Ja, ik kan in principe gewoon op de site kijken (nog sterker; de hele site staat op mijn server, waar ik de halve dag zo'n beetje naast zitquote:Op maandag 3 mei 2004 14:35 schreef Koningin het volgende:
Julynell Nog twee weken!! Wat spannend zeg. Ik moet nog 4,5 maand. Alhoewel dat volgens mij ook sneller gaat dan ik denk. Trouwens, even over je jurk, weet jouw vriend wat je aanhebt. Ik neem aan dat ie gewoon op de site kan kijken!
Het is echt waar, dat het zo voorbij is. Tenminste dat is wel hoe ik het ervaren heb. De dag ging heel snel voorbij en aan de ene kant vond ik dat wel jammer, aan de andere kant was ik 's avonds ook zo gaar dat ik blij was dat we naar ons hotelletje gingen! Wat ik wel apart vond is, we zijn anderhalf jaar bezig geweest met de voorbereidingen enzo en dan heb je 1 dag feest en dat was het. Echt in een gat ben ik niet gevallen. We hadden samen de rest van de week vrij en hebben dus nog heerlijk bij kunnen komen van alle indrukken. Dat vond ik wel lekker.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:42 schreef Julynell het volgende:
Dat zegt nou iedereen die zelf al getrouwd is, het is voorbij voor je er erg in hebt. Dat is misschien nog wel hetgeen waar ik het meest tegenop zie. Het ene moment loop je, in je jurk, naar de deur om je aanstaande te begroeten. Het volgende zit je 's nachts met zijn 2-en op de bank en is het allemaal voorbij. Lijkt me dat je dan een klein beetje in een gat valt. Maar dat zien we dan wel weer
Het album is sneller klaar dan we verwacht hadden, ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet. Maar ik verwacht eigenlijk dat het wel mooi is. Zometeen ff ophalenquote:@Nijna: wauw, da's wel snel, na 2weken je album al klaar. Hopelijk voldoet ie aan je verwachtingenEn plaats eens wat foto's, als je wil, we zijn wel nieuwsgierig natuurlijk
Als je er zelf blij mee bent dat is het allerbelangrijkste, dat jij je er prettig in voelt.quote:@iedereen: bedankt voor de complimenten! Ik ben ook erg blij met mijn jurk. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zou zijn die hem niet mooi vind![]()
Ik ga een vraag stellen die ze ons ook al 100 keer hebben gesteld, waarom gaan jullie niet gelijk op reis? (hihi nieuwsgierigheid).quote:De vakantie is nu ook uitgezocht. We gaan begin september 17 dagen naar MauritiusZo lekker, even 17 dagen nergens aan denken, alleen aan elkaar
Heh.... Origineel was het een centen kwestie.... Mei wordt gezien als hoogseizoen, September niet. Dus als ik kijk naar de prijzen van vorig jaar was het 10 dagen in Mei, of 17 dagen in September, nou dat was niet zo moeilijk.....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:20 schreef Nijna het volgende:
Ik ga een vraag stellen die ze ons ook al 100 keer hebben gesteld, waarom gaan jullie niet gelijk op reis? (hihi nieuwsgierigheid).
Wij gaan in juli naar IJsland. We wilden een georganiseerde reis doen en die waren pas vanaf eind juni/begin juli mogelijk, dus vandaar dan pas.
Julynell en Croga, ik wens jullie net zo'n mooie en bijzondere dag toe als wij hebben gehad!
We zijn niet in een gat gevallen, maar de voorbereiding daar ben je zolang mee bezig, en op zo'n dag zelf let je niet op de tijd, dus voordat je het weet begint het feest. Maar wat wij wel hebben gedaan, is na afloop een lang weekend in een luxe hotel doorgebracht. Daarmee voorkom je dat je inderdaad 's avonds weer "normaal" thuis komt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:42 schreef Julynell het volgende:
@Tazz: Dat zegt nou iedereen die zelf al getrouwd is, het is voorbij voor je er erg in hebt. Dat is misschien nog wel hetgeen waar ik het meest tegenop zie. Het ene moment loop je, in je jurk, naar de deur om je aanstaande te begroeten. Het volgende zit je 's nachts met zijn 2-en op de bank en is het allemaal voorbij. Lijkt me dat je dan een klein beetje in een gat valt. Maar dat zien we dan wel weer
*ook heel benieuwd is naar foto's van Nijna*quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:16 schreef Koningin het volgende:
Nijna, we zijn wel heel benieuwd naar foto's hoor![]()
Tja, 4,5 maand lijkt voor ons nog lang weg. Maar we weten het al 10 maanden en die zijn ook om gevlogen.
Julynell, weet je niet of je nog een vrijgezellenfeest krijgt ofzo???
Wat grappig dat jij hebt gezegd dat je niet in een apepakkie wilde, want dat je dan naar huis zou gaan. Precies wat ik ook gezegd had!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:25 schreef Julynell het volgende:
Dat vrijgezellefeest heb ik al gehadEen paar weken geleden. Gewoon met een paar vriendinnen gebowld (schrijf je dat zo
) en daarna gegourmet. Erg gezellig
Ik wilde ook niet teveel poespas. Ik had ze van te voren gezegd dat ze me niet in een apepakkie moesten proberen te hijsen, want dan zou ik gewoon naar huis gegaan zijn. Dat soort dingen zijn aan mij niet besteed
Het album is echt mooi geworden, ben er heel blij meequote:Op zondag 9 mei 2004 22:42 schreef Julynell het volgende:
Nijna, hoe is je album geworden?
Voor ons is het nu nog 5 nachtjes slapen. En de zenuwen zijn nog steeds ver te zoeken. De laatste dingetjes nog ff regelen en dan afwachten op wat er komen gaat en alles maar op ons af laten komen.
Duimen jullie dat het goed weer wordt?
Ik blijf het apart vinden, een 'koningin' die gaat trouwenquote:Op maandag 3 mei 2004 14:35 schreef Koningin het volgende:
Bij ons loopt het allemaal wel goed ja. De kaarten zijn gemaakt, hadden een eigen ontwerp en ze worden nu gedrukt. We hebben de bedankjes uitgezocht. Het eten is geregeld. Ondertrouw hebben we ook al gehad, dus nu is het alweer wat officieler geworden
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden, een 'koningin' die gaat trouwen
quote:Op woensdag 12 mei 2004 14:09 schreef Bijsmaak het volgende:
Ik heb aanstaande zaterdag een bruiloft in een kerk.
Ik ben nooit eerder bij een bruiloft geweest, zeker niet in een kerk, dus ik vroeg me af hoe ik het best naar toe kan gaan. Ik heb een grijze pak ergens liggen, maar het klinkt erg formeel. Aan de andere kant, foute hawai blousje lijkt me ook een andere extreem.
Suggesties??
Ja, hihi, hij is nu mijn man. Daar moet ik wel heel erg aan wennen, hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:53 schreef Koningin het volgende:
He Julynell, dat ziet er erg apart uit. Ook jouw man!
Mooi hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |