Met dat probleem zat/zit ik ook. Heb heel veel, heel dik haar en daardoor ook zwaar. Maakte me ook wel zorgen of het wel heel de dag bleef zitten, maar dat is goed gegaanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:43 schreef Koningin het volgende:
Julynell, dat ziet er inderdaad erg leuk uit. Moet ik onthouden!
Ik heb erg dik haar en als dat allemaal opgestoken moet worden en dan ook nog de hele dag moet blijven zitten.................weet niet of dat gaat lukken. Maar we zien wel.
Wauw jou haren zitten echt leukquote:Op maandag 28 juni 2004 14:51 schreef Julynell het volgende:
Als we het toch over kapsels hebben
Mijn haar is ook halflang, Koningin, en ik had het half-vast met krullen, zodat je dus een waterval val krullen krijgt, achterop je hoofd. Bij deze een foto van mijn kapsel, misschien is het een idee.
de rode plukken heb ik al een hele tijd in mijn haar, was dus niet speciaal voor de bruiloft gedaan![]()
[afbeelding]
Ja, iedere vrouw die tegen de dertig loopt lijkt me.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef Christine het volgende:
Heb je plannen in die richting, schatje?
Dank je wel. Ik ga morgen gewoon eens proberen bij de kapper. Kijk ik wel wat het wordt. Moet natuurlijk ook bij mijn jurk enzo passen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:41 schreef Julynell het volgende:
[..]
Koningin, als je een voorbeeld van mijn kapsel mee wil nemen naar de kapper, ben je vrij om mijn foto te gebruiken
Ik heb het uiteindelijk een week vantevoren gewoon op kinlengte af laten knippen (scheelt je ook kappersellende op de dag zelf), hoed erop en klaar (tip: een hoed in de zomer is heel leuk, maar ook HEEL warm).quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:43 schreef Koningin het volgende:
Julynell, dat ziet er inderdaad erg leuk uit. Moet ik onthouden!
Ik heb erg dik haar en als dat allemaal opgestoken moet worden en dan ook nog de hele dag moet blijven zitten.................weet niet of dat gaat lukken. Maar we zien wel.
Ze had het omhoog gedaan, pas ook het best bij mijn jurk.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:57 schreef Christine het volgende:
Spannend, koningin!! Het komt ook wel erg dichtbij voor jullie nu! Wat voor iets heeft de kapper gemaakt?
Dank je wel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:49 schreef snakelady het volgende:
heel moooi koningin.
Ik ben vandaag weer mijn jurk wezen passen, ben helemal happy, nog een keer en dan is hij helemaal af.
De schoenen heb ik al thuis om in te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |