensen in die auto zaten, wil ik niet weten hoe dat er uitziet

Bah bah dan ben je toch echt een eikel om zo een risico te nemen met 6 man in je auto. En het zal er echt niet lekker uit zien nee als ze nog niet precies weten hoeveel mensen er in de auto zaten.
-
pi_12428209
op de A2 bij eindhoven is vanmorgen ook weer een automobilist omgekomen trouwens
pi_12428258
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omroep Brabant - update:
[..]

ik weet denk ik wel waar dat dan gebeurd is,. dat is precies in dat flauwe bochtje net voordat je het centrum binnenkomt waar je niet mag inhalen.
pi_12428260
Van de personenwagen is 50 centimeter over, aldus ooggetuige op 3fm ...
brr
pi_12428298
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van de personenwagen is 50 centimeter over, aldus ooggetuige op 3fm ...
brr
das wel pijnloos geweest dan denk ik voor diegen die daar inzat
vosss is de naam,
pi_12428304
vrachtwagen met betonplaten..
pi_12428308
En dan te bedenken dat de A50 al lang open had moeten zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Wokschotel op 14-08-2003 14:03]

pi_12428328
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:02 schreef Disorder het volgende:
50 Cm? Dan hebben we het over zwaar verminkte lijken
... in pieces..
pi_12428366
quote:
Volgens mij vind je dan niet veel meer terug, in ieder geval niet in één geheel.....
............................................................
pi_12428367
quote:
juist.
en ze kunnen nog niet eens zien hoeveel mensen het waren
pi_12428369
Ik durf het bijna niet te vragen, maar heeft iemand plaatjes (niet van die doden enzo) van die ravage daar?
vosss is de naam,
pi_12428380
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:02 schreef Wokschotel het volgende:
En dan te bedenken dat de A50 al lang open had moeten zijn
Ja eigenlijk wel al maar dat is nu uitgesteld tot ?? eind september of zo ?? enne ja betonplatten geven niet echt heel hard mee. Maar nog vind ik het een lompe actie om zomaar met 6 personen zo in te halen. Dan ben je echt niet helemaal lekker.
-
pi_12428383
en ondertussen lees je dan zoiets: 183 per uur op 80-kilometerweg ......
pi_12428409
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
en ondertussen lees je dan zoiets: 183 per uur op 80-kilometerweg ......
tjsa, da's wel hard, maar zolang er geen ander verkeer is moet het kunnen denk ik zo
vosss is de naam,
pi_12428410
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

juist.
en ze kunnen nog niet eens zien hoeveel mensen het waren

Dat zal dan wel een klusje worden voor het Rampen Identificatie Team, als dat tenminste nog bestaat.

Identificatie op basis van je gebit.

*ril*

pi_12428452
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:05 schreef vosss het volgende:

[..]

tjsa, da's wel hard, maar zolang er geen ander verkeer is moet het kunnen denk ik zo

Lijkt mij niet dus. Wel es van zijwegen en uitritten e.d. gehoord?

En bochten?

pi_12428524
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:07 schreef Fully het volgende:

[..]

En bochten?

Ja vooral op die weg fietspad er langs overal huizen en uitritten en dan nog om de 5 meter een dikke boom waardoor je echt niet kunt zien wat er aan komt tis niet echt een rechte weg op dat stuk daar.
-
pi_12428548
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:07 schreef Fully het volgende:

[..]

En bochten?

jawel hoor

Ik ken die weg niet, maar als het een rechte weg zonder uitritten en zijwegen is is het geen enkel probleem denk ik

vosss is de naam,
pi_12428620
Brrrr... t schijnt dat die auto compleet onder die vrachtwagen is geschoven...

Not a pretty sight

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12428660
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Brrrr... t schijnt dat die auto compleet onder die vrachtwagen is geschoven...

Not a pretty sight

idd

ik heb veel waardering voor de mensen die dit moeten opruimen

pi_12429408
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

idd

ik heb veel waardering voor de mensen die dit moeten opruimen

Volgens de radio blijft de hele middag de weg dicht. Ik zou het ook niet graag opruimen. Maat van me zit bij de brandweer ze krijgen daar wel dagen om even bij te komen en natuurlijk slachtofferhulp als ze dat nodig hebben. Bij zoiets kan ik me dat goed voorstellen.

Maar goed die weg is gewoon gevaarlijk ik kan me nog een ongeluk herrineren op de brug in veghel over het kanaal met die jongens van dat voetbal team weet niet precies de details meer.

over opruimen modje oplichters misbruiken 066-nummers hijs weer bezig

-
  donderdag 14 augustus 2003 @ 14:37:59 #53
63292 James-Bond
The name is Bond, James Bond.
pi_12429463
Ik heb de scanner aan staan en ik luister op het moment naar de KLPD. En die hadden het over 3 kruisjes bij het ongeluk.
License to kill
pi_12429557
Ik ben dr daarstraks (12:30) ff op de fiets langsgereden.. Jaaaah ramptoerisme ik weet t (en ik was niet de enige, bovendien moest ik er toch practisch langs). Maar alles zat potdicht. Ook de parralel weg naar t industrieterrein was afgesloten. En van onder t viaduct (zeg maar parralel aan de weg naar helmond) kon je weinig zien. Alleen dat ze met een grote kraan en wat ander materieel bezig waren om betonplaten weg te halen.
quote:
Maar goed die weg is gewoon gevaarlijk ik kan me nog een ongeluk herrineren op de brug in veghel over het kanaal met die jongens van dat voetbal team weet niet precies de details meer.
Inderdaad van blauw geel, maar dat is alweer een aantal jaar geleden. Aquaplaning was dat.
pi_12429690
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:37 schreef James-Bond het volgende:
Ik heb de scanner aan staan en ik luister op het moment naar de KLPD. En die hadden het over 3 kruisjes bij het ongeluk.
hmz

dat zijn er 'gelukkig' geen zes

pi_12429719
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

hmz

dat zijn er 'gelukkig' geen zes

Maar nog altijd drie teveel
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12429769
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Maar nog altijd drie teveel

idd, 't maakt 't er niet minder erg op
pi_12430115
weg is weer vrijgegeven.

dan moet er nu toch ook bekend zijn hoeveel slachtoffers er gevallen zijn, lijkt me. Ze zullen die ravage toch wel hebben opgeruimd?

pi_12430123
Over onderschrift valt niet te twisten
pi_12430150
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
weg is weer vrijgegeven.

dan moet er nu toch ook bekend zijn hoeveel slachtoffers er gevallen zijn, lijkt me. Ze zullen die ravage toch wel hebben opgeruimd?

ah, xie het al in het bericht op NU.nl:
quote:
Het autowrak met daarin de slachtoffers is naar de brandweerkazerne van Veghel gesleept.
pi_12430164
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
weg is weer vrijgegeven.

Hoor net op de radio dat ze nog aan het bergen zijn en er pas een slachtoffer geborgen is. De overige van de 6 zitten nog in de auto die overigens denk ik allemaal overleden zijn. Dit zeiden ze net bij 3FM op de radio.
-
pi_12430179
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:05 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Hoor net op de radio dat ze nog aan het bergen zijn en er pas een slachtoffer geborgen is. De overige van de 6 zitten nog in de auto die overigens denk ik allemaal overleden zijn. Dit zeiden ze net bij 3FM op de radio.

Yup, maar zie m'n reactie hierboven: Het autowrak met daarin de slachtoffers is naar de brandweerkazerne van Veghel gesleept.
pi_12430214
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Yup, maar zie m'n reactie hierboven: Het autowrak met daarin de slachtoffers is naar de brandweerkazerne van Veghel gesleept.

Dan gaan ze daar dus verder met het bergen......
pi_12430269
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:07 schreef Fully het volgende:

[..]

Bah, van alleen 't idee al lopen de rillingen over mn rug...
pi_12430282
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:07 schreef Fully het volgende:

[..]

waarschijnlijk
vosss is de naam,
pi_12430361
ik woon er vlakbij ik zal daalijk eens gaan kijken
pi_12430392
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:12 schreef express1982 het volgende:
denk dat er nu niet veel meer is te zien.
en ik vraag me af óf ik het zou wíllen zien ...
pi_12430395
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:12 schreef express1982 het volgende:
je bent te laat knakworst, ze hebben de weg weer vrijgegeven
vosss is de naam,
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:15:29 #69
38360 masuyo
Where will you go
pi_12430435
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:14 schreef vosss het volgende:

[..]

je bent te laat knakworst, ze hebben de weg weer vrijgegeven

gelukkig, ik moet er dadelijk langs op weg naar werk
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:15:31 #70
19840 Libris
Live from Singapore
pi_12430438
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:10 schreef vosss het volgende:

[..]

waarschijnlijk

Damn, wat een triest bericht. Erg zwaar voor die hulpverleners.
pi_12430493
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

denk dat er nu niet veel meer is te zien.
en ik vraag me af óf ik het zou wíllen zien ...

Mhhzz, i'll pass.. alleen van het idee al word ik onpasselijk. Wat je al eerder zei: alle "lof" voor de mensen die dit wel móeten aanzien.
pi_12430617
Nu.nl update:

VEGHEL - Een zwaar verkeersongeval heeft donderdag in Veghel aan zes mensen het leven gekost. Dat liet de politie weten. Op de Corridor (de provinciale weg N265) in de Brabantse plaats kwam een personenauto in botsing met een vrachtwagen, waarna die compleet onder de truck schoof. De exacte toedracht is nog onduidelijk.

De burgemeester van Veghel, A. Frankfort, heeft zich persoonlijk op de hoogte gesteld van de situatie op de plek van het ongeval. Het autowrak met daarin de slachtoffers is naar de brandweerkazerne van Veghel gesleept.

De weg werd na het ongeval afgezet. Om 14.45 uur werd de weg weer vrijgegeven.

pi_12430653
kut, dus toch 6 doden
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:25:03 #74
38360 masuyo
Where will you go
pi_12430724
iemand enige id waar die 6 personen vandaan kwamen, waren het veghelse?
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
pi_12430752

Een aantal mensen krijgt op dit moment het ergste nieuws te horen wat je maar te horen kan krijgen.

pi_12430762
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:25 schreef masuyo het volgende:
iemand enige id waar die 6 personen vandaan kwamen, waren het veghelse?
Kweet niet of ze dat nu al kunnen (en willen) zeggen.
pi_12430789
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

Een aantal mensen krijgt op dit moment het ergste nieuws te horen wat je maar te horen kan krijgen.

dat het sluitingstijd is en je geen bier meer krijgt?!

ontopic: tjsa, mooie boel zeg, je zal er maar mee thuiskomen met zo'n "nieuws"

vosss is de naam,
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:34:22 #78
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_12430937
hmm zo te zien is die vrachtwagen der een van t vloeren bedrijf op t industrie bij exel in de buurt... (daar ken ik chauffeurs van ) maar euh das op precies dezelfde plek als dat een paar jaar geleden ook een kerel zichzelf dood heeft gereden omdat ie zen bandje in zen radio aant verwisselen was en ook frontaal op een vrachtwagen klapte.

Ik zag toen ik straks eerst ging lossen in veghel daarna weer terug naar huis ree (ook in veghel) eerst 3 ambulances bij ambutax terug in de garage rijden, en naar huis toe kwam ik 2 lijkwagens tegen *ril*

[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_12431661
Nu.nl Update:

VEGHEL - Een zwaar verkeersongeval heeft donderdag in Veghel aan zes mensen het leven gekost. Dat liet de politie weten. Op de Corridor (de provinciale weg N265) in de Brabantse plaats kwam een personenauto frontaal in botsing met een vrachtwagen die was geladen met betonplaten, waarna die compleet onder de truck schoof.

Het ongeval vond plaats op de Taylorbrug over de Zuid-Willemsvaart. De vrachtwagen kwam vanuit de richting Sint-Oedenrode.

Alle zes de dodelijke slachtoffers zaten in de personenauto, een Honda Civic. De bestuurder van de vrachtwagen bleef ongedeerd. De burgemeester van Veghel, A. Frankfort, heeft zich persoonlijk op de hoogte gesteld van de situatie op de plek van het ongeval. Het autowrak met daarin de slachtoffers is naar de brandweerkazerne van Veghel gesleept.

De weg werd na het ongeval afgezet. Om 14.45 uur werd de weg weer vrijgegeven.

pi_12431732
Zes mensen in een Honda Civic is best wel erg veel.
pi_12431855
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nogal voor een civicje ik verwacht dat het leerlingen waren van ROC de Leygraaf heb er zelf ook opgezeten. Je kan daar over die brug waar het ongeluk gebeurde naar de MAC ik weet niet of ze daar heen gingen maar velen van die school gaan er heen.
-
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:12:56 #82
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12431953
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:09 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Nogal voor een civicje ik verwacht dat het leerlingen waren van ROC de Leygraaf heb er zelf ook opgezeten. Je kan daar over die brug waar het ongeluk gebeurde naar de MAC ik weet niet of ze daar heen gingen maar velen van die school gaan er heen.

Dat denk ik niet, aangezien het in Brabant nog vakantie is.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_12431993
Dat klopt

[Dit bericht is gewijzigd door express1982 op 14-08-2003 16:15]

pi_12432004
Ik denk dat ze wel onderweg waren naar de mac. Of ze kwamen van een zwembad af ofzo
pi_12432103
Op teletekst staat dat t kwam door een gevaarlijke inhaalmaneuvre van de Civic. Je bent ook niet helemaal goed bij je hoofd als je op t viaduct daar gaat inhalen.
pi_12432118
Het is idderdaad nog vakantie op die school (ik werk daar nl).
Het nieuwste nieuws dat wordt vrijgegeven door de politie hier is terug te vinden op de site van de lokale radio-omroep hier Skyline ( www.skylinertv.nl ).
It's nice to be important but it's important to be nice!!!
pi_12432248

pi_12432347
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou wil ik niet meteen een conclusie trekken. Maar een Honda Civic wordt meestal bestuurd door het type 'kijk mij eens de stoere snelheidsfreak zijn'. Ik denk dat het een 'stoere' inhaalactie was.
pi_12432766
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:26 schreef Disorder het volgende:

[..]

Nou wil ik niet meteen een conclusie trekken. Maar een Honda Civic wordt meestal bestuurd door het type 'kijk mij eens de stoere snelheidsfreak zijn'. Ik denk dat het een 'stoere' inhaalactie was.

denk het ook ja gewoon erg dom om zo een risico te nemen met een overvolle auto.

Niet aangedacht het is schoolvakantie

-
pi_12433121
Ik vind het zo erg voor de mensen die nu het ergste telefoontje uit hun leven krijgen...
Hoop dat ik er niemand van ken
pi_12433349
Op die foto's kan je zien dat het net na een verdrijvingsvak gebeurt is ze wilde natuurlijk nog net even die laatste auto inhalen wat helaas niet goed ging. Die vrachtwagen komt van een bult af daardoor is die auto er denk ik onder geschoten. En een vrachtwagen met beton remt niet hard.
-
pi_12434527
6 in een Civic? Jongeren, zeker weten.
Ik gok dat ze 't vliegtuig naar Spanje wilden halen. Te laat op weg na laatste avondje in Nederland heavy stappen.
En de bestuurder, normaal alléén in zijn Honda, onderschat de tijd die het kost om in te halen met 50% zwaardere wagen!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 18:18:51 #93
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_12435003
Was net in het nieuws, ''over de toedracht van het ongeluk is nog niets bekend''.
Wacht dus even met speculeren totdat het bekend is
Geluk is een richting, geen punt
pi_12435343
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:51 schreef xxgirlxx het volgende:
Ik vind het zo erg voor de mensen die nu het ergste telefoontje uit hun leven krijgen...
Hoop dat ik er niemand van ken
Ik denk dat er dan geen telefoontje komt maar meer 2 mensen in het blauw aan de deur
Ik ga incognito door het leven..........
  donderdag 14 augustus 2003 @ 18:38:22 #95
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_12435395
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 18:36 schreef AcidTrance het volgende:

[..]

Ik denk dat er dan geen telefoontje komt maar meer 2 mensen in het blauw aan de deur

Ook niet de meest leuke kant van het beroep
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_12435402
quote:

[..]

Klopt... En die vragen of ze even binnen mogen komen en of men niet even wilt gaan zitten...
pi_12435421
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 18:38 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ook niet de meest leuke kant van het beroep

Helaas is het nog wel nodig
pi_12438493
sterkte voor de nabestaanden en betrokkenen
pi_12438497
quote:

[..]

Ja klopt, dat denk ik ook wel...Maar volgens mij vrees je dan altijd al het ergste als ouder zijnde..

Maar verder, hoe wil je met 6 mensen in een Civic???
Ik wist eerst niet zeker wat voor auto het was, maar hier in de straat staat er een en ik ben er dus even langs gegaan..maar toen snapte ik dus echt niet dat je daar met 6en in zit

donderdag 14 augustus 2003 @ 20:55:17 #100
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12438549
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:53 schreef xxgirlxx het volgende:

[..]

Ja klopt, dat denk ik ook wel...Maar volgens mij vrees je dan altijd al het ergste als ouder zijnde..

Maar verder, hoe wil je met 6 mensen in een Civic???
Ik wist eerst niet zeker wat voor auto het was, maar hier in de straat staat er een en ik ben er dus even langs gegaan..maar toen snapte ik dus echt niet dat je daar met 6en in zit

Dus waarschijnlijk jongeren op weg naar de Mac of zo. Of (en dat hoop ik dus echt niet) een vrouwenclubje met babytjes op schoot of zo
pi_12438575
Sky-Line Online (regio Uden/Veghel):

Volgens het Belgisch persbureau BELGA en het Duitse DPA zouden de slachtoffers afkomstig zijn uit de buurt van Rotterdam. Dit is nog niet door de politie bevestigd.

pi_12438595
Volgens duitse/belgische nieuwsbronnen komen de inzittende en bestuurder uit Rotterdam.

ff offtopic valt mij op dat buitenlandse nieuwsbronnen nog meer over ons landelijk nieuws weten

[Shit roel was eerder ]

[Dit bericht is gewijzigd door AcidTrance op 14-08-2003 20:58]

pi_12438606
quote:
De personenauto met daarin de 6 slachtoffers is overgebracht naar de brandweerkazerne van Veghel. Daar zullen de stoffelijke resten van de slachtoffers uit het wrak van de personenauto worden gehaald. De politie weet nog niet waar de slachtoffers vandaan komen.
Mijn god, de 6 personen moeten in de kazerne worden verwijdert?
Wat gruwelijk
pi_12438662
Niet best
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:03:22 #106
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12438695
Wat denk je van die vrachtwagenchauffeur? Die ziet nu de rest van zijn leven die auto op hem af komen
pi_12438715
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Wat denk je van die vrachtwagenchauffeur? Die ziet nu de rest van zijn leven die auto op hem af komen
Die arme man komt er nooit meer over heen.

[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 14-08-2003 21:14]

X
X
X
pi_12438752
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:03 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
dat vergeet ie idd nooit meer

heb me ook proberen voor te stellen hoe die mensen dat ervaren, maar dat is niet voor te stellen

donderdag 14 augustus 2003 @ 21:07:12 #109
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12438784
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

dat vergeet ie idd nooit meer

heb me ook proberen voor te stellen hoe die mensen dat ervaren, maar dat is niet voor te stellen

Tja, wat gaat er door je heen als je als passagier in zo'n auto zit en je ziet het fout gaan maar kunt er niks meer aan doen en je weet dat je dood gaat? Brrr....
pi_12438791
echt een freaky ongeluk.. wat een manier om aan je einde te komen...

ik kan het niet helpen maar moest even denken aan hoe die 6 in de auto zich zouden hebben gevoeld/gedacht toen ze de vrachtwagen op hun af zagen komen... *brr*

Mijn medeleven gaat uit naar de families en kennissen, en sterkte gewenst aan de vrachtwagen chauffeur

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_12438802
Vaak lees je het, en jah dan vergeet je het maar dit blijft wel hangen weet nie door dat stukje "ze moeten in de kazerne verder met verwijderen lichamen in wrak"
pi_12438860
Het heeft in ieder geval niet lang geduurd. Ik begreep dat de auto na het ongeluk nog zo'n 50cm hoog was.
De groeten van Ben
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:12:37 #113
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12438874
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:11 schreef BenKetting het volgende:
Het heeft in ieder geval niet lang geduurd. Ik begreep dat de auto na het ongeluk nog zo'n 50cm hoog was.
Tja.. En als je nagaat dat ze aan het inhalen waren en dus ca 100 gereden zullen hebben en die vrachtwagen ook 80 hebben ze elkaar geraakt met 180 per uur. Dus alsof je met 180 tegen een muur rijdt...
pi_12438890
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:12 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Tja.. En als je nagaat dat ze aan het inhalen waren en dus ca 100 gereden zullen hebben en die vrachtwagen ook 80 hebben ze elkaar geraakt met 180 per uur. Dus alsof je met 180 tegen een muur rijdt...

auw... tragisch ongeval...
pi_12438898
Ooit bij een programma gezien auto van een hijskraan laten vallen met 120km/h op een bepaalde hoogte natuurlijk die hijskraan nou dan is er al nix meer van over
pi_12438923
Doodenge weg. Ik rij hem toevallig nogal eens.

Absoluut tragisch, vooral voor die chauffeur.

Maar wie gaat op die weg met die snelheid inhalen?

pi_12438940
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:12 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

in dit geval letterlijk een betonnen muur.

Ben wel benieuwd naar het verhaal erachter; waar gingen ze heen? Vakantie? op visite bij oma? Drugssmokkelen? Waren het vrienden of familie?

De groeten van Ben
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:17:08 #118
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12438959
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:16 schreef BenKetting het volgende:

[..]

in dit geval letterlijk een betonnen muur.

Ben wel benieuwd naar het verhaal erachter; waar gingen ze heen? Vakantie? op visite bij oma? Drugssmokkelen? Waren het vrienden of familie?

Morgen in de kranten, denk ik.
pi_12439027
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 20:55 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dus waarschijnlijk jongeren op weg naar de Mac of zo. Of (en dat hoop ik dus echt niet) een vrouwenclubje met babytjes op schoot of zo

De politie heeft inmiddels wel bekend gemaakt dat het gaat om zes volwassen mannen.

die hebben dan toch krap gezeten...

pi_12439043
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:20 schreef xxgirlxx het volgende:

[..]

De politie heeft inmiddels wel bekend gemaakt dat het gaat om zes volwassen mannen.

volwassen mannen = 18+ toch..?
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:22:04 #121
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12439055
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:20 schreef xxgirlxx het volgende:

[..]

Sow, in een Civic? Da's proppen geweest..
pi_12439069
trouwens dit bericht doet me er wel aan denken dat ook ik dit had kunnen zijn..

ik bedoel je hoeft maar een klapband te krijgen en dit kan het resultaat zijn ( lees klapband krijgen met een km of 100 )

toch maar aan mijn snelheid denken de volgende keer...

pi_12439081
Sky-Line Online (regio Uden/Veghel):

Het Rampen Identificatieteam zal de politie assisteren bij het identificeren van de slachtoffers. Een 16-koppig team is bezig met het onderzoek in Veghel. Ook rond de brandweerkazerne in Veghel verzamelden zich vanmiddag (do. red.) tientallen nieuwsgierigen.

Volgens het Belgisch persbureau BELGA en het Duitse DPA zouden de slachtoffers afkomstig zijn uit de buurt van Rotterdam. Dit is nog niet door de politie bevestigd.

donderdag 14 augustus 2003 @ 21:24:20 #124
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12439091
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:22 schreef dutchmage het volgende:
trouwens dit bericht doet me er wel aan denken dat ook ik dit had kunnen zijn..

ik bedoel je hoeft maar een klapband te krijgen en dit kan het resultaat zijn ( lees klapband krijgen met een km of 100 )

Of zo'n eikel als ik vanochtend had, die vond dat ik niet snel genoeg iemand inhaalde en die na het inhalen dus maar zijn raampje opendeed en een flesje Spa naar me toe flikkerde. Met 120 per uur op de A16
pi_12439108
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:22 schreef dutchmage het volgende:
Zeker - ook al omdat anderen er door in gevaar komen. En zeker oppassen met inhalen, da's levensgevaarlijk op dit soort wegen.
pi_12439123
www.kliknieuws.nl:
quote:
De berging en identificatie van de zes dodelijke slachtoffers van het ernstige ongeval, dat vanmorgen plaatsvond op de Corridor in Veghel, verloopt moeizaam. Het voertuig, met daarin de slachtoffers is neergezet op het terrein van de Veghelse brandweerkazerne. Brandweervoertuigen hinderen nieuwsgierigen het zicht op wat er zich op het terrein afspeelt. De wagen staat onder een partytent en wordt nauwkeurig onderzocht door mannen in witte pakken. Lijkwagens staan klaar om de lichamen naar het mortuarium te brengen. Leden van het Rampen Identificatie Team van het Korps Landelijke Politiediensten deden er drie kwartier over om het eerste slachtoffer uit het voertuig te halen. De politie heeft inmiddels bevestigd dat het om zes doden gaat. Uit onofficiële bron is vernomen dat er geen kinderen in de Honda Civic zouden zitten. De politie wilde dat tijdens de persconferentie nog niet bevestigen.
Rondom de kazerne hebben zich enkele tientallen nieuwsgierigen verzameld. Voorbijgangers die nog niets van het ongeval hebben gehoord reageren ontzet op het hoge dodental. Volgens een brandweerman is dat binnen het Veghelse korps ook nog nooit voorgekomen.
pi_12439183
Drie kwartier! die auto moet eruit zien als zo'n pakketje wat uit de pletmachine van een sloperij komt.

Wel feestelijk dat ze een partytent hebben opgezet.

De groeten van Ben
pi_12439254
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:30 schreef BenKetting het volgende:
Drie kwartier! die auto moet eruit zien als zo'n pakketje wat uit de pletmachine van een sloperij komt.

Wel feestelijk dat ze een partytent hebben opgezet.

Klinkt zo stom partytent btw een partytent is open denk deze niet.

[Dit bericht is gewijzigd door AcidTrance op 14-08-2003 21:34]

pi_12439259
de slachtoffers zullen wel zo ongeveer onthoofd zijn, gezien het feit dat die auto nog maar een halve meter hoog was
pi_12439301
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
de slachtoffers zullen wel zo ongeveer onthoofd zijn, gezien het feit dat die auto nog maar een halve meter hoog was
Dat zat ik ook al te denken ja. Gruwelijk idee.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:37:46 #131
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12439334
Ik denk eerder dat ze verpulverd en vermalen zijn. 6 man in een koekblik wat in een keer tot stilstand komt onder een vrachtwagen? Er is geen bot of orgaan in je lijf meer heel..
pi_12439394
Is er eigenlijk momenteel een discussie over de veiligheid van die weg gaande in Brabant?
pi_12439402
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik denk eerder dat ze verpulverd en vermalen zijn. 6 man in een koekblik wat in een keer tot stilstand komt onder een vrachtwagen? Er is geen bot of orgaan in je lijf meer heel..
Geloof 6 man in een auto, en ze hebben moeite met indentificeren nou denk dat die lichamen hoe gruwelijk het ook klinkt in elkaar zijn gedrukt
pi_12439419
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
suc6 aan diegene die ze moeten identificeeren..
pi_12439427
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:40 schreef SCH het volgende:
Is er eigenlijk momenteel een discussie over de veiligheid van die weg gaande in Brabant?
volgens mij is het alleen nog wachten op het openstellen van de A50 - die eik al klaar is
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:43:18 #136
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12439468
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

volgens mij is het alleen nog wachten op het openstellen van de A50 - die eik al klaar is

En het verlengde deel van de A59 tussen Oss en Den Bosch, waar ze nu aan gaan beginnen en die in december 2005 klaar moet zijn.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 21:44:14 #137
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_12439496
*pats* licht uit...
toch geen prettig idee . De rillingen lopen over mijn lijf, ik heb daar een 2 jaar elke week 3 keer op en neer gereden. Telkens van die lompe inhaalacties gezien en het ging ook vaak fout. Zelf ook minstens drie keer een auto te dichtbij van de voorkant gezien. Ik was doodsbang voor die weg, elke idioot met een golfje wil zich daar bewijzen lijkt het.

die gozers wisten natuurlijk niet dat het zo'n boutweg was, aangezien ze uit rotterdam kwamen. Gooi die A50 heel snel open . niet alleen om de lompen onder ons voor zichzelf te beschermen, maar ook de onschuldige tegenligger (sterkte voor de vrachtwagenchauffeur).

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_12439535
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:41 schreef dutchmage het volgende:

[..]

suc6 aan diegene die ze moeten identificeeren..

Vraag me altijd al wat de redenen voor die mensen zijn waarom ze voor dat werk kiezen
pi_12440433
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:46 schreef AcidTrance het volgende:

[..]

Vraag me altijd al wat de redenen voor die mensen zijn waarom ze voor dat werk kiezen

geen id... maar ik zou het niet kiezen...

wordt waarschijnlijk gedaan aan de hand van of papieren of gebit..

pi_12442691
Heej dat is de ofrit richting de zuidwillemsvaart of waar je over de brug gaat richting de Sligero/Mac of Sint Oedenrode.

er proberen daar constant mensen voor te dringen en het valt me op dat er nog niet meer van die soort grote ongelukken zijn gebeurd... mijn achterneef is er ook om het leven gekomen

Ach de gemeente Veghel doet helemaal niets aan de verkeersveiligheid... (check de rotondes maar eens)

Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 23:35:00 #141
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_12442982
Ze hebben in ieder geval niet geleden.
pi_12445596
Ik vind het maar raar de identiteit van de slachtoffers nog steeds niet bekend is gemaakt.
pi_12449166
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:52 schreef Golfen het volgende:
Ik vind het maar raar de identiteit van de slachtoffers nog steeds niet bekend is gemaakt.
Ik niet. Het zegt toch wel iets dat het RIT wordt ingeschakeld.
pi_12449180
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 22:18 schreef dutchmage het volgende:

[..]

geen id... maar ik zou het niet kiezen...

wordt waarschijnlijk gedaan aan de hand van of papieren of gebit..

Als ze nog kunnen achterhalen welk gebit waarbij hoort. Ik kan me zo voorstellen dat er ook niet veel van zo'n gebid overblijft.
pi_12450059
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 08:35 schreef Fully het volgende:

[..]

Ik niet. Het zegt toch wel iets dat het RIT wordt ingeschakeld.

Dus de famillie van die 6 mensen is ook nog steeds niet op de hoogte gesteld?!
pi_12451007
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 09:54 schreef Golfen het volgende:

[..]

Dus de famillie van die 6 mensen is ook nog steeds niet op de hoogte gesteld?!

Geen idee. Maar ik denk dat je je als familie toch es zorgen zou gaan maken en evt navraag gaat doen bij de politie.
pi_12451016
quote:
'Je weet nooit hoe ze morgen wakker worden'

Vrijdag 15 augustus 2003 - "Het aanzicht van een treinongeluk", zegt burgemeester Arno Frankfort van Veghel. "Erger dan erg", zegt GGD-officier Herman Sleper. Het zesvoudig dodelijk ongeval gisteren in Veghel gaat volgens hulpverleners het voorstellingsvermogen te boven.

Het is bijna drie uur na het ongeval als het wrak van de Honda op een takelwagen wordt gehesen. Stevig ingepakt in oranje en blauw plastic om de resten van de zes inzittenden onzichtbaar te houden voor voorbijgangers. De wagen moet naar de brandweerkazerne in Veghel, want ter plekke de inzittenden uit het wrak snijden is onmogelijk. Door de kracht van de frontale botsing, die rond elf uur plaatshad, is de vorm van een auto niet meer te herkennen. Het voertuig is zeker eenderde kleiner dan in zijn originele staat. Hij is aan alle kanten geplet. En door die hoedanigheid kan de politie op dat moment niet met zekerheid zeggen hoeveel mensen er in zaten. Wel dat kans op overlevenden nihil is.

Aanzicht
"Het was het aanzicht van een treinongeluk", zegt burgemeester Arno Frankfort na een korte overpeinzing, als hem gevraagd wordt wat hij aantrof toen hij rond twaalf uur op de plek van het ongeval arriveerde. "Dat zegt hopelijk wel genoeg." De auto moet met hoge snelheid de Taylorbrug op zijn gereden, richting de andere weghelft. Er zijn geen remsporen van de Honda, wel van de vrachtwagen. Die wagen, die beton- en staalplaten vervoerde, moet zo hard als een muur zijn geweest. Volgens Herman Sleper, officier van dienst bij de GGD, is het een zwarte dag voor het ambulancepersoneel. In eerste instantie werd er gemeld dat er een auto tegen de vangrail gereden was. Toen de ambulancebroeders arriveerden, bleek het te gaan om een personenauto die volledig onder een vrachtwagen geschoven was. De chauffeur van de vrachtwagen was lichamelijk ongedeerd en werd in shocktoestand naar het politiebureau vervoerd.

Vertellen
Hoe de broeders de inzittenden van de personenauto aantroffen, wil Sleper niet in woorden uitdrukken. "Zeg maar, erger dan erg." Het GGD-personeel verwerkt het ongeval met de eigen begeleiders. "Daarom zijn zij niet meegegaan naar de brandweerkazerne", zegt Sleper. "Zij hebben genoeg gezien. In ons vak heeft iedereen een emmer met emoties die steeds weer volloopt. Die moet je op tijd legen. Anders krijg je een burn-out." De Veghelse brandweer heeft wel de hele dag bijstand geleverd. Op een met plastic zeil afgesloten parkeerterrein achter de kazerne hebben zij samen met een forensisch arts en het landelijke rampen identificatie team de zes lichamen uit de auto gesneden. Een tent moest inkijk vanuit het naastgelegen Rabobankgebouw van bovenaf voorkomen. Ook deze brandweermensen willen het ongeval volgens Frankfort in eigen kring verwerken. "Dat willen ze nu. Maar je weet nooit hoe ze morgen wakker worden."

BrabantsDagblad.nl

pi_12451042
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 21:40 schreef SCH het volgende:
Mwah ik rij er dagelijks, en ZO gevaarlijk vind ik die weg ook weer niet. Het wordt pas gevaarlijk als mensen daar gaan inhalen, wat helemaal niet mag en ook helemaal niet nodig is omdat je er 250 meter verder (in beide richtingen) toch voorbij kunt omdat er een baan bijkomt. Is 250 meter wachten nou echt teveel gevraagd..
pi_12451064
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:57 schreef DIJK het volgende:

[..]

Mwah ik rij er dagelijks, en ZO gevaarlijk vind ik die weg ook weer niet. Het wordt pas gevaarlijk als mensen daar gaan inhalen, wat helemaal niet mag en ook helemaal niet nodig is omdat je er 250 meter verder (in beide richtingen) toch voorbij kunt omdat er een baan bijkomt. Is 250 meter wachten nou echt teveel gevraagd..

Hij is opzich niet gevaarlijk omdat het er altijd druk is en je er niet harder als 70-80 kan maar er staan wel veel bomen langs de weg en redelijk wat onoverzichtelijke situaties. De A50 moet gewoon zo spoedig mogelijk open zodat het allemaal wat veiliger wordt.
-
pi_12451702
Tja, hoe erg het ook is, mijns inziens toch een geval van ''eigen schuld''. Maar daar hebben de nabestaanden niks aan.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_12466356
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:32 schreef Metal_Mart het volgende:
Tja, hoe erg het ook is, mijns inziens toch een geval van ''eigen schuld''. Maar daar hebben de nabestaanden niks aan.
mee eens; die vrachtwagenchauffeur trouwens ook niet.
De groeten van Ben
pi_12467996
Het is nog een 'geluk' dat die idioot tegen een vrachtwagen is geklapt, waarvan de bestuurder er (relatief) ongedeerd vanaf is gekomen. Het had ook een personenauto kunnen zijn; had-ie nog meer mensen mee het graf ingejaagd.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 01:13:30 #153
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_12471722
is de identiteit van de inzittenden nog steeds niet bekend? is toch opvallend. Iemand zal toch wel personen in zijn of haar omgeving missen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_12472404
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:13 schreef evert het volgende:
is de identiteit van de inzittenden nog steeds niet bekend? is toch opvallend. Iemand zal toch wel personen in zijn of haar omgeving missen.
Geen mens die ze mist.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_12474348
quote:
Slachtoffers ongeval: zes vrienden uit west-Nederland

VEGHEL - De identiteit van de zes mannen die donderdagmorgen bij het verkeersongeval op de N265 in Veghel om het leven zijn gekomen, is vastgesteld. De slachtoffers zijn drie inwoners van Vlaardingen, 20, 21 en 25 jaar oud, een 24-jarige inwoner van Krimpen aan den IJssel, een 34-jarige inwoner van Haarlem en een 20-jarige inwoner van Rotterdam. De slachtoffers waren allen bekenden van elkaar. De chauffeur van de vrachtwagen is een 49-jarige man uit 's-Hertogenbosch. De auto is op de verkeerde weghelft terechtgekomen, vermoedelijk doordat de bestuurder, het 21-jarige slachtoffer uit Vlaardingen tijdens een inhaalmanoeuvre de macht over het stuur verloor.

De mannen zaten allen in een personenauto, een Honda Civic, die donderdagmorgen frontaal botste met een vrachtwagen, daaronder terechtkwam, tegen de vangrail werd geperst en meterslang werd voortgesleept. De slachtoffers reden vanuit de richting Veghel in de richting van Sint-Oedenrode. De vrachtwagen kwam vanuit tegengestelde richting. De chauffeur van de vrachtwagen raakte niet gewond. De weg werd donderdag afgesloten en er ontstond verkeersopstopping in en rond Veghel. De politie zette ondermeer het Rampen Identificatie Team (RIT) in om de identiteit van de slachtoffers vast te kunnen stellen.
Eerder nieuws over het tragische ongeval is verwerkt in reeds gepubliceerde nieuwsberichten op deze site.

Inhalen op die brug is levensgevaarlijk... jammer dat ze dat niet wisten.

bron

pi_12474432
quote:
Inhalen op die brug is levensgevaarlijk... jammer dat ze dat niet wisten.
Sorry, maar dat vindt ik een behoorlijk stomme opmerking, Er geldt een INHAALVERBOD!

Er is al genoeg gezegd over of het wel of niet roekeloos is om daar in te halen, en het is nu eenmaal gebeurd, dat is al erg genoeg.

Ik ben geen direct betrokkene, heb het niet gezien, ken wel de situatie en woon een 20 km verderop, maar het laat me niet los en heeft me *nog* bewuster gemaakt hoe gevaarlijk inhalen kan zijn op plaatsen waar het niet mag.

Ik hoop van harte dat er meer mensen zijn die volgende keer voor het inhalen eens aan deze 6 jongens denken en dan nog eens nadenken of het dat wel waard is.........

Verder vind ik het zwaar kut voor hun, de families, de chauffeur en de hulpverleners.

*** I have this condition ***
pi_12477231
Ik vraag me dan ook af hoe het met diegene gaat die de ambulance etc heeft gebeld (als dat niet de bestuurder van de vrachtwagen is).

Hoe het met hem/haar gaat.

Vind ik
pi_12477254
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 01:13 schreef evert het volgende:
Ondertussen bekend zie ik op teletekst.
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_12481898
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:13 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Ondertussen bekend zie ik op teletekst.

Ja of 3 postings omhoog

Er geld daar inderdaad een inhaal verbod... je kunt nu wel zeggen eigen schuld maar het is en blijft triest.

zaterdag 16 augustus 2003 @ 17:29:36 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_12482053
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:53 schreef Re het volgende:

zat er niet ver vanaf
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_12484972
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:21 schreef Vampier het volgende:

[..]

Ja of 3 postings omhoog

Oeps
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_12485386
hoe krijg je trouwens 6 volwassen kerels in een civic?
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 20:37:19 #163
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_12486054
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:04 schreef _VoiD_ het volgende:
hoe krijg je trouwens 6 volwassen kerels in een civic?
- te ongepast toch maar -

[Dit bericht is gewijzigd door Actif op 16-08-2003 20:39]

Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 20:38:19 #164
10405 Actif
I'm living my dreams.
pi_12486077
[quote]Op zaterdag 16 augustus 2003 20:37 schreef Actif het volgende:

dubbel

Best Day Possible: Dawn patrol surf session/Killer windsurf session/ Early evening BBQ/Party Night!
pi_12489567
quote:
Er geld daar inderdaad een inhaal verbod... je kunt nu wel zeggen eigen schuld maar het is en blijft triest.
Absoluut waar!
Ik wou er ook mee zeggen dat anderen allemaal al gezegd hebben dat het eigen schuld was, maar dat kan ik niet mijn strot uit krijgen, daar vind het het veel te erg voor
*** I have this condition ***
pi_12517021
net uit de krant: Het waren afghanen. Een paar hadden al een verblijfvergunning...een aantal zat nog in de procedure.

Bron: Eindhovens Dagblad

pi_12517503
- eigenlijk kan/mag deze opmerking helemaal niet-
pi_12519589
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:41 schreef Herman het volgende:

[..]

Absoluut waar!
Ik wou er ook mee zeggen dat anderen allemaal al gezegd hebben dat het eigen schuld was, maar dat kan ik niet mijn strot uit krijgen, daar vind het het veel te erg voor

Eigen schuld is het alleen voor de chauffeur een beetje maar voor de overige is het gewoon erg klote dat je door toedoen van een ander zo om het leven komt.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')