Wij hebben op onze bruiloft een italiaans buffet gedaan. Dat was op de locatie waar we ook receptie hielden. Maar als je het low-budget wil en eraan denkt om een aantal vriendinnen te vragen dan zou je bijvoorbeeld ook aan een buffet kunnen denken... Daar kan vanalles op...quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:46 schreef Christine het volgende:
Nog even een vraagje aan alle (as) bruidsparen: wat doen jullie met de maaltijd op je bruiloft? Wij willen de maaltijd eigenlijk ook low-budget houden, en zitten eraan te denken om een aantal vriendinnen te vragen om te koken. Ik ben dan alleen wel bang dat het op zo'n studentenkostje gaat lijken: Bord ophouden en een kwak macaroni erop. Bij ons in de kerk zit overigens ook een man die voor bejaardentehuizen kookt, die zouden we ook kunnen vragen.
Voorpret!
Mijn vriend en ik gaan lekker met zijn tweetjes eten, even wat tijd voor onzelfs om alles even te laten bezinken en van elkaar genieten.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog even een vraagje aan alle (as) bruidsparen: wat doen jullie met de maaltijd op je bruiloft? Wij willen de maaltijd eigenlijk ook low-budget houden, en zitten eraan te denken om een aantal vriendinnen te vragen om te koken. Ik ben dan alleen wel bang dat het op zo'n studentenkostje gaat lijken: Bord ophouden en een kwak macaroni erop. Bij ons in de kerk zit overigens ook een man die voor bejaardentehuizen kookt, die zouden we ook kunnen vragen.
Voorpret!
Dankjewel!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:39 schreef Koningin het volgende:
Icicle Wat een prachtig boeket, die calla's. Heb je er misschien nog wat foto's van?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:00 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dankjewel!
Wij zijn in september getrouwd, dan is het geen calla-seizoen.
Je zag er echt super mooi geweldig uitquote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:23 schreef DarkElf het volgende:
voor hen die willen weten hoe mijn haar zat
[afbeelding]
en is leuk om weer ff te zien voor mij
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Je zag er echt super mooi geweldig uit![]()
![]()
![]()
asjeblieft hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]Thenks
Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:23 schreef DarkElf het volgende:
voor hen die willen weten hoe mijn haar zat
[afbeelding]
en is leuk om weer ff te zien voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |