ik ben net terug uit kreta, zondag terug gekomen, ik vond het heel gaaf, we waren met een groep van 50 meiden en 4 jongens:P het was met school. maar het leek meer gewoon een vakantie. We zaten in appartement : golden valentin, nou ik vond het egt goed. Aaridge mensen van wie dat appartement was als er iets was zorgden zij dat het gelijk werd verbeterd enz. Kreta zelf is me een btje tegen gevallen. ik vind het een btje een lelijk eiland, maar dan heb ik het wel over chersonissos deel, het zuidwesten is al heel anders, uitgaan was mwah, maar das logisch voor de tijd van het jaar. De tenten zijn wel leuk waar je uit kunt gaan, maja als er niemand binnen is dan schiet het niet egt op vind ik. Gelukkig waren we met zo'n grote groep dus zijn we elke keer met zn allen uitgegaan zodat de tenten wat gevulder waren. Een egte aanrader is de discotheek: Camelot, prachtig spulletje en leuke muziek
![]()
De terrasjes zijn ook heel gezellig, en allemaal aan zee, de zee vind ik ook egt heel mooi, lichtblauw, maar je moet wel goed zoeken naar de mooie strandjes, wij hadden hem gevonden bij hotel creta maris. prachtig strandje. Voor de rest is starbeach heel anders dan je verw8, ik snap niet dat mensen zeggen dat je ipv het strand daarnaar toe moet gaan, want er is meer gras dan strand, en de zee is ook zeker niet schoon daar, over het zwembad maar niet te spreken. Maja voor een dagje is het zeker te doen, want het is natuurlijk wel zwaar relaxed om met een lekker muziekje en een drankje in de zon te bakken
Ook de boottocht die je kunt maken naar spinalonga is zeker een aanrader. Je bezoekt dan nog meer stadjes en das egt de moeite waard. Alleen hadden wij met zn 54en een hele boot voor onszelf, en hadden dus alle ruimte, maar de andere bootjes waren helemaal afgeladen, zo konden hun dus niet lekker uitgebreid in de zon liggen terwijl bij ons iedereen lekker lag te zonnen aan boord. Verder ben ik ook nog naar de markt in heraklion geweest, voor iedereen die van shoppuh houdt iets om naar toe te gaan, maar neem genoeg drinken mee, en houd er rekening mee dat je daar egt stikt van de warmte, is egt heel erg, en het gehalte nep-merkkleding vond ik heel laag, je zag een paar kraampjes maar daar was ook alles mee gezegd, dus daar hoef je niet voor naar de markt in heraklion, daarvoor kun je beter in hersonissos of malia blijven want daar kun je in de winkeltjes genoeg vinden...
Nou ik heb inmiddels lamme handjes gekregen, dus ik ga ff stoppen voor wie nog meer wil weten, ask miiiiiii