abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18854160
Mijn vriendin en ik hebben inmiddels ook een datumpje geprikt en de komende tijd kunnen we gaan sparen en gaan regelen.

De datum is: 09-06-2006
pi_18856593
He rvledden Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Jullie hebben in ieder geval nog tijd genoeg om alles voor te bereiden!

Julynell Nog twee weken!! Wat spannend zeg. Ik moet nog 4,5 maand. Alhoewel dat volgens mij ook sneller gaat dan ik denk. Trouwens, even over je jurk, weet jouw vriend wat je aanhebt. Ik neem aan dat ie gewoon op de site kan kijken!

Bij ons loopt het allemaal wel goed ja. De kaarten zijn gemaakt, hadden een eigen ontwerp en ze worden nu gedrukt. We hebben de bedankjes uitgezocht. Het eten is geregeld. Ondertrouw hebben we ook al gehad, dus nu is het alweer wat officieler geworden
  maandag 3 mei 2004 @ 16:42:35 #103
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_18859110
Zow, dit topic na 9 maanden nog steeds open. Er zijn gelukkig nog steeds fok!kers die willen en gaan trouwen.. ongelofelijk..

Zelf inmiddels bijna 9 maanden (al) getrouwd. Ook inmiddels een huis gekocht, dus komt er nu hopelijk een rustigere tijd aan...

Julynell: Ik heb even bij je op de site gekeken, en je hebt een mooie jurk laten maken. Erg apart.
Veel plezier de komende dagen met de voorbereiding, laat het lekker over je heen komen. Het is voorbij voordat je het weet.. Maar het is de moeite waard
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_18867796
Julynell: aparte jurk! Leuk om te zien! Maar idd wat koningin zich ook afvraagt, weet je vriend wat je aanhebt en zo nee ben je dan niet bang dat hij het zal zien op je site?
Nog 2 weken... spannend, het is zo voorbij. Al die voorbereidingen en voorpret en het hoogtepunt op die ene dag.

Mijn man en ik (ik moet er nog steeds aan wennen dat ie nu mn man is... hihihi) zijn morgen 2 weken geleden getrouwd en het was heel mooi en bijzonder.
Morgen ga ik het fotoalbum ophalen bij de fotograaf, sneller klaar dan we verwacht hadden! Ik ben heel benieuwd, we hadden al wel een paar foto's gekregen als voorproefje en die zagen er heel leuk uit!
Fake it till you make it...
pi_18873268
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:35 schreef Koningin het volgende:
Julynell Nog twee weken!! Wat spannend zeg. Ik moet nog 4,5 maand. Alhoewel dat volgens mij ook sneller gaat dan ik denk. Trouwens, even over je jurk, weet jouw vriend wat je aanhebt. Ik neem aan dat ie gewoon op de site kan kijken!
Ja, ik kan in principe gewoon op de site kijken (nog sterker; de hele site staat op mijn server, waar ik de halve dag zo'n beetje naast zit ).... Maar aangezien we hebben afgesproken dat we niet weten wat de ander aan heeft tot op de dag zelf, kijk ik gewoon niet.

Ik heb zelf gisteren mijn pak opgehaald, samen met mijn getuige en zijn zoon, en het ziet er érg mooi uit kan ik jullie vertellen. Er zijn foto's gemaakt, maar ik ben bang dat ik niet de tijd heb om die voor de Grote Dag op een website te zetten, dus daar zullen jullie allemaal nog even op moeten wachten
pi_18873625
wat een schitterende jurk Julynell.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 mei 2004 @ 08:42:36 #107
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_18873835
@rvledden: gefeliciteerd! Je ziet, in dit topic geven we elkaar tips, wisselen we ervaringen uit en meer van dat soort dingen. Dus kom gerust eens terug als je vragen of gewoon iets leuks te melden hebt. Heel veel plezier de komende 2 jaar met alle voorbereidingen.

@Koningin: die 4,5 maand zijn zo om Kijk maar eens terug, hoelang weet je nu al dat je gaat trouwen? En moet je eens kijken hoe snel die tijd is gegaan. Voor je het weet is het nog maar een paar nachtjes slapen

Jullie zijn dus ook al een heel eind Op een gegeven moment denk je dat je klaar bent met de voorbereidingen en dan blijkt dat er nog kleine details zijn waar je nog niet eens over hebt nagedacht. Tenminste, ik ervaar dat zo Soms is dat wel vervelend. Maar het weegt niet op tegen de voorpret die je samen hebt. Vooral over dingen die je samen geheim houdt voor anderen

@Tazz: Dat zegt nou iedereen die zelf al getrouwd is, het is voorbij voor je er erg in hebt. Dat is misschien nog wel hetgeen waar ik het meest tegenop zie. Het ene moment loop je, in je jurk, naar de deur om je aanstaande te begroeten. Het volgende zit je 's nachts met zijn 2-en op de bank en is het allemaal voorbij. Lijkt me dat je dan een klein beetje in een gat valt. Maar dat zien we dan wel weer

@Nijna: wauw, da's wel snel, na 2weken je album al klaar. Hopelijk voldoet ie aan je verwachtingen En plaats eens wat foto's, als je wil, we zijn wel nieuwsgierig natuurlijk

@iedereen: bedankt voor de complimenten! Ik ben ook erg blij met mijn jurk. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zou zijn die hem niet mooi vind

En zoals mijn verloofde hierboven al zegt, we hebben elkaar beloofd niet te kijken, en daar houden we ons aan. Hoe moeilijk dat soms is
Alhoewel ik denk dat het voor mij moeilijker is het hem niet te laten zien dan voor hem om niet te kijken. We delen namelijk altijd alles met elkaar. En net dit ene, waar je zelf zo vreselijk enthousiast over bent, kun je dan niet met elkaar delen. Dat was in het begin best moeilijk, vooral voor mij

De vakantie is nu ook uitgezocht. We gaan begin september 17 dagen naar Mauritius Zo lekker, even 17 dagen nergens aan denken, alleen aan elkaar

Oh, en de zenuwen hebben nog steeds de kop niet opgestoken
Carpe Diem, Memento Mori
pi_18874155
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 08:42 schreef Julynell het volgende:
Dat zegt nou iedereen die zelf al getrouwd is, het is voorbij voor je er erg in hebt. Dat is misschien nog wel hetgeen waar ik het meest tegenop zie. Het ene moment loop je, in je jurk, naar de deur om je aanstaande te begroeten. Het volgende zit je 's nachts met zijn 2-en op de bank en is het allemaal voorbij. Lijkt me dat je dan een klein beetje in een gat valt. Maar dat zien we dan wel weer
Het is echt waar, dat het zo voorbij is. Tenminste dat is wel hoe ik het ervaren heb. De dag ging heel snel voorbij en aan de ene kant vond ik dat wel jammer, aan de andere kant was ik 's avonds ook zo gaar dat ik blij was dat we naar ons hotelletje gingen! Wat ik wel apart vond is, we zijn anderhalf jaar bezig geweest met de voorbereidingen enzo en dan heb je 1 dag feest en dat was het. Echt in een gat ben ik niet gevallen. We hadden samen de rest van de week vrij en hebben dus nog heerlijk bij kunnen komen van alle indrukken. Dat vond ik wel lekker.
quote:
@Nijna: wauw, da's wel snel, na 2weken je album al klaar. Hopelijk voldoet ie aan je verwachtingen En plaats eens wat foto's, als je wil, we zijn wel nieuwsgierig natuurlijk
Het album is sneller klaar dan we verwacht hadden, ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet. Maar ik verwacht eigenlijk dat het wel mooi is. Zometeen ff ophalen
Ik ben niet zo heel happig op het plaatsen van foto's van mezelf op het net. Maar ik zal er toch nog even over nadenken...
quote:
@iedereen: bedankt voor de complimenten! Ik ben ook erg blij met mijn jurk. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zou zijn die hem niet mooi vind
Als je er zelf blij mee bent dat is het allerbelangrijkste, dat jij je er prettig in voelt.
Ik kreeg vantevoren nogal commentaar dat ik geen jurk wilde en achteraf heb ik alleen maar complimenten gehad
quote:
De vakantie is nu ook uitgezocht. We gaan begin september 17 dagen naar Mauritius Zo lekker, even 17 dagen nergens aan denken, alleen aan elkaar
Ik ga een vraag stellen die ze ons ook al 100 keer hebben gesteld, waarom gaan jullie niet gelijk op reis? (hihi nieuwsgierigheid).
Wij gaan in juli naar IJsland. We wilden een georganiseerde reis doen en die waren pas vanaf eind juni/begin juli mogelijk, dus vandaar dan pas.

Julynell en Croga, ik wens jullie net zo'n mooie en bijzondere dag toe als wij hebben gehad!
pi_18874391
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 09:20 schreef Nijna het volgende:
Ik ga een vraag stellen die ze ons ook al 100 keer hebben gesteld, waarom gaan jullie niet gelijk op reis? (hihi nieuwsgierigheid).
Wij gaan in juli naar IJsland. We wilden een georganiseerde reis doen en die waren pas vanaf eind juni/begin juli mogelijk, dus vandaar dan pas.

Julynell en Croga, ik wens jullie net zo'n mooie en bijzondere dag toe als wij hebben gehad!
Heh.... Origineel was het een centen kwestie.... Mei wordt gezien als hoogseizoen, September niet. Dus als ik kijk naar de prijzen van vorig jaar was het 10 dagen in Mei, of 17 dagen in September, nou dat was niet zo moeilijk.....

Maar nu blijkt dat Mei dit jaar niet meer als hoogseizoen gezien wordt, en zelfs goedkoper is dan September Maar ja, de vakantiedagen zijn al vastgelegd bij de baas... anders hadden we het mischien nog wel veranderd....

Daarnaast gaan we wel meteen na het huwelijk De zaterdag na het trouwen stappen we in de auto, en rijden richting de zon. En als we dan een leuk plaatsje zien, nemen we daar een hotel en blijven tot Dinsdag daar... Waarschijnlijk zal het wel Luxemburg worden, de plek waar Het Allemaal Begon zogezegd
  dinsdag 4 mei 2004 @ 09:41:10 #110
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_18874481
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 08:42 schreef Julynell het volgende:
@Tazz: Dat zegt nou iedereen die zelf al getrouwd is, het is voorbij voor je er erg in hebt. Dat is misschien nog wel hetgeen waar ik het meest tegenop zie. Het ene moment loop je, in je jurk, naar de deur om je aanstaande te begroeten. Het volgende zit je 's nachts met zijn 2-en op de bank en is het allemaal voorbij. Lijkt me dat je dan een klein beetje in een gat valt. Maar dat zien we dan wel weer
We zijn niet in een gat gevallen, maar de voorbereiding daar ben je zolang mee bezig, en op zo'n dag zelf let je niet op de tijd, dus voordat je het weet begint het feest. Maar wat wij wel hebben gedaan, is na afloop een lang weekend in een luxe hotel doorgebracht. Daarmee voorkom je dat je inderdaad 's avonds weer "normaal" thuis komt.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_18875068
Nijna, we zijn wel heel benieuwd naar foto's hoor

Tja, 4,5 maand lijkt voor ons nog lang weg. Maar we weten het al 10 maanden en die zijn ook om gevlogen.

Julynell, weet je niet of je nog een vrijgezellenfeest krijgt ofzo???
  dinsdag 4 mei 2004 @ 10:25:18 #112
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_18875252
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 10:16 schreef Koningin het volgende:
Nijna, we zijn wel heel benieuwd naar foto's hoor

Tja, 4,5 maand lijkt voor ons nog lang weg. Maar we weten het al 10 maanden en die zijn ook om gevlogen.

Julynell, weet je niet of je nog een vrijgezellenfeest krijgt ofzo???
*ook heel benieuwd is naar foto's van Nijna*
Maar snap het wel dat je niet graag foto's van jezelf op internet plaatst.

Dat vrijgezellefeest heb ik al gehad Een paar weken geleden. Gewoon met een paar vriendinnen gebowld (schrijf je dat zo ) en daarna gegourmet. Erg gezellig
Ik wilde ook niet teveel poespas. Ik had ze van te voren gezegd dat ze me niet in een apepakkie moesten proberen te hijsen, want dan zou ik gewoon naar huis gegaan zijn. Dat soort dingen zijn aan mij niet besteed

Ben heel blij om te lezen dat jullie niet in een gat zijn gevallen Tazz en Nijna Dat geeft de burger moed
En wat Croga al zegt, we gaan zaterdags meteen een paar dagen naar het buitenland, dus we zijn er wel even uit

Het is wel heel spannend allemaal.....
Carpe Diem, Memento Mori
pi_18875829
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 10:25 schreef Julynell het volgende:
Dat vrijgezellefeest heb ik al gehad Een paar weken geleden. Gewoon met een paar vriendinnen gebowld (schrijf je dat zo ) en daarna gegourmet. Erg gezellig
Ik wilde ook niet teveel poespas. Ik had ze van te voren gezegd dat ze me niet in een apepakkie moesten proberen te hijsen, want dan zou ik gewoon naar huis gegaan zijn. Dat soort dingen zijn aan mij niet besteed
Wat grappig dat jij hebt gezegd dat je niet in een apepakkie wilde, want dat je dan naar huis zou gaan. Precies wat ik ook gezegd had!
En gelukkig hebben ze mn wens gerespecteerd (ik had het ook eigenlijk niet anders verwacht en toch vond ik het wel heel erg spannend hoor, hihi).
Wij hebben gewaterfietst en daarna een kookworkshop gedaan, echt superleuk!!!

Ik ga nu eerst ff mn album ophalen voordat het gaat regenen (moet nl. op de fiets)...
  zondag 9 mei 2004 @ 22:42:27 #114
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_19006385
Nijna, hoe is je album geworden?
* Julynell erg nieuwsgierig is

Voor ons is het nu nog 5 nachtjes slapen. En de zenuwen zijn nog steeds ver te zoeken. De laatste dingetjes nog ff regelen en dan afwachten op wat er komen gaat en alles maar op ons af laten komen.
Duimen jullie dat het goed weer wordt?
* Julynell erg hoopt op droog, zonnig weer natuurlijk
Carpe Diem, Memento Mori
pi_19012138
Nog 5 dagen, oeh wat spannend!! Heel veel plezier alvast en ik duim voor goed weer!!

Ik begin ook kriebels te krijgen nu om me heen weer enkele mensen trouwen enzo. Daarbij werk ik op een gemeente en nu is het weer iedere week raak met bruidjes kijken
En het duurt nog 4 maanden....
pi_19015450
quote:
Op zondag 9 mei 2004 22:42 schreef Julynell het volgende:
Nijna, hoe is je album geworden?

Voor ons is het nu nog 5 nachtjes slapen. En de zenuwen zijn nog steeds ver te zoeken. De laatste dingetjes nog ff regelen en dan afwachten op wat er komen gaat en alles maar op ons af laten komen.
Duimen jullie dat het goed weer wordt?
Het album is echt mooi geworden, ben er heel blij mee

Spannend hoor, ondertussen nog 4 nachtjes slapen... Natuurlijk wil ik duimen voor droog en mooi weer! Maar volgens mij moet dat wel goed komen... (volgens het KNMI, 40% kans op zon, 20% kans op neerslag en 8 - 16 graden)
  maandag 10 mei 2004 @ 13:21:20 #117
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19016553
Ik heb dit altijd al een leuk lurktopic gevonden.. Al dat verse geluk, leuk hoor

Zelf was ik afgelopen 29 april alweer 11 jaar getrouwd en dat betekent dus dat we volgend jaar ons 12½ jarige bruiloft gaan vieren. Elf jaar geleden hadden we de lowbudget bruiloft der lowbudgetbruiloften en nu zijn we van plan om van het 12½ jaar bruiloftsfeest wel iets speciaals te maken. We hebben nog anderhalf jaar om het te plannen. Zou moeten lukken, toch?

Alle aanstaande bruiden en gommen: Gefeliciteerd!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_19097281
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:35 schreef Koningin het volgende:

Bij ons loopt het allemaal wel goed ja. De kaarten zijn gemaakt, hadden een eigen ontwerp en ze worden nu gedrukt. We hebben de bedankjes uitgezocht. Het eten is geregeld. Ondertrouw hebben we ook al gehad, dus nu is het alweer wat officieler geworden
Ik blijf het apart vinden, een 'koningin' die gaat trouwen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_19098372
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ik blijf het apart vinden, een 'koningin' die gaat trouwen
Het wordt ook heel apart hoor!
  vrijdag 14 mei 2004 @ 17:42:38 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_19129372
Uit gesloten topic:
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 14:09 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik heb aanstaande zaterdag een bruiloft in een kerk.

Ik ben nooit eerder bij een bruiloft geweest, zeker niet in een kerk, dus ik vroeg me af hoe ik het best naar toe kan gaan. Ik heb een grijze pak ergens liggen, maar het klinkt erg formeel. Aan de andere kant, foute hawai blousje lijkt me ook een andere extreem.

Suggesties??
  woensdag 19 mei 2004 @ 14:11:49 #121
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_19243767
Zo, voor alle nieuwsgierigen onder ons, hier alvast een 1ste foto van Croga en ondergetekende, van afgelopen vrijdag. We hebben een grandioze dag gehad en ik hoop dat de mensen die nog gaan trouwen hetzelfde meemaken als wij. Het was echt geweldig!

De foto is door het resizen een beetje korrelig geworden maar jullie krijgen zo een goede indruk van hoe we eruit zagen
Te zijner tijd komt er een uitgebreide website waar nog veel meer foto's op te bewonderen zullen zijn.

Carpe Diem, Memento Mori
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:22:51 #122
55900 GM
vind ik dan toch
pi_19245562
Mooie jurk, mooie foto... over de mijne kan ik nog even niets zeggen.. de andere helft leest praktisch over mijn schouder mee... die moet nog even vier weekjes wachten voor ie het kan zien.

Nu maar hopen dat ze hem wel op tijd af hebben.....
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_19246286
He Julynell, dat ziet er erg apart uit. Ook jouw man!
Mooi hoor!
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:26:16 #124
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_19247107
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:53 schreef Koningin het volgende:
He Julynell, dat ziet er erg apart uit. Ook jouw man!
Mooi hoor!
Ja, hihi, hij is nu mijn man. Daar moet ik wel heel erg aan wennen, hoor Soms noem ik hem nog steeds mijn vriend
Ook aan het feit dat ik nu anders heet van achteren, zeg maar Ik verspreek me nog steeds.

GM, vier weken nog maar? Geniet nog even met volle teugen van de voorpret, dat heb ik voor mijn gevoel te weinig gedaan, zeker de laatste weken. De tijd vliegt voorbij.
Carpe Diem, Memento Mori
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:19:42 #125
55900 GM
vind ik dan toch
pi_19248409
Euhm, voorpret ?

Helaas verkeer ik in de positie waarin er naar de aanloop tot de 21e (juni) steeds meer vervelende dingen gebeuren die eigenlijk allemaal ook nog betrekking hebben op onze bruiloft.

Gelukkig niet van onze ouders, maar zo is er wel een probleem met een van de getuigen. Ik heb de afgelopen week wel een aantal keer huilend met mijn moeder aan de telefoon gezeten.
Klinkt misschien een beetje negatief, maar als ik het allemaal vantevoren had geweten was ik in absolute stilte getrouwd.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')