Oei, da's heel erg vervelend. Zulk soort problemen hebben mijn man en ik niet gehad. Gelukkig, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:19 schreef GM het volgende:
Euhm, voorpret ?
Helaas verkeer ik in de positie waarin er naar de aanloop tot de 21e (juni) steeds meer vervelende dingen gebeuren die eigenlijk allemaal ook nog betrekking hebben op onze bruiloft.
Gelukkig niet van onze ouders, maar zo is er wel een probleem met een van de getuigen. Ik heb de afgelopen week wel een aantal keer huilend met mijn moeder aan de telefoon gezeten.
Klinkt misschien een beetje negatief, maar als ik het allemaal vantevoren had geweten was ik in absolute stilte getrouwd.
Haha, Julynell dat heb ik ook nog steeds. En we zijn toch "al" een maand getrouwd. Maar het zal ooit wel wennen, denk ik...quote:Ja, hihi, hij is nu mijn man. Daar moet ik wel heel erg aan wennen, hoor Soms noem ik hem nog steeds mijn vriend
Ook aan het feit dat ik nu anders heet van achteren, zeg maar Ik verspreek me nog steeds.
GM, wat vervelend dat er allemaal dingen gebeuren die betrekking hebben op de bruiloft.quote:Helaas verkeer ik in de positie waarin er naar de aanloop tot de 21e (juni) steeds meer vervelende dingen gebeuren die eigenlijk allemaal ook nog betrekking hebben op onze bruiloft.
Gelukkig niet van onze ouders, maar zo is er wel een probleem met een van de getuigen. Ik heb de afgelopen week wel een aantal keer huilend met mijn moeder aan de telefoon gezeten.
Klinkt misschien een beetje negatief, maar als ik het allemaal vantevoren had geweten was ik in absolute stilte getrouwd.
Nijna;quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:22 schreef Nijna het volgende:
Ik was vorige week bij mijn opa en oma die jammergenoeg niet bij onze bruiloft aanwezig konden zijn, om ons fotoalbum te laten zien. Toen kreeg ik van mijn oma de opmerking dat ze het toch wel heel erg vond dat ik niemand van de ooms en tantes van die kant had uitgenodigd voor de hele dag.
Vooral ook omdat ik wel van de andere kant van de familie 2 tantes had uitgenodigd. Maar ja, die tantes zie ik gewoon regelmatig en al mijn andere tantes en ooms alleen op familiefeestjes. En als ik dan de een uitnodig moet de ander ook. Daarom hebben we het zo gedaan.
Maar die opmerking raakte me wel. Omdat het net voelde dat ik me moest gaan verdedigen om een beslissing waar ik (nog steeds) wel helemaal achter sta. Ik ben er wel achter dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken, hoe graag je het ook wilt.
Ik heb absoluut een mooie dag gehad hoor, zoals we het hebben gedaan was goed.quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:40 schreef Croga het volgende:
Ofwel; onafhankelijk van wat de "buitenwereld" er van vindt; je weet zelf het beste hoe je je dag aan wil kleden, en als de dag goed is geweest voor jou, is de beslissing blijkbaar de juiste geweest
Het is inderdaad erg vervelend als andere mensen de neiging hebben om voor je te gaan denken. Gelukkig zijn mijn ouders absoluut niet zo, mijn schoonmoeder wel een beetje, maar dat is eigenlijk voornamelijk goed bedoeld (en ze heeft door dat ik iemand ben om rekening mee te houden).quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:06 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb absoluut een mooie dag gehad hoor, zoals we het hebben gedaan was goed.
Maar ik vind het zo jammer dat er constant mensen zijn die zich ermee bemoeien en die vinden dat dingen anders moeten (soms heb ik dan juist de neiging om het express anders te doen, hoezo puberaal gedrag...).
Maar goed, het is geweest, het was heel bijzonder en als ik het over moest doen dan zou ik het gewoon hetzelfde doen!
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef aijelt het volgende:
D'r gaat getrouwd worden en ja, dan wil de aanstaande vrouw bij het trouwen uiteraard zijden kousen dragen. Maar... zijn die dingen nog wel te koop? En waar?
Helemaal gelijk in! Het is tenslotte jullie dag waar jullie fijne herinneringen aan willen hebben en de dag wil je toch doorbrengen met de mensen die je echt graag om je heen hebt en met wie je een band hebt?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:55 schreef Koningin het volgende:
Dus uiteindelijk hebben wij gewoon de keuze gemaakt om het niet te doen.
Niet iedereen zal het er mee eens zijn, maar dat boeit niet, het is onze dag en je doet het toch nooit helemaal goed voor iedereen!!
Hadden jullie geen feest?quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:42 schreef Knarf het volgende:
Ik ben in elk geval wel blij met hoe wij het ingedeeld hebben. Een rustige afsluiting van de dag met een intiem diner.
Zoals je bij de post van es70 ziet, hoeft het allemaal niet veel te kosten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:52 schreef Christine het volgende:
Spannend, snakelady
Ik krijg er zelf ook zin van om te gaan trouwen... maar ik moet eerst nog een hoop sparen.
En dan sta je ook nog binnen 10 minuten weer buitenquote:Op zondag 6 juni 2004 14:13 schreef snakelady het volgende:
en dat is toch het belangrijkste, het JA woord.
Maar inderdaad een rottijd.
Dat hoeft niet perse, wij kunnen nog met de BABS overleggen over evt. muziek enzo.....kun je er nog iets van maken. Maar goed, bij ons is het ook een klein dorp, dus dan ken je elkaar wat beter en doe je dat eerder.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:18 schreef GM het volgende:
[..]
En dan sta je ook nog binnen 10 minuten weer buiten
Wij zijn toch maar voor de betaalversie gegaan.
Haha maar je wilt er toch een mooie dag van maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:49 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zoals je bij de post van es70 ziet, hoeft het allemaal niet veel te kosten.
Het is maar net wat je wil. Wij willen het inderdaad wat groter aanpakken, dan kost het ook wat meer......maar in principe: wij zijn voor ¤23,- bij de gemeente getrouwd. (trouwen voor niets bij de gemeente, zijn alleen uittreksels). Dus het kan zelfs heeeeeel low budget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |