quote:Waar ga je naar toe??
Op zaterdag 4 oktober 2003 09:57 schreef Joene het volgende:
Nog 2 weekjes
quote:We hebben voor de goedkoopte een apartementje in hersonissos (ben ik al is geweest) en gaan met een auto / jeepje een paar dagen het binnenland en daar slapen bij Bed en breakfast
Op zaterdag 4 oktober 2003 11:31 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Waar ga je naar toe??
(leuk om daar mn oude kennissen weer op te zoeken)
Groetjes
quote:nee , wel zaterdag de tickets binnen gekregen enzo
Op maandag 13 oktober 2003 07:56 schreef YPPY het volgende:
Nog minder dan een week! Heb je al gepakt?
Mocht je in Plakias komen (zie kaartje in openingspost), doe iedereen dan de groeten van me.
quote:Voor feesten en uitgaan moet je naar Chersonissos, alleen volgens mij is het in juni nog niet zo heel druk.
Op dinsdag 4 november 2003 16:06 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ik ga waarschijnlijk begin juni (tussen eindexamen en de uitslag daarvan) naar Kreta. Ik wou eigelijk weten of het dan wel al een beetje druk is? En waar kunnen we het beste gaan zitten op het eiland (we houden van feesten ne het strand)
quote:Zie de verslagen van BwennieBren en Lurky in de vorige delen van dit topic.
Op dinsdag 4 november 2003 16:06 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Ik ga waarschijnlijk begin juni (tussen eindexamen en de uitslag daarvan) naar Kreta. Ik wou eigelijk weten of het dan wel al een beetje druk is? En waar kunnen we het beste gaan zitten op het eiland (we houden van feesten ne het strand)
Nu ga ik met mijn ouders op vakantie, en hebben we Kreta op het oog. Ik heb alle topics al doorgelezen, en heb al wel een idee, maar wil jullie mening nog even weten...
Ik ga dus met mijn ouders. Heel veel jongeren, en Lloret praktijken vinden hun niet leuk. Maar ik wil wel (Nederlandse) jongeren tegen kunnen komen. Maar er moeten er niet te veel zijn dus. Verder gewoon strand en wat uitgaan. En veel gezelligheid met een boulevard ed...
Wat is dan het beste? Malia, Choronissos, of toch een andere stad?
Mijn vriend en ik willen komende zomer 15 dagen naar Kreta. Nou hebben we al heel wat afgelezen op internet, waaronder de topics op Fok, maar eigenlijk hebben we nog niet echt een concreet antwoord gevonden.
Ons probleem is dat we dus al wel weten dat we naar Kreta willen maar nog niet naar welk plaatsje. We zijn op zoek naar een plaats waar geen zuipvakanties worden gehouden maar wat toch wel toeristisch (met bv gezellige terrasjes en eettentjes waar behalve bv Gyros ook andere gerechten te krijgen zijn). Er moet dus wel iets te beleven zijn voor ons als 22 jarig stelletje.
quote:Ik zeg Agios Nikolaos , leuk plaatsje , voldoende terasjes , savonds een leuke sfeer, overdag zijn er verschillende excursies vanuit daar te volgen
Op dinsdag 30 december 2003 15:14 schreef vriendinnie het volgende:
Er moet dus wel iets te beleven zijn voor ons als 22 jarig stelletje.
quote:Er worden ongetwijfeld excursies daarheen georganiseerd. Maar dat is wel vroeg opstaan, aangezien het zeker 3 uur (zo niet meer) reizen is vanuit Agios Nikolaos. Je zou ook op eigen gelegenheid een dag voor de wandeling al kunnen vertrekken richting Hania of de Omalos-hoogvlakte (waar de kloof begint). Met de gewone lijnbussen is dat goed te doen. Het voordeel is dat je zeer vroeg kunt starten, dus voor de grote mensenmassa uitloopt.
Op donderdag 1 januari 2004 18:34 schreef Sjappie het volgende:
Aan Agios Nikolaos heeft mijn vriendin(nie) ook al gedacht. Auto huren wilden we zeker doen, maar ik vroeg me af of van daar uit de Samaria-kloof te bereiken is (qua reistijd) om de wandeling te doen.
Zie ook de links die ik in de openingspost heb gezet.
quote:Heb je enig idee hoe lang je met die lijnbussen onderweg bent? We willen namelijk sowieso een auto huren maar ik kan me voorstellen dat je na zo'n lange wandeling geen zin meer hebt om dat hele stuk terug te rijden. Hetzelfde geldt eigenlijk voor dat hele stuk met openbaar vervoer.
Op zaterdag 3 januari 2004 00:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Er worden ongetwijfeld excursies daarheen georganiseerd. Maar dat is wel vroeg opstaan, aangezien het zeker 3 uur (zo niet meer) reizen is vanuit Agios Nikolaos. Je zou ook op eigen gelegenheid een dag voor de wandeling al kunnen vertrekken richting Hania of de Omalos-hoogvlakte (waar de kloof begint). Met de gewone lijnbussen is dat goed te doen. Het voordeel is dat je zeer vroeg kunt starten, dus voor de grote mensenmassa uitloopt.
Zie ook de links die ik in de openingspost heb gezet.
Probleem is dat we liever niet overnachten in de buurt van de Samaria Kloof. Dit in verband met het feit dat we ook die nacht gewoon voor ons appartement in Agios Nikolaos moeten betalen. Dus eigenlijk zijn we nog op zoek naar een ander alternatief. Ja, echt makkelijk zijn we niet
quote:Alleen jammer dat die site het niet doet
Op zondag 4 januari 2004 12:51 schreef -En4Cer- het volgende:
WWW.KRETA2004.TKHere we come!
quote:Doet het wel
Op zondag 4 januari 2004 13:09 schreef D-LOW het volgende:[..]
Alleen jammer dat die site het niet doet
Alleen beetje vaag, soms moet je ff keer F5'en wanneer hij aangeeft
dat de site niet geladen kan worden.
Niet dat de site verder erg professioneel is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |