abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19593115
Ziet er idd netjes uit!, maar zoals je al suggereerde niet wat ik zoek
Ik zoek een leuk hotel, airco, tv, bad, beetje fatsoenlijk zwembad en in Chersonissos

pi_19625604
Ik weet niet wat dat je wilt uitgeven ervoor...??
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_19639423
Maakt niet al te veel uit, om indicatie te geven, rond de 600-700 euri voor een 8 dgn
pi_19647317
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:34 schreef exit het volgende:
Maakt niet al te veel uit, om indicatie te geven, rond de 600-700 euri voor een 8 dgn
voor die prijs kun je zelfs 15 dagen gaan
pi_19649205
haha ja inderdaad

Je kan beter minder ervoor uitgeven hoor,en tja ik weet niet maar zoveel zit je toch ook weer niet in je hotelkamer/app...is alleen om te slapen/douchen neem ik aan.

Neem liever wat goedkopers en besteed je geld elders...aan drank ofzo
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
pi_19657699
Tis gister geregeld, k zit graag wat luxe
ben nu 8 dagen weg voor ¤ 641 en heb Chersonissos Palace geboekt
Nu nog hopen dat het wat is, we shall seee nog 4 weekjes!
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:45:18 #132
94204 Imaginations
yooouuu wish...
pi_19670669
hihih ik was al klaar voor 191 euro... 8 daagies chersonissos..! Ga morgen weg...;)
pi_19675562
Ik zit van 4 t/m 18 juli in Chersonissos!!

Appartement Lofos, iemand?
If you obey all the rules, you miss all the fun!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:35:05 #134
82868 layd-dd
daisjuhhh :)
pi_19727662
ik ben net terug uit kreta, zondag terug gekomen, ik vond het heel gaaf, we waren met een groep van 50 meiden en 4 jongens:P het was met school. maar het leek meer gewoon een vakantie. We zaten in appartement : golden valentin, nou ik vond het egt goed. Aaridge mensen van wie dat appartement was als er iets was zorgden zij dat het gelijk werd verbeterd enz. Kreta zelf is me een btje tegen gevallen. ik vind het een btje een lelijk eiland, maar dan heb ik het wel over chersonissos deel, het zuidwesten is al heel anders, uitgaan was mwah, maar das logisch voor de tijd van het jaar. De tenten zijn wel leuk waar je uit kunt gaan, maja als er niemand binnen is dan schiet het niet egt op vind ik. Gelukkig waren we met zo'n grote groep dus zijn we elke keer met zn allen uitgegaan zodat de tenten wat gevulder waren. Een egte aanrader is de discotheek: Camelot, prachtig spulletje en leuke muziek De terrasjes zijn ook heel gezellig, en allemaal aan zee, de zee vind ik ook egt heel mooi, lichtblauw, maar je moet wel goed zoeken naar de mooie strandjes, wij hadden hem gevonden bij hotel creta maris. prachtig strandje. Voor de rest is starbeach heel anders dan je verw8, ik snap niet dat mensen zeggen dat je ipv het strand daarnaar toe moet gaan, want er is meer gras dan strand, en de zee is ook zeker niet schoon daar, over het zwembad maar niet te spreken. Maja voor een dagje is het zeker te doen, want het is natuurlijk wel zwaar relaxed om met een lekker muziekje en een drankje in de zon te bakken
Ook de boottocht die je kunt maken naar spinalonga is zeker een aanrader. Je bezoekt dan nog meer stadjes en das egt de moeite waard. Alleen hadden wij met zn 54en een hele boot voor onszelf, en hadden dus alle ruimte, maar de andere bootjes waren helemaal afgeladen, zo konden hun dus niet lekker uitgebreid in de zon liggen terwijl bij ons iedereen lekker lag te zonnen aan boord. Verder ben ik ook nog naar de markt in heraklion geweest, voor iedereen die van shoppuh houdt iets om naar toe te gaan, maar neem genoeg drinken mee, en houd er rekening mee dat je daar egt stikt van de warmte, is egt heel erg, en het gehalte nep-merkkleding vond ik heel laag, je zag een paar kraampjes maar daar was ook alles mee gezegd, dus daar hoef je niet voor naar de markt in heraklion, daarvoor kun je beter in hersonissos of malia blijven want daar kun je in de winkeltjes genoeg vinden...
Nou ik heb inmiddels lamme handjes gekregen, dus ik ga ff stoppen voor wie nog meer wil weten, ask miiiiiii
D.D
pi_19733522
hehe vier jongens met 50 meiden

wrom was ik niet een van die vier jongens
maar kortom t was er nu al erg heet dus??
en ik moet over 4 wkn dan zal het helemaal wel verschrikkelijk heet zijn.....
  dinsdag 8 juni 2004 @ 21:11:59 #136
82868 layd-dd
pi_19737325
het was nu zo;n 28/29 graden elke keer, heeeerlijk
D.D
pi_19737831
28/29 graden vind ik mooi temperatuurtje zo
je weet toevallig niet mooi plekje om te snorkelen, oftewel mooie doorzichtige, rustige zee, met ook nog wat te zien onder water?
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:24:39 #138
82868 layd-dd
pi_19741396
ja heel toevallig week da wel, bij het strandje wat ik al eerder vertelde, je moet vragen naar hotel creta maris, en dan bij hun strandje zit ook een duikschool, daar kun je mee gaan duiken maar je kunt natuurlijk ook zelf het water in gaan, er steekt een rots boven het water uit en daar zag je die van de duikschool heel de tijd aan het duiken, dus ik zou zeggen veel plezier:P
D.D
pi_19763414
das mooi dat jij da toevallig weet
Geloof zelfs dat mijn hotel vlakbij creta maris is dus dat is gunstig
thnx voor je advies
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:25:51 #140
82868 layd-dd
pi_19771652
graag gedaan hor:P doe alle vissen maar de groetjes
D.D
pi_19807707
Wordt ik net gebeld door het reisbureau dat sudtours ons appartement (Danellis) uit het programma heeft gehaald Vorig jaar ook daar gezeten en dat was ons zo goed bevallen dat we nu weer daarnaartoe zouden gaan.
Nu bieden ze ons voor hetzelfde geld een 2-kamerappartement in "Sonia Mare" aan. Iemand ervaringen met dit appartementencomplex? Het ligt al niet direct aan het strand (zoals Danellis..) dus dat begint al niet goed
Signature?
pi_19886128
Heeyy.. ik ga misschien over 2 daagjes naar Kreta.. voor 299,- all inn, in Stalis, ik lees hier helemaal nix over.. blijkbaar niet zo bijzonder.. het ligt 2 km van Chersonissos.. misschien zijn er nog mensen die hier zijn geweest? ik zit in Semiramis Village .. khoop dat t wat is..anders ga ik niet boeken..!!
Release Yourself..
pi_19902941
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 12:04 schreef DaMadKow het volgende:
Wordt ik net gebeld door het reisbureau dat sudtours ons appartement (Danellis) uit het programma heeft gehaald Vorig jaar ook daar gezeten en dat was ons zo goed bevallen dat we nu weer daarnaartoe zouden gaan.
Nu bieden ze ons voor hetzelfde geld een 2-kamerappartement in "Sonia Mare" aan. Iemand ervaringen met dit appartementencomplex? Het ligt al niet direct aan het strand (zoals Danellis..) dus dat begint al niet goed
boek dan gewoon via internet
had je niet verwacht!
pi_19903028
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 09:31 schreef exit het volgende:
Tis gister geregeld, k zit graag wat luxe
ben nu 8 dagen weg voor ¤ 641 en heb Chersonissos Palace geboekt
Nu nog hopen dat het wat is, we shall seee nog 4 weekjes!
Redelijk goed hotel alleen was het eten niet zo ontzettend lekker. Als je halfpension hebt geboekt zul je wel een paar keer ergens anders moeten eten vrees ik!
pi_19903135
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:37 schreef mx_player het volgende:
boek dan gewoon via internet
Dan loopt het uiteindelijk ook via een reisbureau hoor.... ik heb ook gewoon geboekt via internet. Appartement stond er toen (januari) ook nog gewoon op, maar is dus nu door sudtours gecancelled.
Signature?
pi_19913669
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:46 schreef DaMadKow het volgende:

[..]

Dan loopt het uiteindelijk ook via een reisbureau hoor.... ik heb ook gewoon geboekt via internet. Appartement stond er toen (januari) ook nog gewoon op, maar is dus nu door sudtours gecancelled.
ik bedoel op[ de website van de appartementen
had je niet verwacht!
pi_20054726
Ik ga vanaf 4 juli 13 dagen naar Kreta toe. Om precies te zijn met GoGo-tours, naar Appartementen Stelios. Zijn er nog meer mensen die dan gaan en/of daarheen gaan?!
pi_20058609
ik ga ook 4 juli naar kreta voor 8 dgn danwel, en hotel heronissos palace!
Je zal waarschijnlijk dezelfde vlucht hebben zondag 4 juli 15.50 transavia?
pi_20058697
Nog 3 weken en dan ga ook ik naar Kreta
pi_20059244
Ik moet nog 4,5 week wachten
Signature?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')